Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2364
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 735
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »

pärt írta:
2021.06.10., csüt. 21:24
redbulova írta:
2021.06.10., csüt. 21:18
revox írta:
2021.06.10., csüt. 16:32
körbenézem a gépet,de ilyet nem láttam és minden belül fut. a nyeregcsőben nem tudom, mi van. eleinte nem érdekelt, most, hogy beállt, nem akarom kihúzni, de egyszer erőt veszek magamon, ha a bekapcsolt módban se megy fel.
youtube-on teljesen máshol volt a rendszerben (az akksinál, vázon belül), de akkor úgy tűnik, bárhova betehető,csak legyen bent a jelútban valahol...
köszi, futok egy kört

ja, mégoszt csillog-villog az a lánc és sor 36_1_11.gif
Waxolás eredménye. Nagyon hasznos dolog...
Nálam némi elszürkült viaszpehely látszik, de tapintásra továbbra sem koszol. Szeretem!
Biztosan írtad már, hogy mit használsz a lánc kenésére, de olyan termékeny ez a topik, hogy képtelen vagyok kimazsolázni.
Szóval, kedves Part, mit használsz a lánc kenésére?
Tennék vele egy próbát, mert bár amit most használok Soudal kenőanyagot szeretem, de 3 tekerés után tele van mocsokkal a lánc. Hátha lehetne nyújtani ezen az időn egy kicsit.
A múlt hét vasárnap én is mentem egy kerek százast, ami olyan jól sikerült, hogy a héten még tegnap ültem először bringára.... :D Talán 10-15 km ment volna még, de asszem az már fájt volna, úh inkább annyiban hagytam.
Hogy áll most a Mátra kör, alakul, szerveződik valami?
Hypsos Ferrum-->Lumin U1 Mini-->Audiomat Maestro 3--> Audio Research LS28-->BAT VK600SE -->Dynaudio Contour 60i
Kábelezés: MDA

Online
Avatar
Alex_Aston
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4419
Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
Értékelés: 2417

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Alex_Aston »

Mit lehet csinálni egy nevelés nélküli óvodai napon...? :D

.
20210611_094614.jpg
20210611_094614.jpg (3.8 MiB) Megtekintve 1362 alkalommal
Csak a Marantz! :-D

Avatar
tonee73
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
Értékelés: 5730
Tartózkodási hely: SO15 0SB

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: tonee73 »

pärt írta:
2021.06.10., csüt. 22:25

Kisebb súrlódás mellett tartósabb is a lánc, mint a hagyományos, koszolós gutymákkal. Nem érzem hangosabbnak, persze ez szubjektív, mivel nem mértem.
Hátránya, hogy ugyan tűri az esőt, de hamarabb kiszedi a víz a viaszt, mint normál használat mellett. Országútimon ez nem gond, mert nem megyek esőben, de a városi az kap esőt, havat, sólét, sárlét. Ráadásul nem teljesen zárt rendszerű az agyváltóm; egy kis olajat mindig izzad magából, tehát úgysem tudnám tisztán tartani a hajtást. Szóval országútira, szárazabb időre van kitalálva, de ott tökéletes.
Értem, köszi.A "hangoskodást" nem decibelben meghatározva gondoltam-csak a hajtás közben egyébként is hallható láncfutás hang esetleges erősségére gondolva.
Gondolom akkor valamilyen Sram agyváltóval mégy. A nejemnek pont most dobtam fel egy ilyen Hebie Chainglider szettet az itteni 8-as Shimano agyváltósára, mert már meguntam hogy mindig hót retek a hajtás meg a lánc. Ő megy télen-nyáron hóban (már amennyi abból itt akad Angliában) sárban, esőben, a gép csak akkor az "enyém" ha valami zörög /nem működik esetleg már szó szerint csimbókokban lóg róla a dzsuva...

HG.jpg
HG.jpg (66.2 KiB) Megtekintve 1381 alkalommal

youtu.be/v_xOiku_rUQ
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII

Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

pärt írta:
2021.06.10., csüt. 22:25
… a városi az kap esőt, havat, sólét, sárlét. Ráadásul nem teljesen zárt rendszerű az agyváltóm; egy kis olajat mindig izzad magából, tehát úgysem tudnám tisztán tartani a hajtást. ….
nna, egy kis ilyen irány is van!
nekem is van egy “városim”, mostoha körülmények között is megy, pl. bevásárlás is, nekem van emelkedő, ami a 28 fog elöl hátul esetén sem esik jól. Agyváltó(ból van, ami) tud hasonlót vagy még enyhébbet ? …ha ez a gép lecserélődne, lehetne-e agyváltós helyette. Jelige: really low cost bike (a mostanit 14e Ft-ért vettem 8-10 éve, nem csili-vili “butikbringa” :)))

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3403
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4367
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

tonee73 írta:
2021.06.10., csüt. 21:30
pärt írta:
2021.06.10., csüt. 21:24

Nálam némi elszürkült viaszpehely látszik, de tapintásra továbbra sem koszol. Szeretem!
Ad annyi kenést mint a hagyományos olaj vagy urambocsá zsír, nem hangosabb a hajtás?
Kisebb súrlódás mellett tartósabb is a lánc, mint a hagyományos, koszolós gutymákkal. Nem érzem hangosabbnak, persze ez szubjektív, mivel nem mértem.
Hátránya, hogy ugyan tűri az esőt, de hamarabb kiszedi a víz a viaszt, mint normál használat mellett. Országútimon ez nem gond, mert nem megyek esőben, de a városi az kap esőt, havat, sólét, sárlét. Ráadásul nem teljesen zárt rendszerű az agyváltóm; egy kis olajat mindig izzad magából, tehát úgysem tudnám tisztán tartani a hajtást. Szóval országútira, szárazabb időre van kitalálva, de ott tökéletes.

Avatar
redbulova
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 234
Csatlakozott: 2005.01.27., csüt. 21:00
Értékelés: 75

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: redbulova »

Szalon írta:
2021.06.09., szer. 17:18
redbulova írta:
2021.06.08., kedd 20:58
A Bringalandban volt egy...
IMG_20210608_121502_resized_20210608_085157962.jpg
Várjuk a beszámolót majd, hogy tetszik, milyen az utakon!
Ma egy 80 kilis próba után a tapasztalatom hasonló mint a Tiéd vagy egyéb "jutubos" vélemény - a nyereg kiváló.
Azt hiszem ez a technológia a jövő és hamarosan olcsóbb lesz, mert az ára meredek és talán annyival nem is jobb mint a sorban utána következő. Valahol 100.000 HUF lenne az arányos ár. Végig kényelmesen tudtam alsó fogásban tekerni minden kellemetlen nyomásérzet nélkül, sőt inkább a nadrág bélés volt útban (mindig vastag és puhát kerestem, gondolva hogy az kényelmesebb) lehet jobb lesz vékonyabb betéttel. Nagyon kényelmes és tényleg extra érzés a hátsórésznek. Nem bántam meg a vételt, nem minden hónapban vagy évben kell befektetni az árát, nekem ez fontosabb mint a pillanatnyi kiadás mértéke.
Majd még érdekel a performance egy 5 óra körüli tekerés után is (100 kili fölött)

Avatar
tonee73
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
Értékelés: 5730
Tartózkodási hely: SO15 0SB

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: tonee73 »

pärt írta:
2021.06.10., csüt. 21:24

Nálam némi elszürkült viaszpehely látszik, de tapintásra továbbra sem koszol. Szeretem!
Ad annyi kenést mint a hagyományos olaj vagy urambocsá zsír, nem hangosabb a hajtás?
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII

Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3403
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4367
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

redbulova írta:
2021.06.10., csüt. 21:18
revox írta:
2021.06.10., csüt. 16:32
körbenézem a gépet,de ilyet nem láttam és minden belül fut. a nyeregcsőben nem tudom, mi van. eleinte nem érdekelt, most, hogy beállt, nem akarom kihúzni, de egyszer erőt veszek magamon, ha a bekapcsolt módban se megy fel.
youtube-on teljesen máshol volt a rendszerben (az akksinál, vázon belül), de akkor úgy tűnik, bárhova betehető,csak legyen bent a jelútban valahol...
köszi, futok egy kört

ja, mégoszt csillog-villog az a lánc és sor 36_1_11.gif
Waxolás eredménye. Nagyon hasznos dolog...
Nálam némi elszürkült viaszpehely látszik, de tapintásra továbbra sem koszol. Szeretem!

