Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Sony PS3

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: 21st »


Nincs benne felfüggesztés modellezés, nincs benne elkülönített kerék és gumi modellezés, nincs benne erőátvitel modellezés, aerodinamikai modellezés
Ez mind van benne
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: 21st »


700 autó? Ebből mennyi a variáns? Az, hogy Takata, vagy Castrol, vagy Mugen, vagy a ****omtuggya milyen NSX, csak egy skin, de nem megkülönböztetett típus.

Igazad van. Ha a különböző skin-eket nem számoljuk, akkor legfeljebb 500 különböző típust találunk. Szánalmas
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: 21st »


Hehh... GT-ben a pályák többsége kitalált. Akkor mit modelleznek le mm pontossággal?

A Fuji Speedway-t, a Tsukuba Ring-et, a Suzuka Circuit-et, a Motegi Twin Ring-et, a Laguna Seca Raceway-t, a Nürburgringet, a Le Mans-i versenypályát, Monacót, New Yorkot, Szöult, Tokiót, Hong-Kong-ot
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: 21st »


Semmi gond, ha valaki szereti a GT-t, de az, hogy másfél évvel megjelenés előtt megy a mentálf***verés, miközben tele a piac jobbnál jobb vezetős játékokkal
Például?
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: 21st »


Továbbra sem érted. Nó offensz, tényleg. De teljesen mindegy mennyit tesztelték a verdákat, ha a játékban nem úgy viselkednek, ahogy kellene.

Nézd, nem tudom, hogy hány éves vagy, hogy van-e már jogosítványod, ha van, akkor mióta és mennyit vezetsz éves szinten, ill. milyen stílusban vezetsz, de amiket írsz, az számomra arról árulkodik, hogy nem vagy tisztában a vezetés fizikájával.
 
A Codemsters-es játékok alapvető hibája, hogy az autók teljesen súlytalanok, nem érezni a tömegüket, ahogy az aszfaltnak nyomódnak a kerekek, nem érezni, ahogy a centrifugális erő le akarja tépni őket az útról. Olyanok, mintha elemes játékautókat vezetnél. A Race Driver-ben nem kell olyan pontosan megtervezni a kanyar íveket, a fékezési és kigyorsítási pontokat, mint a GT-ben. Mielőtt megkérdeznéd, alaposan ismerem mind a két játékot, nem ex-has írogatok.
 
A Collin Mcrae, mint szimulátor? Ne viccelj, egyrészt úgy csúszkálnak benne az autók, mint malac a jégen. Olyan érzés, mintha nem is az autó csúszna, hanem a talajt húzigálnák alatta. Másrészt teljesen irreális módon gyorsúlnak és lassúlnak a kocsik, pont úgy, mint az elemes RC játékautók. Figyelted már, hogy mennyi idő alatt gyorsul fel a McRae-ben egy 1250 kg-os, 300 LE-s gép 0-100 km/h-ra salakon? Kész röhej...
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
Ultegra
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 372
Csatlakozott: 2005.01.07., pén. 18:36
Értékelés: 1

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Ultegra »


Továbbra sem érted. Nó offensz, tényleg. De teljesen mindegy mennyit tesztelték a verdákat, ha a játékban nem úgy viselkednek, ahogy kellene.
 
Másrészt a felsorolt tuningok ugyan jelen vannak a játékban, de közel sincsenek olyan hastással a verdára, mint kellene. Akkor meg teljesen mindegy, mit lehet állítgatni. De hogy lásd, milyen paraméterezése van egy rendes szimulátornak, csatolok egy fájlt. Ez egyetlen egy autó viselkedését írja le.
 
Nekem nem tűnik poligonhiányosnak, sem nevetségesnek:

Játszottál egyáltalán ezzel fél percnél többet, vagy élből fikázol mindent, ami nem Gran Turismo?
 
Ha csak a grafika számít, akkor aláírom, PS2-n a GT4 a csúcs. De nem csak grafikából áll egy autós játék, és nem a PS2 az egyetlen játékplatform. Épp azért emlegettem a Race Drivert, mert az legalább innovatív. Szemben a GT sorozattal, ami továbbra is egy 10 éves koncepció szerint készül. Ez volt az eredeti feltevés és ezt fenntartom. Mint ahogy azt is, hogy a Gran Turismo kevésbé szimulátor, mint egy Colin McRae Rally.
 
A legostobább bullshit, hogy licensz okokból nincs sérülés a játékban. Ez kb. akkora etetés, minthogy azért nincs vibra a PS3 kontrollerben, mert nem tudták telepíteni a mozgásszenzor mellé. Elhiszem én, hogy real time nem bírja számolni a PS2, pre-renderelni meg nem lehet 700 autót, de akkor mondják ezt, és ne hivatkozzanak jogi problémákra. A GT4-ben szereplő autók után egyébként egy lyukas garast sem fizetett sem a Polyphony, sem a Sony.
 
Semmi gond, ha valaki szereti a GT-t, de az, hogy másfél évvel megjelenés előtt megy a mentálf***verés, miközben tele a piac jobbnál jobb vezetős játékokkal, számomra teljesen érthetetlen.
 
Nem enged fájlt csatolni, így csak az első szárnyra vonatkozó paraméterezést illesztem be:

[FRONTWING]
FWRange=(0.0, 1.0, 50) // front wing range
FWSetting=41 // front wing setting
FWMaxHeight=(0.30) // maximum height to take account of for downforce
FWDragParams=(0.0128, 0.00180, 0.0) // base drag and 1st and 2nd order with setting
FWLiftParams=(-0.2868, -0.01040, 0.000012) // base lift and 1st and 2nd order with setting
FWLiftHeight=(1.029) // effect of current height on lift coefficient
FWLiftSideways=(0.50) // dropoff in downforce with yaw (0.0 = none, 1.0 = max)
FWLeft=(-0.01, 0.0, 0.0) // aero forces from moving left
FWRight=(0.01, 0.0, 0.0) // aero forces from moving right
FWUp=(0.0, -0.04, -0.001) // aero forces from moving up
FWDown=(0.0, 0.04, 0.001) // aero forces from moving down
FWAft=(0.0, 0.04, -0.04) // aero forces from moving rearwards
FWFore=(0.0, 0.0, 0.0) // aero forces from moving forwards (recomputed from settings)
FWRot=(0.10, 0.05, 0.15) // aero torque from rotating
FWCenter=(0.00, 0.10, -0.50) // center of front wing forces (offset from center of front axle in ref plane)


Avatar
Imuthesz
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 417
Csatlakozott: 2006.04.14., pén. 11:50
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Imuthesz »


Hehh... GT-ben a pályák többsége kitalált. Akkor mit modelleznek le mm pontossággal?  


adott a pálya mérete, + felveszik símán meg van

Sony KDL-40X2000 FullHD; Sony 32S2510
 
AsusPW201; CoolerMaster830; Tagan 580W; E6700; ABIT IX38 QuadGT s775; Kingston HyperX 2GB 1066MHz DDR2; 150GB RAPTOR 10000rpm; Asus GF8800GTX; Cooler CNPS9500; Logitech Z5500 5.1; Hitachi 1000 GB; Bill: Razer Lycosa eger: Lachesis egerpad: Razer Bundle

Avatar
Imuthesz
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 417
Csatlakozott: 2006.04.14., pén. 11:50
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Imuthesz »


3/3


Sony KDL-40X2000 FullHD; Sony 32S2510
 
AsusPW201; CoolerMaster830; Tagan 580W; E6700; ABIT IX38 QuadGT s775; Kingston HyperX 2GB 1066MHz DDR2; 150GB RAPTOR 10000rpm; Asus GF8800GTX; Cooler CNPS9500; Logitech Z5500 5.1; Hitachi 1000 GB; Bill: Razer Lycosa eger: Lachesis egerpad: Razer Bundle

Avatar
Imuthesz
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 417
Csatlakozott: 2006.04.14., pén. 11:50
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Imuthesz »


3/2


Sony KDL-40X2000 FullHD; Sony 32S2510
 
AsusPW201; CoolerMaster830; Tagan 580W; E6700; ABIT IX38 QuadGT s775; Kingston HyperX 2GB 1066MHz DDR2; 150GB RAPTOR 10000rpm; Asus GF8800GTX; Cooler CNPS9500; Logitech Z5500 5.1; Hitachi 1000 GB; Bill: Razer Lycosa eger: Lachesis egerpad: Razer Bundle

Avatar
Imuthesz
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 417
Csatlakozott: 2006.04.14., pén. 11:50
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Imuthesz »


