Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Barátaim, szomorú hír mára, a CCC-csapat új névadó szponzort keres, Valter Attila jövője is kérdéses ebben a csapatban. Visszaestek a cipővásárlások, gondolom, és ez odaverte a CCC-t is...
https://index.hu/sport/bringa/2020/05/1 ... er_attila/
https://index.hu/sport/bringa/2020/05/1 ... er_attila/
Re: Kerékpározás
Osz mérnem benne van a kerék?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A kívánságlistámon elég hátul szerepel, kb. mint az áramoltatott, helybenúszós medence. Esélyed sincs bárhova odaérni, meg a táj is nulla. Ezen a lánykák sem segítenének.AAttila írta: ↑2020.05.12., kedd 20:18Egy ilyet otthonra?
https://www.facebook.com/luciano.manzet ... 1423958340
Online
Re: Kerékpározás
Csak a jobb keringésem végetttrane írta: ↑2020.05.12., kedd 21:21a garázsba, a két csajjal, miAAttila írta: ↑2020.05.12., kedd 20:18Egy ilyet otthonra?
https://www.facebook.com/luciano.manzet ... 1423958340
Online
Re: Kerékpározás
Egy ilyet otthonra?
https://www.facebook.com/luciano.manzet ... 1423958340
https://www.facebook.com/luciano.manzet ... 1423958340
Re: Kerékpározás19155
Szép és minden ami szép, drága is
Csak ezt az energiát a tekerésbe is fektethetném. De olyan rossz idő volt tegnap, most kezd előjönni a nap és amúgy sem tudtam ellenállni egy Krusovicének, szóval maradtam.
Ha még egyszer alkoholról vagy egyéb tiltott dologról töltesz fel képet, szó nélkül kitiltalak a fórumról! Kérlek olvasd el a szabályzatot!
V.
Online
Re: Kerékpározás
Ott a pont, valahogy le kellene állni. Mindig megtetszik valami nekem is, abba kellene hagyni, de mondani könnyű
Kora tavasz óta egy zero nite-tal szemezek, de eddig mindig sikerült lebeszélni magam. Biztos lekopna a fékfelüleltről az oxid réteg. És a Shamal Mille amúgy is szebb
De biztos jól állna a bringának. Mondjuk erősebb nem lennék tőle
Re: Kerékpározás
szerintem teljesen jól erthetöen es erzekelhetöen irtad le, sok témában lehetne hasonlatot hozni, pl.
mai X millios auto es egy Y eves, de hasznalt es ma X-be kerülö
ma Z-be kerülö hangfal, erösitö a boltbol ujan, vs. egy korabbi komolyabb modell
...
Online
Egyébként még egy dolog eszembe jutott a jó kerékkel kapcsolatban:
Jó pedáltechnika fejlesztő Ugye általában az ember (az átlag,aki nem TANULT tekerni) úgy teker, hogy lenyomja a pedált. Ha már egy kicsit fejlődik és van cipő is hozzá, akkor már felfelé is kezdi húzni. A bringások pedig szépen, folyamatosan forgatják, mert így a leghatékonyabb. Na már most, ha ezt pl. a Zero-val csináljuk, akkor úgy néz ki a dolog, hogy ha folyamatosan forgatjuk, akkor egy szépen, gyorsan vágtázó mustang lovon ülünk. Ha csak lenyomjuk vagy húzzuk a pedált (pl. előfordul hirtelen nagyobb szembe szél vagy erősebb emelkedőnél, ha nem figyelek a lábaimra), akkor egy izgága, megbokrosodott lovacskán találom magam. Minden egyes taposásra ugrik egyet és nem folyamatos a haladás.
(vagy ezt csak én érzem így? )
Amúgy én is kinéztem egy karbon kereket, de félek, hogy sosem lesz vége, ha most nem állok le a vásárlással
Re: Kerékpározás
Áááá szó sincs semmi ilyenről, nem vagyok márka fetisiszta Csak a jó kerék fontosságát szerettem volna megemlíteni
Egyébként még egy dolog eszembe jutott a jó kerékkel kapcsolatban:
Jó pedáltechnika fejlesztő Ugye általában az ember (az átlag,aki nem TANULT tekerni) úgy teker, hogy lenyomja a pedált. Ha már egy kicsit fejlődik és van cipő is hozzá, akkor már felfelé is kezdi húzni. A bringások pedig szépen, folyamatosan forgatják, mert így a leghatékonyabb. Na már most, ha ezt pl. a Zero-val csináljuk, akkor úgy néz ki a dolog, hogy ha folyamatosan forgatjuk, akkor egy szépen, gyorsan vágtázó mustang lovon ülünk. Ha csak lenyomjuk vagy húzzuk a pedált (pl. előfordul hirtelen nagyobb szembe szél vagy erősebb emelkedőnél, ha nem figyelek a lábaimra), akkor egy izgága, megbokrosodott lovacskán találom magam. Minden egyes taposásra ugrik egyet és nem folyamatos a haladás.
