Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12683
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7377
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2020.04.05., vas. 09:53
Vinkler írta:
2020.04.05., vas. 09:40
Azért ez rendben van.
BEDBF158-2509-409E-BB68-4B591E8D51DD.jpeg915AAF89-62C6-497F-B60C-F0B7FC3B1978.jpeg629FA2FC-9102-4428-B316-6F2D27FA2143.jpeg
Lejt a nyereg :D
Szerintem nem. ;)
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12683
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7377
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

AAttila írta:
2020.04.05., vas. 10:18
Vinkler írta:
2020.04.05., vas. 09:40
Azért ez rendben van.
BEDBF158-2509-409E-BB68-4B591E8D51DD.jpeg915AAF89-62C6-497F-B60C-F0B7FC3B1978.jpeg629FA2FC-9102-4428-B316-6F2D27FA2143.jpeg
Ez nagyon szép,letisztult gép. 36_3_1.gif
A svájciak híresek erről az oldalukról. Szerencsére. ;peace;
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5237
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3178

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vinkler írta:
2020.04.05., vas. 09:40
Azért ez rendben van.
BEDBF158-2509-409E-BB68-4B591E8D51DD.jpeg915AAF89-62C6-497F-B60C-F0B7FC3B1978.jpeg629FA2FC-9102-4428-B316-6F2D27FA2143.jpeg
Ez nagyon szép,letisztult gép. 36_3_1.gif

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12683
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7377
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2020.04.05., vas. 10:06
Ez elekteomos? Lassan ilyenre kéne gyúrni :)
Jaja! :rolleyes:

“Majd pihenek ha öreg leszek
Majd ha gyógyszert szedek
Majd ha elköltözök otthonba
és kártyázunk köntösbe’ titokba’ “
:smile25:
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Ez elekteomos? Lassan ilyenre kéne gyúrni :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2020.04.05., vas. 09:40
Azért ez rendben van.
BEDBF158-2509-409E-BB68-4B591E8D51DD.jpeg915AAF89-62C6-497F-B60C-F0B7FC3B1978.jpeg629FA2FC-9102-4428-B316-6F2D27FA2143.jpeg
Nízmán, G3 fűzés elől is...
Fura ez a fűzés, de működik. Mondjuk, még nem centríroztam... Az majd lehet érdekes móka lesz... Bár a fulcrum Zeron nemrég igazítottam a hátsón egy picit. Nem teljesen ilyen, de hasonló, az nem volt problémás.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2020.04.05., vas. 09:40
Azért ez rendben van.
BEDBF158-2509-409E-BB68-4B591E8D51DD.jpeg915AAF89-62C6-497F-B60C-F0B7FC3B1978.jpeg629FA2FC-9102-4428-B316-6F2D27FA2143.jpeg
Lejt a nyereg :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Na, a tömeget elbaxtam... A da c35-ös konfig és a sram red s40 egyformán 6,7kg. A 7,1 az enyém volt, miután ledobáltam róla a cserés alkatrészeket, de még nehezebb kerékkel. Aznenyém lényegében egy vázszett volt, ultegra és buta kiegészítőkkel jóárasítve. De nekem ez volt jó, egyrészt az ultegra miatt, másrészt már volt hozzá mindenem, amit cserélt7nk, mielőtt aszfaltot látott volna. Az enyém 54-es méretben, katalógusadat 7,8. Karbon nyereg,kormány, stucni, kulacstartók és kerék. Sajna a pedál " ha most jó a stopli a cipőn, ne piszkáld" elven még maradt egy ősrégi shimano, amit majd vélhetően stoplicserekor azért illik valami karbonosra cserélni, de mivel stoplicpvédőt használok, 6 év alatt nem tudott lekopni. De ott még lehet fogni majd 100g-t. Shimano, talán pd540 (???) nehéz pedál. Ami a szívás benne és nem gondoltam volna,egyszer próbáltam a karbonUltegrát, de nem kompatibilisek. Nem ugyanoda esik a cipő és utálok stoplit állítani. Mire jól beáll, 2 hét,ha intenzíven mégy. Ha csak elszórva,mint mostanában, lehet sose lesz jó :D így, aki pedálvétel előtt áll, a régi pedálhoz be se állítsa a stoplit, csak kb :) felesleges időpocséklás.
Persze ez csak érdekesség, sose érdekelt feltétlenül a gramozás, de általában ami jó,nem túl nehéz.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12683
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7377
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Azért ez rendben van.
BEDBF158-2509-409E-BB68-4B591E8D51DD.jpeg
BEDBF158-2509-409E-BB68-4B591E8D51DD.jpeg (87.72 KiB) Megtekintve 1442 alkalommal
915AAF89-62C6-497F-B60C-F0B7FC3B1978.jpeg
915AAF89-62C6-497F-B60C-F0B7FC3B1978.jpeg (109.97 KiB) Megtekintve 1442 alkalommal
629FA2FC-9102-4428-B316-6F2D27FA2143.jpeg
629FA2FC-9102-4428-B316-6F2D27FA2143.jpeg (107.12 KiB) Megtekintve 1442 alkalommal
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.04.04., szomb. 22:54
revox írta:
2020.04.04., szomb. 21:56
trane írta:
2020.04.04., szomb. 21:51


