Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Online
Re: Kerékpározás
Megtaláltam. Már értem, hogy ver àt. Optikailag kívül már olyan dombronyomott, mint az üreges, de ez csak olyan félüreges még...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
Re: Kerékpározás
Nem érdemes az órát figyelgetni tekerés közben,legalábbis nekem, odafelé ezen a szép kis buckán ugrattam egyet,szídtam azt a barmot aki így hagyta….végig 10-20 cm.-en a szélén fönt volt az úton,füvestől-levelestől.
Re: Kerékpározás
Mindig a száguldozás Bernal idén nem nagyon lesz combcsont,tèrdkalács
Online
Vixont a tányér elég becsapós akkor, mert olyan,mintha so!norodna, mint az üregesek. Aztán sokszor a "jót" a durácse (vagy xtr) esetén egyel hamarabb bevezették, mint az ultegránál. Vagyis az újításokat mindig egyel később vitték le az ultegrához. Vagyis naghyon régen így volt. Az octalink és a hollowtech2 is axxem így jött, hogy elősuör csak a csúcson, majd lentebb.
Re: Kerékpározás
Mer teminátorból taposod, oszt mit Neked fél centi erőkar ide vagy odapärt írta: ↑2022.01.24., hétf. 18:28Nem, az a következő generációval jelent meg. De ez is vált, csak nyilván nem annyira ropogósan - elég jó ez nekem.
A karok sajnos csak 170-esek, úgyhogy az marad fenn a régi, felpolírozott 175-ös Ultegra. Szinte kizárt, hogy szembe jönne egy szép állapotú abban a méretben.
Bár kb. harmincöt éves koromig amúgy is 170-est hajtottam, aztán csak odaértem, ahova kellett. Amilyen érzéketlen krumpli vagyok az ilyen kis változásokhoz, lehet, hogy fel se tűnne...
Vixont a tányér elég becsapós akkor, mert olyan,mintha so!norodna, mint az üregesek. Aztán sokszor a "jót" a durácse (vagy xtr) esetén egyel hamarabb bevezették, mint az ultegránál. Vagyis az újításokat mindig egyel később vitték le az ultegrához. Vagyis naghyon régen így volt. Az octalink és a hollowtech2 is axxem így jött, hogy elősuör csak a csúcson, majd lentebb.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
A karok sajnos csak 170-esek, úgyhogy az marad fenn a régi, felpolírozott 175-ös Ultegra. Szinte kizárt, hogy szembe jönne egy szép állapotú abban a méretben.
Bár kb. harmincöt éves koromig amúgy is 170-est hajtottam, aztán csak odaértem, ahova kellett. Amilyen érzéketlen krumpli vagyok az ilyen kis változásokhoz, lehet, hogy fel se tűnne...
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nem, az a következő generációval jelent meg. De ez is vált, csak nyilván nem annyira ropogósan - elég jó ez nekem.
A karok sajnos csak 170-esek, úgyhogy az marad fenn a régi, felpolírozott 175-ös Ultegra. Szinte kizárt, hogy szembe jönne egy szép állapotú abban a méretben.
Bár kb. harmincöt éves koromig amúgy is 170-est hajtottam, aztán csak odaértem, ahova kellett. Amilyen érzéketlen krumpli vagyok az ilyen kis változásokhoz, lehet, hogy fel se tűnne...
Online
Re: Kerékpározás
Nem lehet áttenni a tányérokat? Más az osztókör, vagy a luykosztás? De félig volt csak vicc, hogy a nanyobb karral lehet ugyanazt betéve (Watt) elforgarod ezeket is.Szalon írta: ↑2022.01.24., hétf. 13:26
Ez volt "használtan"... srácnak 1,5 év után érkezett meg a vasárnapi F12-ese... (német) télibacjanak/boltbajárósnak egy S-Works Tarmac SL-7-et használ... Ő nem szereti a pedálos wattmérőt, így megvette az SRM-hajtókarost... de amúgy, ha tehettem volna 50/34 ment volna erre is... Hátha tavaszra kicsit megerősödöm és elbírok majd vele...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Ja, azt kihagytam, hogy a Gan és F8-10-12 között váz+villa van kb 200-220g difi. Az nem nagy dolog. A sok plussz nálam is a DAce kontra ultegra difiből jön. Pedál, nyereg ugyanaz volt, kb meg is van a fél kila eltérés. Ha DA menne rá, meg más pedál, esetleg rágyúrnék a 200g-s kormányokra, a Gan is lemenne 7 alá, de jó ez így, működik.Szalon írta: ↑2022.01.24., hétf. 13:58
Nekem gyanúsan kevésnek tűnnek a Te mért súlyaid a GAN-re és a Dogmára is... Mivel mérted?
