Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
tökéletes, mindenre kiterjedő választ olbastunk Pärt kollegától.... nemigazán lehet bármit hozzátenni. talán egy dologra emléxem még, ami végülis majdnem ugyanaz, ami le van írva, csak az új zsírzás is okozhatja, ha nagyon kitömik gépzsírral a kilincsművet... megoldása ugyanaz, mintha a régi retkes miatt ugrana, kitakarítani, szakszerűen kenni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Az attól függ, pontosan mit értünk szalajtás alatt. A szalajtás leginkább a régi, életük vége
felé járó, széthajtott kontrás agyak sajátja volt. Ha hasonló a hibajelenség - tehát nem a lánc megugrása a szétkopott lánckerekeken - akkor a hibát okozhatja a racsniban/rotorban a kalapácsokat feszítő rugók gyengesége, törése, maguknak a kalapácsoknak a kopottsága, csorbultsága vagy az, hogy a kulimásszá sűrűsödött kenőanyag nem engedi a reteszelést, illetve ezen hibák kombinációja ok-okozati viszonyban.
felé járó, széthajtott kontrás agyak sajátja volt. Ha hasonló a hibajelenség - tehát nem a lánc megugrása a szétkopott lánckerekeken - akkor a hibát okozhatja a racsniban/rotorban a kalapácsokat feszítő rugók gyengesége, törése, maguknak a kalapácsoknak a kopottsága, csorbultsága vagy az, hogy a kulimásszá sűrűsödött kenőanyag nem engedi a reteszelést, illetve ezen hibák kombinációja ok-okozati viszonyban.
Re: Kerékpározás
Öreg MTB szalajt, kis terhelésre, még sík terepen is csak óvatosan érdemes poroszkálni vele. Elég ciki. Egy teljesen más területén megejtett szerelés óta, aminél nem voltam végig ott, nem tudom mi lelhette. Láncfeszítésben érdemi különbséget nem látok, a fogaskerekekből sincs letörve, hogy egyik pillanatról a másikra ezt kellene produkálnia. Mit nem veszek észre? Mi okozhatja még?
Re: Kerékpározás
Bódi Marci meghülyült, vagy nyert a lottón... mindenesetre fulcrum speed 40C-vel 550 (ez a kerék 2800eur bótban), decathlonos kerékkel, most kapaszkodj meg, 250ezer... Láttam a gépet, én deka karcot nem láttam rajta, de ha azt írja van, biztos így van (sejtheted milyen, lufax...)
amit rosszul tud, a női váz nem ugyanaz, mint a férfi. kb 1 centivel rövidebb a felsőcsöve.
amit rosszul tud, a női váz nem ugyanaz, mint a férfi. kb 1 centivel rövidebb a felsőcsöve.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- tonee73
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 12040
- Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
- Értékelés: 5712
- Tartózkodási hely: SO15 0SB
Re: Kerékpározás
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Re: Kerékpározás
agyam eldobom. volt nálunk egy srác, de u19-ben abbahagyta. volt egy szép Bora Ultrája, amit totál beálítottam neki+ új acélrotor... este felrakták triathlonos bolhára 350-ért, amit reggelre megvettek... peremes, nekem nem OK. de ennyiért ha szólnak, tuti lett volna rá valaki... 2800eur szett.., (a legújabb széria, ac3 fékes...)...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
jajjjjj... lassan kezelendő ez a peszimizmusasebestyen írta: ↑2023.06.10., szomb. 20:19Félek kiedrül, hogy motorral rögzítem a tekeréseket a Strava-ra.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5859
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Félek kiedrül, hogy motorral rögzítem a tekeréseket a Strava-ra.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Mi ez a folyamatos hárítás, mit követtünk el?
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5859
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Ha csak ezen múlik, oda tudom adni a kerekeket, aztán nyomjátok!