meg az a bowden-bevezetés a fölső csövön :smile51:
Rátennéd a seged, oszt bef.snál 31_1_21.gif 36_1_11.gif foglalkoznál itt biwdenekkel, meg nyeregszöggel ;peace;
Hja, de van aki tekerni szereti, nem végigsz@rni. :D
Tényleg elég vad az a bowden, de ha egyszer így döntöttek...
[/quote
Van ilyen ismerősi körben,bár nem sárga :) valójában nem tudom, mi a célja ennek a vezetésnek, lehet kevésbé feszül,passz. Amikor megjelentek ezek az újabb fazonú Reactok, megnéztük forgalmazó ismerőssel és megállapítottuk, ami nekem kell, a nagyon merev vaz, az az én szériámnál joban megvan. Amikor a Lampre képbe került, a geometrián picit lazítottak, az első szériát túlhúzták merevség terén. De így nagy kapcsolatba nem is kerültem a 2014-től gyártot Reactókkal. De aki vett, azok szeretik. Másik fő problémám, hogy a geo változással az un reach méret az xs esetén nagyobb lett,mint az én szériám s méretének. Ez az a méret,ami meghatározza,mennyire kell előrenyúlni a kormányfogásért. És amit írtam, nekem rövid a karom, így még a régi Reactom nekem jó, az újak nekem nagyok, a legkisebb is. De ezek, ha értelmes installban vanak, nagyon jó gépek. Ahogy egyszer régebben mondtam, vannak a sportkocsik és vannak a versenyautók. Innen kérdés, mi a cél, de a versenyautó mindig gyorsabb (nem csak sebességben, mindenben, mint pl reakciók) cserébe sokkal költségesebb és nyűgösebb egy ilyen gép testreszabása. De ha egyszer versenyautóhoz szoktál, a sportkocsik félvérsége már kevésbé vonzó. Tetszik, meg néha sokkal jobb lenne, mint a full merev versenyállat, de ha eljön a csere lehetősége, pillanatok alatt visszavonulót fújsz.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3405
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4368
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2020.04.04., szomb. 21:56
trane írta:
2020.04.04., szomb. 21:51
revox írta:
2020.04.04., szomb. 21:31

Majd indíts egy kurzust nyeregbeállítából. Látom, gyengéd :D
meg az a bowden-bevezetés a fölső csövön :smile51:
Rátennéd a seged, oszt bef.snál 31_1_21.gif 36_1_11.gif foglalkoznál itt biwdenekkel, meg nyeregszöggel ;peace;
Hja, de van aki tekerni szereti, nem végigsz@rni. :D
Tényleg elég vad az a bowden, de ha egyszer így döntöttek...