Avatar
redbulova
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 234
Csatlakozott: 2005.01.27., csüt. 21:00
Értékelés: 75

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: redbulova »

revox írta:
2021.06.10., csüt. 16:32
körbenézem a gépet,de ilyet nem láttam és minden belül fut. a nyeregcsőben nem tudom, mi van. eleinte nem érdekelt, most, hogy beállt, nem akarom kihúzni, de egyszer erőt veszek magamon, ha a bekapcsolt módban se megy fel.
youtube-on teljesen máshol volt a rendszerben (az akksinál, vázon belül), de akkor úgy tűnik, bárhova betehető,csak legyen bent a jelútban valahol...
köszi, futok egy kört

ja, mégoszt csillog-villog az a lánc és sor 36_1_11.gif
Waxolás eredménye. Nagyon hasznos dolog...

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12192
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

körbenézem a gépet,de ilyet nem láttam és minden belül fut. a nyeregcsőben nem tudom, mi van. eleinte nem érdekelt, most, hogy beállt, nem akarom kihúzni, de egyszer erőt veszek magamon, ha a bekapcsolt módban se megy fel.
youtube-on teljesen máshol volt a rendszerben (az akksinál, vázon belül), de akkor úgy tűnik, bárhova betehető,csak legyen bent a jelútban valahol...
köszi, futok egy kört

ja, mégoszt csillog-villog az a lánc és sor 36_1_11.gif
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
redbulova
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 234
Csatlakozott: 2005.01.27., csüt. 21:00
Értékelés: 75

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: redbulova »

revox írta:
2021.06.10., csüt. 16:09
na,azt nézem, ilyen kütyü is kell hozzá. amit nem tudom,van e. a nyeregcsőben van a tudomány, azt meg örülök,hogy belőttem :D de amikor vettük, még direkt mondták is (hogy értsd,milyen kafa gépet veszel), rá lehet menni a garminnal. akkor csak kell legyen... mondjuk, ha ez nincs, akkor nem csoda,ha nem látja :D

https://www.rosebikes.hu/shimano-dura-a ... ter-886047
Igen az kell hogy kapcsolat legyen. Én a hátsó villára tettem, egyszerű telepíteni, de az első kormánynál is betehető, csak így egyszerűbb, számomra...
IMG_20210404_184359_resized_20210610_041554557.jpg
IMG_20210404_184359_resized_20210610_041554557.jpg (206.3 KiB) Megtekintve 1429 alkalommal

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5233
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2021.06.10., csüt. 14:17
bikexpressen lévő quattrot nem gyártják vagy 5 éve.
Bikexpress sem létezik már ;peace; ha csak valaki nem élesztette újjá, de már elég régóta nem működik.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12192
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

na,azt nézem, ilyen kütyü is kell hozzá. amit nem tudom,van e. a nyeregcsőben van a tudomány, azt meg örülök,hogy belőttem :D de amikor vettük, még direkt mondták is (hogy értsd,milyen kafa gépet veszel), rá lehet menni a garminnal. akkor csak kell legyen... mondjuk, ha ez nincs, akkor nem csoda,ha nem látja :D

https://www.rosebikes.hu/shimano-dura-a ... ter-886047
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12192
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

még annyi,hogy szerintem ilyen elosztóm van. de nekem ezen egy gomb rémlik csak. mondjuk igaz,itt a led-ek esetén van két piktogram, ami jelenthet valamit :rolleyes:

https://www.hibike.hu/shimano-dura-ace- ... 072b5c8f94
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12192
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

redbulova írta:
2021.06.10., csüt. 15:09
revox írta:
2021.06.10., csüt. 10:33
van egy olyan érzésem, hogy a Garminnak van egy rakat olyan funkciója,lamiről nem is tudok :D a sebességet szoktam nézni rajta, néha hegyen a meredekséget. mélyebben nem merültem el a garmin világában, de axxem van pár okos funkciója :smile32:

apropó, azt tudja valaki, mi a pékért nem tudom összekötni a shimano elektromos váltót a garminnal? addig eljutok, hogy a garminon megvan a shimano di2 csatlakozás, de nem sikerül... (nyomkodom a váltót,ez az ukász). fékkar csúcsán van két mikrokapcsoló,amivel lehet a garmint vezérelni, nem kell tapizni a lapozáshoz, stb... csak én nem tudom. de mikor vettem, csávó mondta,hogy össze lehet kötni. lehet neki le kellett volna választani a sajátját? addig nem kapcsolódik másnak gondolkodik.gif gondolkodik.gif gondolkodik.gif
Ha a Garminon megvan a csatlakozás akkor próbáld törölni és újrakezdeni a di2 telepítést elölről, érzékelők - érzékelők hozzáadása- engedélyezés-csatlakozás. Ha jól emlékszem én az első csatlakozásnál a kormányszáron lévő kapcsolót kapcsolati módba állítottam amig felismerték egymást, de már nem emlékszem pontosan. Most már indulásnál cask a csatlakozást kell újra megnyomni és váltani egyet aztán megy.
nincs még becsatlakozttava. de erre én is gondoltam, hogy a kis elosztóját esetleg el kell nyomkodni.
ez a kapcsolati mód melyik? ha hosszan nyomom a gombot és a piros led világít, akkor tudom a váltót állítani. ez lenne az az állapot? mert ezután ha megint hosszan nyomom, piros és zöld kezd világítani,majd kialszik és menetkész a műszer. de más gombot nem látok rajta
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12192
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

st81 írta:
2021.06.10., csüt. 15:04
Köszönöm a hozzászólásod, tanácsod!
A Fulcrum 4-ből több verzió is van. Jól gondolom, hogy a shimano 105 11s-hez a HG jelű lenne jó?
ja, HG kell.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12192
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ami eszembejutott a tegnapi AS leírás kapcsán, az izomból vagy fordulatból tekerés...
ezt a Felsőtárkány- Hereg rét közötti szakaszon próbálgattam régebben. Ez viszonylag lankásan indul meg, nagytányéros, 30+ tempóval, aztán elmocskosodik,hogy a végén vannak 7-8%-ok. itt 3 verziót prpbáltam, aránylag hasonló intenzitással. a kezdés mindig nagytényér volt,aztán amikor kezdett rnedesen emelkedni, jöttek a próbák.

kistányér, keményebb áttétellel
kistányér pörgetve
végig nagytányér, izomból

ami a vicces, fáradni, így-is, úgy-is el lehett fáradni, de a menetidő nagyon nem szórt. akkorát nem, hogy az ne lett volna betudható az aktuális kedvnek, állapotnak, szélnek, stb... emlékeim szerint (azért ez pár éve volt) a fáradtság is hasonaltosan jelentkezett, bár a végig nagytányéros buli az kemény felkészülésről (hegyi verseny előtti tréning) szólt és nem volt idő pityogni. hogy fáj(az volt a leggyorsabb, de nem sokat vert a pörgetős verzióra). oda akartam kilukadni, hogy alapvetően nem tudtam megállapítani, nekem mely hajtási mód lenne a legüdvözítőbb, de az érdekes volt, hogy bármivel próbálkoztam, nagyjából az eredője ugyanaz lett.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
redbulova
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 234
Csatlakozott: 2005.01.27., csüt. 21:00
Értékelés: 75

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: redbulova »

revox írta:
2021.06.10., csüt. 10:33
van egy olyan érzésem, hogy a Garminnak van egy rakat olyan funkciója,lamiről nem is tudok :D a sebességet szoktam nézni rajta, néha hegyen a meredekséget. mélyebben nem merültem el a garmin világában, de axxem van pár okos funkciója :smile32:

apropó, azt tudja valaki, mi a pékért nem tudom összekötni a shimano elektromos váltót a garminnal? addig eljutok, hogy a garminon megvan a shimano di2 csatlakozás, de nem sikerül... (nyomkodom a váltót,ez az ukász). fékkar csúcsán van két mikrokapcsoló,amivel lehet a garmint vezérelni, nem kell tapizni a lapozáshoz, stb... csak én nem tudom. de mikor vettem, csávó mondta,hogy össze lehet kötni. lehet neki le kellett volna választani a sajátját? addig nem kapcsolódik másnak gondolkodik.gif gondolkodik.gif gondolkodik.gif
Ha a Garminon megvan a csatlakozás akkor próbáld törölni és újrakezdeni a di2 telepítést elölről, érzékelők - érzékelők hozzáadása- engedélyezés-csatlakozás. Ha jól emlékszem én az első csatlakozásnál a kormányszáron lévő kapcsolót kapcsolati módba állítottam amig felismerték egymást, de már nem emlékszem pontosan. Most már indulásnál cask a csatlakozást kell újra megnyomni és váltani egyet aztán megy.

Avatar
st81
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 496
Csatlakozott: 2007.01.30., kedd 14:07
Értékelés: 226

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: st81 »

Köszönöm a hozzászólásod, tanácsod!
A Fulcrum 4-ből több verzió is van. Jól gondolom, hogy a shimano 105 11s-hez a HG jelű lenne jó?
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12192
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

st81 írta:
2021.06.10., csüt. 14:42
revox írta:
2021.06.10., csüt. 14:00
st81 írta:
2021.06.10., csüt. 13:48
Üdvözletem!

Korábban beszéltünk a járgányom (Wilier Gtr Team) esetleges felni cseréjéről, de nem találtam meg a hozzászólásokat.
Emlékeim szerint a Fulcrum cég felni kerültek szóba. Szóval a gyári Shimano Rs01 felni helyett néztem - újonnan - DT Swiss P1800 spline-t(alpinbikeos), Fulcrum Racing Quattro-t (bikeexpress-ről) és Fulcrum Racing 4-et (esetleg Racing 3 is szóba jöhet -bringalandos). Wilier gtr team lenne az alany.
A jelenlegi 25-ös gumikat megtartanám, szélesebbet nem igénylek, illetve nem kell, hogy tubeless legyen.
A fentiek közül melyiket ajánlanátok?
a DT-re dob kétfélét. egy 23 és egy kb 32-35 magas felnist. ez melyik lenne?
A 23 magasra gondoltam: https://www.alpinbike.hu/webshop-DT-SWI ... ett-2-8342
A 32-es ha jól láttam tárcsafékeshez van.
A korábbi kérdésedre pedig: sík és domb (hegynek kevésbé nevezném, habár Szápártól Tésre elég jó kis szerpentin vezet fel, de természetesen nem Kékestető kategória). Itt lakom a Vértes és a Bakony között.
talán a fulcrum3, vagy Campagnolo verzióban ennek szerintem a Zonda felel meg. A quattro síkon jobban hasít,aerosabb,de emelkedőn valamivel nehezebb, bár merev is az aero profilja miatt. én pl a nehezebb, de merevebb 50-es bora kereket jobban szeretem kapaszkodón, mint a 35-öst, pedig a 35ös könnyebb. de ha ez csak domb, az inkább hullámvasút, annak lendületből kell nekimenni és felrúgni, arra meg az aero alkalmasabb.
hajrá :D ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
st81
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 496
Csatlakozott: 2007.01.30., kedd 14:07
Értékelés: 226

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: st81 »

revox írta:
2021.06.10., csüt. 14:00
st81 írta:
2021.06.10., csüt. 13:48
Üdvözletem!

Korábban beszéltünk a járgányom (Wilier Gtr Team) esetleges felni cseréjéről, de nem találtam meg a hozzászólásokat.
Emlékeim szerint a Fulcrum cég felni kerültek szóba. Szóval a gyári Shimano Rs01 felni helyett néztem - újonnan - DT Swiss P1800 spline-t(alpinbikeos), Fulcrum Racing Quattro-t (bikeexpress-ről) és Fulcrum Racing 4-et (esetleg Racing 3 is szóba jöhet -bringalandos). Wilier gtr team lenne az alany.
A jelenlegi 25-ös gumikat megtartanám, szélesebbet nem igénylek, illetve nem kell, hogy tubeless legyen.
A fentiek közül melyiket ajánlanátok?
a DT-re dob kétfélét. egy 23 és egy kb 32-35 magas felnist. ez melyik lenne?
A 23 magasra gondoltam: https://www.alpinbike.hu/webshop-DT-SWI ... ett-2-8342
A 32-es ha jól láttam tárcsafékeshez van.
A korábbi kérdésedre pedig: sík és domb (hegynek kevésbé nevezném, habár Szápártól Tésre elég jó kis szerpentin vezet fel, de természetesen nem Kékestető kategória). Itt lakom a Vértes és a Bakony között.
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12192
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2021.06.10., csüt. 14:10
revox írta:
2021.06.10., csüt. 12:13
ja,hogy legyen tanmese szaga a dolgonak, egyszer fáradtan mentem bicajozni. majdnem leestem, mintha jönne a kaszás. azóta bennem kialakult egy reflex. nem kell pulzusmérő, hogy a szervezetem azonnal megálljon kb 165 bpm-nél. Régen kb itt még pihenőben voltam, 170től voltam ott a pályán, 150-nél meg majdnem elaludtam :D most az én okos testem 165 környékén behúzza a féket, de jobb szeret 150 körül lenni. AS mondta,hogy figyelni kell a jelekre. nekem figyel, de nem véletlen, ha az előbbi diagramra nézünk... évekig nyúztam a szevezetemet, most az a hozadéka, hogy annyi a maxom (speed,erő), amin régen melegítettem :rolleyes: próbáltam megerőszakolni, nem engedte :rolleyes:
fiatalság bolondság

nekem 1 emlekezetes esetem van kb. 35 évvel ezelöttröl: otthontól 250-300 méterre meg kellett állnom, mert annyira kifogytam, kiürültem, hogy nem bírtam azt letekerni, gurulni (kisalföldi síkon)
mondanánk, ha nem most lett volna pár éve :D (bár akkor nem röhögtem,inkáb befoxtam... ott fejeztem be a bicaj kergetését. lefokoztam megam versenyszervezőnek, ott max hőgutát kapok :D

egyébként ilyen sztori egyik haverral történt, csak kb 15-20 méterre a házutkól, hajnalban, csatak részegen. ...elaludt :D

de viccet félretéve, nem szabad ezzel packázni, de a szervezet úgyis szól. és csak azért említettem meg, hogy isten őrizz, hogy az anaerobot kelljen emelni. legyen benne kevés, de nem kell túltolni. de ezt úgyis érzi a dolgozó. kicsit legyen olyan,hogy a legvége ne essen jól,de csak kicsit.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12192
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2021.06.10., csüt. 14:06
revox írta:
2021.06.10., csüt. 12:42
pärt írta:
2021.06.10., csüt. 12:23


A bérgyilkosképzés hátulütője. :D
úgy ment el,mint az intercity :D
???? hangosan ? :smile29:
gyorsan :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12192
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

bikexpressen lévő quattrot nem gyártják vagy 5 éve. újraélesztették más néven,de arra nem emléxem(S1600, vagy ilyesmi),de már szerintem azt se gyártják jóideje. a quattrot váltott a quattro LG, ami a 25ös gumikhoz van igazítva, azt meg most a sima 4, ami optikailag hozzá lett csapva az új fulcrum dizájnhoz.
bármelyik jó választás lehet, ha a DT a magsabb peremű verzió. ha a 23 centis,azt elengedném.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

revox írta:
2021.06.10., csüt. 12:13
ja,hogy legyen tanmese szaga a dolgonak, egyszer fáradtan mentem bicajozni. majdnem leestem, mintha jönne a kaszás. azóta bennem kialakult egy reflex. nem kell pulzusmérő, hogy a szervezetem azonnal megálljon kb 165 bpm-nél. Régen kb itt még pihenőben voltam, 170től voltam ott a pályán, 150-nél meg majdnem elaludtam :D most az én okos testem 165 környékén behúzza a féket, de jobb szeret 150 körül lenni. AS mondta,hogy figyelni kell a jelekre. nekem figyel, de nem véletlen, ha az előbbi diagramra nézünk... évekig nyúztam a szevezetemet, most az a hozadéka, hogy annyi a maxom (speed,erő), amin régen melegítettem :rolleyes: próbáltam megerőszakolni, nem engedte :rolleyes:
fiatalság bolondság

nekem 1 emlekezetes esetem van kb. 35 évvel ezelöttröl: otthontól 250-300 méterre meg kellett állnom, mert annyira kifogytam, kiürültem, hogy nem bírtam azt letekerni, gurulni (kisalföldi síkon)

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”