(vagy ezt csak én érzem így? )
Amúgy én is kinéztem egy karbon kereket, de félek, hogy sosem lesz vége, ha most nem állok le a vásárlással
Re: Kerékpározás
Ne haragudjatok, nem akartam senki lelki világába belegázolni, de úgy érzem kicsit félreviszitek...
Korrektül leírtam, hogy mi történt, leírtam, hogy a GTR egy alap gép, alap 105 szettel, gyári állapotban, 8,4kg-al, valamint, hogy a mellette próbát Tarmac egy 10 éves csúcs váz volt, karbon kerekekkel, akkori csúcs campa szettel... Nem egy kategória a két váz és ezt az asszony 0 tapasztalattal 50m-után is azonnal érezte. Egyedül az áruk volt azonos, ezért akárhogy is nézzük az összehasonlításnak igenis van/volt létjogosultsága! Én úgy gondolom, hogy egy régi Tarmacon élvezetesebb tekerni, mint egy új GTR-en és ezt szerencsére már a csajom is megtapasztalta és magától le is mondott a Wilierről... pedig a Tarmac nem tetszik neki egyáltalán! Egyébként meg a Speci kínálatában a Tarmac tölti be azt a szerepet, amit a Wiliernél a GTR szvsz... Az amcsiknál van a Tarmac - Rubaix - Venge, az olaszoknál meg a GTR - Cento NDR - Cento Air, valamint idén ugye bejött a képbe még az új SLR.
Persze ez nem jelent semmit, csak gondoltam megosztom a tapasztalatokat.
Kerékkel kapcsolatban meg természetesen én is éreztem a Mavic után a Bora WTO-t felrakva, hogy nem mintha különbségek vannak... egyértelműen előnyére változott minden, ezért természetesen, ha majd lesz az asszonynak is valami, akkor kapni fog egy jó kerékszettet is idővel. Persze nehéz lesz meggyőzni őt erről, mint ahogy a cipőről... :)
Korrektül leírtam, hogy mi történt, leírtam, hogy a GTR egy alap gép, alap 105 szettel, gyári állapotban, 8,4kg-al, valamint, hogy a mellette próbát Tarmac egy 10 éves csúcs váz volt, karbon kerekekkel, akkori csúcs campa szettel... Nem egy kategória a két váz és ezt az asszony 0 tapasztalattal 50m-után is azonnal érezte. Egyedül az áruk volt azonos, ezért akárhogy is nézzük az összehasonlításnak igenis van/volt létjogosultsága! Én úgy gondolom, hogy egy régi Tarmacon élvezetesebb tekerni, mint egy új GTR-en és ezt szerencsére már a csajom is megtapasztalta és magától le is mondott a Wilierről... pedig a Tarmac nem tetszik neki egyáltalán! Egyébként meg a Speci kínálatában a Tarmac tölti be azt a szerepet, amit a Wiliernél a GTR szvsz... Az amcsiknál van a Tarmac - Rubaix - Venge, az olaszoknál meg a GTR - Cento NDR - Cento Air, valamint idén ugye bejött a képbe még az új SLR.
Persze ez nem jelent semmit, csak gondoltam megosztom a tapasztalatokat.
