Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3353
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4304
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Az attól függ, pontosan mit értünk szalajtás alatt. A szalajtás leginkább a régi, életük vége
felé járó, széthajtott kontrás agyak sajátja volt. Ha hasonló a hibajelenség - tehát nem a lánc megugrása a szétkopott lánckerekeken - akkor a hibát okozhatja a racsniban/rotorban a kalapácsokat feszítő rugók gyengesége, törése, maguknak a kalapácsoknak a kopottsága, csorbultsága vagy az, hogy a kulimásszá sűrűsödött kenőanyag nem engedi a reteszelést, illetve ezen hibák kombinációja ok-okozati viszonyban.

Avatar
venomer
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1709
Csatlakozott: 2008.08.02., szomb. 14:09
Értékelés: 409

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: venomer »

Öreg MTB szalajt, kis terhelésre, még sík terepen is csak óvatosan érdemes poroszkálni vele. Elég ciki. Egy teljesen más területén megejtett szerelés óta, aminél nem voltam végig ott, nem tudom mi lelhette. Láncfeszítésben érdemi különbséget nem látok, a fogaskerekekből sincs letörve, hogy egyik pillanatról a másikra ezt kellene produkálnia. Mit nem veszek észre? Mi okozhatja még?

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12098
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Bódi Marci meghülyült, vagy nyert a lottón... mindenesetre fulcrum speed 40C-vel 550 (ez a kerék 2800eur bótban), decathlonos kerékkel, most kapaszkodj meg, 250ezer... Láttam a gépet, én deka karcot nem láttam rajta, de ha azt írja van, biztos így van (sejtheted milyen, lufax...)
amit rosszul tud, a női váz nem ugyanaz, mint a férfi. kb 1 centivel rövidebb a felsőcsöve.
Screenshot_20230614-000046.png
Screenshot_20230614-000046.png (1.91 MiB) Megtekintve 696 alkalommal

Screenshot_20230614-000117.png
Screenshot_20230614-000117.png (289.39 KiB) Megtekintve 696 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
tonee73
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 12040
Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
Értékelés: 5711
Tartózkodási hely: SO15 0SB

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: tonee73 »

:smile51:
347246660_9381678755237890_7834121123727941585_n.jpg
347246660_9381678755237890_7834121123727941585_n.jpg (103.97 KiB) Megtekintve 879 alkalommal
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII

Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12098
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

agyam eldobom. volt nálunk egy srác, de u19-ben abbahagyta. volt egy szép Bora Ultrája, amit totál beálítottam neki+ új acélrotor... este felrakták triathlonos bolhára 350-ért, amit reggelre megvettek... peremes, nekem nem OK. de ennyiért ha szólnak, tuti lett volna rá valaki... 2800eur szett.., (a legújabb széria, ac3 fékes...)... :smile51:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12098
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.06.10., szomb. 20:19
pärt írta:
2023.06.10., szomb. 20:13
Mi ez a folyamatos hárítás, mit követtünk el? :D
Félek kiedrül, hogy motorral rögzítem a tekeréseket a Strava-ra. :D
jajjjjj... lassan kezelendő ez a peszimizmus :D ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5859
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7195
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2023.06.10., szomb. 20:13
Mi ez a folyamatos hárítás, mit követtünk el? :D
Félek kiedrül, hogy motorral rögzítem a tekeréseket a Strava-ra. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3353
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4304
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Mi ez a folyamatos hárítás, mit követtünk el? :D

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5859
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7195
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

AAttila írta:
2023.06.10., szomb. 18:59
Össze kell hozni egy HFBZK tekerést és ott odaadni Pärt kollégának . Így viszont kell még 1 tekerés, amikor Ő visszaadja ;peace;
Ha csak ezen múlik, oda tudom adni a kerekeket, aztán nyomjátok! ;peace;
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5162
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3135

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Össze kell hozni egy HFBZK tekerést és ott odaadni Pärt kollégának . Így viszont kell még 1 tekerés, amikor Ő visszaadja ;peace;

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5859
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7195
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2023.06.10., szomb. 17:09
Ez nagyban egyszerűsíti a helyzetet, mert így kivehető a bizonytalanság a képletből: biztos, hogy ott megy el a levegő.
Mivel szerény becslésem szerint egy-két nagyobb tekerés van hátra a teljes agy-leolvadásodig, amikor is az ablakon fogod kihajítani a cuccot, így érdemes lehet dűlőre vinni a dolgot, mert ezzel úgysem lehet tartósan együtt élni.
Egy sima felületre, pl. egy bútorlapra fektetve - legjobb ha kétoldalú ragasztóval rögzíted csúszkálás ellen - vissza lehet kalapálni a kiboltosulást. A sérült részt papír ragasztószalaggal kell védeni, és kis lépésekben haladva, sűrűn méregetve elég szépen ki lehet pofozni.
Úgy tűnik, ebből majd egy olyan tartalék kerék lesz, mint a többi a műhelyben, azaz amit soha többet nem fogok használni, de van. :D
Rendeltem a lengyel keréképítőktől 1 szett kereket.
Newmen Fade iparis agyak, mint a mostani szettben vannak, csak már gen2, de a szerszámok megvannak hozzá, Novatec karbon felnik (50mm) és DT competition race küllők. 1475g a szett. 21mm-es belső szélesség, jó lesz rá a 30-as gumi. És nem hokkless, hogy Revinek is megfeleljek. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3353
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4304
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2023.06.10., szomb. 15:09
Sajnos a kép nem adja vissza, hogy ahol a perem meg van ütve, az alatt kb a peremmagasság felénél oldal irányba az egész felni ki van boltosulva. sad.gif
Ez nagyban egyszerűsíti a helyzetet, mert így kivehető a bizonytalanság a képletből: biztos, hogy ott megy el a levegő.
Mivel szerény becslésem szerint egy-két nagyobb tekerés van hátra a teljes agy-leolvadásodig, amikor is az ablakon fogod kihajítani a cuccot, így érdemes lehet dűlőre vinni a dolgot, mert ezzel úgysem lehet tartósan együtt élni.
Egy sima felületre, pl. egy bútorlapra fektetve - legjobb ha kétoldalú ragasztóval rögzíted csúszkálás ellen - vissza lehet kalapálni a kiboltosulást. A sérült részt papír ragasztószalaggal kell védeni, és kis lépésekben haladva, sűrűn méregetve elég szépen ki lehet pofozni.

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5859
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7195
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2023.06.10., szomb. 15:02
Ha eljuttatod hozzám, kiegyengetem.
De Te is meg tudod csinálni, csak egy állítható villáskulcs, papír ragasztószalag meg egy pontosabb - lehetőleg digitális - tolómérő kell hozzá.
Sajnos a kép nem adja vissza, hogy ahol a perem meg van ütve, az alatt kb a peremmagasság felénél oldal irányba az egész felni ki van boltosulva. sad.gif
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3353
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4304
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Ha eljuttatod hozzám, kiegyengetem.
De Te is meg tudod csinálni, csak egy állítható villáskulcs, papír ragasztószalag meg egy pontosabb - lehetőleg digitális - tolómérő kell hozzá.

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5859
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7195
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Küzdök a tubeless-szel. :) Elöl oké, de a hátsó enged. A tejnek nincs nyoma sehol, csak olyan szép lassan, alattomosan ereszt.
Ma mentem 2.5h-t, előtte közvetlenül fújtam elöl-hátul 5bar-ra. Mikor hazaértem, megmértem, elöl maradt, hátul 4 bar. De ha csak áll a bicaj, akkor is másnapra leenged 2bar alá.
Másra nem tudok gondolni, csak a felütött felnire, ami miatt a hátsó nem működik:
.
felni.jpg
felni.jpg (4.04 MiB) Megtekintve 850 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5162
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3135

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Úgy látszik, marad a tendencia. Minden versenyen óriási menés van. 36_1_5.gif
Screenshot_20230608_145357_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20230608_145357_Samsung Internet.jpg (509.17 KiB) Megtekintve 1071 alkalommal

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5859
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7195
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2023.06.06., kedd 21:58
asebestyen írta:
2023.06.06., kedd 21:46
Ugyanabban a 30-622 méretben a sima hajtogatható 216g, a TLR 310g. :rolleyes: Még lassabb leszek. :D
Túl erős vsgy vissza kell fogni a lovakat :rolleyes:
Bárcsak! De sajnos nem. :/
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12098
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.06.06., kedd 21:46
Ugyanabban a 30-622 méretben a sima hajtogatható 216g, a TLR 310g. :rolleyes: Még lassabb leszek. :D
Túl erős vsgy vissza kell fogni a lovakat :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5859
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7195
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Ugyanabban a 30-622 méretben a sima hajtogatható 216g, a TLR 310g. :rolleyes: Még lassabb leszek. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12098
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.06.06., kedd 10:02
Nagyon bejött a Corsa N.ext, most is ilyen van a Tehénen, csak nem tubeless, hanem sima hajtogatható, Pirelli latex belsővel.
Jó lenne viszont komolyabb defektvédelem, így megpróbálom tubelessre alakítani. Sajnos a hátsó felni egyik éle meg van ütve (még Szilárd abszolválta), ezért vannak kétségeim...
Ha nem jön össze, akkor Zipp 303S hookless kerészettet kell vennem a Revi kedvéért. :D Ez a gumi kompatibilis vele.
mittam ne tedd :D :fekverohog:
de ott van a poén bravo.gif
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12098
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.06.05., hétf. 22:09
Szép gép, biztos jó is.
Amivel nehéz megbarátkoznom - más cégek is csinálják - az a nyeregcső rögzítés hónaljpúpja Az én szememnek egy külső bilincs is esztétikusabb, mint ez az idétlen daganat. De pl. A Revi Reacto-ján levő megoldás is nagyon jól néz ki, nem kell mindenáron eldugni a csavarfejeket.
Az öreguras ízlésemnek nagyon bejön az alig ejtett felsőcső, meg a hagyományos stucni is jobban tetszik, mint a műnyag bizbaszokkal "áramvonalasított" kortárs darabok.
csak csendben mondom, tessen megnézni a felsőcső lejtését, az alsó és felsőcső formai kialakítását (kereszmetszet), a támvilla szögét. A stucni meg fődugyanaz, Dede Superbox (szeritnem,de Ati képe nem túl jól kontrasztolt. enyém se,csak azt tudom,azon mi van :D ). középrészek nem annyira láthatók,de ami kisejlik,az hasonlatosnak tűnik...

amiben eltérünk,az szemre a középcsapágy esése. ezt a rakcióson kicsit fentebb tették,hogy a szerpentinen lefele is lehessen tekerni (felfele is lehet,aki erős). nem csoda,hogy nálam kapja a pontot :rolleyes:
stucni_deda.jpg
stucni_deda.jpg (837.87 KiB) Megtekintve 1351 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5859
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7195
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Nagyon bejött a Corsa N.ext, most is ilyen van a Tehénen, csak nem tubeless, hanem sima hajtogatható, Pirelli latex belsővel.
Jó lenne viszont komolyabb defektvédelem, így megpróbálom tubelessre alakítani. Sajnos a hátsó felni egyik éle meg van ütve (még Szilárd abszolválta), ezért vannak kétségeim...
Ha nem jön össze, akkor Zipp 303S hookless kerészettet kell vennem a Revi kedvéért. :D Ez a gumi kompatibilis vele.
Csatolmányok
Corsa TLR.jpg
Corsa TLR.jpg (160.67 KiB) Megtekintve 1357 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3353
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4304
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

A nyakamat, derekamat kicsinálná, de ezért lehet, hogy elkezdenék tornázni. :D
Na jó, csalnék egy kicsit: felraknám a 0°-os kormányszáramat, meg egy picike hézagolót.

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5162
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3135

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Pärt,nem mondhatod,hogy rád nem gondoltak 31_1_21.gif
Screenshot_20230605_231800_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20230605_231800_Samsung Internet.jpg (312.78 KiB) Megtekintve 1408 alkalommal
Itt már jó a nyeregszár befogatása? szia.gif

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3353
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4304
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Szép gép, biztos jó is.
Amivel nehéz megbarátkoznom - más cégek is csinálják - az a nyeregcső rögzítés hónaljpúpja Az én szememnek egy külső bilincs is esztétikusabb, mint ez az idétlen daganat. De pl. A Revi Reacto-ján levő megoldás is nagyon jól néz ki, nem kell mindenáron eldugni a csavarfejeket.
Az öreguras ízlésemnek nagyon bejön az alig ejtett felsőcső, meg a hagyományos stucni is jobban tetszik, mint a műnyag bizbaszokkal "áramvonalasított" kortárs darabok.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”