Megtöröm a Szombat esti csendet kedves benzinvérü autórajongók ha más nem rak be mindenféle villanytargoncát
Nem kimondottan ide tartozik, de végülis gépjármü
Méltatlanul alábecsült említésre sem tarott alkatrész Nm-ben mérik az erejét, amit át tud bocsájtani
Több kényelmi igényünk van vele szemben, mint más alkotóelemmel: ne rángasson kapcsoláskor, jól találja el a szituációhoz mért áttételt, ne kelljen csinálni vele semmit sok százezer km-en keresztül
Igen, a belseje fura mód egy svájci mechanikus órához hasonlít, rendkívül szofisztikált tervezést igényel
Egy 47 literes mindenevő dízelmotor adja a tempót a primer oldalon. Disznómódon tud forgatni
Lóerőről beszélnek, pedig az kevésbé számít csak az erő támadáspontjába mutató vektor az erőkar vektoriális szorzata
Na azt kell tudni selymestapintásban kezelni fagyban hőségben ridegmarhatartásban
Számomra csodálatos gépészeti konstrukció
Remélem nem fogja felemészteni az elektromos félvezetők kapcsolózaja
https://www.renk-group.com/de/produkte- ... /hswl-354/