Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Parasound termékek

Moderátor: Penna-Poor

Lezárt
Penna-Poor
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Értékelés: 23

Parasound termékek

Hozzászólás Szerző: Penna-Poor »

Kedves Fórumozók!

A Penna-Poor Kft-nél történő változások következtében a fórumos jelenlétünk is új arcot ölt, ahogy azt weboldalunk tartalma és az áraink is tükrözik.
Szeretnénk az eddigieknél több hírt és újdonságot, akciót megosztani Veletek, valamint az esetleges terméktámogatást is folytatni.
Forgalmazott termékeink árában célunk kompenzálni a hazai magasabb áfa tartalmat, így bruttó áraink az uniós listaárakkal azonos szintre csökkennek (nettó áraink 7-8%-kal alacsonyabbak, mint az unió hivatalos disztribútorainak nettó árai)
Weboldalunkon már szerepel az aktuális Parasound árlista: http://penna-poor.hu/termekek/parasound
Köszönjük az eddigi és jövőbeni bizalmat!

Üdvözlettel,
Penna-Poor Kft.

kaef2
V.I.P.
V.I.P.
Értékelés: 2373

Parasound termékek

Hozzászólás Szerző: kaef2 »

Szia!

Érdeklődnék, hogy beszerezhető lenne-e, egy Parasound Halo P3 előfoknak a gyári távirányítója? És amennyiben igen, mennyibe kerülne?

Előre is köszi!

Megkérdezzük. 

Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Értékelés: 7304

Parasound termékek

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Szia!

Érdeklődnék, hogy beszerezhető lenne-e, egy Parasound Halo P3 előfoknak a gyári távirányítója? És amennyiben igen, mennyibe kerülne?

Előre is köszi!
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

Az egyik legmeglepőbb termék a portfóliónkban, igen szórakoztató és élvezetes hangja van, kiváló partnere a szimmetrikus kimenete révén az aktív dobozoknak és nagyon jól szól például a Focal CMS65 vagy Solo6 aktív hangfalakkal. 

Parasound zDac teszt:

http://www.audiostream.com/content/parasound-zdac

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

Parasound P5 előfok és A23 végfok feketében. elég dögös. .)

A P5 új termék, és a mai divatnak megfelelően nemcsak előfok, de DAC és phono erősítő és egyszerű sztereó keresztváltó is szubokhoz:

"...one of the best values on the market is Parasound’s all-new Halo P5 (top piece in photo above) priced at $1400. Available “before spring of 2013” in both silver or a new matte-black finish, the P5 offers a host of features in a budget-friendly package. The P5 has six unbalanced inputs (including phono), one balanced input, single-ended and balanced outputs, and dual single-ended subwoofer outputs. There are also three digital inputs (optical, coax, and asynchronous 24-bit/192kHz USB), which access the onboard DAC that is said to offer “higher levels of performance than currently offered by the Zdac.” The P5 also handles bass management by offering dedicated high- and low-pass crossover networks for both the main left and right channels, as well as both subwoofers. There are dials on the rear panel for manual fine-tuning of each crossover."

Ha igaz a fenti riport, akkor a hazai bruttó, ÁFÁ-s, vámolt ára valahol a 490.000.- Ft táján lesz majd.

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

Parasound P5 előfok és A23 végfok feketében. elég dögös. .)

