Szerintem nem.
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A svájciak híresek erről az oldalukról. Szerencsére.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Jaja!
“Majd pihenek ha öreg leszek
Majd ha gyógyszert szedek
Majd ha elköltözök otthonba
és kártyázunk köntösbe’ titokba’ “
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Ez elekteomos? Lassan ilyenre kéne gyúrni :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nízmán, G3 fűzés elől is...
Fura ez a fűzés, de működik. Mondjuk, még nem centríroztam... Az majd lehet érdekes móka lesz... Bár a fulcrum Zeron nemrég igazítottam a hátsón egy picit. Nem teljesen ilyen, de hasonló, az nem volt problémás.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Lejt a nyereg
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Na, a tömeget elbaxtam... A da c35-ös konfig és a sram red s40 egyformán 6,7kg. A 7,1 az enyém volt, miután ledobáltam róla a cserés alkatrészeket, de még nehezebb kerékkel. Aznenyém lényegében egy vázszett volt, ultegra és buta kiegészítőkkel jóárasítve. De nekem ez volt jó, egyrészt az ultegra miatt, másrészt már volt hozzá mindenem, amit cserélt7nk, mielőtt aszfaltot látott volna. Az enyém 54-es méretben, katalógusadat 7,8. Karbon nyereg,kormány, stucni, kulacstartók és kerék. Sajna a pedál " ha most jó a stopli a cipőn, ne piszkáld" elven még maradt egy ősrégi shimano, amit majd vélhetően stoplicserekor azért illik valami karbonosra cserélni, de mivel stoplicpvédőt használok, 6 év alatt nem tudott lekopni. De ott még lehet fogni majd 100g-t. Shimano, talán pd540 (???) nehéz pedál. Ami a szívás benne és nem gondoltam volna,egyszer próbáltam a karbonUltegrát, de nem kompatibilisek. Nem ugyanoda esik a cipő és utálok stoplit állítani. Mire jól beáll, 2 hét,ha intenzíven mégy. Ha csak elszórva,mint mostanában, lehet sose lesz jó így, aki pedálvétel előtt áll, a régi pedálhoz be se állítsa a stoplit, csak kb :) felesleges időpocséklás.
Persze ez csak érdekesség, sose érdekelt feltétlenül a gramozás, de általában ami jó,nem túl nehéz.
Persze ez csak érdekesség, sose érdekelt feltétlenül a gramozás, de általában ami jó,nem túl nehéz.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Azért ez rendben van.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
pärt írta: ↑2020.04.04., szomb. 22:54Hja, de van aki tekerni szereti, nem végigsz@rni.
Tényleg elég vad az a bowden, de ha egyszer így döntöttek...
[/quote
Van ilyen ismerősi körben,bár nem sárga :) valójában nem tudom, mi a célja ennek a vezetésnek, lehet kevésbé feszül,passz. Amikor megjelentek ezek az újabb fazonú Reactok, megnéztük forgalmazó ismerőssel és megállapítottuk, ami nekem kell, a nagyon merev vaz, az az én szériámnál joban megvan. Amikor a Lampre képbe került, a geometrián picit lazítottak, az első szériát túlhúzták merevség terén. De így nagy kapcsolatba nem is kerültem a 2014-től gyártot Reactókkal. De aki vett, azok szeretik. Másik fő problémám, hogy a geo változással az un reach méret az xs esetén nagyobb lett,mint az én szériám s méretének. Ez az a méret,ami meghatározza,mennyire kell előrenyúlni a kormányfogásért. És amit írtam, nekem rövid a karom, így még a régi Reactom nekem jó, az újak nekem nagyok, a legkisebb is. De ezek, ha értelmes installban vanak, nagyon jó gépek. Ahogy egyszer régebben mondtam, vannak a sportkocsik és vannak a versenyautók. Innen kérdés, mi a cél, de a versenyautó mindig gyorsabb (nem csak sebességben, mindenben, mint pl reakciók) cserébe sokkal költségesebb és nyűgösebb egy ilyen gép testreszabása. De ha egyszer versenyautóhoz szoktál, a sportkocsik félvérsége már kevésbé vonzó. Tetszik, meg néha sokkal jobb lenne, mint a full merev versenyállat, de ha eljön a csere lehetősége, pillanatok alatt visszavonulót fújsz.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Tényleg elég vad az a bowden, de ha egyszer így döntöttek...
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Hja, de van aki tekerni szereti, nem végigsz@rni.
Tényleg elég vad az a bowden, de ha egyszer így döntöttek...
Re: Kerékpározás
Rátennéd a seged, oszt bef.snál foglalkoznál itt biwdenekkel, meg nyeregszöggel
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Sokszor karhosszfüggő a dolog. Nekem pl rövid a karom, így fölösleges erőltetni a nahyon mél,re tett kormányt, csak kifingatnám vele a csuklóm. Azt yzeretem, ha a testsúly egyenletesen oszlik el a nyereg,pedálok és kormány között és a bicaj ogazodjon hozzám, nem én hozzá.
