Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Online
Re: Kerékpározás
[/quote]
Csak enek az ahyatlannak van olyan kerékmatricája,ami menne a bringámhoz
Bár ma megkaptam az asszonytól, hogy elég ódivatú a bicajom... :)
[/quote]
Tessék valamit nézni az apróban,ha gondolod van egy jó montim
Csak enek az ahyatlannak van olyan kerékmatricája,ami menne a bringámhoz
Bár ma megkaptam az asszonytól, hogy elég ódivatú a bicajom... :)
[/quote]
Tessék valamit nézni az apróban,ha gondolod van egy jó montim
Re: Kerékpározás
Csak enek az ahyatlannak van olyan kerékmatricája,ami menne a bringámhoz
Bár ma megkaptam az asszonytól, hogy elég ódivatú a bicajom... :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
'A Cyclingnews arról írt, hogy az UAE-Emirates csapat kolumbiai sprintere, Fernando Gaviria - aki korábban öt szakaszt nyert a Giro d'Italián, és két szakaszt a Tour de France-on - szintén elkapta a koronavírust. Rajta kívül még az orosz Gzaprom-RusVelo csapat kerékpárosa, Igor Boev is megfertőződött."
Egész cikk, lehangoló. Lehet, hogy csak youtube-on fogunk idén nyáron tavalyi versenyeket nézni...
https://index.hu/sport/bringa/2020/03/0 ... adriatico/
3 hetes próbaidőről, gondolkodási időről, halasztásról írnak, de addig szvsz csak az fog kiderülni, hogy sokkal rosszabbá válhat a helyzet.
Május 9-én Giro rajt Pesten, vérzik a szívem, de sanszos, h azt is viszi a víz... Meg utána kérdés, hogy a Tour de Hongrie-ra jönnek-e a nagy csapatok vagy kihagyják a rizikót... Bár ne lenne igazam...
Egész cikk, lehangoló. Lehet, hogy csak youtube-on fogunk idén nyáron tavalyi versenyeket nézni...
https://index.hu/sport/bringa/2020/03/0 ... adriatico/
3 hetes próbaidőről, gondolkodási időről, halasztásról írnak, de addig szvsz csak az fog kiderülni, hogy sokkal rosszabbá válhat a helyzet.
Május 9-én Giro rajt Pesten, vérzik a szívem, de sanszos, h azt is viszi a víz... Meg utána kérdés, hogy a Tour de Hongrie-ra jönnek-e a nagy csapatok vagy kihagyják a rizikót... Bár ne lenne igazam...
Online
Re: Kerékpározás
Sajnarevox írta: ↑2020.03.05., csüt. 20:58Nincs valakinek külhoni kapcsolata,aki ebayn tud rendelni? Van egy kerékmatrica,de a csávónak van valami kattanása, mert hungaryba és puerto ricoba nem szállít
Báár, rendelni én is meg tudom, csak kellene egy cím,ahova le lehet postázni,aztán onnan átküldeni. De ha határközreli szlovák,vagy erdélyi ismerős van, érte is gurulnánk.
Re: Kerékpározás
Nincs valakinek külhoni kapcsolata,aki ebayn tud rendelni? Van egy kerékmatrica,de a csávónak van valami kattanása, mert hungaryba és puerto ricoba nem szállít
Báár, rendelni én is meg tudom, csak kellene egy cím,ahova le lehet postázni,aztán onnan átküldeni. De ha határközreli szlovák,vagy erdélyi ismerős van, érte is gurulnánk.
Báár, rendelni én is meg tudom, csak kellene egy cím,ahova le lehet postázni,aztán onnan átküldeni. De ha határközreli szlovák,vagy erdélyi ismerős van, érte is gurulnánk.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Villában én akkor is maradok ennél. A kormányszár alatti rész nagyon durva terhelést kap. Engem nyugtalanítana, ha ott nem fém volna. De ez az én privát becsípődésem. Egyébként volt már egy teljesen karbon ITM villám, ami biztos, hogy bármit kibír, csak éppen nehezebb volt a legkönnyebb acél villámnál.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3351
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
És még ott van a korrózió lehetősége is a vegyes konstrukcióknál.asebestyen írta: ↑2020.03.04., szer. 08:30[
Én meg a vegyes, egymásba ragasztott cuccokat nem igazán szeretem, mert a határfelületük kritikus pont az eltérő viselkedésű anyagok egymásba illesztése miatt. Persze jók ezek is, de szerintem nem jobbak.
Villában én akkor is maradok ennél. A kormányszár alatti rész nagyon durva terhelést kap. Engem nyugtalanítana, ha ott nem fém volna. De ez az én privát becsípődésem. Egyébként volt már egy teljesen karbon ITM villám, ami biztos, hogy bármit kibír, csak éppen nehezebb volt a legkönnyebb acél villámnál.
Online
Re: Kerékpározás
Hátha valakit pont érdekel egy ilyen:
http://bikemag.hu/magazin/hirek/radwelt ... ar-mellett
http://bikemag.hu/magazin/hirek/radwelt ... ar-mellett
Online
Sajnos még mindig divat alu hüvelybe beletépni az acél csavart alá natúr. Én a végleges meghúzási nyomatékot nyomatékkulccsal vagy legalább nyomaték mérő fejjel végzem. Nem csak karbonnál. Ahol a meghúzási nyomaték és az igénybevétel kritikus, oda kell egy kis oldható kötésű Loctite a csavarra. És a megfelelő felületeken karbon zsírt is használni kell mindig. Profi csapatoknál nyilván nem kókányolnak.
Én meg a vegyes, egymásba ragasztott cuccokat nem igazán szeretem, mert a határfelületük kritikus pont az eltérő viselkedésű anyagok egymásba illesztése miatt. Persze jók ezek is, de szerintem nem jobbak.
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5858
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7192
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
A mai karbon szövetek már nagyon erősek. Persze továbbra is érvényes, hogy terhelés irányban jó teherviselő, arra merőlegesen nem igazán, de már ebben is jobbak a modernebb szövetek.pärt írta: ↑2020.03.04., szer. 07:36A kormányszár csavarok , meg a dugók nem megfelő nyomatékkal való meghúzása okozza a legnagyobb bajt. Ahol még porozitás meg üregek is vannak, ott sokkal nagyobb a sérülés veszélye. A karbon nagyon nem "hülyebiztos" anyag. Nem hozzáértő kezekben időzített bomba. Maga a kormányzás, mint rendeltetésszerű használat, persze semmilyen veszélyt nem jelent. Ha gyártói és felhasználói oldalon minden rendben, akkor nincs ellenfele. De ez egy nagy HA. Én alu nyakas karbon villát használok, ami az egyetlen karbon alkatrészem.lehoako írta: ↑2020.03.04., szer. 07:09
Ezt szerettem volna kérdezni, köszönöm!
Ezek a folytonossági hiányok öntéskor/gyártáskor keletkeznek, és csak a használat során válnak ennyire láthatóvá, vagy valóban ennyire "lelakja" a kormányzás és az ellentartás (nagyjából ezt csinálja a villa, úgy gondolom) a karbont?
Sajnos még mindig divat alu hüvelybe beletépni az acél csavart alá natúr. Én a végleges meghúzási nyomatékot nyomatékkulccsal vagy legalább nyomaték mérő fejjel végzem. Nem csak karbonnál. Ahol a meghúzási nyomaték és az igénybevétel kritikus, oda kell egy kis oldható kötésű Loctite a csavarra. És a megfelelő felületeken karbon zsírt is használni kell mindig. Profi csapatoknál nyilván nem kókányolnak.
Én meg a vegyes, egymásba ragasztott cuccokat nem igazán szeretem, mert a határfelületük kritikus pont az eltérő viselkedésű anyagok egymásba illesztése miatt. Persze jók ezek is, de szerintem nem jobbak.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Köszcsi, nekem is ilyen villám van, akkor ez elvileg nem eshet ilyen hibába...pärt írta: ↑2020.03.04., szer. 07:36A kormányszár csavarok , meg a dugók nem megfelő nyomatékkal való meghúzása okozza a legnagyobb bajt. Ahol még porozitás meg üregek is vannak, ott sokkal nagyobb a sérülés veszélye. A karbon nagyon nem "hülyebiztos" anyag. Nem hozzáértő kezekben időzített bomba. Maga a kormányzás, mint rendeltetésszerű használat, persze semmilyen veszélyt nem jelent. Ha gyártói és felhasználói oldalon minden rendben, akkor nincs ellenfele. De ez egy nagy HA. Én alu nyakas karbon villát használok, ami az egyetlen karbon alkatrészem.lehoako írta: ↑2020.03.04., szer. 07:09
Ezt szerettem volna kérdezni, köszönöm!
Ezek a folytonossági hiányok öntéskor/gyártáskor keletkeznek, és csak a használat során válnak ennyire láthatóvá, vagy valóban ennyire "lelakja" a kormányzás és az ellentartás (nagyjából ezt csinálja a villa, úgy gondolom) a karbont?
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3351
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A kormányszár csavarok , meg a dugók nem megfelő nyomatékkal való meghúzása okozza a legnagyobb bajt. Ahol még porozitás meg üregek is vannak, ott sokkal nagyobb a sérülés veszélye. A karbon nagyon nem "hülyebiztos" anyag. Nem hozzáértő kezekben időzített bomba. Maga a kormányzás, mint rendeltetésszerű használat, persze semmilyen veszélyt nem jelent. Ha gyártói és felhasználói oldalon minden rendben, akkor nincs ellenfele. De ez egy nagy HA. Én alu nyakas karbon villát használok, ami az egyetlen karbon alkatrészem.lehoako írta: ↑2020.03.04., szer. 07:09
Ezt szerettem volna kérdezni, köszönöm!
Ezek a folytonossági hiányok öntéskor/gyártáskor keletkeznek, és csak a használat során válnak ennyire láthatóvá, vagy valóban ennyire "lelakja" a kormányzás és az ellentartás (nagyjából ezt csinálja a villa, úgy gondolom) a karbont?
Re: Kerékpározás
Igazi vinokurovi karrier, csak még éppen nem eltiltás miatt "akasztaná a szögre a stoplist"...
Simán igazad lehet. Találtak neki így egy nem megalázó parkolópályát házon belül, mert versenyeztetni több okból is túl rizikós lenne. Szvsz.
Re: Kerékpározás
Szerintem az nagyon rossz gyakorlat, hogy az egész parti gyalogúton, ahol kb 50 méterenként van felfestés, hogy tilos a bicaj, mert andalgós, gyerekszaladgáltatós, kutyasétáltatós, stb út, néha gyakorlatilag félre kell ugranom, mert magyarul és idegen nyelven ordítva/csengetve utálnak le magyar és külföldi bicajoscsoportok, motoros bandák jólneveltségével és udvariasságával.avl2 írta: ↑2020.03.03., kedd 19:44tenyleg off, aztan abba is hagyom, en látásmódom:
nem lehet csak ugy elhinni, akarmit is mondanak, igen gyakran a tematol teljesen független dolgok hatarozzak meg a "politikai" szandekot, allaspontot es annak megfelelö manöverezést, "manipulaciot", (félre)"tájékoztatást"
a forrasok ertelmezesere is igaznak látom ezt
szavazas volt, lezarult, sokfele iras/interpretacio van (neten is)
Ide kéne 1 kamera és a yachtkikötőnél már lehetne is birságolni. Imádom a bicajozást, de vagy van KRESZ vagy nincs, amúgy meg nem tudom, miért ne lehetne a gát mögötti, belső úton, asszem Dumtsa Jenő sétány, tekerni, a belvárosban úgyis kapufa az autókázás, a VIdám Szerzetesek előtti parkolótól a Halas kútig amúgy is nagyjából üres az út.
Bocs, nem Neked írtam, csak így sikerült...
Re: Kerékpározás
40 évesen szívroham? Korábban bringás volt ő is, ha jól olvastam, a Dauphiné-n is nyert szakaszt.
És most akkor felvesznek valakit az Ineoshoz 3 hónap próbaidővel? Vagy hogy megy ez, hiszen a kanyarban vannak az egynaposok, a háromhetesekre meg már gondolom indulnak a válogatások...
Nem szeretnék összeesküvés-elméletekbe bocsátkozni, de lehet, hogy az Ineosnál valami nem úgy fog menni, ahogy korábban...
R.I.P. Nicolas Portal.
Re: Kerékpározás
Ezt szerettem volna kérdezni, köszönöm!pärt írta: ↑2020.03.03., kedd 18:17Ja, csak ezek a meglepik már részben gyárilag is ott vannak.Vinkler írta: ↑2020.03.03., kedd 17:38Én számtalanszor elmondtam, hogy nem vennék carbon vázat használtan. Ezt továbbra is tartom.pärt írta: ↑2020.03.03., kedd 09:29Na, ettől lehet félni, nem a koronától.
https://m.youtube.com/watch?v=muukpjzb5Jw
Ezek a folytonossági hiányok öntéskor/gyártáskor keletkeznek, és csak a használat során válnak ennyire láthatóvá, vagy valóban ennyire "lelakja" a kormányzás és az ellentartás (nagyjából ezt csinálja a villa, úgy gondolom) a karbont?
Online
Re: Kerékpározás
tenyleg off, aztan abba is hagyom, en látásmódom:
nem lehet csak ugy elhinni, akarmit is mondanak, igen gyakran a tematol teljesen független dolgok hatarozzak meg a "politikai" szandekot, allaspontot es annak megfelelö manöverezést, "manipulaciot", (félre)"tájékoztatást"
a forrasok ertelmezesere is igaznak látom ezt
szavazas volt, lezarult, sokfele iras/interpretacio van (neten is)
nem lehet csak ugy elhinni, akarmit is mondanak, igen gyakran a tematol teljesen független dolgok hatarozzak meg a "politikai" szandekot, allaspontot es annak megfelelö manöverezést, "manipulaciot", (félre)"tájékoztatást"
a forrasok ertelmezesere is igaznak látom ezt
szavazas volt, lezarult, sokfele iras/interpretacio van (neten is)
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A híd eu-s pénzből épült volna. Ha nem épül meg, az nem azt jelenti, hogy helyette felújítanak pár utcát, hanem, hogy akkor nem lesz semmi. Ez van sajna, de ez már off.avl2 írta: ↑2020.03.03., kedd 18:30varos"vezetest" (a regit biztosan, az ujnak adok egy kis idöt még) csak csunya szavakkal tudnam minösiteni.Vinkler írta: ↑2020.03.03., kedd 17:35Nem lesz híd sajna.lehoako írta: ↑2020.03.03., kedd 08:14Szentendrén a belvárostól délre lesz talán a bicajoshíd SZigetmonostorra. Ez vhol a KAcsakőnél van, a POstás-strandnál majdnem.
https://index.hu/kerekagy/2020/03/02/a_ ... _szakasza/
Sztem jobb, mint a Duna-korzón...
bicikliskent es helyi lakoskent ugy latom: persze jo lenne ez a hid, de mashol jobb helye van penznek. pl. környekemen nehany eve egyiranyusitottak eg utcat, igy a masik iranyba vagy kerülö vagy rettenetes burkolatlan ut között lehet valasztani, amire minden evben igeret volt, hogy tervben a burkolasa. stb.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
varos"vezetest" (a regit biztosan, az ujnak adok egy kis idöt még) csak csunya szavakkal tudnam minösiteni.Vinkler írta: ↑2020.03.03., kedd 17:35Nem lesz híd sajna.lehoako írta: ↑2020.03.03., kedd 08:14Szentendrén a belvárostól délre lesz talán a bicajoshíd SZigetmonostorra. Ez vhol a KAcsakőnél van, a POstás-strandnál majdnem.
https://index.hu/kerekagy/2020/03/02/a_ ... _szakasza/
Sztem jobb, mint a Duna-korzón...
bicikliskent es helyi lakoskent ugy latom: persze jo lenne ez a hid, de mashol jobb helye van penznek. pl. környekemen nehany eve egyiranyusitottak eg utcat, igy a masik iranyba vagy kerülö vagy rettenetes burkolatlan ut között lehet valasztani, amire minden evben igeret volt, hogy tervben a burkolasa. stb.
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3351
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ja, csak ezek a meglepik már részben gyárilag is ott vannak.Vinkler írta: ↑2020.03.03., kedd 17:38Én számtalanszor elmondtam, hogy nem vennék carbon vázat használtan. Ezt továbbra is tartom.pärt írta: ↑2020.03.03., kedd 09:29Na, ettől lehet félni, nem a koronától.
https://m.youtube.com/watch?v=muukpjzb5Jw
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Én számtalanszor elmondtam, hogy nem vennék carbon vázat használtan. Ezt továbbra is tartom.pärt írta: ↑2020.03.03., kedd 09:29Na, ettől lehet félni, nem a koronától.
https://m.youtube.com/watch?v=muukpjzb5Jw
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Nem lesz híd sajna.lehoako írta: ↑2020.03.03., kedd 08:14Szentendrén a belvárostól délre lesz talán a bicajoshíd SZigetmonostorra. Ez vhol a KAcsakőnél van, a POstás-strandnál majdnem.
https://index.hu/kerekagy/2020/03/02/a_ ... _szakasza/
Sztem jobb, mint a Duna-korzón...
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Szerintem csak a Conti, GP5000 handgemachtAAttila írta: ↑2020.03.02., hétf. 19:53Én is rákérdeztem a gumikra ahonnan elhoztam a hajtóművet, mert az új bringára új gumit szeretnék. Nekem eddig Conti volt, mondta, hogy éppen tud olyat, ha ragaszkodok hozzá, de azt ő sem kapja jó áron, így nem ajánlja. Kiderült kb. 4-4500 forinttal olcsóbban is tudom ugyanazt gumit az ismerősömnél.
Pirellit ajánlott és Vittoria Corsa-t, szerinte ezek is tudják azt, amit a Conti GP5000, csak jóval olcsóbban. Én nem tudom, mert még csak Conti gumim volt.
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3351
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Na, ettől lehet félni, nem a koronától.
https://m.youtube.com/watch?v=muukpjzb5Jw
https://m.youtube.com/watch?v=muukpjzb5Jw
Online
[url]https://www.deceuninck-quickstep.com/en/races/wins[url]
Ááá a telómon nem tudok beilleszteni rendesen. A lényeg, hogy az idén már nyerték csomó szakaszt és összetettet is. + Új-zéland bajnokság, pályakerékpár világbajnok lett az egyikük (Morkov)
Szóval megy nekik az idén is
Re: Kerékpározás
Ha ezeket nem számoljuk, akkor tényleg ez az első idei győzelmük
[url]https://www.deceuninck-quickstep.com/en/races/wins[url]
Ááá a telómon nem tudok beilleszteni rendesen. A lényeg, hogy az idén már nyerték csomó szakaszt és összetettet is. + Új-zéland bajnokság, pályakerékpár világbajnok lett az egyikük (Morkov)
Szóval megy nekik az idén is