3/1


Sony KDL-40X2000 FullHD; Sony 32S2510
 
AsusPW201; CoolerMaster830; Tagan 580W; E6700; ABIT IX38 QuadGT s775; Kingston HyperX 2GB 1066MHz DDR2; 150GB RAPTOR 10000rpm; Asus GF8800GTX; Cooler CNPS9500; Logitech Z5500 5.1; Hitachi 1000 GB; Bill: Razer Lycosa eger: Lachesis egerpad: Razer Bundle

Avatar
Imuthesz
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 417
Csatlakozott: 2006.04.14., pén. 11:50
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Imuthesz »


Hehh... GT-ben a pályák többsége kitalált. Akkor mit modelleznek le mm pontossággal?   
700 autó? Ebből mennyi a variáns? Az, hogy Takata, vagy Castrol, vagy Mugen, vagy a ****omtuggya milyen NSX, csak egy skin, de nem megkülönböztetett típus.
 
Minden egyes autó fizikáját modellezik? Ne viccelj már! Nincs benne felfüggesztés modellezés, nincs benne elkülönített kerék és gumi modellezés, nincs benne erőátvitel modellezés, ARB, kuplung, aerodinamikai modellezés, nincs benne sérülésmodellezés, és így tovább. Hogy merészeli valaki ezt szimulátornak nevezni? Sztem kb. 10 változóval le lehet írni az autók viselkedését a GT4-ben. Ezek után a tuningolás is teljes mértékben komolyságát veszíti.
 
Egyébként meg nem is célja, hogy valódi szimulátor legyen, mert nem lehetne eladni. Az emlegetett Codemasters játékok annyival tudnak többet, hogy valóban az autóversenyzésre és nem az autógyűjtögetésre vannak kihegyezve, valamint azokban is elég arcade a kocsik viselkedése, de legalább képesek azt az illúziót kelteni, hogy valóban te kezeled az autót, szemben a GT4 jégen maszatolós, mindig mindenütt ugyanúgy viselkedős, vacak fizikájával. Plusz értelmesebben viselkednek a konkurrens driver-ek is, nem sínen húzzák őket, mint a GT-kben. Márpedig egy autósjáték esszenciája legyen már a versenyzés és ne a látszattartalom.
 
Ne értsetek félre. Én nem fikázom a GT sorozatot. Csak azt mondom, hogy rettenetesen túl van hype-olva. Azt hiszem ennek tanúsága az is, hogy itt néhányan máris úgy védik, mint az édes gyermeküket.
 
Imutesz, Neked meg ott az erőmű PC-d, szedj le egy rFactort a honlapjukról (www.rfactor.net) és rájössz mi az, hogy szimulátor (feltéve, hogy van egy kormányod). Addig teljesen meddő a vita. Vagy játssz továbbra is überfasza PS kontrollerrel überfasza GT-t, de akkor ne beszélj "mm pontos lemodellezésről" és egyéb okosságokról.

1.0 Tyres - Abroncsok
2.0 NOS - Nitro
3.0 Brake Balance Controller - Fékerőelosztó
4.0 Suspension - Felfüggesztés
-4.1 Spring Rate - Rugóállandó
-4.2 Ride Height - Hasmagasság
-4.3 Damper - Lengéscsillapító
-4.4 Damper (Bounce Side) - Lengéscsillapító (Összenyomódási Oldal)
-4.5 Damper (Rebound Side) - Lengéscsillapító (Megnyúlási Oldal)
-4.6 Camber Angle - Kerékdőlés
-4.7 Toe Angle - Kerékösszetartás
-4.8 Stabilisers - Stabilizátorok
5.0 Transmission - Sebességváltó
6.0 Driving Aids - Vezetési Segítségek
-6.1 ASM System (Oversteer) - Menetstabilizáló Rendszer (Túlkormányzottság)
-6.2 ASM System (Understeer) - Menetstabilizáló Rendszer (Alulkormányzottság)
-6.3 TCS (Traction Control System) - Kipörgésgátló
7.0 Downforce - Leszorítóerő
8.0 LSD - Önzáró Differenciálmű
-8.1 Initial Torque - Általános Nyomatékátvitel
-8.2 LSD Acceleration - Nyomatékátvitel Gyorsuláskor
-8.3 LSD Deceleration - Nyomatékátvitel Lassuláskor
9.0 AYC Controller - Két Oldal Közti Nyomatékelosztó
10.0 VCD (Variable Centre Differential) - Nyomatékelosztó
11.0 Weight Distribution - Tömegelosztás
-11.1 Ballast - Ballasztsúly
-11.2 Front/Rear Balance - Első/Hátsó Egyensúly
 
kicsit több mint 10, és ezt agyon lehet varriálni
mért írsz olyanokat, hogy nincs is benne?

 
ez nem csak az autó gyűjtegetésre van kihegyezve, ennyi kocsit minimum elvárok tőlük
 
 
Codemastersben lévő autók poligon száma és kinézete nevetséges
 
"GT4 jégen maszatolós, mindig mindenütt ugyanúgy viselkedős, vacak fizikájával"
Te valamit nagyon elnéztél
 
 
 
 
 
 
sérülésmodellezés?

700 kocsihoz adsz nekik lincenszet?
tudod mekkora pénz az?
 
pálya felvétel:


Sony KDL-40X2000 FullHD; Sony 32S2510
 
AsusPW201; CoolerMaster830; Tagan 580W; E6700; ABIT IX38 QuadGT s775; Kingston HyperX 2GB 1066MHz DDR2; 150GB RAPTOR 10000rpm; Asus GF8800GTX; Cooler CNPS9500; Logitech Z5500 5.1; Hitachi 1000 GB; Bill: Razer Lycosa eger: Lachesis egerpad: Razer Bundle

Avatar
Ultegra
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 372
Csatlakozott: 2005.01.07., pén. 18:36
Értékelés: 1

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Ultegra »


Hehh... GT-ben a pályák többsége kitalált. Akkor mit modelleznek le mm pontossággal?
 
700 autó? Ebből mennyi a variáns? Az, hogy Takata, vagy Castrol, vagy Mugen, vagy a ****omtuggya milyen NSX, csak egy skin, de nem megkülönböztetett típus.
 
Minden egyes autó fizikáját modellezik? Ne viccelj már! Nincs benne felfüggesztés modellezés, nincs benne elkülönített kerék és gumi modellezés, nincs benne erőátvitel modellezés, ARB, kuplung, aerodinamikai modellezés, nincs benne sérülésmodellezés, és így tovább. Hogy merészeli valaki ezt szimulátornak nevezni? Sztem kb. 10 változóval le lehet írni az autók viselkedését a GT4-ben. Ezek után a tuningolás is teljes mértékben komolyságát veszíti.
 
Egyébként meg nem is célja, hogy valódi szimulátor legyen, mert nem lehetne eladni. Az emlegetett Codemasters játékok annyival tudnak többet, hogy valóban az autóversenyzésre és nem az autógyűjtögetésre vannak kihegyezve, valamint azokban is elég arcade a kocsik viselkedése, de legalább képesek azt az illúziót kelteni, hogy valóban te kezeled az autót, szemben a GT4 jégen maszatolós, mindig mindenütt ugyanúgy viselkedős, vacak fizikájával. Plusz értelmesebben viselkednek a konkurrens driver-ek is, nem sínen húzzák őket, mint a GT-kben. Márpedig egy autósjáték esszenciája legyen már a versenyzés és ne a látszattartalom.
 
Ne értsetek félre. Én nem fikázom a GT sorozatot. Csak azt mondom, hogy rettenetesen túl van hype-olva. Azt hiszem ennek tanúsága az is, hogy itt néhányan máris úgy védik, mint az édes gyermeküket.
 
Imutesz, Neked meg ott az erőmű PC-d, szedj le egy rFactort a honlapjukról (www.rfactor.net) és rájössz mi az, hogy szimulátor (feltéve, hogy van egy kormányod). Addig teljesen meddő a vita. Vagy játssz továbbra is überfasza PS kontrollerrel überfasza GT-t, de akkor ne beszélj "mm pontos lemodellezésről" és egyéb okosságokról.

Avatar
Delphijos
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 137
Csatlakozott: 2003.03.10., hétf. 23:02
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Delphijos »

Azért legyünk őszinték. A Sony és az MS is magasról sz*rik a visszafele kompatibiltásra. Abból nem lesz pénzük ha a régi játékokat tolod a PS3-on v. a x360-on. Nekik abból van a pénz ha veszel újat. Persze motyoknak egy kicsit vele, de nem túl nagy prioritással. A boxnál már most sem, fél-egy év múlva a PS3-nál sem lesz ez téma ahogy lesznek "natív" játékok. Végül is a játékosok is azért vesznek új konzolt mert új, jobb játékokkal akarnak játszani.
Clint Eastwood bekaphatja!

Avatar
Imuthesz
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 417
Csatlakozott: 2006.04.14., pén. 11:50
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Imuthesz »


megtörtént az itthoni PS3 árszabása, mely 169999 ft!
Ez szomoru... Ha megveszem az USA-ban es kifizetem ra a vamon a 20% sarcot, meg ugy is megeri inkabb becipelni...

jah ugrott a gari meg a ps network

Sony KDL-40X2000 FullHD; Sony 32S2510
 
AsusPW201; CoolerMaster830; Tagan 580W; E6700; ABIT IX38 QuadGT s775; Kingston HyperX 2GB 1066MHz DDR2; 150GB RAPTOR 10000rpm; Asus GF8800GTX; Cooler CNPS9500; Logitech Z5500 5.1; Hitachi 1000 GB; Bill: Razer Lycosa eger: Lachesis egerpad: Razer Bundle

Avatar
Imuthesz
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 417
Csatlakozott: 2006.04.14., pén. 11:50
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Imuthesz »


- egy kis szopi a sony-tol.. 
"A feltételezések szerint a játékgép házának kialakítását is érintő módosítás kiábrándító hozadéka a gyengébb kompatibilitás lesz: az új masina jóval kevesebb olyan játékot tud majd futtatni, melyet az előd PlayStation 2-re írtak. Emiatt sokan azok közül az európai felhasználók közül, akik már jó előre megrendelték várva várt konzoljukat, most becsapva érzik magukat."
 
http://it.news.hu/hirek/2007-02-25/euro ... _sony.html


Egyrészről szerintem nem ez a vicces hanem az, hogy eddig egy PS2-őt is beépítettek a PS3 dobozába a kompatibilitás miatt. A másik, hogy a szoftveres emuláció miatt csak ideiglenes az, hogy kevesebb PS2 játék fog futni a PS3-on. Simán lehet, hogy fél éven belül megoldják a teljes kompatibilitást - egy felesleges hardver nélkül. És akkor vajon ki járt jobban az amerikaiak vagy mi?

nah és mi volt az x360nál!?
 
ezt is csak nagydobra verték, hogy lehessen mit írni
 
x360ra még ennyi game se fut

Sony KDL-40X2000 FullHD; Sony 32S2510
 
AsusPW201; CoolerMaster830; Tagan 580W; E6700; ABIT IX38 QuadGT s775; Kingston HyperX 2GB 1066MHz DDR2; 150GB RAPTOR 10000rpm; Asus GF8800GTX; Cooler CNPS9500; Logitech Z5500 5.1; Hitachi 1000 GB; Bill: Razer Lycosa eger: Lachesis egerpad: Razer Bundle

Avatar
Imuthesz
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 417
Csatlakozott: 2006.04.14., pén. 11:50
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Imuthesz »


Kötöszködés nélkül mondom, nem értem miért várják sokan a GT5-öt. Anno a GT tényleg nagy varázslat volt, aztán a GT2 rátett még egy lapáttal, de a harmadik rész óta hihetetlen, mennyire nem tud megújulni ez a sorozat. A grafikát oda tupírozzák, ahová akarják, én speciel játékélmény párti vagyok. 
Az a szomorú, hogy időközben megjelentek olyan innovatív autós játékok, mint a NFS Underground, vagy a TOCA Race Driver (majd ezek bőrözése). Ezek mellett a GT3-4 csak a GT2 grafikai tupírja, ami semmilyen _érdemi_ újítást nem hozott.
 
És akkor jön az új verzió arra a platformra, amin nemhogy normál FFB támogatás, de még vibra feedback sincsen. Tényleg nem értem mi az, ami ennyi idő után még mindig megfogja a GT játékosait. Szerintem már egyáltalán nem ösztönző a játékmenet, plusz ha kicsit szimulátoros fíling kell, akkor a Codemasters játékok mellett hamar elvérzik, valódi szimulátornak nevezni pedig már erősen vicc kategória.

Azok várják, akik nagyra értékelik az átlagon felüli grafikát, a hihetetlen mennyiségű választható vasat (GT4-ben 700 típus), és a konzolhoz képest kitűnő fizikai modellezést. Nem hardcore szimulátor, de alapvetően valóság közeli az autók viselkedése, ami nem mondható el pl. az általad említett Codemasters játékairól.

 
 
"plusz ha kicsit szimulátoros fíling kell"
 
 
+ hatalmas, sok oldalú tuningolási lehetőségek...
 
minden egyes pálya a teljes valóságnak megfelelően van bemodellezve
mm pontossággal
 
minden EGYES autót kipróbálnak míg annak a fizikáját nem portálják rendesen a valóságnak megfelelően
 
"Codemasters játékok mellett hamar elvérzik"
 
persze
 
említésre sem méltóak az általad említett játékok

Sony KDL-40X2000 FullHD; Sony 32S2510
 
AsusPW201; CoolerMaster830; Tagan 580W; E6700; ABIT IX38 QuadGT s775; Kingston HyperX 2GB 1066MHz DDR2; 150GB RAPTOR 10000rpm; Asus GF8800GTX; Cooler CNPS9500; Logitech Z5500 5.1; Hitachi 1000 GB; Bill: Razer Lycosa eger: Lachesis egerpad: Razer Bundle

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: 21st »


Kötöszködés nélkül mondom, nem értem miért várják sokan a GT5-öt. Anno a GT tényleg nagy varázslat volt, aztán a GT2 rátett még egy lapáttal, de a harmadik rész óta hihetetlen, mennyire nem tud megújulni ez a sorozat. A grafikát oda tupírozzák, ahová akarják, én speciel játékélmény párti vagyok. 
Az a szomorú, hogy időközben megjelentek olyan innovatív autós játékok, mint a NFS Underground, vagy a TOCA Race Driver (majd ezek bőrözése). Ezek mellett a GT3-4 csak a GT2 grafikai tupírja, ami semmilyen _érdemi_ újítást nem hozott.
 
És akkor jön az új verzió arra a platformra, amin nemhogy normál FFB támogatás, de még vibra feedback sincsen. Tényleg nem értem mi az, ami ennyi idő után még mindig megfogja a GT játékosait. Szerintem már egyáltalán nem ösztönző a játékmenet, plusz ha kicsit szimulátoros fíling kell, akkor a Codemasters játékok mellett hamar elvérzik, valódi szimulátornak nevezni pedig már erősen vicc kategória.

Azok várják, akik nagyra értékelik az átlagon felüli grafikát, a hihetetlen mennyiségű választható vasat (GT4-ben 700 típus), és a konzolhoz képest kitűnő fizikai modellezést. Nem hardcore szimulátor, de alapvetően valóság közeli az autók viselkedése, ami nem mondható el pl. az általad említett Codemasters játékairól.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
Ratman
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 21:15
Értékelés: 1

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Ratman »

Valahogy ez az egész PS3-as sztori egyre vérszánalmasabbnak kezd tűnni.

Vendég

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Vendég »


- hat erre gondolom az aki megrendelte es par nap/het mulva kezhezkapja annak tudataban rendelte, hogy hazaviszi, es berakja kedvenc PS2-es lemezeit es jatszani fog, neki gondolom kevesbe vigasz az, hogy majd talan a jovoben megoldjak a jelen problemat..
Van benne valami, de ha lehetne én inkább ezt a verziót választanám, mint egy jobban melegedő, "felesleges alkatrészektől hemzsegő" katyvaszt. Gondolom akinek sok PS2-es játéka vannak annak PS2-je is van aztán addig max nem adja el amíg nem lesz teljes a kompatibilitás.

Avatar
Tami
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3627
Csatlakozott: 2003.03.17., hétf. 08:26
Értékelés: 3

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Tami »

- hat erre gondolom az aki megrendelte es par nap/het mulva kezhezkapja annak tudataban rendelte, hogy hazaviszi, es berakja kedvenc PS2-es lemezeit es jatszani fog, neki gondolom kevesbe vigasz az, hogy majd talan a jovoben megoldjak a jelen problemat..
T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "

Vendég

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Vendég »


- egy kis szopi a sony-tol.. 
"A feltételezések szerint a játékgép házának kialakítását is érintő módosítás kiábrándító hozadéka a gyengébb kompatibilitás lesz: az új masina jóval kevesebb olyan játékot tud majd futtatni, melyet az előd PlayStation 2-re írtak. Emiatt sokan azok közül az európai felhasználók közül, akik már jó előre megrendelték várva várt konzoljukat, most becsapva érzik magukat."
 
http://it.news.hu/hirek/2007-02-25/euro ... _sony.html


Egyrészről szerintem nem ez a vicces hanem az, hogy eddig egy PS2-őt is beépítettek a PS3 dobozába a kompatibilitás miatt. A másik, hogy a szoftveres emuláció miatt csak ideiglenes az, hogy kevesebb PS2 játék fog futni a PS3-on. Simán lehet, hogy fél éven belül megoldják a teljes kompatibilitást - egy felesleges hardver nélkül. És akkor vajon ki járt jobban az amerikaiak vagy mi?

Avatar
Tami
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3627
Csatlakozott: 2003.03.17., hétf. 08:26
Értékelés: 3

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Tami »


- egy kis szopi a sony-tol..
 
"A feltételezések szerint a játékgép házának kialakítását is érintő módosítás kiábrándító hozadéka a gyengébb kompatibilitás lesz: az új masina jóval kevesebb olyan játékot tud majd futtatni, melyet az előd PlayStation 2-re írtak. Emiatt sokan azok közül az európai felhasználók közül, akik már jó előre megrendelték várva várt konzoljukat, most becsapva érzik magukat."
 
http://it.news.hu/hirek/2007-02-25/euro ... _sony.html

T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "

Avatar
KoGa
Isten Hozott! :)
Isten Hozott! :)
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2003.09.05., pén. 11:51
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: KoGa »


megtörtént az itthoni PS3 árszabása, mely 169999 ft!
Ez szomoru... Ha megveszem az USA-ban es kifizetem ra a vamon a 20% sarcot, meg ugy is megeri inkabb becipelni...

Avatar
Ultegra
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 372
Csatlakozott: 2005.01.07., pén. 18:36
Értékelés: 1

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Ultegra »


Kötöszködés nélkül mondom, nem értem miért várják sokan a GT5-öt. Anno a GT tényleg nagy varázslat volt, aztán a GT2 rátett még egy lapáttal, de a harmadik rész óta hihetetlen, mennyire nem tud megújulni ez a sorozat. A grafikát oda tupírozzák, ahová akarják, én speciel játékélmény párti vagyok.
 
Az a szomorú, hogy időközben megjelentek olyan innovatív autós játékok, mint a NFS Underground, vagy a TOCA Race Driver (majd ezek bőrözése). Ezek mellett a GT3-4 csak a GT2 grafikai tupírja, ami semmilyen _érdemi_ újítást nem hozott.
 
És akkor jön az új verzió arra a platformra, amin nemhogy normál FFB támogatás, de még vibra feedback sincsen. Tényleg nem értem mi az, ami ennyi idő után még mindig megfogja a GT játékosait. Szerintem már egyáltalán nem ösztönző a játékmenet, plusz ha kicsit szimulátoros fíling kell, akkor a Codemasters játékok mellett hamar elvérzik, valódi szimulátornak nevezni pedig már erősen vicc kategória.
 
Nó offensz, tényleg csak kíváncsi vagyok, miért vannak páran ráizgulva a témára.

Avatar
Imuthesz
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 417
Csatlakozott: 2006.04.14., pén. 11:50
Értékelés: 0

Sony PS3

Hozzászólás Szerző: Imuthesz »

Az amerikai megjelenéshez hasonlóan az európai érdeklődőket is egy ingyenes, BD filmmel kívánja csábítani a Sony. A natív 1080p felbontású, 50GB-os Blu-Ray disken érkező film a Casino Royale lesz, míg korábban az észak-amerikai vásárlók a Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby-t kapták. Az akció az első fél millió európai vásárlót érinti.

Sony KDL-40X2000 FullHD; Sony 32S2510
 
AsusPW201; CoolerMaster830; Tagan 580W; E6700; ABIT IX38 QuadGT s775; Kingston HyperX 2GB 1066MHz DDR2; 150GB RAPTOR 10000rpm; Asus GF8800GTX; Cooler CNPS9500; Logitech Z5500 5.1; Hitachi 1000 GB; Bill: Razer Lycosa eger: Lachesis egerpad: Razer Bundle

Válasz küldése

Vissza: “HDTV, Blu-ray, HD”