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

Parasound at CES 2013 with their Halo CD 1 ($4500) high-end CD player that "represents a radically different approach to extracting the best possible sound from a CD" says the company. The new Parasound Halo CD 1 uses new CD playback and processing technology that is the result of a collaboration between Parasound and Holm Acoustics in Copenhagen, Denmark. "The CD 1 demonstrates that CDs can sound significantly better than anyone has imagined possible," said Richard Schram, Parasound's president and founder. "The full potential of the 16-bit CD format is realized for the first time in the CD 1." The Parasound CD 1 uses a new method for playing CDs that is based on using a CD ROM drive instead of a conventional CD drive and a Linux-based computer to read and process the CD data. The CD ROM drive in the CD 1 runs at 4x the speed of a conventional CD player drive in order to accumulate a vast amount of data. An on-board Intel ITX computer, running the Linux operating system kernel and Holm's proprietary software dramatically improves the reading of CD disc data. It analyzes CD data and reads every part of a CD as many times as are needed to significantly reduce errors and, accordingly, the negative effects of error concealment. The result is claimed to be a nearly bit-perfect data stream. In addition to its Holm-designed CD processing technology, the Parasound Halo CD 1 is in all aspects a high-end audiophile player in keeping with the legacy of Parasound's Halo product family. It has a rugged aluminum chassis with extensive shielding for electrical and mechanical isolation. It has three separate power supplies for the analog and digital circuits. The outputs use premium balanced XLR connectors, gold-plated RCA outputs, and S/PDIF Digital audio outputs via 75-Ohm BNC, coaxial, and TosLink optical connections. A unique 'Discrete OpAmp' selector gives users the option of listening to the analog outputs directly from the low noise National LME49990 Op-Amps or via discrete transistor output stages. The discrete output stage uses individual transistors in a Darlington configuration that operates in the feedback loops of the LME49990s.

Még fotó az új CD játszóról:

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

Parasound at CES 2013 with their Halo CD 1 ($4500) high-end CD player that "represents a radically different approach to extracting the best possible sound from a CD" says the company. The new Parasound Halo CD 1 uses new CD playback and processing technology that is the result of a collaboration between Parasound and Holm Acoustics in Copenhagen, Denmark. "The CD 1 demonstrates that CDs can sound significantly better than anyone has imagined possible," said Richard Schram, Parasound's president and founder. "The full potential of the 16-bit CD format is realized for the first time in the CD 1." The Parasound CD 1 uses a new method for playing CDs that is based on using a CD ROM drive instead of a conventional CD drive and a Linux-based computer to read and process the CD data. The CD ROM drive in the CD 1 runs at 4x the speed of a conventional CD player drive in order to accumulate a vast amount of data. An on-board Intel ITX computer, running the Linux operating system kernel and Holm's proprietary software dramatically improves the reading of CD disc data. It analyzes CD data and reads every part of a CD as many times as are needed to significantly reduce errors and, accordingly, the negative effects of error concealment. The result is claimed to be a nearly bit-perfect data stream. In addition to its Holm-designed CD processing technology, the Parasound Halo CD 1 is in all aspects a high-end audiophile player in keeping with the legacy of Parasound's Halo product family. It has a rugged aluminum chassis with extensive shielding for electrical and mechanical isolation. It has three separate power supplies for the analog and digital circuits. The outputs use premium balanced XLR connectors, gold-plated RCA outputs, and S/PDIF Digital audio outputs via 75-Ohm BNC, coaxial, and TosLink optical connections. A unique 'Discrete OpAmp' selector gives users the option of listening to the analog outputs directly from the low noise National LME49990 Op-Amps or via discrete transistor output stages. The discrete output stage uses individual transistors in a Darlington configuration that operates in the feedback loops of the LME49990s.

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

Érkezett friss és ropogós Parasound z series szállítmány és bizony az új zDAC igen jónak tűnik. Van mind a zDAC-ból, mind a zCD-ből kipróbálható demó darab, ha valakit érdekelne a dolog. A zDAC egyike ebben az árkategóriában nagyon kevés fejhallgató kimenettel, szimmetrikus XLR csatlakozással és aszinkron USB interfésszel ellátott D/A konverternek.

"Zdac is the newest addition to Parasound's compact 'half-width' Z-Series product family, and it is available in either a black finish with rack-mounting tabs or the new silver finish without rack-mount tabs.
"The Parasound Zdac brings digital-to-analog converter (DAC) technology to an entirely higher level of performance at a price comparable to many conventional aftermarket DACs," said Richard Schram, President of Parasound. "The Zdac is an ideal upgrade for many components such as digital media players with less-than-optimal on-board DACs, or computer audio, TV audio, CD or other player with digital outputs. It is rugged, reliable, and easy to hook up. Once it is up and running there is little to do but enjoy the music."
At the core of the Zdac's design is Clockflawless™, an exceptional new method to eliminate jitter invented by Holm Acoustics in Denmark. It preserves the source signal in bit-perfect form, while completely restoring the timing information in the stream of the original recording. All timing errors introduced and accumulated during the transport phase are removed for SPDIF and Optical as well as USB.
The Parasound Zdac accepts 24 bit word lengths and all sampling rates up to 192kHz on SPIF and Optical and 96kHz on USB. Signals are reclocked and then upsampled to 422kHz for vivid and effortless reproduction.
Like all Z Series components, Zdac has a high-quality built-in power supply rather than a typical 'wall wart.' In the case of Zdac, an oversized toroid power transformer assures unrestrained dynamics and unparalleled bass extension and authority. All of this quality is available at both unbalanced gold-plated RCA jacks and balanced XLR outputs.
The Zdac headphone output is driven by a low-noise/high current amplifier that will drive nearly any high quality 32- to 600-ohm headphone with ease. A dedicated precision volume control for headphone listening adds to the Zdac's convenience.
The Zdac includes fast-acting muting relays -- usually found only on premium-priced DAC -- to eliminate any hint of transient pops or thump noises during turn on/off and when selecting inputs.
The Parasound Zdac is available in the traditional Z-Series black rack-mount configuration and the new Z-Series silver finish without rack tabs. Both versions are one rack-space high. The black Zdac is 9-1/2 inches wide -- half of a standard rack width -- and the silver Zdac is 8-1/2 inches wide.
The black Zdac can be used with Parasound's SBS side-by-side bracket to link two Z Custom units together, or Zblank for mounting across one standard rack space. Parasound also offers its half-width Zrack for mounting up to five Z Custom components."

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

http://youtu.be/D6_6hNuOuJc?hd=1

Inside the Parasound Halo A 21 Power Amp

Audio Advisor takes a detailed look at the inside features, specifications, and performance of the Parasound Halo A 21 Power Amp with Richard Schram, from Parasound.

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

Rövid Parasound A31, 3 csatornás végfok teszt a Stereophile-ban

http://www.stereophile.com/content/musi ... e-round-56

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

PARASOUND ŐSZI ÉS TÉLI ÚJDONSÁGOK

http://pennamedia.wordpress.com/2012/09 ... jdonsagok/

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

Parasound Zphono USB

RIAA korrektor, USB interfész számítógépes felvételkészítéshez és A/D converter eszköz friss tesztjei.

http://enjoythemusic.com/magazine/equip ... no_usb.htm

http://www.soundandvisionmag.com/articl ... ono-preamp

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

Parasound JC 1 egy Focal Grande Utopia EM társaságában egy skandináv lakásban:

Ez egy korábbi generációs Grande Utopia és a JC1 mellett van a képen JC2 előfok is és azóta a tulaj vett egy JC3 phono erősítőt, csak az még nincs rajta a képen. Amerikai a tulajdonos.

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

Az igen kiváló japán TAD E1 hangfalakat Parasound JC1 monoblokkokkal hajtották a hétvégi newporti audio kiállításon.

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

Posted 2012 March 31 - 10:14
Parasound z sorozat, ezüstben, nemsokára szállítható, kivéve a cd-t, ami egyelőre csak feketében van, de lesz abból is ezüst.

