Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Úgy látszik, marad a tendencia. Minden versenyen óriási menés van.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Bárcsak! De sajnos nem. :/revox írta: ↑2023.06.06., kedd 21:58Túl erős vsgy vissza kell fogni a lovakatasebestyen írta: ↑2023.06.06., kedd 21:46Ugyanabban a 30-622 méretben a sima hajtogatható 216g, a TLR 310g. Még lassabb leszek.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Túl erős vsgy vissza kell fogni a lovakatasebestyen írta: ↑2023.06.06., kedd 21:46Ugyanabban a 30-622 méretben a sima hajtogatható 216g, a TLR 310g. Még lassabb leszek.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Ugyanabban a 30-622 méretben a sima hajtogatható 216g, a TLR 310g. Még lassabb leszek.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
mittam ne teddasebestyen írta: ↑2023.06.06., kedd 10:02Nagyon bejött a Corsa N.ext, most is ilyen van a Tehénen, csak nem tubeless, hanem sima hajtogatható, Pirelli latex belsővel.
Jó lenne viszont komolyabb defektvédelem, így megpróbálom tubelessre alakítani. Sajnos a hátsó felni egyik éle meg van ütve (még Szilárd abszolválta), ezért vannak kétségeim...
Ha nem jön össze, akkor Zipp 303S hookless kerészettet kell vennem a Revi kedvéért. Ez a gumi kompatibilis vele.
de ott van a poén
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
csak csendben mondom, tessen megnézni a felsőcső lejtését, az alsó és felsőcső formai kialakítását (kereszmetszet), a támvilla szögét. A stucni meg fődugyanaz, Dede Superbox (szeritnem,de Ati képe nem túl jól kontrasztolt. enyém se,csak azt tudom,azon mi van ). középrészek nem annyira láthatók,de ami kisejlik,az hasonlatosnak tűnik...pärt írta: ↑2023.06.05., hétf. 22:09Szép gép, biztos jó is.
Amivel nehéz megbarátkoznom - más cégek is csinálják - az a nyeregcső rögzítés hónaljpúpja Az én szememnek egy külső bilincs is esztétikusabb, mint ez az idétlen daganat. De pl. A Revi Reacto-ján levő megoldás is nagyon jól néz ki, nem kell mindenáron eldugni a csavarfejeket.
Az öreguras ízlésemnek nagyon bejön az alig ejtett felsőcső, meg a hagyományos stucni is jobban tetszik, mint a műnyag bizbaszokkal "áramvonalasított" kortárs darabok.
amiben eltérünk,az szemre a középcsapágy esése. ezt a rakcióson kicsit fentebb tették,hogy a szerpentinen lefele is lehessen tekerni (felfele is lehet,aki erős). nem csoda,hogy nálam kapja a pontot
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Nagyon bejött a Corsa N.ext, most is ilyen van a Tehénen, csak nem tubeless, hanem sima hajtogatható, Pirelli latex belsővel.
Jó lenne viszont komolyabb defektvédelem, így megpróbálom tubelessre alakítani. Sajnos a hátsó felni egyik éle meg van ütve (még Szilárd abszolválta), ezért vannak kétségeim...
Ha nem jön össze, akkor Zipp 303S hookless kerészettet kell vennem a Revi kedvéért. Ez a gumi kompatibilis vele.
Jó lenne viszont komolyabb defektvédelem, így megpróbálom tubelessre alakítani. Sajnos a hátsó felni egyik éle meg van ütve (még Szilárd abszolválta), ezért vannak kétségeim...
Ha nem jön össze, akkor Zipp 303S hookless kerészettet kell vennem a Revi kedvéért. Ez a gumi kompatibilis vele.
- Csatolmányok
-
- Corsa TLR.jpg (160.67 KiB) Megtekintve 1373 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A nyakamat, derekamat kicsinálná, de ezért lehet, hogy elkezdenék tornázni.
Na jó, csalnék egy kicsit: felraknám a 0°-os kormányszáramat, meg egy picike hézagolót.
Na jó, csalnék egy kicsit: felraknám a 0°-os kormányszáramat, meg egy picike hézagolót.
Re: Kerékpározás
Pärt,nem mondhatod,hogy rád nem gondoltak
Itt már jó a nyeregszár befogatása? - pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Szép gép, biztos jó is.
Amivel nehéz megbarátkoznom - más cégek is csinálják - az a nyeregcső rögzítés hónaljpúpja Az én szememnek egy külső bilincs is esztétikusabb, mint ez az idétlen daganat. De pl. A Revi Reacto-ján levő megoldás is nagyon jól néz ki, nem kell mindenáron eldugni a csavarfejeket.
Az öreguras ízlésemnek nagyon bejön az alig ejtett felsőcső, meg a hagyományos stucni is jobban tetszik, mint a műnyag bizbaszokkal "áramvonalasított" kortárs darabok.
Amivel nehéz megbarátkoznom - más cégek is csinálják - az a nyeregcső rögzítés hónaljpúpja Az én szememnek egy külső bilincs is esztétikusabb, mint ez az idétlen daganat. De pl. A Revi Reacto-ján levő megoldás is nagyon jól néz ki, nem kell mindenáron eldugni a csavarfejeket.
Az öreguras ízlésemnek nagyon bejön az alig ejtett felsőcső, meg a hagyományos stucni is jobban tetszik, mint a műnyag bizbaszokkal "áramvonalasított" kortárs darabok.
Re: Kerékpározás
Nem sokat lehet hallani róla,de úgy tűnik, haigen, durrant egyet. Ránézésrehasonlít sok másik mai bicajra,de igazából nem. A lankásabb felsőcső és a meredek támvilla, de az egész geo egy statikailag merev vázat sejtet. A kényelmet a nyeregcsőprofil kevésbé aero keresztmetszetével igyekdzik megoldani, de valsz nem rugózza el magát. Szerintem ez jó canga lehet
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Ugye van itt olyan, aki kedveli ezt gyártmányt?
Re: Kerékpározás
királyságRotox írta: ↑2023.06.05., hétf. 09:03Remélem, nem spoiler, de egyrészt tegnapi hír, másrészt (tudtommal) úgysem közvetítik sehol: Marci konti szinten igencsak rendben van, szívből kívánom, hogy legyen neki visszaút egy Pro csapatba...
http://velo.hu/dina-marton-nyerte-a-mal ... yt-is.html
ez a monat de döcög füleimnek
"ezért viszonylag nehezen alakult ki a nap szökése, amelybe végül egyetlen német kerékpáros keveredett bele."
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Rotox
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1908
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1031
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Remélem, nem spoiler, de egyrészt tegnapi hír, másrészt (tudtommal) úgysem közvetítik sehol: Marci konti szinten igencsak rendben van, szívből kívánom, hogy legyen neki visszaút egy Pro csapatba...
http://velo.hu/dina-marton-nyerte-a-mal ... yt-is.html
http://velo.hu/dina-marton-nyerte-a-mal ... yt-is.html
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Itt a környéken én is 50 km körülieket szoktam tekerni, aminek egyszerű oka, hogy ez kevesebb időt vesz el meg itt még kedvemre megrakhatom a gépet, nem hazavánszorgás a vége. Amúgy is úgy kell hazaérjek, hogy a kutyával ne fájjon utána a séta, ami mifelénk egyben szolid hegymászás is.
Re: Kerékpározás
Néha nem vészes,kipihenhető. Ahol rendszeres tréningprogram van, ott kavarhat be, vagy ha valaki folyton sokat tol, idővel jön a rotty. Nem véletlen,hofy a mater2-3 korcsoportok versenytávjai 50-80 kilik. Magas terhelésen a 40év fölötti szervezet ilyen távon regenerálódik olyan mértékben, hogy az még értelmes versenyzést tesz lehetővé és nem a túlélésről szól.pärt írta: ↑2023.06.04., vas. 22:44Nálam a hajtómű 53/39, ez fix pont. Ésszerűbb és jóval olcsóbb egy idényben párszor sort cserélni, mint hajtóművet. Tavaly pl. csak egyszer mentem fel, de úgy általában is csak párszor szoktam. Előtte meg évtizedekig szinte egyáltalán nem, de ha már ilyen jó helyen élek, hülyeség lenne nem kihasználni.revox írta: ↑2023.06.04., vas. 22:35De 34es kompakttal akár elég is lehet a 23as is. Minap találtam egy 11-25 6700es sort, de a bükkbe felesleges kompakthoz. Kékest közelebbhozhatnák, lassan rá kellene kóstolni, de Egertől nincs ingerem 100+ kilit tekerni. A rezsitekerés csak fölösen kiürít. A mi korunkban a 70kili környéke az optimális. Aki ettől rendszeresen többet megy, párszor kényszerpihenőre küldi magát az idényben.
Nekem is sok az ilyen nagyobb kiruccanás, de bajom nem lesz tőle, legfeljebb a vége már kicsit nyögvenyelős.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nálam a hajtómű 53/39, ez fix pont. Ésszerűbb és jóval olcsóbb egy idényben párszor sort cserélni, mint hajtóművet. Tavaly pl. csak egyszer mentem fel, de úgy általában is csak párszor szoktam. Előtte meg évtizedekig szinte egyáltalán nem, de ha már ilyen jó helyen élek, hülyeség lenne nem kihasználni.revox írta: ↑2023.06.04., vas. 22:35De 34es kompakttal akár elég is lehet a 23as is. Minap találtam egy 11-25 6700es sort, de a bükkbe felesleges kompakthoz. Kékest közelebbhozhatnák, lassan rá kellene kóstolni, de Egertől nincs ingerem 100+ kilit tekerni. A rezsitekerés csak fölösen kiürít. A mi korunkban a 70kili környéke az optimális. Aki ettől rendszeresen többet megy, párszor kényszerpihenőre küldi magát az idényben.
Nekem is sok az ilyen nagyobb kiruccanás, de bajom nem lesz tőle, legfeljebb a vége már kicsit nyögvenyelős.
Re: Kerékpározás
De 34es kompakttal akár elég is lehet a 23as is. Minap találtam egy 11-25 6700es sort, de a bükkbe felesleges kompakthoz. Kékest közelebbhozhatnák, lassan rá kellene kóstolni, de Egertől nincs ingerem 100+ kilit tekerni. A rezsitekerés csak fölösen kiürít. A mi korunkban a 70kili környéke az optimális. Aki ettől rendszeresen többet megy, párszor kényszerpihenőre küldi magát az idényben.pärt írta: ↑2023.06.04., vas. 22:23Érdekes dolog ez. A 11-23 helyett egy 11-25-öt akartam, de végül úgy döntöttem bölcsebb nagyobbat lépni, így lett 11-28. Mikor ráfordultam a Kékesi mászásra, úgy voltam vele, hogy addig rakom, míg a lábam kívánja. Hát nagyon hamar felmászott a 28-ra és csak néha raktam vissza 25-re, és azt éreztem, hogy tán fel sem tudnék menni a darálós sorommal, holott persze de, hiszen idáig is mindig sikerült. Tanulság: a testünk nagy mágus, olyanra is képes, amit nem is feltételeznénk róla, ugyanakkor egy nagy drámamakirálynő is, aki próbál meggyőzni, hogy kész, vége, ennyi, nem bír többet. De semmiképp sem hülye, érdemes rá odafigyelni, mert bizonyos határok közt pontosan jelzi az igényeit, korlátait. Pl. fájdalmat csak a bolondok (meg a sportolók, meg a bolond sportolók) nem vesznek komolyan.
Nekem kiderült, hogy ahogyan sejtettem - nem meglepő módon - sokkal kedvezőbb ide ez a kímélős sor, és az, hogy a másikkal is fel tudok menni, nem jelenti azt, hogy érdemes lenne erőltetni. Sokkal jobban be tudom vele osztani az erőmet és későbbiekre tartalékolni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Hamarabb fogok csipketerítőket horgolni, mint stravázni. Máshogy vagyok bedrótozva.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Érdekes dolog ez. A 11-23 helyett egy 11-25-öt akartam, de végül úgy döntöttem bölcsebb nagyobbat lépni, így lett 11-28. Mikor ráfordultam a Kékesi mászásra, úgy voltam vele, hogy addig rakom, míg a lábam kívánja. Hát nagyon hamar felmászott a 28-ra és csak néha raktam vissza 25-re, és azt éreztem, hogy tán fel sem tudnék menni a darálós sorommal, holott persze de, hiszen idáig is mindig sikerült. Tanulság: a testünk nagy mágus, olyanra is képes, amit nem is feltételeznénk róla, ugyanakkor egy nagy drámamakirálynő is, aki próbál meggyőzni, hogy kész, vége, ennyi, nem bír többet. De semmiképp sem hülye, érdemes rá odafigyelni, mert bizonyos határok közt pontosan jelzi az igényeit, korlátait. Pl. fájdalmat csak a bolondok (meg a sportolók meg a bolond sportolók) nem vesznek komolyan.
Nekem kiderült, hogy ahogyan sejtettem - nem meglepő módon - sokkal kedvezőbb ide ez a kímélős sor, és az, hogy a másikkal is fel tudok menni, nem jelenti azt, hogy érdemes lenne erőltetni. Sokkal jobban be tudom vele osztani az erőmet és későbbiekre tartalékolni.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pärt 2023.06.04., vas. 22:29-kor.
Re: Kerékpározás
Másnem, telórafelteszed a strava appot, elindítod,ha hazaérsz megállítod és nézegethet. Felétek van annyi szakasz kiszegmentelve szinte minden bokortól-bokorig megvan. Olyan távok is, mint Tamás kút-Hereg rétpärt írta: ↑2023.06.04., vas. 20:47Szép időre való tekintettel felgurultam a Kékesre, hogy a hfbzknak már ne kelljen. Egyúttal kipróbáltam a 11-28-as nagyi sort a Mátraháza utáni gyötrő 3 km-en. Mérni nem szoktam, de úgy érzetre hasonló időt mehetek, de nem csinál úgy ki, még visszafelé is marad némi energia, amikor 95 km után, Siroknál kezdődnek a mászások, egészen hazáig. Azért a Bükkhöz marad a régi, ez meg velem fog nyugdíjba menni, mert olyan gyakran nem megyek Kékesezni, hogy elkopjon.
Kedvcsinálónak néhány kép:IMG20230604155549.jpg
IMG20230604180057.jpgIMG20230604181750.jpg
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Most volt szombat-vasárnap a Mátrában a verseny. Mondta is az egyik csapattársam,hogy volt ott egy csóka,valami titán bicóval. De az úgy ment bammeg, csak lestünk.
Re: Kerékpározás
Ne is mondd,ha belegondolok,hogy a mázsányi súlyomat 2x is 11-25-el vittem fel…..pärt írta: ↑2023.06.04., vas. 20:47Szép időre való tekintettel felgurultam a Kékesre, hogy a hfbzknak már ne kelljen. Egyúttal kipróbáltam a 11-28-as nagyi sort a Mátraháza utáni gyötrő 3 km-en. Mérni nem szoktam, de úgy érzetre hasonló időt mehetek, de nem csinál úgy ki, még visszafelé is marad némi energia, amikor 95 km után, Siroknál kezdődnek a mászások, egészen hazáig. Azért a Bükkhöz marad a régi, ez meg velem fog nyugdíjba menni, mert olyan gyakran nem megyek Kékesezni, hogy elkopjon.
Kedvcsinálónak néhány kép:IMG20230604155549.jpg
IMG20230604180057.jpgIMG20230604181750.jpg