Egyébként a hódMesternek ledotóztam a nyergem, amit nem műszerel lőttem be, csak a fentiek figyelembevételével, de szigorúan egy nadrághoz tudja a maximumot nyújtani. Sors fintora, hogy a vízmérték klappol. Szerintem pl a korábbi betéttel a nyereg hátsó fele kb 1 mm-el fentebb volt.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Nálam sokkal nagyobb a kontraszt, igaz az 62-es váz és 130-as stucni...dbrnsk írta: ↑2020.04.04., szomb. 21:19Revox szeret bicajozás közben fekvőtámaszozni... :)trane írta: ↑2020.04.04., szomb. 21:08meg a nyereg ezen is vízszintesen áll, mi ?revox írta: ↑2020.04.04., szomb. 10:41Émmeg találtam egy sorstársat. Ugyanaz a stucli... De szerintem neki rövidebb és mintha így jobb lenne. Nekem az 50-eshez tartozó gyári méret, 90-es van, de van egy 85-ösöm is. Lehet be kellene próbálni. A 11° szögeltérésből kb pont emmyivel hosszabb a stucni X irányban, mint a sima 6°-os esetén.
https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition
Országútinál ez sima liba, de. A trekkingemen is nagyobb a különbség. Ilyen ez.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Sárga nem az enyém. Bár jópofa. Ami talán nem túl OK vele, emlékeim szerint az 5000-es CF2 karbonból van, ami a csúcskarbonjuk egyszerűb verziója.dbrnsk írta: ↑2020.04.04., szomb. 21:19Revox szeret bicajozás közben fekvőtámaszozni... :)trane írta: ↑2020.04.04., szomb. 21:08meg a nyereg ezen is vízszintesen áll, mi ?revox írta: ↑2020.04.04., szomb. 10:41Émmeg találtam egy sorstársat. Ugyanaz a stucli... De szerintem neki rövidebb és mintha így jobb lenne. Nekem az 50-eshez tartozó gyári méret, 90-es van, de van egy 85-ösöm is. Lehet be kellene próbálni. A 11° szögeltérésből kb pont emmyivel hosszabb a stucni X irányban, mint a sima 6°-os esetén.
https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Majd indíts egy kurzust nyeregbeállítából. Látom, gyengédtrane írta: ↑2020.04.04., szomb. 21:08meg a nyereg ezen is vízszintesen áll, mi ?revox írta: ↑2020.04.04., szomb. 10:41Émmeg találtam egy sorstársat. Ugyanaz a stucli... De szerintem neki rövidebb és mintha így jobb lenne. Nekem az 50-eshez tartozó gyári méret, 90-es van, de van egy 85-ösöm is. Lehet be kellene próbálni. A 11° szögeltérésből kb pont emmyivel hosszabb a stucni X irányban, mint a sima 6°-os esetén.
https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
50.Vinkler írta: ↑2020.04.04., szomb. 21:03Tegyük hozzá, hogy 48-as a váz...revox írta: ↑2020.04.04., szomb. 20:53Panaszkodni nem tudok rá. Nagyon gyors és főleg gyors reagálású bicaj. Ha a jobbféle karbonból kapod, a váz 1 kg alatt marad. Az enyém, üres kulacsokkal 7 kg és csak ultegra, a pedál meg még az se (cipő be lett állítva régi pedálhoz és ez nem kompatinilis az ultegrával). De az aero mindig nehezebb,mint a mezei vázak. A 7 kg aero jónak számít és még lehetne faragni rajta...
Katalógusadatokat 54-re adják meg. Ez a méret 1 kili alatti vázat hoz.A reacto duraAce shimano c35 clincherrel, vagy a sram red Sram s40-el 7,1 kg volt. De a szokványos katalógisadatban nincs pedál(senkinél,nem csak meridánál). Dogma F10 lehetne alternatíva. Nemrég hozzámvágtak egy kis pénzt, de a csere nem ér meg 1,2 milliót. Annyival nem jobb, inkább vettem kerekeket...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Revox szeret bicajozás közben fekvőtámaszozni... :)trane írta: ↑2020.04.04., szomb. 21:08meg a nyereg ezen is vízszintesen áll, mi ?revox írta: ↑2020.04.04., szomb. 10:41Émmeg találtam egy sorstársat. Ugyanaz a stucli... De szerintem neki rövidebb és mintha így jobb lenne. Nekem az 50-eshez tartozó gyári méret, 90-es van, de van egy 85-ösöm is. Lehet be kellene próbálni. A 11° szögeltérésből kb pont emmyivel hosszabb a stucni X irányban, mint a sima 6°-os esetén.
https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Tegyük hozzá, hogy 48-as a váz...revox írta: ↑2020.04.04., szomb. 20:53Panaszkodni nem tudok rá. Nagyon gyors és főleg gyors reagálású bicaj. Ha a jobbféle karbonból kapod, a váz 1 kg alatt marad. Az enyém, üres kulacsokkal 7 kg és csak ultegra, a pedál meg még az se (cipő be lett állítva régi pedálhoz és ez nem kompatinilis az ultegrával). De az aero mindig nehezebb,mint a mezei vázak. A 7 kg aero jónak számít és még lehetne faragni rajta...AAttila írta: ↑2020.04.04., szomb. 13:14Hát nekem bejön ez a Meridarevox írta: ↑2020.04.04., szomb. 10:41Émmeg találtam egy sorstársat. Ugyanaz a stucli... De szerintem neki rövidebb és mintha így jobb lenne. Nekem az 50-eshez tartozó gyári méret, 90-es van, de van egy 85-ösöm is. Lehet be kellene próbálni. A 11° szögeltérésből kb pont emmyivel hosszabb a stucni X irányban, mint a sima 6°-os esetén.
https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Megvan! A hódtrane írta: ↑2020.04.04., szomb. 18:13lóf@szt mindkettőtöknek , trane 'mester', azaz én, aki vagyok, azt mondom és kérdezem, amit írtam, azé', mer' az a véleményem/azt gondolom . a szakmai ártalom meg egyáltalán-nem a fák , bár van összefüggéspärt írta: ↑2020.04.04., szomb. 10:34Telós kép, gondolom, jobban torzít a széleken. De nem az a gond; Trane szakmai ártalomból inkább a fákat nézi.revox írta: ↑2020.04.04., szomb. 09:57Lehet csal a kép, de nekem a geoban a nyeregcső hajlásszöge tűnik kisebbnek a megszokottól, így a nyereg máshova kerül, ami azt az érzést kelti Trane mesterben, amit. A stucni és hézagolók nem azt mutatják,hogy nagy lenne. Ez egy ilyen geometrka, nem a megyzokott50-50. Esetedben 60-60
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Panaszkodni nem tudok rá. Nagyon gyors és főleg gyors reagálású bicaj. Ha a jobbféle karbonból kapod, a váz 1 kg alatt marad. Az enyém, üres kulacsokkal 7 kg és csak ultegra, a pedál meg még az se (cipő be lett állítva régi pedálhoz és ez nem kompatinilis az ultegrával). De az aero mindig nehezebb,mint a mezei vázak. A 7 kg aero jónak számít és még lehetne faragni rajta...AAttila írta: ↑2020.04.04., szomb. 13:14Hát nekem bejön ez a Meridarevox írta: ↑2020.04.04., szomb. 10:41Émmeg találtam egy sorstársat. Ugyanaz a stucli... De szerintem neki rövidebb és mintha így jobb lenne. Nekem az 50-eshez tartozó gyári méret, 90-es van, de van egy 85-ösöm is. Lehet be kellene próbálni. A 11° szögeltérésből kb pont emmyivel hosszabb a stucni X irányban, mint a sima 6°-os esetén.
https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Fél db. lóf@szt átvettem, az 53-as váz megrendelve. Kérek engedélyt meghunyászkodni!
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Nehogymá’ besértődjék kend!trane írta: ↑2020.04.04., szomb. 18:13lóf@szt mindkettőtöknek , trane 'mester', azaz én, aki vagyok, azt mondom és kérdezem, amit írtam, azé', mer' az a véleményem/azt gondolom . a szakmai ártalom meg egyáltalán-nem a fák , bár van összefüggéspärt írta: ↑2020.04.04., szomb. 10:34Telós kép, gondolom, jobban torzít a széleken. De nem az a gond; Trane szakmai ártalomból inkább a fákat nézi.revox írta: ↑2020.04.04., szomb. 09:57Lehet csal a kép, de nekem a geoban a nyeregcső hajlásszöge tűnik kisebbnek a megszokottól, így a nyereg máshova kerül, ami azt az érzést kelti Trane mesterben, amit. A stucni és hézagolók nem azt mutatják,hogy nagy lenne. Ez egy ilyen geometrka, nem a megyzokott50-50. Esetedben 60-60
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Hát nekem bejön ez a Meridarevox írta: ↑2020.04.04., szomb. 10:41Émmeg találtam egy sorstársat. Ugyanaz a stucli... De szerintem neki rövidebb és mintha így jobb lenne. Nekem az 50-eshez tartozó gyári méret, 90-es van, de van egy 85-ösöm is. Lehet be kellene próbálni. A 11° szögeltérésből kb pont emmyivel hosszabb a stucni X irányban, mint a sima 6°-os esetén.
https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition
Re: Kerékpározás
Émmeg találtam egy sorstársat. Ugyanaz a stucli... De szerintem neki rövidebb és mintha így jobb lenne. Nekem az 50-eshez tartozó gyári méret, 90-es van, de van egy 85-ösöm is. Lehet be kellene próbálni. A 11° szögeltérésből kb pont emmyivel hosszabb a stucni X irányban, mint a sima 6°-os esetén.
https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition
https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu