Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5237
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3178

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Úgy látszik, marad a tendencia. Minden versenyen óriási menés van. 36_1_5.gif
Screenshot_20230608_145357_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20230608_145357_Samsung Internet.jpg (509.17 KiB) Megtekintve 1087 alkalommal

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5904
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7237
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2023.06.06., kedd 21:58
asebestyen írta:
2023.06.06., kedd 21:46
Ugyanabban a 30-622 méretben a sima hajtogatható 216g, a TLR 310g. :rolleyes: Még lassabb leszek. :D
Túl erős vsgy vissza kell fogni a lovakat :rolleyes:
Bárcsak! De sajnos nem. :/
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.06.06., kedd 21:46
Ugyanabban a 30-622 méretben a sima hajtogatható 216g, a TLR 310g. :rolleyes: Még lassabb leszek. :D
Túl erős vsgy vissza kell fogni a lovakat :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5904
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7237
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Ugyanabban a 30-622 méretben a sima hajtogatható 216g, a TLR 310g. :rolleyes: Még lassabb leszek. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.06.06., kedd 10:02
Nagyon bejött a Corsa N.ext, most is ilyen van a Tehénen, csak nem tubeless, hanem sima hajtogatható, Pirelli latex belsővel.
Jó lenne viszont komolyabb defektvédelem, így megpróbálom tubelessre alakítani. Sajnos a hátsó felni egyik éle meg van ütve (még Szilárd abszolválta), ezért vannak kétségeim...
Ha nem jön össze, akkor Zipp 303S hookless kerészettet kell vennem a Revi kedvéért. :D Ez a gumi kompatibilis vele.
mittam ne tedd :D :fekverohog:
de ott van a poén bravo.gif
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.06.05., hétf. 22:09
Szép gép, biztos jó is.
Amivel nehéz megbarátkoznom - más cégek is csinálják - az a nyeregcső rögzítés hónaljpúpja Az én szememnek egy külső bilincs is esztétikusabb, mint ez az idétlen daganat. De pl. A Revi Reacto-ján levő megoldás is nagyon jól néz ki, nem kell mindenáron eldugni a csavarfejeket.
Az öreguras ízlésemnek nagyon bejön az alig ejtett felsőcső, meg a hagyományos stucni is jobban tetszik, mint a műnyag bizbaszokkal "áramvonalasított" kortárs darabok.
csak csendben mondom, tessen megnézni a felsőcső lejtését, az alsó és felsőcső formai kialakítását (kereszmetszet), a támvilla szögét. A stucni meg fődugyanaz, Dede Superbox (szeritnem,de Ati képe nem túl jól kontrasztolt. enyém se,csak azt tudom,azon mi van :D ). középrészek nem annyira láthatók,de ami kisejlik,az hasonlatosnak tűnik...

amiben eltérünk,az szemre a középcsapágy esése. ezt a rakcióson kicsit fentebb tették,hogy a szerpentinen lefele is lehessen tekerni (felfele is lehet,aki erős). nem csoda,hogy nálam kapja a pontot :rolleyes:
stucni_deda.jpg
stucni_deda.jpg (837.87 KiB) Megtekintve 1367 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5904
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7237
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Nagyon bejött a Corsa N.ext, most is ilyen van a Tehénen, csak nem tubeless, hanem sima hajtogatható, Pirelli latex belsővel.
Jó lenne viszont komolyabb defektvédelem, így megpróbálom tubelessre alakítani. Sajnos a hátsó felni egyik éle meg van ütve (még Szilárd abszolválta), ezért vannak kétségeim...
Ha nem jön össze, akkor Zipp 303S hookless kerészettet kell vennem a Revi kedvéért. :D Ez a gumi kompatibilis vele.
Csatolmányok
Corsa TLR.jpg
Corsa TLR.jpg (160.67 KiB) Megtekintve 1372 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3405
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4368
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

A nyakamat, derekamat kicsinálná, de ezért lehet, hogy elkezdenék tornázni. :D
Na jó, csalnék egy kicsit: felraknám a 0°-os kormányszáramat, meg egy picike hézagolót.

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5237
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3178

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Pärt,nem mondhatod,hogy rád nem gondoltak 31_1_21.gif
Screenshot_20230605_231800_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20230605_231800_Samsung Internet.jpg (312.78 KiB) Megtekintve 1422 alkalommal
Itt már jó a nyeregszár befogatása? szia.gif

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3405
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4368
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Szép gép, biztos jó is.
Amivel nehéz megbarátkoznom - más cégek is csinálják - az a nyeregcső rögzítés hónaljpúpja Az én szememnek egy külső bilincs is esztétikusabb, mint ez az idétlen daganat. De pl. A Revi Reacto-ján levő megoldás is nagyon jól néz ki, nem kell mindenáron eldugni a csavarfejeket.
Az öreguras ízlésemnek nagyon bejön az alig ejtett felsőcső, meg a hagyományos stucni is jobban tetszik, mint a műnyag bizbaszokkal "áramvonalasított" kortárs darabok.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2023.06.05., hétf. 21:10
Ugye van itt olyan, aki kedveli ezt gyártmányt? ;peace;
Screenshot_20230605_210743_Facebook.jpg
Nem sokat lehet hallani róla,de úgy tűnik, haigen, durrant egyet. Ránézésrehasonlít sok másik mai bicajra,de igazából nem. A lankásabb felsőcső és a meredek támvilla, de az egész geo egy statikailag merev vázat sejtet. A kényelmet a nyeregcsőprofil kevésbé aero keresztmetszetével igyekdzik megoldani, de valsz nem rugózza el magát. Szerintem ez jó canga lehet :tutiok:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12683
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7377
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

AAttila írta:
2023.06.05., hétf. 21:10
Ugye van itt olyan, aki kedveli ezt gyártmányt? ;peace;
Screenshot_20230605_210743_Facebook.jpg
36_3_1.gif
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5237
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3178

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Ugye van itt olyan, aki kedveli ezt gyártmányt? ;peace;
Screenshot_20230605_210743_Facebook.jpg
Screenshot_20230605_210743_Facebook.jpg (215.98 KiB) Megtekintve 1270 alkalommal

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2023.06.05., hétf. 09:03
Remélem, nem spoiler, de egyrészt tegnapi hír, másrészt (tudtommal) úgysem közvetítik sehol: Marci konti szinten igencsak rendben van, szívből kívánom, hogy legyen neki visszaút egy Pro csapatba... :smile32:

http://velo.hu/dina-marton-nyerte-a-mal ... yt-is.html
királyság :tutiok:

ez a monat de döcög füleimnek :D

"ezért viszonylag nehezen alakult ki a nap szökése, amelybe végül egyetlen német kerékpáros keveredett bele."
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Rotox
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1908
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1031
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Remélem, nem spoiler, de egyrészt tegnapi hír, másrészt (tudtommal) úgysem közvetítik sehol: Marci konti szinten igencsak rendben van, szívből kívánom, hogy legyen neki visszaút egy Pro csapatba... :smile32:

http://velo.hu/dina-marton-nyerte-a-mal ... yt-is.html

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3405
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4368
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Itt a környéken én is 50 km körülieket szoktam tekerni, aminek egyszerű oka, hogy ez kevesebb időt vesz el meg itt még kedvemre megrakhatom a gépet, nem hazavánszorgás a vége. Amúgy is úgy kell hazaérjek, hogy a kutyával ne fájjon utána a séta, ami mifelénk egyben szolid hegymászás is. :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.06.04., vas. 22:44
revox írta:
2023.06.04., vas. 22:35
De 34es kompakttal akár elég is lehet a 23as is. Minap találtam egy 11-25 6700es sort, de a bükkbe felesleges kompakthoz. Kékest közelebbhozhatnák, lassan rá kellene kóstolni, de Egertől nincs ingerem 100+ kilit tekerni. A rezsitekerés csak fölösen kiürít. A mi korunkban a 70kili környéke az optimális. Aki ettől rendszeresen többet megy, párszor kényszerpihenőre küldi magát az idényben.
Nálam a hajtómű 53/39, ez fix pont. Ésszerűbb és jóval olcsóbb egy idényben párszor sort cserélni, mint hajtóművet. Tavaly pl. csak egyszer mentem fel, de úgy általában is csak párszor szoktam. Előtte meg évtizedekig szinte egyáltalán nem, de ha már ilyen jó helyen élek, hülyeség lenne nem kihasználni.
Nekem is sok az ilyen nagyobb kiruccanás, de bajom nem lesz tőle, legfeljebb a vége már kicsit nyögvenyelős.
Néha nem vészes,kipihenhető. Ahol rendszeres tréningprogram van, ott kavarhat be, vagy ha valaki folyton sokat tol, idővel jön a rotty. Nem véletlen,hofy a mater2-3 korcsoportok versenytávjai 50-80 kilik. Magas terhelésen a 40év fölötti szervezet ilyen távon regenerálódik olyan mértékben, hogy az még értelmes versenyzést tesz lehetővé és nem a túlélésről szól.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5904
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7237
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

gondolkodik.gif :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3405
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4368
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2023.06.04., vas. 22:35
De 34es kompakttal akár elég is lehet a 23as is. Minap találtam egy 11-25 6700es sort, de a bükkbe felesleges kompakthoz. Kékest közelebbhozhatnák, lassan rá kellene kóstolni, de Egertől nincs ingerem 100+ kilit tekerni. A rezsitekerés csak fölösen kiürít. A mi korunkban a 70kili környéke az optimális. Aki ettől rendszeresen többet megy, párszor kényszerpihenőre küldi magát az idényben.
Nálam a hajtómű 53/39, ez fix pont. Ésszerűbb és jóval olcsóbb egy idényben párszor sort cserélni, mint hajtóművet. Tavaly pl. csak egyszer mentem fel, de úgy általában is csak párszor szoktam. Előtte meg évtizedekig szinte egyáltalán nem, de ha már ilyen jó helyen élek, hülyeség lenne nem kihasználni.
Nekem is sok az ilyen nagyobb kiruccanás, de bajom nem lesz tőle, legfeljebb a vége már kicsit nyögvenyelős.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.06.04., vas. 22:23
lacee írta:
2023.06.04., vas. 21:05
Ne is mondd,ha belegondolok,hogy a mázsányi súlyomat 2x is 11-25-el vittem fel….. :napsut:
Érdekes dolog ez. A 11-23 helyett egy 11-25-öt akartam, de végül úgy döntöttem bölcsebb nagyobbat lépni, így lett 11-28. Mikor ráfordultam a Kékesi mászásra, úgy voltam vele, hogy addig rakom, míg a lábam kívánja. Hát nagyon hamar felmászott a 28-ra :D és csak néha raktam vissza 25-re, és azt éreztem, hogy tán fel sem tudnék menni a darálós sorommal, holott persze de, hiszen idáig is mindig sikerült. Tanulság: a testünk nagy mágus, olyanra is képes, amit nem is feltételeznénk róla, ugyanakkor egy nagy drámamakirálynő is, aki próbál meggyőzni, hogy kész, vége, ennyi, nem bír többet. De semmiképp sem hülye, érdemes rá odafigyelni, mert bizonyos határok közt pontosan jelzi az igényeit, korlátait. Pl. fájdalmat csak a bolondok (meg a sportolók, meg a bolond sportolók) nem vesznek komolyan.
Nekem kiderült, hogy ahogyan sejtettem - nem meglepő módon - sokkal kedvezőbb ide ez a kímélős sor, és az, hogy a másikkal is fel tudok menni, nem jelenti azt, hogy érdemes lenne erőltetni. Sokkal jobban be tudom vele osztani az erőmet és későbbiekre tartalékolni.
De 34es kompakttal akár elég is lehet a 23as is. Minap találtam egy 11-25 6700es sort, de a bükkbe felesleges kompakthoz. Kékest közelebbhozhatnák, lassan rá kellene kóstolni, de Egertől nincs ingerem 100+ kilit tekerni. A rezsitekerés csak fölösen kiürít. A mi korunkban a 70kili környéke az optimális. Aki ettől rendszeresen többet megy, párszor kényszerpihenőre küldi magát az idényben.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3405
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4368
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2023.06.04., vas. 22:22
Másnem, telórafelteszed a strava appot, elindítod,ha hazaérsz megállítod és nézegethet. Felétek van annyi szakasz kiszegmentelve szinte minden bokortól-bokorig megvan. Olyan távok is, mint Tamás kút-Hereg rét :D
Hamarabb fogok csipketerítőket horgolni, mint stravázni. Máshogy vagyok bedrótozva. :rolleyes:

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3405
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4368
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

lacee írta:
2023.06.04., vas. 21:05
Ne is mondd,ha belegondolok,hogy a mázsányi súlyomat 2x is 11-25-el vittem fel….. :napsut:
Érdekes dolog ez. A 11-23 helyett egy 11-25-öt akartam, de végül úgy döntöttem bölcsebb nagyobbat lépni, így lett 11-28. Mikor ráfordultam a Kékesi mászásra, úgy voltam vele, hogy addig rakom, míg a lábam kívánja. Hát nagyon hamar felmászott a 28-ra :D és csak néha raktam vissza 25-re, és azt éreztem, hogy tán fel sem tudnék menni a darálós sorommal, holott persze de, hiszen idáig is mindig sikerült. Tanulság: a testünk nagy mágus, olyanra is képes, amit nem is feltételeznénk róla, ugyanakkor egy nagy drámamakirálynő is, aki próbál meggyőzni, hogy kész, vége, ennyi, nem bír többet. De semmiképp sem hülye, érdemes rá odafigyelni, mert bizonyos határok közt pontosan jelzi az igényeit, korlátait. Pl. fájdalmat csak a bolondok (meg a sportolók meg a bolond sportolók) nem vesznek komolyan.
Nekem kiderült, hogy ahogyan sejtettem - nem meglepő módon - sokkal kedvezőbb ide ez a kímélős sor, és az, hogy a másikkal is fel tudok menni, nem jelenti azt, hogy érdemes lenne erőltetni. Sokkal jobban be tudom vele osztani az erőmet és későbbiekre tartalékolni.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pärt 2023.06.04., vas. 22:29-kor.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.06.04., vas. 20:47
Szép időre való tekintettel felgurultam a Kékesre, hogy a hfbzknak már ne kelljen. :D Egyúttal kipróbáltam a 11-28-as nagyi sort a Mátraháza utáni gyötrő 3 km-en. Mérni nem szoktam, de úgy érzetre hasonló időt mehetek, de nem csinál úgy ki, még visszafelé is marad némi energia, amikor 95 km után, Siroknál kezdődnek a mászások, egészen hazáig. Azért a Bükkhöz marad a régi, ez meg velem fog nyugdíjba menni, mert olyan gyakran nem megyek Kékesezni, hogy elkopjon.
Kedvcsinálónak néhány kép:IMG20230604155549.jpg
IMG20230604180057.jpgIMG20230604181750.jpg
Másnem, telórafelteszed a strava appot, elindítod,ha hazaérsz megállítod és nézegethet. Felétek van annyi szakasz kiszegmentelve szinte minden bokortól-bokorig megvan. Olyan távok is, mint Tamás kút-Hereg rét :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5237
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3178

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Most volt szombat-vasárnap a Mátrában a verseny. Mondta is az egyik csapattársam,hogy volt ott egy csóka,valami titán bicóval. De az úgy ment bammeg, csak lestünk. ;peace;

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2665
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1090

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

pärt írta:
2023.06.04., vas. 20:47
Szép időre való tekintettel felgurultam a Kékesre, hogy a hfbzknak már ne kelljen. :D Egyúttal kipróbáltam a 11-28-as nagyi sort a Mátraháza utáni gyötrő 3 km-en. Mérni nem szoktam, de úgy érzetre hasonló időt mehetek, de nem csinál úgy ki, még visszafelé is marad némi energia, amikor 95 km után, Siroknál kezdődnek a mászások, egészen hazáig. Azért a Bükkhöz marad a régi, ez meg velem fog nyugdíjba menni, mert olyan gyakran nem megyek Kékesezni, hogy elkopjon.
Kedvcsinálónak néhány kép:IMG20230604155549.jpg
IMG20230604180057.jpgIMG20230604181750.jpg
Ne is mondd,ha belegondolok,hogy a mázsányi súlyomat 2x is 11-25-el vittem fel….. :napsut:

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”