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Össze kell hozni egy HFBZK tekerést és ott odaadni Pärt kollégának . Így viszont kell még 1 tekerés, amikor Ő visszaadja
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5859
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Úgy tűnik, ebből majd egy olyan tartalék kerék lesz, mint a többi a műhelyben, azaz amit soha többet nem fogok használni, de van.pärt írta: ↑2023.06.10., szomb. 17:09Ez nagyban egyszerűsíti a helyzetet, mert így kivehető a bizonytalanság a képletből: biztos, hogy ott megy el a levegő.
Mivel szerény becslésem szerint egy-két nagyobb tekerés van hátra a teljes agy-leolvadásodig, amikor is az ablakon fogod kihajítani a cuccot, így érdemes lehet dűlőre vinni a dolgot, mert ezzel úgysem lehet tartósan együtt élni.
Egy sima felületre, pl. egy bútorlapra fektetve - legjobb ha kétoldalú ragasztóval rögzíted csúszkálás ellen - vissza lehet kalapálni a kiboltosulást. A sérült részt papír ragasztószalaggal kell védeni, és kis lépésekben haladva, sűrűn méregetve elég szépen ki lehet pofozni.
Rendeltem a lengyel keréképítőktől 1 szett kereket.
Newmen Fade iparis agyak, mint a mostani szettben vannak, csak már gen2, de a szerszámok megvannak hozzá, Novatec karbon felnik (50mm) és DT competition race küllők. 1475g a szett. 21mm-es belső szélesség, jó lesz rá a 30-as gumi. És nem hokkless, hogy Revinek is megfeleljek.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ez nagyban egyszerűsíti a helyzetet, mert így kivehető a bizonytalanság a képletből: biztos, hogy ott megy el a levegő.asebestyen írta: ↑2023.06.10., szomb. 15:09Sajnos a kép nem adja vissza, hogy ahol a perem meg van ütve, az alatt kb a peremmagasság felénél oldal irányba az egész felni ki van boltosulva.
Mivel szerény becslésem szerint egy-két nagyobb tekerés van hátra a teljes agy-leolvadásodig, amikor is az ablakon fogod kihajítani a cuccot, így érdemes lehet dűlőre vinni a dolgot, mert ezzel úgysem lehet tartósan együtt élni.
Egy sima felületre, pl. egy bútorlapra fektetve - legjobb ha kétoldalú ragasztóval rögzíted csúszkálás ellen - vissza lehet kalapálni a kiboltosulást. A sérült részt papír ragasztószalaggal kell védeni, és kis lépésekben haladva, sűrűn méregetve elég szépen ki lehet pofozni.
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5859
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Sajnos a kép nem adja vissza, hogy ahol a perem meg van ütve, az alatt kb a peremmagasság felénél oldal irányba az egész felni ki van boltosulva.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ha eljuttatod hozzám, kiegyengetem.
De Te is meg tudod csinálni, csak egy állítható villáskulcs, papír ragasztószalag meg egy pontosabb - lehetőleg digitális - tolómérő kell hozzá.
De Te is meg tudod csinálni, csak egy állítható villáskulcs, papír ragasztószalag meg egy pontosabb - lehetőleg digitális - tolómérő kell hozzá.
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5859
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Küzdök a tubeless-szel. :) Elöl oké, de a hátsó enged. A tejnek nincs nyoma sehol, csak olyan szép lassan, alattomosan ereszt.
Ma mentem 2.5h-t, előtte közvetlenül fújtam elöl-hátul 5bar-ra. Mikor hazaértem, megmértem, elöl maradt, hátul 4 bar. De ha csak áll a bicaj, akkor is másnapra leenged 2bar alá.
Másra nem tudok gondolni, csak a felütött felnire, ami miatt a hátsó nem működik:
.
Ma mentem 2.5h-t, előtte közvetlenül fújtam elöl-hátul 5bar-ra. Mikor hazaértem, megmértem, elöl maradt, hátul 4 bar. De ha csak áll a bicaj, akkor is másnapra leenged 2bar alá.
Másra nem tudok gondolni, csak a felütött felnire, ami miatt a hátsó nem működik:
.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Úgy látszik, marad a tendencia. Minden versenyen óriási menés van.
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5859
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Bárcsak! De sajnos nem. :/revox írta: ↑2023.06.06., kedd 21:58Túl erős vsgy vissza kell fogni a lovakatasebestyen írta: ↑2023.06.06., kedd 21:46Ugyanabban a 30-622 méretben a sima hajtogatható 216g, a TLR 310g. Még lassabb leszek.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Túl erős vsgy vissza kell fogni a lovakatasebestyen írta: ↑2023.06.06., kedd 21:46Ugyanabban a 30-622 méretben a sima hajtogatható 216g, a TLR 310g. Még lassabb leszek.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5859
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Ugyanabban a 30-622 méretben a sima hajtogatható 216g, a TLR 310g. Még lassabb leszek.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
mittam ne teddasebestyen írta: ↑2023.06.06., kedd 10:02Nagyon bejött a Corsa N.ext, most is ilyen van a Tehénen, csak nem tubeless, hanem sima hajtogatható, Pirelli latex belsővel.
Jó lenne viszont komolyabb defektvédelem, így megpróbálom tubelessre alakítani. Sajnos a hátsó felni egyik éle meg van ütve (még Szilárd abszolválta), ezért vannak kétségeim...
Ha nem jön össze, akkor Zipp 303S hookless kerészettet kell vennem a Revi kedvéért. Ez a gumi kompatibilis vele.
de ott van a poén
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
csak csendben mondom, tessen megnézni a felsőcső lejtését, az alsó és felsőcső formai kialakítását (kereszmetszet), a támvilla szögét. A stucni meg fődugyanaz, Dede Superbox (szeritnem,de Ati képe nem túl jól kontrasztolt. enyém se,csak azt tudom,azon mi van ). középrészek nem annyira láthatók,de ami kisejlik,az hasonlatosnak tűnik...pärt írta: ↑2023.06.05., hétf. 22:09Szép gép, biztos jó is.
Amivel nehéz megbarátkoznom - más cégek is csinálják - az a nyeregcső rögzítés hónaljpúpja Az én szememnek egy külső bilincs is esztétikusabb, mint ez az idétlen daganat. De pl. A Revi Reacto-ján levő megoldás is nagyon jól néz ki, nem kell mindenáron eldugni a csavarfejeket.
Az öreguras ízlésemnek nagyon bejön az alig ejtett felsőcső, meg a hagyományos stucni is jobban tetszik, mint a műnyag bizbaszokkal "áramvonalasított" kortárs darabok.
amiben eltérünk,az szemre a középcsapágy esése. ezt a rakcióson kicsit fentebb tették,hogy a szerpentinen lefele is lehessen tekerni (felfele is lehet,aki erős). nem csoda,hogy nálam kapja a pontot
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5859
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Nagyon bejött a Corsa N.ext, most is ilyen van a Tehénen, csak nem tubeless, hanem sima hajtogatható, Pirelli latex belsővel.
Jó lenne viszont komolyabb defektvédelem, így megpróbálom tubelessre alakítani. Sajnos a hátsó felni egyik éle meg van ütve (még Szilárd abszolválta), ezért vannak kétségeim...
Ha nem jön össze, akkor Zipp 303S hookless kerészettet kell vennem a Revi kedvéért. Ez a gumi kompatibilis vele.
Jó lenne viszont komolyabb defektvédelem, így megpróbálom tubelessre alakítani. Sajnos a hátsó felni egyik éle meg van ütve (még Szilárd abszolválta), ezért vannak kétségeim...
Ha nem jön össze, akkor Zipp 303S hookless kerészettet kell vennem a Revi kedvéért. Ez a gumi kompatibilis vele.
- Csatolmányok
-
- Corsa TLR.jpg (160.67 KiB) Megtekintve 1359 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A nyakamat, derekamat kicsinálná, de ezért lehet, hogy elkezdenék tornázni.
Na jó, csalnék egy kicsit: felraknám a 0°-os kormányszáramat, meg egy picike hézagolót.
Na jó, csalnék egy kicsit: felraknám a 0°-os kormányszáramat, meg egy picike hézagolót.
Re: Kerékpározás
Pärt,nem mondhatod,hogy rád nem gondoltak
Itt már jó a nyeregszár befogatása?