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.04.04., szomb. 21:51
revox írta:
2020.04.04., szomb. 21:31

Majd indíts egy kurzust nyeregbeállítából. Látom, gyengéd :D
meg az a bowden-bevezetés a fölső csövön :smile51:
Rátennéd a seged, oszt bef.snál 31_1_21.gif 36_1_11.gif foglalkoznál itt biwdenekkel, meg nyeregszöggel ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2020.04.04., szomb. 21:37
dbrnsk írta:
2020.04.04., szomb. 21:19
trane írta:
2020.04.04., szomb. 21:08


meg a nyereg ezen is vízszintesen áll, mi :rolleyes: ? :smile29:
Revox szeret bicajozás közben fekvőtámaszozni... :)
Nálam sokkal nagyobb a kontraszt, igaz az 62-es váz és 130-as stucni...
Országútinál ez sima liba, de. A trekkingemen is nagyobb a különbség. Ilyen ez. :rolleyes:
Sokszor karhosszfüggő a dolog. Nekem pl rövid a karom, így fölösleges erőltetni a nahyon mél,re tett kormányt, csak kifingatnám vele a csuklóm. Azt yzeretem, ha a testsúly egyenletesen oszlik el a nyereg,pedálok és kormány között és a bicaj ogazodjon hozzám, nem én hozzá.

Egyébként a hódMesternek ledotóztam a nyergem, amit nem műszerel lőttem be, csak a fentiek figyelembevételével, de szigorúan egy nadrághoz tudja a maximumot nyújtani. Sors fintora, hogy a vízmérték klappol. Szerintem pl a korábbi betéttel a nyereg hátsó fele kb 1 mm-el fentebb volt.
20200404_213857.jpg
20200404_213857.jpg (4.2 MiB) Megtekintve 1430 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12683
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7377
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

dbrnsk írta:
2020.04.04., szomb. 21:19
trane írta:
2020.04.04., szomb. 21:08
revox írta:
2020.04.04., szomb. 10:41
Émmeg találtam egy sorstársat. Ugyanaz a stucli... De szerintem neki rövidebb és mintha így jobb lenne. Nekem az 50-eshez tartozó gyári méret, 90-es van, de van egy 85-ösöm is. Lehet be kellene próbálni. A 11° szögeltérésből kb pont emmyivel hosszabb a stucni X irányban, mint a sima 6°-os esetén.

https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition

Kép
meg a nyereg ezen is vízszintesen áll, mi :rolleyes: ? :smile29:
Revox szeret bicajozás közben fekvőtámaszozni... :)
Nálam sokkal nagyobb a kontraszt, igaz az 62-es váz és 130-as stucni...
Országútinál ez sima liba, de. A trekkingemen is nagyobb a különbség. Ilyen ez. :rolleyes:
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

dbrnsk írta:
2020.04.04., szomb. 21:19
trane írta:
2020.04.04., szomb. 21:08
revox írta:
2020.04.04., szomb. 10:41
Émmeg találtam egy sorstársat. Ugyanaz a stucli... De szerintem neki rövidebb és mintha így jobb lenne. Nekem az 50-eshez tartozó gyári méret, 90-es van, de van egy 85-ösöm is. Lehet be kellene próbálni. A 11° szögeltérésből kb pont emmyivel hosszabb a stucni X irányban, mint a sima 6°-os esetén.

https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition

Kép
meg a nyereg ezen is vízszintesen áll, mi :rolleyes: ? :smile29:
Revox szeret bicajozás közben fekvőtámaszozni... :)
Sárga nem az enyém. Bár jópofa. Ami talán nem túl OK vele, emlékeim szerint az 5000-es CF2 karbonból van, ami a csúcskarbonjuk egyszerűb verziója.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.04.04., szomb. 21:08
revox írta:
2020.04.04., szomb. 10:41
Émmeg találtam egy sorstársat. Ugyanaz a stucli... De szerintem neki rövidebb és mintha így jobb lenne. Nekem az 50-eshez tartozó gyári méret, 90-es van, de van egy 85-ösöm is. Lehet be kellene próbálni. A 11° szögeltérésből kb pont emmyivel hosszabb a stucni X irányban, mint a sima 6°-os esetén.

https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition

Kép
meg a nyereg ezen is vízszintesen áll, mi :rolleyes: ? :smile29:
Majd indíts egy kurzust nyeregbeállítából. Látom, gyengéd :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2020.04.04., szomb. 21:03
revox írta:
2020.04.04., szomb. 20:53
AAttila írta:
2020.04.04., szomb. 13:14


Hát nekem bejön ez a Merida :smile32:
Panaszkodni nem tudok rá. Nagyon gyors és főleg gyors reagálású bicaj. Ha a jobbféle karbonból kapod, a váz 1 kg alatt marad. Az enyém, üres kulacsokkal 7 kg és csak ultegra, a pedál meg még az se (cipő be lett állítva régi pedálhoz és ez nem kompatinilis az ultegrával). De az aero mindig nehezebb,mint a mezei vázak. A 7 kg aero jónak számít és még lehetne faragni rajta...
Tegyük hozzá, hogy 48-as a váz... :fekverohog:
50.

Katalógusadatokat 54-re adják meg. Ez a méret 1 kili alatti vázat hoz.A reacto duraAce shimano c35 clincherrel, vagy a sram red Sram s40-el 7,1 kg volt. De a szokványos katalógisadatban nincs pedál(senkinél,nem csak meridánál). Dogma F10 lehetne alternatíva. Nemrég hozzámvágtak egy kis pénzt, de a csere nem ér meg 1,2 milliót. Annyival nem jobb, inkább vettem kerekeket...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
dbrnsk
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4879
Csatlakozott: 2008.10.12., vas. 15:22
Értékelés: 1506

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: dbrnsk »

trane írta:
2020.04.04., szomb. 21:08
revox írta:
2020.04.04., szomb. 10:41
Émmeg találtam egy sorstársat. Ugyanaz a stucli... De szerintem neki rövidebb és mintha így jobb lenne. Nekem az 50-eshez tartozó gyári méret, 90-es van, de van egy 85-ösöm is. Lehet be kellene próbálni. A 11° szögeltérésből kb pont emmyivel hosszabb a stucni X irányban, mint a sima 6°-os esetén.

https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition

Kép
meg a nyereg ezen is vízszintesen áll, mi :rolleyes: ? :smile29:
Revox szeret bicajozás közben fekvőtámaszozni... :)

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12683
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7377
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2020.04.04., szomb. 20:53
AAttila írta:
2020.04.04., szomb. 13:14
revox írta:
2020.04.04., szomb. 10:41
Émmeg találtam egy sorstársat. Ugyanaz a stucli... De szerintem neki rövidebb és mintha így jobb lenne. Nekem az 50-eshez tartozó gyári méret, 90-es van, de van egy 85-ösöm is. Lehet be kellene próbálni. A 11° szögeltérésből kb pont emmyivel hosszabb a stucni X irányban, mint a sima 6°-os esetén.

https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition

Kép
Hát nekem bejön ez a Merida :smile32:
Panaszkodni nem tudok rá. Nagyon gyors és főleg gyors reagálású bicaj. Ha a jobbféle karbonból kapod, a váz 1 kg alatt marad. Az enyém, üres kulacsokkal 7 kg és csak ultegra, a pedál meg még az se (cipő be lett állítva régi pedálhoz és ez nem kompatinilis az ultegrával). De az aero mindig nehezebb,mint a mezei vázak. A 7 kg aero jónak számít és még lehetne faragni rajta...
Tegyük hozzá, hogy 48-as a váz... :fekverohog:
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.04.04., szomb. 18:13
pärt írta:
2020.04.04., szomb. 10:34
revox írta:
2020.04.04., szomb. 09:57
Lehet csal a kép, de nekem a geoban a nyeregcső hajlásszöge tűnik kisebbnek a megszokottól, így a nyereg máshova kerül, ami azt az érzést kelti Trane mesterben, amit. A stucni és hézagolók nem azt mutatják,hogy nagy lenne. Ez egy ilyen geometrka, nem a megyzokott50-50. Esetedben 60-60 ;)
Telós kép, gondolom, jobban torzít a széleken. De nem az a gond; Trane szakmai ártalomból inkább a fákat nézi. 31_1_21.gif
lóf@szt mindkettőtöknek :smile33: , trane 'mester', azaz én, aki vagyok, azt mondom és kérdezem, amit írtam, azé', mer' az a véleményem/azt gondolom leborulok.gif . a szakmai ártalom meg egyáltalán-nem a fák :ohnoohnoohno: , bár van összefüggés :yingyang:
Megvan! A hód ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.04.04., szomb. 13:14
revox írta:
2020.04.04., szomb. 10:41
Émmeg találtam egy sorstársat. Ugyanaz a stucli... De szerintem neki rövidebb és mintha így jobb lenne. Nekem az 50-eshez tartozó gyári méret, 90-es van, de van egy 85-ösöm is. Lehet be kellene próbálni. A 11° szögeltérésből kb pont emmyivel hosszabb a stucni X irányban, mint a sima 6°-os esetén.

https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition

Kép
Hát nekem bejön ez a Merida :smile32:
Panaszkodni nem tudok rá. Nagyon gyors és főleg gyors reagálású bicaj. Ha a jobbféle karbonból kapod, a váz 1 kg alatt marad. Az enyém, üres kulacsokkal 7 kg és csak ultegra, a pedál meg még az se (cipő be lett állítva régi pedálhoz és ez nem kompatinilis az ultegrával). De az aero mindig nehezebb,mint a mezei vázak. A 7 kg aero jónak számít és még lehetne faragni rajta...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3405
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4368
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

trane írta:
2020.04.04., szomb. 18:13


lóf@szt mindkettőtöknek :smile33: , trane 'mester', azaz én, aki vagyok, azt mondom és kérdezem, amit írtam, azé', mer' az a véleményem/azt gondolom leborulok.gif . a szakmai ártalom meg egyáltalán-nem a fák :ohnoohnoohno: , bár van összefüggés :yingyang:
Fél db. lóf@szt átvettem, az 53-as váz megrendelve. Kérek engedélyt meghunyászkodni! :D :smile53:

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12683
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7377
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

trane írta:
2020.04.04., szomb. 18:13
pärt írta:
2020.04.04., szomb. 10:34
revox írta:
2020.04.04., szomb. 09:57
Lehet csal a kép, de nekem a geoban a nyeregcső hajlásszöge tűnik kisebbnek a megszokottól, így a nyereg máshova kerül, ami azt az érzést kelti Trane mesterben, amit. A stucni és hézagolók nem azt mutatják,hogy nagy lenne. Ez egy ilyen geometrka, nem a megyzokott50-50. Esetedben 60-60 ;)
Telós kép, gondolom, jobban torzít a széleken. De nem az a gond; Trane szakmai ártalomból inkább a fákat nézi. 31_1_21.gif
lóf@szt mindkettőtöknek :smile33: , trane 'mester', azaz én, aki vagyok, azt mondom és kérdezem, amit írtam, azé', mer' az a véleményem/azt gondolom leborulok.gif . a szakmai ártalom meg egyáltalán-nem a fák :ohnoohnoohno: , bár van összefüggés :yingyang:
Nehogymá’ besértődjék kend! :smile52:
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5237
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3178

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2020.04.04., szomb. 10:41
Émmeg találtam egy sorstársat. Ugyanaz a stucli... De szerintem neki rövidebb és mintha így jobb lenne. Nekem az 50-eshez tartozó gyári méret, 90-es van, de van egy 85-ösöm is. Lehet be kellene próbálni. A 11° szögeltérésből kb pont emmyivel hosszabb a stucni X irányban, mint a sima 6°-os esetén.

https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition

Kép
Hát nekem bejön ez a Merida :smile32:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Émmeg találtam egy sorstársat. Ugyanaz a stucli... De szerintem neki rövidebb és mintha így jobb lenne. Nekem az 50-eshez tartozó gyári méret, 90-es van, de van egy 85-ösöm is. Lehet be kellene próbálni. A 11° szögeltérésből kb pont emmyivel hosszabb a stucni X irányban, mint a sima 6°-os esetén.

https://bicyclebuysell.com/item/437675/ ... ed-edition

Kép
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”