Kerékkel kapcsolatban meg természetesen én is éreztem a Mavic után a Bora WTO-t felrakva, hogy nem mintha különbségek vannak... egyértelműen előnyére változott minden, ezért természetesen, ha majd lesz az asszonynak is valami, akkor kapni fog egy jó kerékszettet is idővel. Persze nehéz lesz meggyőzni őt erről, mint ahogy a cipőről... :)
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2362
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 734
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Egyébként jó, hogy ezt említed, mert ez a tapasztalat nekem is meg volt a bringa kapcsán, de már el is feledkeztem róla, ezért is olvastam kissé furcsálva Szalon kolléga tegnapi bejegyzését, már ami a Wilier-re vonatkozott. Mert nekem már csak a a Racing Zero-s tapasztalat volt meg, hogy oké, h nem egy aero sprinter gép, de ahhoz képest egész tisztességesen ugrik. Alapból ugye Shimano RS10-es kerekekkel volt szerelve, amin elég gyorsan túladtam. Aztán jött rá egy komolyabb DT Swiss, legalábbis árát tekintve mindenképp, mégsem vált be. Egyszercsak azt éreztem, nincs kedvem ráülni a bringára. Ezután jött a Racing Zero - ami egyébként hamarosan eladósorba kerül a karbon érkezése miatt - ami tényleg olyan volt, ahogy írtad: mintha kicserélték volna alattam a bringát. Ugrott, harapott, gurult, kedvet csinált a tekeréshez - tette a dolgát, ahogy kell.AAttila írta: ↑2020.05.11., hétf. 23:29Ahogy a kolléga is írta, más a két bringa. DE! Szeretném hozzátenni, hogy amikor megvettem a Zero kerekeket, felpattintottam ugyanarra a megszokott bicómra, ugyanazokkal a gumikkal, azt hittem vettem egy új bicót. Nem kamu, csak a kerékszett cseréje óriásit dobott a bringázás élményfaktorán Azóta is imádom.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a W. GTR-ből egy kerékcsere TT gépet varázsol, de akármit vesztek az első lépés egy k.va jó kerék legyen alá
Közben találtam képet a DT kerékről:
- Csatolmányok
-
- unnamed (3).jpg (69.36 KiB) Megtekintve 1638 alkalommal
-
- unnamed (2).jpg (145.81 KiB) Megtekintve 1638 alkalommal
-
- unnamed (1).jpg (145.11 KiB) Megtekintve 1638 alkalommal
Hypsos Ferrum-->Lumin U1 Mini-->Audiomat Maestro 3--> Audio Research LS28-->BAT VK600SE -->Dynaudio Contour 60i
Kábelezés: MDA
Kábelezés: MDA
Online
Re: Kerékpározás
Sosem voltam csapat drukker vagy sosem akartam csapatmezt,de ez annyira megtetszett, hogy kellett egy ilyen :
Online
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a W. GTR-ből egy kerékcsere TT gépet varázsol, de akármit vesztek az első lépés egy k.va jó kerék legyen alá
Re: Kerékpározás
Ahogy a kolléga is írta, más a két bringa. DE! Szeretném hozzátenni, hogy amikor megvettem a Zero kerekeket, felpattintottam ugyanarra a megszokott bicómra, ugyanazokkal a gumikkal, azt hittem vettem egy új bicót. Nem kamu, csak a kerékszett cseréje óriásit dobott a bringázás élményfaktorán Azóta is imádom.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a W. GTR-ből egy kerékcsere TT gépet varázsol, de akármit vesztek az első lépés egy k.va jó kerék legyen alá
Re: Kerékpározás
Tökéletesen egyetértek, csak én megörültem, hogy végre valós tapasztalatot szerzett az asszony és ezáltal úgy néz ki, hogy milyen színű kérdésen kívül más is előtértbe került számára is. Valamint érdekes volt megtapasztalnia, hogy amúgy két kb egy árban lévő bringa között mennyire nagy is lehet a különbség. (350.000ft-os kategória) Persze mind a kettőre kell és lehet költeni, a wiliernél ugye nyeregcső/nyereg, kormány valamint kerék csere első körben, a 10 éves specin meg bármikor bármi előjöhet... szóval érdekes összehasonlítás egy 10 éves csúcs gép és egy új belépő bicaj esetében. (amúgy, ha méretileg jó lett volna a speci, el is hoztuk volna)gianni321 írta: ↑2020.05.11., hétf. 22:16A Gtr egy komfort országúti, benne van a nevében is, Granturismo. Nem gondolom, hogy azt kellene tőle elvárni, mint egy Specitől. Alapvetően teljesen másról szól a 2 gép, kb. annyi közös van bennük, h mind a kettő országúti. 5 éve nyúzom az enyémet, múlt héten 204km-t mentem vele és imádom. Valóban nem egy "lószparádé" (Revi után szabadon) bringa, inkább arról szól, hogy ráülsz és élvezed a tekerést. Azt is meg kell említenem, hogy addig, amíg be nem szereztem a Deda karbon nyeregcsövet, a korábbi alu vázas karbon villás noname bringám komfortosabb volt. Nomeg vagy 2 hónapig állítgatnom kellett, mire jó lett. Szóval olyan ez is, mint a hifi: tapasztalsz valamit, ami vagy tetszik, vagy nem, de az igazából csak pici része az összképnek.Szalon írta: ↑2020.05.11., hétf. 21:51A mérés után persze volt már 2 kiszemelt bicaj, amit megnéztünk neki. Igazi Nő, ezért ugye elsődleges a szín, meg a felirat...stb... és neki a Wilier GTR tetszik, pirosban... meg a celeste Bianchik... :) Pont volt egy 1 éves Wilier, ami méretileg is jó volt számára, de 50m után visszajött, hogy igazából semmivel nem érzi jobbnak, mint a mostani kis alu fitness bicaját... Látszott rajta, hogy nem indul meg, olyan suta volt az egész. Az eladónak volt egy régi SL3-as S-works tarmac is, 10 éves bicaj, karbon kerékkel, meg az akkori csúcs Campa hajtással, 53-as méret sajnos nagy volt neki, de kipróbálta és úgy jött vissza, hogy ezt nem hiszi el, hogy mekkora a különbség... nem is érti, mert hogy az egy régi, meg mind a kettő karbon... 10m után kereste, hogy hol tud felváltogatni, úgy megindult a kis speci alatta.... a wilier-el nem is váltott... Nem akarom a wiliert bántani, mert az egy alap karbon bicaj, 8,4kg 105-ös szettel meg normál fékkel, szóval szerintem baromi nehéz is. De szerencsére sikerült megtapasztalnia, milyen egy igazi karbon kerekes versenygép... azóta csak Tarmac-ot nézeget... :) Esetleg, ha valaki tud valami eladót, ne kíméljetek, 52-es méretben.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2362
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 734
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
A Gtr egy komfort országúti, benne van a nevében is, Granturismo. Nem gondolom, hogy azt kellene tőle elvárni, mint egy Specitől. Alapvetően teljesen másról szól a 2 gép, kb. annyi közös van bennük, h mind a kettő országúti. 5 éve nyúzom az enyémet, múlt héten 204km-t mentem vele és imádom. Valóban nem egy "lószparádé" (Revi után szabadon) bringa, inkább arról szól, hogy ráülsz és élvezed a tekerést. Azt is meg kell említenem, hogy addig, amíg be nem szereztem a Deda karbon nyeregcsövet, a korábbi alu vázas karbon villás noname bringám komfortosabb volt. Nomeg vagy 2 hónapig állítgatnom kellett, mire jó lett. Szóval olyan ez is, mint a hifi: tapasztalsz valamit, ami vagy tetszik, vagy nem, de az igazából csak pici része az összképnek.Szalon írta: ↑2020.05.11., hétf. 21:51Srácok... Valakit kaptak már el trafival gyorshajtással?
Én ma belefutottam egybe... fejem leszegve, csak tekertem, erre kiugrott elém 2 fakabát, hogy hova-hova ilyen sietősen... mert 30-as táblánál (útfelújítás, de már csak a tábla maradt véletlen természetesen) 54-el mértek be lentebb a kollégák... Először is levegőt sem nagyon kaptam, aztán mondtam, hogy csak gurulgatok, meg nagy a hátszél... majd visszafele milyen rossz lesz...stb... de rendesek voltak, amúgy sem volt nálam semmi irat de elengedtek... mondták, hogy én vagyok az új rekordjuk...
Másik történet: Hétvégén az asszonyt elvittem bikefittingre, mert mindig megy a harc közöttünk, hogy neki kicsi a bicaja (mert 3 bringaboltban is azt mondták már) én szerintem meg tökéletes amúgy (Canyon bicaj, netről rendelte próba nélkül, de elég sokat kérdezett az ügyfélszolgálaton, meg alaposan leméregettük előtte és egy xs-es méretűt ajánlottak neki) Canyonnál vannak női specifikus vázak, kifejezetten női geometriával... méretezésük kicsit fura mert 3xs-től indul és M-ig tart a számozásuk, valamint ők úgy gondolják, hogy a kisebb vázakhoz jobb egy kisebb kerék, így 27,5"os, azaz 650-es kerekekkel szerelik a kis női vázakat... és ezért tűnik elsőre optikailag kicsinek... Szóval a lényeg, hogy megmérve, tökéletes méretűre be lehetett állítani a bicaját (az ülésen kellett kicsit feljebb húzni) és csodálkoztak ott is, mert elsőre ott is mindenki azt mondta, hogy ez kicsi neki... Valamint igazából azért mentünk, hogy mivel szeretne egy komolyabb karbon országútit, tudjuk, hogy milyen méretű kell neki. Valamint "tudományosan" is meg legyen magyarázva, hogy nem kell neki 54-es bicikliket nézegetnie, mert nem lesz neki jó... Szóval kaptunk egy mérést, amiben meg vannak a méretei alapján, hogy milyen méretű váz kell neki, márkától függetlenül, ami szerintem simán megérte az árát, így nem kell egy csomó helyre elmenni biciklit próbálni, ami megint csak egy első benyomás lenne számára, mivel nincs viszonyítási alapja, így nem biztos, hogy amit elsőre érez egy kis próbakörön, az 20-50-100km múlva is megfelelő lesz...
A mérés után persze volt már 2 kiszemelt bicaj, amit megnéztünk neki. Igazi Nő, ezért ugye elsődleges a szín, meg a felirat...stb... és neki a Wilier GTR tetszik, pirosban... meg a celeste Bianchik... :) Pont volt egy 1 éves Wilier, ami méretileg is jó volt számára, de 50m után visszajött, hogy igazából semmivel nem érzi jobbnak, mint a mostani kis alu fitness bicaját... Látszott rajta, hogy nem indul meg, olyan suta volt az egész. Az eladónak volt egy régi SL3-as S-works tarmac is, 10 éves bicaj, karbon kerékkel, meg az akkori csúcs Campa hajtással, 53-as méret sajnos nagy volt neki, de kipróbálta és úgy jött vissza, hogy ezt nem hiszi el, hogy mekkora a különbség... nem is érti, mert hogy az egy régi, meg mind a kettő karbon... 10m után kereste, hogy hol tud felváltogatni, úgy megindult a kis speci alatta.... a wilier-el nem is váltott... Nem akarom a wiliert bántani, mert az egy alap karbon bicaj, 8,4kg 105-ös szettel meg normál fékkel, szóval szerintem baromi nehéz is. De szerencsére sikerült megtapasztalnia, milyen egy igazi karbon kerekes versenygép... azóta csak Tarmac-ot nézeget... :) Esetleg, ha valaki tud valami eladót, ne kíméljetek, 52-es méretben.
Ha már ott voltunk, én is csináltattam egy mérést, ugye volt kis véleménykülönbség, hogy magasan van az ülésem-e vagy sem. Nekem érzetre nem volt magas, sőt még fél cm-t emeltem is volna szívem szerint rajta, de már nem piszkáltam a mérésig. A mérés/beállítás elején a felhasználás jellegét kell megválasztani (hobbi-sport-cometition-race közül lehet választani) és a méreteidhez kiadja a felhasználás módjához a tökéletes beállításokat bicajtól függetlenül. Én egy competition beállításra voltam kíváncsi saját részre. Az 56-os váz tök jó számomra, a benne lévő 110-es stucni is tökéletes nekem, szépen be lehetne állítani hozzá a bicajt, ha az előző gazda nem vágta volna le teljesen a kormánycsövet... :) ehhez a felhasználási módhoz, számomra 1,2cm-el feljebb kellet emelni még az ülést, a kormányon meg szűk 3cm-t kellet volna emelni, amit ugye nem lehet...
Vagyis 3 lehetőségem van:
- Új villát venni, ami nincs levágva
- Megfordítani a stucnit
Új villát hagyom a legvégére
- Megszokni et a beállítást...
Megfordítani tuti nem fogom a stucnit, mert baromi csúnya
Próbálom megszokni tűnik a legjobb opciónak, mivel eddig is majdnem így használtam :) (-1,2cm volt az ülés)
Ez a beállítás, ahogy jelenleg van egy erős race beállításnak felelne meg, majdnem 17cm-el van feljebb a kormánynál a nyereg...
Valamint kiderült, hogy mivel nem az a tipikus bringás felső testem van ezért a 40-cm széles kormányomat, 46-ra kellene cserélni, de ugye 44cm a max, úgyhogy hamarosan le kell tudnom ezt is... Továbbá számomra 172,5-ös hajtókar helyett 175-ös lenne a tökéletes, de már elkezdtem wattmérőket nézegetni... szóval lehet hajtóműcserével együtt egyben kellene meglépnem majd... Wattmérőknél mit érdemes? ki mit venne? s miért?
Szóval számomra is tanulságos volt ez az egész.
Velencén volt a mérés, utána úgy terveztük, hogy körbetekerjük a tavat, de 3km után visszafordultunk, annyi birka ember volt.... egy elektromos rolleres nő belém is jött, szerencsére láttam előre, hogy mi lesz, ezért készültem az ütközésre így a bicajhoz nem ért hozzá, vállal meg lábbal hárítottam...
Hypsos Ferrum-->Lumin U1 Mini-->Audiomat Maestro 3--> Audio Research LS28-->BAT VK600SE -->Dynaudio Contour 60i
Kábelezés: MDA
Kábelezés: MDA
Re: Kerékpározás
Ha nincs 30-ss tábla,akkor is bukó,mert városonkívül is a megnegdett az 50 :) a 40 pedig bárhol már sisakköteles.
Én egyszer Lillafürednél zúztam lefele, néztek is,de erre nem is gondoltam. A kilincsmű igen erősen zengette a bükki utat. Szerintem azt nézt3k,mert míg fel nem bukkantam a kanyarban, csak a csattogást hallhatták aztán mikor kiguriltam a kanyarból, olyan fura arcot vágtak,mint aki szellemet lát
Én egyszer Lillafürednél zúztam lefele, néztek is,de erre nem is gondoltam. A kilincsmű igen erősen zengette a bükki utat. Szerintem azt nézt3k,mert míg fel nem bukkantam a kanyarban, csak a csattogást hallhatták aztán mikor kiguriltam a kanyarból, olyan fura arcot vágtak,mint aki szellemet lát
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Srácok... Valakit kaptak már el trafival gyorshajtással?
Én ma belefutottam egybe... fejem leszegve, csak tekertem, erre kiugrott elém 2 fakabát, hogy hova-hova ilyen sietősen... mert 30-as táblánál (útfelújítás, de már csak a tábla maradt véletlen természetesen) 54-el mértek be lentebb a kollégák... Először is levegőt sem nagyon kaptam, aztán mondtam, hogy csak gurulgatok, meg nagy a hátszél... majd visszafele milyen rossz lesz...stb... de rendesek voltak, amúgy sem volt nálam semmi irat de elengedtek... mondták, hogy én vagyok az új rekordjuk...
Másik történet: Hétvégén az asszonyt elvittem bikefittingre, mert mindig megy a harc közöttünk, hogy neki kicsi a bicaja (mert 3 bringaboltban is azt mondták már) én szerintem meg tökéletes amúgy (Canyon bicaj, netről rendelte próba nélkül, de elég sokat kérdezett az ügyfélszolgálaton, meg alaposan leméregettük előtte és egy xs-es méretűt ajánlottak neki) Canyonnál vannak női specifikus vázak, kifejezetten női geometriával... méretezésük kicsit fura mert 3xs-től indul és M-ig tart a számozásuk, valamint ők úgy gondolják, hogy a kisebb vázakhoz jobb egy kisebb kerék, így 27,5"os, azaz 650-es kerekekkel szerelik a kis női vázakat... és ezért tűnik elsőre optikailag kicsinek... Szóval a lényeg, hogy megmérve, tökéletes méretűre be lehetett állítani a bicaját (az ülésen kellett kicsit feljebb húzni) és csodálkoztak ott is, mert elsőre ott is mindenki azt mondta, hogy ez kicsi neki... Valamint igazából azért mentünk, hogy mivel szeretne egy komolyabb karbon országútit, tudjuk, hogy milyen méretű kell neki. Valamint "tudományosan" is meg legyen magyarázva, hogy nem kell neki 54-es bicikliket nézegetnie, mert nem lesz neki jó... Szóval kaptunk egy mérést, amiben meg vannak a méretei alapján, hogy milyen méretű váz kell neki, márkától függetlenül, ami szerintem simán megérte az árát, így nem kell egy csomó helyre elmenni biciklit próbálni, ami megint csak egy első benyomás lenne számára, mivel nincs viszonyítási alapja, így nem biztos, hogy amit elsőre érez egy kis próbakörön, az 20-50-100km múlva is megfelelő lesz...
A mérés után persze volt már 2 kiszemelt bicaj, amit megnéztünk neki. Igazi Nő, ezért ugye elsődleges a szín, meg a felirat...stb... és neki a Wilier GTR tetszik, pirosban... meg a celeste Bianchik... :) Pont volt egy 1 éves Wilier, ami méretileg is jó volt számára, de 50m után visszajött, hogy igazából semmivel nem érzi jobbnak, mint a mostani kis alu fitness bicaját... Látszott rajta, hogy nem indul meg, olyan suta volt az egész. Az eladónak volt egy régi SL3-as S-works tarmac is, 10 éves bicaj, karbon kerékkel, meg az akkori csúcs Campa hajtással, 53-as méret sajnos nagy volt neki, de kipróbálta és úgy jött vissza, hogy ezt nem hiszi el, hogy mekkora a különbség... nem is érti, mert hogy az egy régi, meg mind a kettő karbon... 10m után kereste, hogy hol tud felváltogatni, úgy megindult a kis speci alatta.... a wilier-el nem is váltott... Nem akarom a wiliert bántani, mert az egy alap karbon bicaj, 8,4kg 105-ös szettel meg normál fékkel, szóval szerintem baromi nehéz is. De szerencsére sikerült megtapasztalnia, milyen egy igazi karbon kerekes versenygép... azóta csak Tarmac-ot nézeget... :) Esetleg, ha valaki tud valami eladót, ne kíméljetek, 52-es méretben.
Ha már ott voltunk, én is csináltattam egy mérést, ugye volt kis véleménykülönbség, hogy magasan van az ülésem-e vagy sem. Nekem érzetre nem volt magas, sőt még fél cm-t emeltem is volna szívem szerint rajta, de már nem piszkáltam a mérésig. A mérés/beállítás elején a felhasználás jellegét kell megválasztani (hobbi-sport-cometition-race közül lehet választani) és a méreteidhez kiadja a felhasználás módjához a tökéletes beállításokat bicajtól függetlenül. Én egy competition beállításra voltam kíváncsi saját részre. Az 56-os váz tök jó számomra, a benne lévő 110-es stucni is tökéletes nekem, szépen be lehetne állítani hozzá a bicajt, ha az előző gazda nem vágta volna le teljesen a kormánycsövet... :) ehhez a felhasználási módhoz, számomra 1,2cm-el feljebb kellet emelni még az ülést, a kormányon meg szűk 3cm-t kellet volna emelni, amit ugye nem lehet...
Vagyis 3 lehetőségem van:
Megfordítani tuti nem fogom a stucnit, mert baromi csúnya
Próbálom megszokni tűnik a legjobb opciónak, mivel eddig is majdnem így használtam :) (-1,2cm volt az ülés)
Ez a beállítás, ahogy jelenleg van egy erős race beállításnak felelne meg, majdnem 17cm-el van feljebb a kormánynál a nyereg...
Valamint kiderült, hogy mivel nem az a tipikus bringás felső testem van ezért a 40-cm széles kormányomat, 46-ra kellene cserélni, de ugye 44cm a max, úgyhogy hamarosan le kell tudnom ezt is... Továbbá számomra 172,5-ös hajtókar helyett 175-ös lenne a tökéletes, de már elkezdtem wattmérőket nézegetni... szóval lehet hajtóműcserével együtt egyben kellene meglépnem majd... Wattmérőknél mit érdemes? ki mit venne? s miért?
Szóval számomra is tanulságos volt ez az egész.
Velencén volt a mérés, utána úgy terveztük, hogy körbetekerjük a tavat, de 3km után visszafordultunk, annyi birka ember volt.... egy elektromos rolleres nő belém is jött, szerencsére láttam előre, hogy mi lesz, ezért készültem az ütközésre így a bicajhoz nem ért hozzá, vállal meg lábbal hárítottam...
Én ma belefutottam egybe... fejem leszegve, csak tekertem, erre kiugrott elém 2 fakabát, hogy hova-hova ilyen sietősen... mert 30-as táblánál (útfelújítás, de már csak a tábla maradt véletlen természetesen) 54-el mértek be lentebb a kollégák... Először is levegőt sem nagyon kaptam, aztán mondtam, hogy csak gurulgatok, meg nagy a hátszél... majd visszafele milyen rossz lesz...stb... de rendesek voltak, amúgy sem volt nálam semmi irat de elengedtek... mondták, hogy én vagyok az új rekordjuk...
Másik történet: Hétvégén az asszonyt elvittem bikefittingre, mert mindig megy a harc közöttünk, hogy neki kicsi a bicaja (mert 3 bringaboltban is azt mondták már) én szerintem meg tökéletes amúgy (Canyon bicaj, netről rendelte próba nélkül, de elég sokat kérdezett az ügyfélszolgálaton, meg alaposan leméregettük előtte és egy xs-es méretűt ajánlottak neki) Canyonnál vannak női specifikus vázak, kifejezetten női geometriával... méretezésük kicsit fura mert 3xs-től indul és M-ig tart a számozásuk, valamint ők úgy gondolják, hogy a kisebb vázakhoz jobb egy kisebb kerék, így 27,5"os, azaz 650-es kerekekkel szerelik a kis női vázakat... és ezért tűnik elsőre optikailag kicsinek... Szóval a lényeg, hogy megmérve, tökéletes méretűre be lehetett állítani a bicaját (az ülésen kellett kicsit feljebb húzni) és csodálkoztak ott is, mert elsőre ott is mindenki azt mondta, hogy ez kicsi neki... Valamint igazából azért mentünk, hogy mivel szeretne egy komolyabb karbon országútit, tudjuk, hogy milyen méretű kell neki. Valamint "tudományosan" is meg legyen magyarázva, hogy nem kell neki 54-es bicikliket nézegetnie, mert nem lesz neki jó... Szóval kaptunk egy mérést, amiben meg vannak a méretei alapján, hogy milyen méretű váz kell neki, márkától függetlenül, ami szerintem simán megérte az árát, így nem kell egy csomó helyre elmenni biciklit próbálni, ami megint csak egy első benyomás lenne számára, mivel nincs viszonyítási alapja, így nem biztos, hogy amit elsőre érez egy kis próbakörön, az 20-50-100km múlva is megfelelő lesz...