Rendelhető és szállítható az ezüst Parasound z sorozat. A zCD pár nap járatás igen jól szól, nemcsak az árához képest, de általánosságban is. Rövid bemutató az audioland.hu portálon:

http://www.audioland.hu/hirek/156-ujdon ... d-zcd.html

Újdonság: Parasound ZCD

Az amerikai illetőségű gyártó bemutatta a félméretes, rack-be szerelhető előlappal gyártott Z sorozat nemes egyszerűséggel csak ZCD névre hallgató CD játszóját.
A kis méretnek is vannak előnyei, jelen esetben a gyártó a rövid jelutakra hívja fel a figyelmet, de ezzel nem elégedtek meg: a jelek digitál/analóg átalakításat egy 24Bit/192 kHz-es Cirrus Logic CS4353 chip és Cirrus Logic CS8416 digitális vevő áramkör végzi, így ígér a gyártó alacsony latency értéket.

Az analóg áramkörök egy teljesen független tápegységet kaptak. A Z sorozatra jellemző ezúttal is igaz: USB bemenettel rendelkezik, képes lejátszani MP3 fájljainkat pendrive-unkról, de további lehetőséget kínál a 3,5mm-es analóg JACK bemenet is. A kimeneti jelszintet egy független analóg IC szabályozza, így ezen a tulajdonságokkal felvértezve a CD játszót jó minőségű előerősítőként is használhatjuk (nem így az előbb említett 3,5-ös bemenet esetén, erre figyelni kell!). Egy végfokkal, és egy pár dobozzal egy teljes értékű rendszerünk lehet. A hagyományos CD formátumú lemezek mellett MP3 file-okat is képes lejátszani ezüstkorongunkról. A források közötti váltás, és egyéb fentebb említett funkciókat a távvezérlőről elérhetők.
A ZCD optikai, fix és szabályozható S/PDIF digitális, illetve analóg kimenetekkel, sőt, egyirányú RS232 porttal, és a rendszeres olvasóink számára már ismert trigger csatlakozással szerelt. A sorozattól megszokottan szabványos IEC aljzatnak köszönhetően speciális hálózati kábelt is alkalmazhatunk, bár a gyártó közlése szerint odafigyelnek a mellékelt darab minőségére.
Installálhatjuk hagyományosan, rack-ben, illetve Parasound Zbank segítségével. Satöbbi, satöbbi - s mindezt 400 dollárért...

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

Parasound, nettó ÁFA nélküli eurós árlista, pdf-ben letölthető:

http://penna-poor.hu/termekek/parasound/parasound

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

Posted 2012 March 31 - 10:14
Parasound z sorozat, ezüstben, nemsokára szállítható, kivéve a cd-t, ami egyenlőre csak feketében van, de lesz abból is ezüst.

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

Volt már korábban, de legyen meg itt is.

Posted 2012 March 31 - 10:28
Szállítható a Parasound A31, 3 csatornás, Halo sorozatú végfok.

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

Kösz a topikot.

kaef2
V.I.P.
V.I.P.

Parasound termékek

Jött Parasound szállítmány, benne az analóg hangerőszályzóval kialakított (így közvetlenül a zAmp v3-at is tudja előfok nélkül hajtani) és SPDIF kimeneten keresztül kiváló transzportnak is használható zCD:

továbbá zPre2, zAmp v3 és az új A/D konverterrel, fejhallgató erősítővel és USB interfésszel egybeépített zPhono USB.

Fontosabb jellemzői:

- MM/MC phono (MM 47 kOhm, MC: 47 kOhm, 100 Ohm)
- kikapcsolható RIAA korektor, ha valaki inkább számítógépes RIAA-t akarna használni
- 2 vonal szintű bemenet, egyéb analóg források digitalizálásához
- beépített klipping jelzés és erősítés állítás a túlvezérlés elkerülésére
- Kettős tápegység
- dübörgés szűrő és sztereó/mono kapcsoló
- A/D konverter 48 kHz/ 16 bit mintavételezéssel

Jött jópofa 5U magas fél rack széles rack szekrény is a z sorozat elemeinek elhelyezéséhez:

A hétvégén majd felteszem a legfrissebb Parasound árakat a honlapunkra.

Lezárt

Vissza: “Penna Poor Kft”