Az enyém 7,65kg, pedállal és Garminnal, lámpával, kulacstartókkal... szóval valós menetkészen.
Ebből a garmin+radar 200g, tartók~50g, pedál bő 300g... szóval minen nélkül is 7,1-7,2kg. Elvileg az a 40mm-es Fulcrum kerék, súlyban annyi, mint az én Campa kerekem. A gyerekméretű bicajban és a kisebb kormányban meg kb meg is van az a ~200g súly. Szóval az F12 az tényleg ennyi reálisan. Én kb 7,2kg-ig fogok majd tudni lemenni az enyémmel, az alá már csak valami alacsony peremes könnyű kerékkel tudnék, mert ott azért még lenne bő 300g keresnivaló...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
De mintha ez már üreges tányér lenne...pärt írta: ↑2022.01.24., hétf. 17:18Back to the Future.
Én csak gyanútlanul, minden különösebb szándék nélkül nézegettem az aprót, amikor lesből rámugrott ez a szett. Mehettek vele kb. 2-3ezret - szinte katalógus fotóhoz is megtenné, alig van rajtuk használati nyom. Úgy néz ki, végképp eljegyeztem magam a tízes retro rendszerrel.
Nemrég rácsodálkoztam a legújabb, 9200-as fékváltókarra, hogy a több alkatrész generáción át farigcsált bütykös hattyú dizájn után visszatértek egy ehhez nagyon hasonló formához. Mivel mindig a továbbfejlesztett ergonómiára hivatkoznak, valószínűleg az emberi kéz evolúciója egy pár éves vargabetű után visszakanyarodott a kétezres évek elejeihez.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Ossz mégse rázottAAttila írta: ↑2022.01.24., hétf. 14:09Még nem vágyom annyira a komfortra elporoszkálok az aero bicómmal is és a 25 gumikkal is. Jut eszembe lehet csak 23 van fennSzalon írta: ↑2022.01.24., hétf. 13:29Ati! Próbálj ki egy ilyen isospeedes bicajt, mielőtt beleéled magad... szerintem borzasztó... kiszámíthatatlan a kezelése, de cserébe még nehéz is... manapság 28-30, de még 32mm-es gumikat is fel lehet rakni még egy aeros bicajra is, az többet számít, ha annyira a komfortra vágynál!
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Sima, felakasztós mérleg decathloból, nem piacos. Az F8 hivatalos DA súlya 54-es méretben talán 6,4 kila. Rájön nálam a resztli, de kisebb. De amikor digit szobamérleggel mértem, hogy, felállok, majd felteszem a bicajt, akkor is ennyi jött ki, ha kivontam a saját súlyom. Vixont én szingózok. Egy szingó Bora 35 talán 1250g vagy ilyesmi(lehet 1220, passz. A 35 ultra talán 1180g) A peremes nehezebb. Az 50-es bora one 1280, az ultra kicsit könnyeb.
Goglizz rá, törpe F8-as grammhuszárok enyémnek is alámennek. Engem nem érdekelt, csak lemértem a csókának, mikor vitte.
Re: Kerékpározás
Disznómázsával, mivel mérném?!Szalon írta: ↑2022.01.24., hétf. 13:58
Nekem gyanúsan kevésnek tűnnek a Te mért súlyaid a GAN-re és a Dogmára is... Mivel mérted?
Az enyém 7,65kg, pedállal és Garminnal, lámpával, kulacstartókkal... szóval valós menetkészen.
Ebből a garmin+radar 200g, tartók~50g, pedál bő 300g... szóval minen nélkül is 7,1-7,2kg. Elvileg az a 40mm-es Fulcrum kerék, súlyban annyi, mint az én Campa kerekem. A gyerekméretű bicajban és a kisebb kormányban meg kb meg is van az a ~200g súly. Szóval az F12 az tényleg ennyi reálisan. Én kb 7,2kg-ig fogok majd tudni lemenni az enyémmel, az alá már csak valami alacsony peremes könnyű kerékkel tudnék, mert ott azért még lenne bő 300g keresnivaló...
Sima, felakasztós mérleg decathloból, nem piacos. Az F8 hivatalos DA súlya 54-es méretben talán 6,4 kila. Rájön nálam a resztli, de kisebb. De amikor digit szobamérleggel mértem, hogy, felállok, majd felteszem a bicajt, akkor is ennyi jött ki, ha kivontam a saját súlyom. Vixont én szingózok. Egy szingó Bora 35 talán 1250g vagy ilyesmi(lehet 1220, passz. A 35 ultra talán 1180g) A peremes nehezebb. Az 50-es bora one 1280, az ultra kicsit könnyeb.
Goglizz rá, törpe F8-as grammhuszárok enyémnek is alámennek. Engem nem érdekelt, csak lemértem a csókának, mikor vitte.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Szerintem ez nagyon jól passzol a gépedhezpärt írta: ↑2022.01.24., hétf. 17:18Back to the Future.
Én csak gyanútlanul, minden különösebb szándék nélkül nézegettem az aprót, amikor lesből rámugrott ez a szett. Mehettek vele kb. 2-3ezret - szinte katalógus fotóhoz is megtenné, alig van rajtuk használati nyom. Úgy néz ki, végképp eljegyeztem magam a tízes retro rendszerrel.
Nemrég rácsodálkoztam a legújabb, 9200-as fékváltókarra, hogy a több alkatrész generáción át farigcsált bütykös hattyú dizájn után visszatértek egy ehhez nagyon hasonló formához. Mivel mindig a továbbfejlesztett ergonómiára hivatkoznak, valószínűleg az emberi kéz evolúciója egy pár éves vargabetű után visszakanyarodott a kétezres évek elejeihez.IMG_20220124_001933.jpg
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Back to the Future.
Én csak gyanútlanul, minden különösebb szándék nélkül nézegettem az aprót, amikor lesből rámugrott ez a szett. Mehettek vele kb. 2-3ezret - szinte katalógus fotóhoz is megtenné, alig van rajtuk használati nyom. Úgy néz ki, végképp eljegyeztem magam a tízes retro rendszerrel.
Nemrég rácsodálkoztam a legújabb, 9200-as fékváltókarra, hogy a több alkatrész generáción át farigcsált bütykös hattyú dizájn után visszatértek egy ehhez nagyon hasonló formához. Mivel mindig a továbbfejlesztett ergonómiára hivatkoznak, valószínűleg az emberi kéz evolúciója egy pár éves vargabetű után visszakanyarodott a kétezres évek elejeihez.
Én csak gyanútlanul, minden különösebb szándék nélkül nézegettem az aprót, amikor lesből rámugrott ez a szett. Mehettek vele kb. 2-3ezret - szinte katalógus fotóhoz is megtenné, alig van rajtuk használati nyom. Úgy néz ki, végképp eljegyeztem magam a tízes retro rendszerrel.
Nemrég rácsodálkoztam a legújabb, 9200-as fékváltókarra, hogy a több alkatrész generáción át farigcsált bütykös hattyú dizájn után visszatértek egy ehhez nagyon hasonló formához. Mivel mindig a továbbfejlesztett ergonómiára hivatkoznak, valószínűleg az emberi kéz evolúciója egy pár éves vargabetű után visszakanyarodott a kétezres évek elejeihez.
Re: Kerékpározás
itt izzadok mint a Bodaki néma heti négyszer..
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
Sajnos ez mindenkinél más. Vagyis nekem szerencsére, mert nálam nem tartott olyan sokáig. Egyébként is teljesen tünetmentes voltam, csak a tekeréskor éreztem,hogy hiába veszek levegőt, az nem elég. Mindig kevés volt. Mintha egy teljes belégzéssel csak a fél tüdőkapacitással mentem volna. Pár hét alatt fokozatosan visszajött.asebestyen írta: ↑2022.01.24., hétf. 14:26Nekem már mindegy milyen gép, milyen kerék vagy gumi, csak a szervezetem térne észhez covid után, de egyszerűen nem akar. Mindig gyenge vagyok és a kevésből kakaóból még hamar is fáradok. A fene enné már meg... Legalább lassan kezdene javulni, de semmi...
Sajna sok-sok türelem kell. Na és agyban elengedni,hogy az eddigi munka nagyrésze kuka. Ez volt a legnehezebb.
Re: Kerékpározás
Kitartást! Tavaszra majd berobban a formád!asebestyen írta: ↑2022.01.24., hétf. 14:26Nekem már mindegy milyen gép, milyen kerék vagy gumi, csak a szervezetem térne észhez covid után, de egyszerűen nem akar. Mindig gyenge vagyok és a kevésből kakaóból még hamar is fáradok. A fene enné már meg... Legalább lassan kezdene javulni, de semmi...
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5859
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Nekem már mindegy milyen gép, milyen kerék vagy gumi, csak a szervezetem térne észhez covid után, de egyszerűen nem akar. Mindig gyenge vagyok és a kevésből kakaóból még hamar is fáradok. A fene enné már meg... Legalább lassan kezdene javulni, de semmi...
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Még nem vágyom annyira a komfortra elporoszkálok az aero bicómmal is és a 25 gumikkal is. Jut eszembe lehet csak 23 van fennSzalon írta: ↑2022.01.24., hétf. 13:29Ati! Próbálj ki egy ilyen isospeedes bicajt, mielőtt beleéled magad... szerintem borzasztó... kiszámíthatatlan a kezelése, de cserébe még nehéz is... manapság 28-30, de még 32mm-es gumikat is fel lehet rakni még egy aeros bicajra is, az többet számít, ha annyira a komfortra vágynál!
Re: Kerékpározás
Nekem gyanúsan kevésnek tűnnek a Te mért súlyaid a GAN-re és a Dogmára is... Mivel mérted?revox írta: ↑2022.01.24., hétf. 00:31Ez a csóka se hülye... Írtam neki ezer éve, kérdeztem pàr dolgot, már nem emléxem mit. Aszittem eladta, mert bikemagról levette, de még itt van. Lóve még megvan rá, de ezek után fene tudja... Ha valaki el akar adni egy ilyen masinát, ilyen törpeméretben az a mimimum, hogy rojtosra nyalja a vevőjelölt seggét. De minimum válaszol, ha már el is adta. Ez alapvető lenne. Nemtom, én hifin szocializálódtam, kultúrközegben. Egyszer valaki azt mondta, a biciklisek olyan inteligencsebbek. Há, nemtom...
Mondjuk az biztos kiverné nála!a biztot, hogy nekem, ha lehetséges, mechanikus szettel kellene inkàbb, meg a kormány számomra nem egyértelmű, mekkora is... Az, hogy, oda van írva, egy dolog. A Pinarelo máshogy számol kormány terén.
Vixont a 7,4 kila nekem fura. Nekem a gan 7,3 és kb ekkora. Garminal és 340g pedállal. Az F8-am ugyaezen kiszerelésben 6,7 kg volt a Vision kerekekkel, amivel elvitték. Lehet a 4carbon kerék ennyire nehéz? (monyuk az nekem nyilván nem kellene, de ha valakinek kell, akár el is lehetne hozni, bizros olcsóbban kijön így a mai világban.
https://yankosbike.hu/shop/pinarello-f1 ... -9150-di2/
Az enyém 7,65kg, pedállal és Garminnal, lámpával, kulacstartókkal... szóval valós menetkészen.
Ebből a garmin+radar 200g, tartók~50g, pedál bő 300g... szóval minen nélkül is 7,1-7,2kg. Elvileg az a 40mm-es Fulcrum kerék, súlyban annyi, mint az én Campa kerekem. A gyerekméretű bicajban és a kisebb kormányban meg kb meg is van az a ~200g súly. Szóval az F12 az tényleg ennyi reálisan. Én kb 7,2kg-ig fogok majd tudni lemenni az enyémmel, az alá már csak valami alacsony peremes könnyű kerékkel tudnék, mert ott azért még lenne bő 300g keresnivaló...
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Ati! Próbálj ki egy ilyen isospeedes bicajt, mielőtt beleéled magad... szerintem borzasztó... kiszámíthatatlan a kezelése, de cserébe még nehéz is... manapság 28-30, de még 32mm-es gumikat is fel lehet rakni még egy aeros bicajra is, az többet számít, ha annyira a komfortra vágynál!
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Ez volt "használtan"... srácnak 1,5 év után érkezett meg a vasárnapi F12-ese... (német) télibacjanak/boltbajárósnak egy S-Works Tarmac SL-7-et használ... Ő nem szereti a pedálos wattmérőt, így megvette az SRM-hajtókarost... de amúgy, ha tehettem volna 50/34 ment volna erre is... Hátha tavaszra kicsit megerősödöm és elbírok majd vele...pärt írta: ↑2022.01.21., pén. 22:09Benézted a rendelést: ez 52/36-os, nem 50/34-es.Szalon írta: ↑2022.01.21., pén. 20:20
Nekem meg estére megérkezett az új hajtókarom… egész eseménydús lett ez a hét.
Ez már 175mm hosszú, remélem jobb lesz majd… eddig minden bicajomon 172,5-es volt, kivéve a montin, ott tetszett meg a nagyobb, meg bikefitting is azt javasolta. Viszont ezt nem mostanában fogom berakni, mert akkor már láncot is cserélnék mert átállnék waxolásra… a fehér váz mindig olajos… de a láncot már el akarom használni, viszont bő 8000 km után is újszerű állapotban van, megnyúlásnak nyoma sincs… ez van, ha gyenge a lovas…
Vax ügyben már biztos kiokosodtál, de amennyire tudom (engem nem érint), esőben, lucskos időben nem igazán jó.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5859
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Revi, inkább ülj fel a mostanira, azt tekerd!revox írta: ↑2022.01.24., hétf. 10:33Bocs, annyit kérdeztem csak, számolnak e be és ha igen, mennyit kellene ráfizetni és piros vagy narancs. Úgy látszik, itt még túl se bonyolítottam. Akkor a nyeregmagasságot korábban kérdeztem. Ja, persze, még az F8 előtt. Árult egy F8-ast abban az időben és nem volt gyakorlatom a Pincsik méretezésében.
Én nemtom, milyen kibebaxott k jó gyerek, de nálam eddig kb négy, esetből egyszer reagált talán, valami eladhatatlan méretű s-works kapcsán. Mondjuk azt akkor nem vettem meg, mert mire válaszolt, már képbe volt a fehér F8.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Re: Kerékpározás
Bocs, annyit kérdeztem csak, számolnak e be és ha igen, mennyit kellene ráfizetni és piros vagy narancs. Úgy látszik, itt még túl se bonyolítottam. Akkor a nyeregmagasságot korábban kérdeztem. Ja, persze, még az F8 előtt. Árult egy F8-ast abban az időben és nem volt gyakorlatom a Pincsik méretezésében.
Én nemtom, milyen kibebaxott k jó gyerek, de nálam eddig kb négy, esetből egyszer reagált talán, valami eladhatatlan méretű s-works kapcsán. Mondjuk azt akkor nem vettem meg, mert mire válaszolt, már képbe volt a fehér F8.
Én nemtom, milyen kibebaxott k jó gyerek, de nálam eddig kb négy, esetből egyszer reagált talán, valami eladhatatlan méretű s-works kapcsán. Mondjuk azt akkor nem vettem meg, mert mire válaszolt, már képbe volt a fehér F8.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
De azért ezt látva, mindig fellángolok. Szép bicaj
Egyébként korábban is hírdetett már bicajokar. Bikemagon, facebookon. Volt olyan, ami érdekes volt. Párszor írtam rá és sose válaszolt, sehol. Persze, olyan bonyolult kérdéseim voltak, mielőtt leutaznék a halálfaxára, hogy a fotón a nyereg milyen magasan van. Ebből azért lehet matekozni, hogy van e egyáltalán értelme gondolkozni a gépen.
Az f12-nél axxem ugyanez volt a kérdés, ill hogy számol e be f8-at (bár akkor volt már rá jelenrkező!, csak decmberi fizetéssel. Gondoltam egyszerűbb cserélni, de ha nem, akkor majd kp) és a színe, mert a fotókon hol piros,hol narancs. Talán még anyi, hogy a kormányt mérje már le pontosan a közepektől, ill ha ez tényleg 110-42, van e lehetőség másik kormányra. Semmit nem írt vissza. Cserébe még ott áll, nekem meg már elment a kedvem a dogmázástól. De a tegnapi videód elgyengített de nem. Fáj a szívem érte, mert gyönyörű, de nekem más karakter a zsánerem, már hajtásban. De okz némi ambivalencia konfliktust, az tény (szikológia tanítása: az ambivalencia komfliktus egyetlen megoldása a rendszer elhagyása)
Re: Kerékpározás
Ez nem rászorulás kérdése. Mi meg OB-t szervezünk, de ha kérdeznek, válaszolok. Mindegy, mert ahogy az axxony mondta, engedd mar el azt a k dogmátAAttila írta: ↑2022.01.24., hétf. 00:46Pedig ez egy rendes bolt. Haver is itt vette a Gan-t. Elment, lemértek az emberen mindent, mondták neki,hogy 2-re jöjjön vissza,addig ráállítanak egyet. Még valami ajándékot is kapott. Van mindenféle gépe a közép kategóriától felfelé. P is van több. Persze ettől még válaszolhatott volna, de nincs rászorulva a pénzre sem. Ő az egyik szervezője a Tour de Zalakarosnak is.
De azért ezt látva, mindig fellángolok. Szép bicaj
Egyébként korábban is hírdetett már bicajokar. Bikemagon, facebookon. Volt olyan, ami érdekes volt. Párszor írtam rá és sose válaszolt, sehol. Persze, olyan bonyolult kérdéseim voltak, mielőtt leutaznék a halálfaxára, hogy a fotón a nyereg milyen magasan van. Ebből azért lehet matekozni, hogy van e egyáltalán értelme gondolkozni a gépen.
Az f12-nél axxem ugyanez volt a kérdés, ill hogy számol e be f8-at (bár akkor volt már rá jelenrkező!, csak decmberi fizetéssel. Gondoltam egyszerűbb cserélni, de ha nem, akkor majd kp) és a színe, mert a fotókon hol piros,hol narancs. Talán még anyi, hogy a kormányt mérje már le pontosan a közepektől, ill ha ez tényleg 110-42, van e lehetőség másik kormányra. Semmit nem írt vissza. Cserébe még ott áll, nekem meg már elment a kedvem a dogmázástól. De a tegnapi videód elgyengített de nem. Fáj a szívem érte, mert gyönyörű, de nekem más karakter a zsánerem, már hajtásban. De okz némi ambivalencia konfliktust, az tény (szikológia tanítása: az ambivalencia komfliktus egyetlen megoldása a rendszer elhagyása)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Pedig ez egy rendes bolt. Haver is itt vette a Gan-t. Elment, lemértek az emberen mindent, mondták neki,hogy 2-re jöjjön vissza,addig ráállítanak egyet. Még valami ajándékot is kapott. Van mindenféle gépe a közép kategóriától felfelé. P is van több. Persze ettől még válaszolhatott volna, de nincs rászorulva a pénzre sem. Ő az egyik szervezője a Tour de Zalakarosnak is.