A mérés után persze volt már 2 kiszemelt bicaj, amit megnéztünk neki. Igazi Nő, ezért ugye elsődleges a szín, meg a felirat...stb... és neki a Wilier GTR tetszik, pirosban... meg a celeste Bianchik... :) Pont volt egy 1 éves Wilier, ami méretileg is jó volt számára, de 50m után visszajött, hogy igazából semmivel nem érzi jobbnak, mint a mostani kis alu fitness bicaját... Látszott rajta, hogy nem indul meg, olyan suta volt az egész. Az eladónak volt egy régi SL3-as S-works tarmac is, 10 éves bicaj, karbon kerékkel, meg az akkori csúcs Campa hajtással, 53-as méret sajnos nagy volt neki, de kipróbálta és úgy jött vissza, hogy ezt nem hiszi el, hogy mekkora a különbség... nem is érti, mert hogy az egy régi, meg mind a kettő karbon... 10m után kereste, hogy hol tud felváltogatni, úgy megindult a kis speci alatta.... a wilier-el nem is váltott... Nem akarom a wiliert bántani, mert az egy alap karbon bicaj, 8,4kg 105-ös szettel meg normál fékkel, szóval szerintem baromi nehéz is. De szerencsére sikerült megtapasztalnia, milyen egy igazi karbon kerekes versenygép... azóta csak Tarmac-ot nézeget... :) Esetleg, ha valaki tud valami eladót, ne kíméljetek, 52-es méretben.
Ha már ott voltunk, én is csináltattam egy mérést, ugye volt kis véleménykülönbség, hogy magasan van az ülésem-e vagy sem. Nekem érzetre nem volt magas, sőt még fél cm-t emeltem is volna szívem szerint rajta, de már nem piszkáltam a mérésig. A mérés/beállítás elején a felhasználás jellegét kell megválasztani (hobbi-sport-cometition-race közül lehet választani) és a méreteidhez kiadja a felhasználás módjához a tökéletes beállításokat bicajtól függetlenül. Én egy competition beállításra voltam kíváncsi saját részre. Az 56-os váz tök jó számomra, a benne lévő 110-es stucni is tökéletes nekem, szépen be lehetne állítani hozzá a bicajt, ha az előző gazda nem vágta volna le teljesen a kormánycsövet... :) ehhez a felhasználási módhoz, számomra 1,2cm-el feljebb kellet emelni még az ülést, a kormányon meg szűk 3cm-t kellet volna emelni, amit ugye nem lehet...
Vagyis 3 lehetőségem van:
- Új villát venni, ami nincs levágva
- Megfordítani a stucnit
- Megszokni et a beállítást...
Megfordítani tuti nem fogom a stucnit, mert baromi csúnya
Próbálom megszokni tűnik a legjobb opciónak, mivel eddig is majdnem így használtam :) (-1,2cm volt az ülés)
Ez a beállítás, ahogy jelenleg van egy erős race beállításnak felelne meg, majdnem 17cm-el van feljebb a kormánynál a nyereg...
Valamint kiderült, hogy mivel nem az a tipikus bringás felső testem van ezért a 40-cm széles kormányomat, 46-ra kellene cserélni, de ugye 44cm a max, úgyhogy hamarosan le kell tudnom ezt is... Továbbá számomra 172,5-ös hajtókar helyett 175-ös lenne a tökéletes, de már elkezdtem wattmérőket nézegetni... szóval lehet hajtóműcserével együtt egyben kellene meglépnem majd... Wattmérőknél mit érdemes? ki mit venne? s miért?
Szóval számomra is tanulságos volt ez az egész.
Velencén volt a mérés, utána úgy terveztük, hogy körbetekerjük a tavat, de 3km után visszafordultunk, annyi birka ember volt.... egy elektromos rolleres nő belém is jött, szerencsére láttam előre, hogy mi lesz, ezért készültem az ütközésre így a bicajhoz nem ért hozzá, vállal meg lábbal hárítottam...
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Na jó, volt még ez-az. A kis dobozokért asszem a fehéragyas zerosok odalennének...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Mondjuk,ha úgy ránézel,mire hasonlít? 10 ojró kontra 110AAttila írta: ↑2020.05.10., vas. 22:24Az enyémben ilyen volt:
https://www.bike24.com/p271173.html?menu=1000,4,28
De mindenképp jobb a Sram műszakilag,mint a többi. De szerintem a shimano is jó bele. Ezek sztenderd méretek. Egy3bként a kerámiának a sima gépzsír is jó, bármi szentrségtörésnek tűnik. Én a full kerámiába tettem vörös gépzsírt, még Áforos tökéletes
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ezt én egyszerűbben fogalmaznám meg: mi a fenének Sramot venni,amikor semmivel nem jobb,mint egy Ultegra szett. Sőt... Ott az ultegra kerámiás jockey, 10 euro... Nekem 6 éves. Szerintem egy éve vettem újat,de még a polcon van az új. Majd lehet nemsoká,csak úgy lecserélem,miért ne... Persze, mindenki úgy bonyolítja az életét, ahogy neki tetszik, meg megvan mindenkinek a dilije nekem a kerék :) új családtag, fulcrum speed xlr v-shape tubular... tehetősebb montis haveré volt,néha gurult vele,nem a road az esete. Patika,like a new. Egy első küllő furán áll benne,de rendeltem hozzá újat. Úgyis àthúzgálom...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu