Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3399
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4363
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

AAttila írta:
2023.06.02., pén. 18:56
Most lettem kész Laci barátom ajándékával. (Még 1 sor lazúr megy rá)
Ha nem sértek meg senkit,akkor a hfbzk Mátra-kör győztesének is csinálok egy ilyet. Pontosabban nem a Kör,mert ott teljesen együtt megyünk, csak a mászás győztese.
20230602_185300.jpg
Nem vagy az a kockáztatós típus. :kapdelm:

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Ja,egyébként ez egy só,bors,szalvéta,fogp. tartó lenne 31_1_21.gif

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Most lettem kész Laci barátom ajándékával. (Még 1 sor lazúr megy rá)
Ha nem sértek meg senkit,akkor a hfbzk Mátra-kör győztesének is csinálok egy ilyet. Pontosabban nem a Kör,mert ott teljesen együtt megyünk, csak a mászás győztese.
20230602_185300.jpg
20230602_185300.jpg (4.89 MiB) Megtekintve 723 alkalommal

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vasárnapra egy Pilis-túra lett tervezve. Azt hiszem,ezt most kihagyom. 207km , 2300 szint :fekverohog: :fekverohog:
Indulás reggel 6-kor :fekverohog:

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3399
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4363
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Az igazi tehén mintájában is az:
Screenshot_2023-06-02-17-58-52-11_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Screenshot_2023-06-02-17-58-52-11_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg (766.36 KiB) Megtekintve 696 alkalommal

Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5901
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7234
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2023.06.02., pén. 11:03
egyébként, hogy a hooklesst bedobtad, azon merengtem, nemrég volt a sima clincher,majd jött a megváltó tubeless és itt a hookless. látszik,hogy kínlódnak, keresik a szent grált. kicsit olyan, mint amikor a digit vonalon keresik a legjobbnak tűnő tömörítést, a szingósok meg előveszik a fekete lemezt (lustább napokon a CD-t) és mit sem éreznek a sztoriból, ami elhalad mellettük, de alapvetően semmi nem változik, csak minőségromlás mellett a dolgok egyszerűsödnek.
Nah, amíg a gyártók keresik a szent grált kínlódva, a hívők áldoznak a szingók és a fekete lemezek oltárán, elmegyek és tekerek egyet. Nem vagyok gyors, nem leszek gyors, de élvezni fogom egy anti outin. :) Cow ride, yeah! :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

st81 írta:
2023.06.02., pén. 12:32
asebestyen írta:
2023.06.01., csüt. 21:17
st81 írta:
2023.06.01., csüt. 20:08
Ákos, közben eszembe jutott egy hely a mászáshoz.
Igaz, hogy nem adja ki a folyamatos fél órát, de a jásdi elágazótól a tési elágig 3 km 10%-os.
Ha ez kevés, akkor átgurulva Várpalotára visszafelé Királyszállásig is van több 10%-os rész és folyamatosan emelkedik.
Biztos jó, de 40km-re van tőlem.
Nem tudod közelebb hozni kicsit? :smile29: :D
Kocsival elgurulsz Szápárig, onnan már meg lehet kezdeni. És így többször is meg tudod mászni, ha igényled. Nekem mondjuk több mint fél óráig tart feltekerni Tésre de te fittebb vagy. Tésig ráadásul nagyon jó minőségű az aszfalt, ami nem mondható el a másik oldalról. Én ezt a távot évente egy vagy két alkalommal szoktam lenyomni, nem a kedvencem.
10% mindekinek fáj :D milyen jó utána az 5%, ami alapesetben szintén fáj :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
st81
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 496
Csatlakozott: 2007.01.30., kedd 14:07
Értékelés: 226

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: st81 »

AAttila írta:
2023.06.01., csüt. 20:11
st81 írta:
2023.06.01., csüt. 20:08
Ákos, közben eszembe jutott egy hely a mászáshoz.
Igaz, hogy nem adja ki a folyamatos fél órát, de a jásdi elágazótól a tési elágig 3 km 10%-os.
Attól függ, kinek. 31_1_21.gif Ismerek olyat,akinek kiadja ;peace;
Az vagyok én :D
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold

Avatar
st81
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 496
Csatlakozott: 2007.01.30., kedd 14:07
Értékelés: 226

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: st81 »

asebestyen írta:
2023.06.01., csüt. 21:17
st81 írta:
2023.06.01., csüt. 20:08
Ákos, közben eszembe jutott egy hely a mászáshoz.
Igaz, hogy nem adja ki a folyamatos fél órát, de a jásdi elágazótól a tési elágig 3 km 10%-os.
Ha ez kevés, akkor átgurulva Várpalotára visszafelé Királyszállásig is van több 10%-os rész és folyamatosan emelkedik.
Biztos jó, de 40km-re van tőlem.
Nem tudod közelebb hozni kicsit? :smile29: :D
Kocsival elgurulsz Szápárig, onnan már meg lehet kezdeni. És így többször is meg tudod mászni, ha igényled. Nekem mondjuk több mint fél óráig tart feltekerni Tésre de te fittebb vagy. Tésig ráadásul nagyon jó minőségű az aszfalt, ami nem mondható el a másik oldalról. Én ezt a távot évente egy vagy két alkalommal szoktam lenyomni, nem a kedvencem.
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

egyébként, hogy a hooklesst bedobtad, azon merengtem, nemrég volt a sima clincher,majd jött a megváltó tubeless és itt a hookless. látszik,hogy kínlódnak, keresik a szent grált. kicsit olyan, mint amikor a digit vonalon keresik a legjobbnak tűnő tömörítést, a szingósok meg előveszik a fekete lemezt (lustább napokon a CD-t) és mit sem éreznek a sztoriból, ami elhalad mellettük, de alapvetően semmi nem változik, csak minőségromlás mellett a dolgok egyszerűsödnek.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.06.02., pén. 10:16
revox írta:
2023.06.02., pén. 08:57

ezen semmi nem segít, olyan lyukak vannak. talán egy fatbike jó közepesen puhán :D a 22-es conti szingó tökéltesen megeszi a rossz utat, de a 4-5 centi beszakadásokkal semmi nem tud mit kezdeni,max jól felütöd a kátyú élén és törik a kerék, ha xarul kapod el :D

amúgy a széles gumi mítosz annyi,hogy tegnap a 25-ös gumiból engedtem lentebb, nem a megszokott nyomással mentem, vánszrogott is, pedig csak fél barral vettem vissza. amíg a 25-ös conti competitonba e10 h11 kell,addig a 22-esbe e9 h10 és kb ekkor vannak egában. ha engedek a 25-ösből, lomhább az egész és fájdalmasabb (combban).

tubeless... amatőrök gumija :fekverohog: ;peace; de ha a viccet félreteszem, a szingó teljesen más. az alapból nem üt úgy fel és lehet gurítani a véknyat is, ami jobban is gurul :rolleyes:
Ha nem erre szánt rendszeren engeded ki a levegőt, akkor úgy lesz , ahogy írod. A 25-ös az nem széles gumi. :ohnoohnoohno:
A modern felnik és a modern abroncsok erre van optimalizálva. Az üvegkeményre fújástól nem gyorsabbak, lassabbak lesznek. A magyar utakra sokkal inkább ezek valók és a 4-5cm-es kátyú nem egy nagy kaland ezeknek.
Bicaj és főleg kerék setup attól függ, milyen útra. Nyilván ha újonnan épített velodromban fogod használni, akkor merev, üvegkemény, vékony, ez oké. De szar utakra van jobb. Szerintem. Meg mások szerint is. :D
Az újabb felnik hookless-ek, max 5-bar-t lehet belefújni az abroncsba.
a linkelt cikket most újraolvastam valamikor ezeréve láttam és csak az maradt meg, hogy nyomják benne a fizikai axiómákat,aztán az egész bedől. Arra emlékeztem, hogy egy teljesen keszekusza okfejtéssorozat az egész, amit újfent átéltem, de meglepően elég jól summázzák a témát a végén. szeritnem ott van a végén az értelmes gondolat. persze, nem a bikemag a referenciapont, de ezt a zárszót alá tudom írni, ha a cikk első fele nem is sikertült túl jól. Abból a szempontból jó, jól példázza, mennyire nincs ezzel képben senki és a gyártók csak jól felkavarták az állóvizet.
hookless és 5 bar az szöges ellentéte a felnire felfeszített és felragasztott szingónak. ennyit nem változott az évszázados(ezredes,mióta világa világ :D ) fizika pár év alatt, még a bringások kedvéért sem :rolleyes:
még annyi lehet a sztoriban, hogy ez testtömegfüggő is. ami az én, immáron 58kilómnak a 25-ös, 80kg körül már ehhez lehet 28-as kell. ami nekem 22, az másnak lehet kb 25. autók alá is a tömeg alapján határozzák meg a gumit. nekem a kis suzuki 1000kg körül van és 195-ös peres gumi megy alá. ha aláteszek egy 225-öst,ami tyűdejólnézki, megöltem a dinamikáját, fékhatást és kanyarstabilitást. lehet komfortosabb lesz, bár a bazi kemény gátlókat a 185/60 R15 téliszettel se tudom megkerülni (gyári kerék 195/45/R17, ahol a 45 megtévesztő lehet,de ez 195 szélesség esetén 8 cm profilmagasság,ami elég peres kategória már). Nem újkeletű dolog ez a gumi téma, max a bringások nem mindenki autózik.


Mi az optimális gumiméret?
Ez egy nehéz kérdés, amit egyértelműen nem mernék megválaszolni, inkább csak irányt mutatnék. Azt látni kell, hogy a gyártók jellemzően 26-28-as gumikkal szerelik a versenyzésre szánt országútijaikat és profi szinten is normál helyzetben ezeket használják a versenyzők. Bár éppen a Giro kapcsán hallottam olyan pletykát, hogy egy adott csapat csak 32-es gumikat használ, aztán a kiállított kerékpáron 25-ös gumik (éppen GP5000) voltak 🙂 . Tehát ha számít a gyorsaság, a sebesség, a hatékonyság akkor érdemes ezeknél a méreteknél maradni, feltéve ha az útviszonyok nem igényelnek ballonosabb gumit. Az endurance, azaz túra kategóriás országútiknál a 32-es méret az elterjedt, de alapjában véve ezeknél a kerékpároknál a kényelem felé tolódott el a tervezés és kissé lomhábbak is, ezért bőven elfér rajtuk a 32-es gumi, és nem csak a komfort nagyobb, hanem a nagyobb tapadás miatt a biztonság is növekszik.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5901
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7234
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2023.06.02., pén. 08:57

ezen semmi nem segít, olyan lyukak vannak. talán egy fatbike jó közepesen puhán :D a 22-es conti szingó tökéltesen megeszi a rossz utat, de a 4-5 centi beszakadásokkal semmi nem tud mit kezdeni,max jól felütöd a kátyú élén és törik a kerék, ha xarul kapod el :D

amúgy a széles gumi mítosz annyi,hogy tegnap a 25-ös gumiból engedtem lentebb, nem a megszokott nyomással mentem, vánszrogott is, pedig csak fél barral vettem vissza. amíg a 25-ös conti competitonba e10 h11 kell,addig a 22-esbe e9 h10 és kb ekkor vannak egában. ha engedek a 25-ösből, lomhább az egész és fájdalmasabb (combban).

tubeless... amatőrök gumija :fekverohog: ;peace; de ha a viccet félreteszem, a szingó teljesen más. az alapból nem üt úgy fel és lehet gurítani a véknyat is, ami jobban is gurul :rolleyes:
Ha nem erre szánt rendszeren engeded ki a levegőt, akkor úgy lesz , ahogy írod. A 25-ös az nem széles gumi. :ohnoohnoohno:
A modern felnik és a modern abroncsok erre van optimalizálva. Az üvegkeményre fújástól nem gyorsabbak, lassabbak lesznek. A magyar utakra sokkal inkább ezek valók és a 4-5cm-es kátyú nem egy nagy kaland ezeknek.
Bicaj és főleg kerék setup attól függ, milyen útra. Nyilván ha újonnan épített velodromban fogod használni, akkor merev, üvegkemény, vékony, ez oké. De szar utakra van jobb. Szerintem. Meg mások szerint is. :D
Az újabb felnik hookless-ek, max 5-bar-t lehet belefújni az abroncsba.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ja,amúgy csak piszkoskodok :D
vannak azok a repedések,úthibák,amire orvosság egy ballonosabb gumi. meg van az a váz,amit kell csilalpítani, de azt figyeltem, pl a pianrello dogmát nem kellett, ahogy a reactot se kell. ellenben a pinarello Gan-ra ráfér a rásegítés. ezért csináltam belőle tehenet és rakom be az U-shape felnivel szerelt kereket,ami nem annyira merev, mint a V-shape és a vittoria 25-öse szélesebb felfújva, mint a Conti 25 és mivel ez latexes, kicsit puhábban jobban fog csilalpítani,de pici előnye van gürdülési ellenállásban a butylos contihoz képest, meg ha ezzel megyek az asszonnyal, kicsit kiegyenlítettebb a sztori, hogy lomhább géppel megyek.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.06.02., pén. 08:00
revox írta:
2023.06.01., csüt. 23:41
ha a nagyokat nem is lehet. a hajszálgyűrődések is elcsúfítanak egy szép inget... xal ráférne az utakra egy új réteg aszfalt és akkor finom voltam :D. borzalmas lett a heregtől lefele. kerékgyilkos, ha valaki nem figyel. Csak nem is annyira könnyű, amikor a fákkal borított szakazról kiérsz és hirtelen szembever a Nap és fordítva... volt olyan kátyú, amit beérve az árnyékosba, már csak éreztem, de látni nem láttam :D
ETRTO: 23-622 kerékszett, 700 x 30C vagy 700 x 32C tubeless gumik. :D Félre az előítéletekkel, Revi! :smile29: :napsut: :D
ezen semmi nem segít, olyan lyukak vannak. talán egy fatbike jó közepesen puhán :D a 22-es conti szingó tökéltesen megeszi a rossz utat, de a 4-5 centi beszakadásokkal semmi nem tud mit kezdeni,max jól felütöd a kátyú élén és törik a kerék, ha xarul kapod el :D

amúgy a széles gumi mítosz annyi,hogy tegnap a 25-ös gumiból engedtem lentebb, nem a megszokott nyomással mentem, vánszrogott is, pedig csak fél barral vettem vissza. amíg a 25-ös conti competitonba e10 h11 kell,addig a 22-esbe e9 h10 és kb ekkor vannak egában. ha engedek a 25-ösből, lomhább az egész és fájdalmasabb (combban).

tubeless... amatőrök gumija :fekverohog: ;peace; de ha a viccet félreteszem, a szingó teljesen más. az alapból nem üt úgy fel és lehet gurítani a véknyat is, ami jobban is gurul :rolleyes:

-he, az ezüst már nem menő a hifiben,... kibaxott hájtek rezek vannak
-ja-ja, így igaz
- na lessünk be a Kondo szobába
-tyűbazzmeg, ez gec jól szól és minden ezüst...

keressétek a cikkben az ezüstsztorit
https://bikemag.hu/magazin/orszaguti-gu ... bb-a-jobb/
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.06.02., pén. 07:39
Ja, már figyelek rá, hogy ne szürkület közeli időben lejtőzzek, mert tavaly volt ott defektem egy benézett kátyú miatt. Ráadásul borzasztóak a javítások, nagyon megdobálja a kereket. A rossz hír, hogy kb. tíz éve lett újra aszfaltozva, ez a hazai viszonyok közt azt jelenti, hogy még legalább ennyi van hátra az újabb cseréig. Addig pedig a nagyobb, már betömött lyukakban keletkezett kisebb lyukakat foltozzák patchwork jelleggel. Azután azokra a hasraütésszerűen kiválasztott 50 méterekre raknak új tüköraszfaltot, amiket már vállalhatatlannak minősítenek, de az csak arra jó, hogy jobban fájjon a kontraszt. De legalább a Mátrában már megcsinálták a fontosabb utakat.
ezt tökéletesen kifejtetted :D :tutiok:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5901
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7234
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2023.06.01., csüt. 23:41
ha a nagyokat nem is lehet. a hajszálgyűrődések is elcsúfítanak egy szép inget... xal ráférne az utakra egy új réteg aszfalt és akkor finom voltam :D. borzalmas lett a heregtől lefele. kerékgyilkos, ha valaki nem figyel. Csak nem is annyira könnyű, amikor a fákkal borított szakazról kiérsz és hirtelen szembever a Nap és fordítva... volt olyan kátyú, amit beérve az árnyékosba, már csak éreztem, de látni nem láttam :D
ETRTO: 23-622 kerékszett, 700 x 30C vagy 700 x 32C tubeless gumik. :D Félre az előítéletekkel, Revi! :smile29: :napsut: :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3399
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4363
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Ja, már figyelek rá, hogy ne szürkület közeli időben lejtőzzek, mert tavaly volt ott defektem egy benézett kátyú miatt. Ráadásul borzasztóak a javítások, nagyon megdobálja a kereket. A rossz hír, hogy kb. tíz éve lett újra aszfaltozva, ez a hazai viszonyok közt azt jelenti, hogy még legalább ennyi van hátra az újabb cseréig. Addig pedig a nagyobb, már betömött lyukakban keletkezett kisebb lyukakat foltozzák patchwork jelleggel. Azután azokra a hasraütésszerűen kiválasztott 50 méterekre raknak új tüköraszfaltot, amiket már vállalhatatlannak minősítenek, de az csak arra jó, hogy jobban fájjon a kontraszt. De legalább a Mátrában már megcsinálták a fontosabb utakat.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.06.01., csüt. 23:09
AAttila írta:
2023.06.01., csüt. 20:11
st81 írta:
2023.06.01., csüt. 20:08
Ákos, közben eszembe jutott egy hely a mászáshoz.
Igaz, hogy nem adja ki a folyamatos fél órát, de a jásdi elágazótól a tési elágig 3 km 10%-os.
Attól függ, kinek. 31_1_21.gif Ismerek olyat,akinek kiadja ;peace;
Bölcs beosztással egy óráig is el lehet húzni a 3 km-t. :D
Igazságtalanul van ez a világ berendezve: aki mászni szeretne, annak csak dombocska jut, ehhez képest mostanában voltam egy ismerősömmel meg a cimbijeivel tekerni, na ők még a Bükköt is kisimítanák, hogy ne legyen olyan fárasztó. :P
ha a nagyokat nem is lehet. a hajszálgyűrődések is elcsúfítanak egy szép inget... xal ráférne az utakra egy új réteg aszfalt és akkor finom voltam :D. borzalmas lett a heregtől lefele. kerékgyilkos, ha valaki nem figyel. Csak nem is annyira könnyű, amikor a fákkal borított szakazról kiérsz és hirtelen szembever a Nap és fordítva... volt olyan kátyú, amit beérve az árnyékosba, már csak éreztem, de látni nem láttam :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3399
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4363
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

AAttila írta:
2023.06.01., csüt. 20:11
st81 írta:
2023.06.01., csüt. 20:08
Ákos, közben eszembe jutott egy hely a mászáshoz.
Igaz, hogy nem adja ki a folyamatos fél órát, de a jásdi elágazótól a tési elágig 3 km 10%-os.
Attól függ, kinek. 31_1_21.gif Ismerek olyat,akinek kiadja ;peace;
Bölcs beosztással egy óráig is el lehet húzni a 3 km-t. :D
Igazságtalanul van ez a világ berendezve: aki mászni szeretne, annak csak dombocska jut, ehhez képest mostanában voltam egy ismerősömmel meg a cimbijeivel tekerni, na ők még a Bükköt is kisimítanák, hogy ne legyen olyan fárasztó. :P

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2023.06.01., csüt. 21:17
st81 írta:
2023.06.01., csüt. 20:08
Ákos, közben eszembe jutott egy hely a mászáshoz.
Igaz, hogy nem adja ki a folyamatos fél órát, de a jásdi elágazótól a tési elágig 3 km 10%-os.
Ha ez kevés, akkor átgurulva Várpalotára visszafelé Királyszállásig is van több 10%-os rész és folyamatosan emelkedik.
Biztos jó, de 40km-re van tőlem.
Nem tudod közelebb hozni kicsit? :smile29: :D
Akkor ez odavissza nincs 100 kili ;peace; még akár 5x is megmászhatod 31_1_21.gif

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Na,nekem is lett tehenem :D
Bár annyira nem látszik,de ez egy viszonylag egyenes derékkal megülhető, a legballonosabb, rugalmasabb kerekemmel. Ilyen gépem még nem volt, cakk-pakk 7,7kg... igen meglepődtem, mikor rámértem. 7,1ekhez vagyok szokva... kiv leszek ezzel a kerékkel :D
3573.jpg
3573.jpg (896.48 KiB) Megtekintve 598 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5901
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7234
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

st81 írta:
2023.06.01., csüt. 20:08
Ákos, közben eszembe jutott egy hely a mászáshoz.
Igaz, hogy nem adja ki a folyamatos fél órát, de a jásdi elágazótól a tési elágig 3 km 10%-os.
Ha ez kevés, akkor átgurulva Várpalotára visszafelé Királyszállásig is van több 10%-os rész és folyamatosan emelkedik.
Biztos jó, de 40km-re van tőlem.
Nem tudod közelebb hozni kicsit? :smile29: :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

st81 írta:
2023.06.01., csüt. 20:08
Ákos, közben eszembe jutott egy hely a mászáshoz.
Igaz, hogy nem adja ki a folyamatos fél órát, de a jásdi elágazótól a tési elágig 3 km 10%-os.
Attól függ, kinek. 31_1_21.gif Ismerek olyat,akinek kiadja ;peace;

Avatar
st81
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 496
Csatlakozott: 2007.01.30., kedd 14:07
Értékelés: 226

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: st81 »

Ákos, közben eszembe jutott egy hely a mászáshoz.
Igaz, hogy nem adja ki a folyamatos fél órát, de a jásdi elágazótól a tési elágig 3 km 10%-os.
Ha ez kevés, akkor átgurulva Várpalotára visszafelé Királyszállásig is van több 10%-os rész és folyamatosan emelkedik.
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.05.30., kedd 11:00
Térdedre vigyázz, szét ne csapd! Az enyém vagy két hete jött helyre, nagy kincs.
Boldogabb vagyok vele, mintha hozzám vágtak volna egy ötmilliós csúcsgépet. :napsut:
nekem 2 éve konstans xar,de legalább ügyel a pulzusra :D hamarabb elfogy a térdem,mint a pulzus
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”