Gondolom,kicsit jobb a dinamikája,aztán kisebb odalépésre azonnal reagál. Mint a versenyótó gázpedálja. De szerintem ennek fele a csapágy, másik fele,hogy a feszültséget,ahol picit lehetett korrigálni, ott megtettük. Ha egyenletesebb a küllőfesz, a hajtóerő is egyenletesebben oszlik el. Szerencsére az exobikeosok eleve jól lőtték be,keveset kellett állítani. Szerintem van mérőjük :)AAttila írta: ↑2020.06.03., szer. 17:20Nah, most volt időm kipróbálni, mit "követett el" Revi a Zero kerekeimmel. Jobban gurulnak az egyszer tény. És....hamarabb mutatják, ha nem egyenletesen forgatok. Elég szeles volt az idő, így kellett, de amint csak tapostam, rángatta a bicót. (jó nyilván nem 50/11 - en, de 17-en már érződött, 19-en pedig zavaró volt)
Jó ez a kerék (ráadásul az egyik 400m strava segmenten KOM lett tudom ez nem sokat jelent, de azért mégis )
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Online
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Nah, most volt időm kipróbálni, mit "követett el" Revi a Zero kerekeimmel. Jobban gurulnak az egyszer tény. És....hamarabb mutatják, ha nem egyenletesen forgatok. Elég szeles volt az idő, így kellett, de amint csak tapostam, rángatta a bicót. (jó nyilván nem 50/11 - en, de 17-en már érződött, 19-en pedig zavaró volt)
Jó ez a kerék (ráadásul az egyik 400m strava segmenten KOM lett tudom ez nem sokat jelent, de azért mégis )
Jó ez a kerék (ráadásul az egyik 400m strava segmenten KOM lett tudom ez nem sokat jelent, de azért mégis )
Online
Online
Re: Kerékpározás
Asszonyéba jó lex,abban van piros :) de ez érdekes lesz. 22-es Sprinter van rajta, vittoria cementtel feltéve. Első,hátsó frissen beálítva(küllők), csapágyak like a new(és a cult,ami keményebb az usb-től), persze kitakarítva+picike olaj,nem zsír. Ja, acélrotor, csapágyak ott is patika. Meglátjuk...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
Apropó, Vision. Amiben ez más,mint a többi kerekem, beállítottam a gyári küllőfesz értékeket felső határ közelébe és a kerék ki van egyensúlyozva. A fulcrum és campa is elvileg(gyárilag),gyakorlatilag meg rángatják a nyerget rendesen, de igaz,kevésbé,mint amin semmi ilyen próbálkozás nincs. A Speed is most lett vpbeállítva,ragasztás előtt. Kiv leszek rá. Egyelőre annyit tudok biztosan,nagyon béna a bicómban (már a színe miatt)
Re: Kerékpározás
Ahogy kell kiv leszek,ha rendesen fel is ragad :) kentem conti és vittoria normál ragacsot(cementet) pzs-re. Kiv vagyok,melyik köt keményebbre. Eddig a vittoria vezet,de a conti lassan szárad. Addig betetem a köv tesztalanyt, fulcrum speed xlr.
Apropó, Vision. Amiben ez más,mint a többi kerekem, beállítottam a gyári küllőfesz értékeket felső határ közelébe és a kerék ki van egyensúlyozva. A fulcrum és campa is elvileg(gyárilag),gyakorlatilag meg rángatják a nyerget rendesen, de igaz,kevésbé,mint amin semmi ilyen próbálkozás nincs. A Speed is most lett vpbeállítva,ragasztás előtt. Kiv leszek rá. Egyelőre annyit tudok biztosan,nagyon béna a bicómban (már a színe miatt)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Ugyanaz az északi mocsok,ami kifele oldalhát,de inkább oldal,mint hát,befele meg fordítva. Nem dordul ez dekát se mostanában ez az uralkodó irány mostanában. És mindig fúj
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
Vagy éppen elkaphatsz egy jól időzített hátszelet ( jókor fordul, mondjuk, mikor te is).
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3400
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nem a szél hiánya okozza? Idén bármikor mentem, nagyon gyakran elmebeteg nagy szél volt. Előző évekből nem emlékszem ilyesmire.
Vagy éppen elkaphatsz egy jól időzített hátszelet ( jókor fordul, mondjuk, mikor te is).
Online
A masrik pro ragasztó egy fos. 33 k9rüli tempóról hirtelen raktam fel 40 fölé és beriszált a segge. Kamyarban is bemozdul a gumi a felnin. A tufo és egyéb szalagtól csak annyiban jobb, jobb a gördülési ellenállás, de a hátsót már le is téptem... Bár nagyon nem kellett tépni,csak lehúzni. Gyors ragasztó, könnyű használni, de xar.
Mondjuk az átlagon meglepődtem. Az asszony szerint erősödök, de heri 1 tekeréssel, nemtom... Inkább a Sprinterre gyanakszom, ... De lehet vision a király?
Re: Kerékpározás
Vision Metron 40 24 széles, Xonti Sprinter 25 32,6 km/h (kb mint a bora50, nem belehalósan, főleg, hohy kifele az ebédre betolt mátrai borzas még büffentett jópárat )revox írta: ↑2020.05.28., csüt. 20:54Nu, kerek, átlagok.
Vision TC24. 24 mm magas, 23 széles, vittoria corsa evo pro23: 30,5 km/h (leglazábban)
Campa Bora 35, 24 mm széles, Conti Competition 25: 31,6 km/h (legnyögősebb)
Campa Bora 50. 20 mm széles, Conti Competition 22: 32,3 km/h (közepes. Nem nyél,de azért forgott)
Mindig ugyanaz a xar északi szél... Bora50 esetén érzem, hogy a küllőbeállítás ráférne,de nem vészes. Majd szingócserekor, elvan addig.
Metron most szárad. Vitforia mastik pro-val kentem fel. Nemtom, mennyire lesz jó ez a ragasztó. Remélem kikeményedik rendesen. Ha nem, lehet levakarni és conti cement...
A masrik pro ragasztó egy fos. 33 k9rüli tempóról hirtelen raktam fel 40 fölé és beriszált a segge. Kamyarban is bemozdul a gumi a felnin. A tufo és egyéb szalagtól csak annyiban jobb, jobb a gördülési ellenállás, de a hátsót már le is téptem... Bár nagyon nem kellett tépni,csak lehúzni. Gyors ragasztó, könnyű használni, de xar.
Mondjuk az átlagon meglepődtem. Az asszony szerint erősödök, de heri 1 tekeréssel, nemtom... Inkább a Sprinterre gyanakszom, ... De lehet vision a király?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- new_dualcs5000
- Nincs visszaút
- Hozzászólások: 147
- Csatlakozott: 2018.11.22., csüt. 14:18
- Értékelés: 218
Re: Kerékpározás
p umlauta rt:
total igaz! :)
total igaz! :)
Online
Azt hiszem, ez az aszfalt jetski-je: kissé korlátozott a felhasználási területe, nagyon gyors, ugyanannyira veszélyes és bitang drága. Cserébe rengeteg jóakarót gyűjthetünk már pusztán csak a birtoklásával is.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3400
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ha lemerül, hazahajtjuk lábbal, és akkor adtunk a sportnak is.violin írta: ↑2020.06.02., kedd 07:54Az adatlapja szerint 60kg-os terheléssel megy 75!!! km/h-val... azért mondtam, hogy ha néhány kilóval ugyan, de túllépjük a 60-at, a 60km/h biztosan meglesz. Ez a sebesség, ilyen apró kerekeken, normális futómű nélkül..... Az meg más kérdés, hogy tartósan mennyit tudnak leadni a motorok....mert mert vagy ráolvad a gumi a felnire... ...vagy negyed óra alatt leszippantja az akksit...
Azt hiszem, ez az aszfalt jetski-je: kissé korlátozott a felhasználási területe, nagyon gyors, ugyanannyira veszélyes és bitang drága. Cserébe rengeteg jóakarót gyűjthetünk már pusztán csak a birtoklásával is.
Re: Kerékpározás
Az adatlapja szerint 60kg-os terheléssel megy 75!!! km/h-val... azért mondtam, hogy ha néhány kilóval ugyan, de túllépjük a 60-at, a 60km/h biztosan meglesz. Ez a sebesség, ilyen apró kerekeken, normális futómű nélkül..... Az meg más kérdés, hogy tartósan mennyit tudnak leadni a motorok....mert mert vagy ráolvad a gumi a felnire... ...vagy negyed óra alatt leszippantja az akksit...
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
Re: Kerékpározás
Annak kb az a vége, hogy a környéken megszeretik a Prodigyt, jobb híján
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Az biztks, hogy tisztelni kel és finoman elkezdeni keresni a határokat (y)
Re: Kerékpározás
Mikor kölykök voltunk, gördeszkával húzattuk magunkat motorral,de szerintem ezt a sebességet meg se közelítettük. Egyszer volt is egy zakózásom,de lassabbam. Kavicska...new_dualcs5000 írta: ↑2020.06.01., hétf. 10:58Kizarolag, buko, kesztyu, zartcipo.
Ez alap.
Tovabba, foleg onallo kerekparuton es nem forgalomban.
ABS, tempomat, tarcsafek, “osszkerek”, 75km/h.
Nem jatek.
De lehet husszal is menni vele.
Amugy a DUALtrone-k kozott van, aminek 100km/h a vege. Horror.
Az biztks, hogy tisztelni kel és finoman elkezdeni keresni a határokat (y)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára revox 2020.06.01., hétf. 23:25-kor.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Tuti gyorsabb. Egy simson volt kb 3-4 LE-s,ha jól emléxem, ez meg kW 3,6...violin írta: ↑2020.06.01., hétf. 10:52Atyaúristen!!!new_dualcs5000 írta: ↑2020.06.01., hétf. 03:02Revi:
Motor: MAX 3,600 watt BLDC dual hub motors
Battery: 60 volt - 22.4 Ah - 1,344Wh – LG 3500 cells
Kb. 750eHUF
Gyakorlaitilag kész öngyilkosság.... A 60kg-on gondolom túl vagy, de elvileg még úgy is megy vagy 60-at... ...Ami még egy kiskerekű robogóval is necces....
Szóval nagyon vigyázz magadra...és tényleg használj bukót!
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- new_dualcs5000
- Nincs visszaút
- Hozzászólások: 147
- Csatlakozott: 2018.11.22., csüt. 14:18
- Értékelés: 218
Re: Kerékpározás
Leho!
A rollerekrol, mint muszaki es sporteszkozrol szeretnek inkabb beszelni, ha lehet.
Furi lenne, ha a hifi, monnyuk erosito rovatban, az unos untalan palinkazos, sorozos, borozos es grillezos kollegakrol irnank a cuccok helyett.
BTW piasan zenet hallgatni?
A rollerekrol, mint muszaki es sporteszkozrol szeretnek inkabb beszelni, ha lehet.
Furi lenne, ha a hifi, monnyuk erosito rovatban, az unos untalan palinkazos, sorozos, borozos es grillezos kollegakrol irnank a cuccok helyett.
BTW piasan zenet hallgatni?
Re: Kerékpározás
Jogsi nélkül, nyilván piásan, bukó nélkül... (nem Te). Magyarország, én így szeretlek!new_dualcs5000 írta: ↑2020.06.01., hétf. 10:58Kizarolag, buko, kesztyu, zartcipo.
Ez alap.
Tovabba, foleg onallo kerekparuton es nem forgalomban.
ABS, tempomat, tarcsafek, “osszkerek”, 75km/h.
Nem jatek.
De lehet husszal is menni vele.
Amugy a DUALtrone-k kozott van, aminek 100km/h a vege. Horror.
- new_dualcs5000
- Nincs visszaút
- Hozzászólások: 147
- Csatlakozott: 2018.11.22., csüt. 14:18
- Értékelés: 218
Re: Kerékpározás
Kizarolag, buko, kesztyu, zartcipo.
Ez alap.
Tovabba, foleg onallo kerekparuton es nem forgalomban.
ABS, tempomat, tarcsafek, “osszkerek”, 75km/h.
Nem jatek.
De lehet husszal is menni vele.
Amugy a DUALtrone-k kozott van, aminek 100km/h a vege. Horror.
Ez alap.
Tovabba, foleg onallo kerekparuton es nem forgalomban.
ABS, tempomat, tarcsafek, “osszkerek”, 75km/h.
Nem jatek.
De lehet husszal is menni vele.
Amugy a DUALtrone-k kozott van, aminek 100km/h a vege. Horror.
Re: Kerékpározás
Atyaúristen!!!new_dualcs5000 írta: ↑2020.06.01., hétf. 03:02Revi:
Motor: MAX 3,600 watt BLDC dual hub motors
Battery: 60 volt - 22.4 Ah - 1,344Wh – LG 3500 cells
Kb. 750eHUF
Gyakorlaitilag kész öngyilkosság.... A 60kg-on gondolom túl vagy, de elvileg még úgy is megy vagy 60-at... ...Ami még egy kiskerekű robogóval is necces....
Szóval nagyon vigyázz magadra...és tényleg használj bukót!
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Online
Re: Kerékpározás
De ugye ehhez is veszel fel bukót? A halálom, mikor kacskaringóznak a villanyrolleresek Pesten a kátyúk között, mert nyilván perec lenne, ha a kis kerék beleesne egy 10 cm mély kátyúba, de NULLA védőfelszerelés. Én meg a montival kérek bocsánatot sisakban, mert se lemaradni, se előzni nem tudok, ha előttem 3an cikáznak, aztán fékezgetnek...new_dualcs5000 írta: ↑2020.06.01., hétf. 03:02Revi:
Motor: MAX 3,600 watt BLDC dual hub motors
Battery: 60 volt - 22.4 Ah - 1,344Wh – LG 3500 cells
Kb. 750eHUF
Nem beszólóczky, de ezek nyilván gépjárművek, KRESZvizsga, műszaki vizsga és védőfelszerelés kötelező lenne rájuk.
Online
Re: Kerékpározás
Hátsó agytesten vajh minek a gyorskötöző?AAttila írta: ↑2020.05.31., vas. 23:30[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=ell_iq18IdY[/youtube]
Nem csak Bianchi fanoknak
Azért az 55/42 nagyon ott van
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Kínlódás. Cipő kell,gatya kell. Erre azért, csak úgy felhuppanni nem egyszerű :) kicsit merev,meg racing beállítás. De főleg az,hogy meló előtt teszem le, utána meg felveszem. Nem sűrűn van, de néha előfordul. Eddig a Decathlon összecsukható bicaj volt a nyerő, csak amikor nem aktuális,hajlamos vagyok tologatni,hogy ráér azpärt írta: ↑2020.05.31., vas. 23:17Azt hittem, van kerékpárod. Én be szoktam dobni hátra, aztán hazakarikázom.revox írta: ↑2020.05.31., vas. 22:18A kérdésre a választ nem tudom,de ez mivel megy és mibe kerül? Valami kellene,ha szervizbe viszem azautót és ott kell hagyni :)new_dualcs5000 írta: ↑2020.05.31., vas. 21:00Üdv Kétkerekűek!
Nemtom, hogy a nem izommal hajtott más kétkerekű, hova tartozik?
Motorkerékpár rovatba picit nagyképűség lenne berakni...
Itt pedig lehet megköveznétek.
Szóval, mi legyen?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
OK akkor ez kicsit túlvan a kereten :) de a 3,6 kW-os motor akkor repeszt is... TejaóIsten...new_dualcs5000 írta: ↑2020.06.01., hétf. 03:02Revi:
Motor: MAX 3,600 watt BLDC dual hub motors
Battery: 60 volt - 22.4 Ah - 1,344Wh – LG 3500 cells
Kb. 750eHUF
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu