Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Tegnap mondom tekerek 1 picit, ha már szép az idő. 20p bemelegítés után mondom próbáljunk menni egy gyorsabbat, mit tud a "tehén". Hazakanyarodtam és tettem még kis levegőt a kerekekbe - csak azért, hogy Revinek igaza legyen - és megindultam, 1 szegmenst viszonylag megraktam. Sikerült PR-t menni egy olyan szakaszon, ahol sokat megyek. Nah, semmi extra, csak a lényeg, hogy összeállt a gép, most azt érzem, hogy amit ki lehett hozni belőle, azt tudja, nem lett belőle persze jó outi gép, de vállalhatóan lehet haladni vele. Ha nagyon lemaradok, az csak az én gyengeségem innentől.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
na fillúk.. amit eddig gondoltunk a hegyről, reset...
nem hagyott ez a dolog és megkerestem a tracket, amikor itt gyalogosan megyünk. a strava elaprózza, de a wikiloc, amivel rögzítettük, ilyen szempontból pontosabb.
a katonai támaszponttól a menedékház 3,6km-re van és 640 a szint. az avg 17,777%, de... a legeleje a támaszponton megy át, ami viszonylag sík. persze nem, kb 3-5%. az első 500 méter keveset emelkedik, így az első 2 kilire jut 230m szint, de ezután a maradék 1,6-ra 410... ahogy nézem a térképet, csapott is egy erős halszálkát, de ez akkor is bődületes meredekség. lusta vagyok letölteni a gpx-ét, mennyit tompít ezen a betett kanyar,de érdemben nem sokat.. lehet megtolta 2 kilire, de akkor is nagyobb 20%-nál, de ami talán fontosabb, ez a terep nagyon durva. az apró kőtenger keveredik a 10-20-30 centis szikladarabokkal + az utat több helyen kijárták nyomvájúsra katonai gépkkel.
lehet ez a 3,6 kili nem tűnik soknak (bár előttemelegítésnek tekert kb 10 kilit aszfalton, avg 8-9%) de viszonyítani, a kékesi sípályán kb 20 perc alatt rongyoltunk fel vigyorogva(gyalogosan), hogy közben megállítottak lefele jövő túristák,hogy ne menjünk, mert fentebb nagyon csúszik (vizes, sáros)
na, itt kb 2 óra az út felfele és azt is megbánod, hogy megazülettél. Mire leérsz, mindkét bokád és térded iszonyatosan fáj és hálát rebegsz, hogy nem ficamodott ki (mid bakancsban, nyilván nem sima cipő). de ha felérsz az Antoniosra(+1 óra, még meredekebb, kb duplája), mindenért kárpótol (4-5 csúcs 1kilis körztben), lefele meg majd lesz valahogy.
a terep, de ez se adja rendesen. még axxonynak nem mertem mondani, hogy ott valaki felment bicajjal, mert holnap mindent, ami túra előtaggal kezdődik, kibax a kukába
nem hagyott ez a dolog és megkerestem a tracket, amikor itt gyalogosan megyünk. a strava elaprózza, de a wikiloc, amivel rögzítettük, ilyen szempontból pontosabb.
a katonai támaszponttól a menedékház 3,6km-re van és 640 a szint. az avg 17,777%, de... a legeleje a támaszponton megy át, ami viszonylag sík. persze nem, kb 3-5%. az első 500 méter keveset emelkedik, így az első 2 kilire jut 230m szint, de ezután a maradék 1,6-ra 410... ahogy nézem a térképet, csapott is egy erős halszálkát, de ez akkor is bődületes meredekség. lusta vagyok letölteni a gpx-ét, mennyit tompít ezen a betett kanyar,de érdemben nem sokat.. lehet megtolta 2 kilire, de akkor is nagyobb 20%-nál, de ami talán fontosabb, ez a terep nagyon durva. az apró kőtenger keveredik a 10-20-30 centis szikladarabokkal + az utat több helyen kijárták nyomvájúsra katonai gépkkel.
lehet ez a 3,6 kili nem tűnik soknak (bár előttemelegítésnek tekert kb 10 kilit aszfalton, avg 8-9%) de viszonyítani, a kékesi sípályán kb 20 perc alatt rongyoltunk fel vigyorogva(gyalogosan), hogy közben megállítottak lefele jövő túristák,hogy ne menjünk, mert fentebb nagyon csúszik (vizes, sáros)
na, itt kb 2 óra az út felfele és azt is megbánod, hogy megazülettél. Mire leérsz, mindkét bokád és térded iszonyatosan fáj és hálát rebegsz, hogy nem ficamodott ki (mid bakancsban, nyilván nem sima cipő). de ha felérsz az Antoniosra(+1 óra, még meredekebb, kb duplája), mindenért kárpótol (4-5 csúcs 1kilis körztben), lefele meg majd lesz valahogy.
a terep, de ez se adja rendesen. még axxonynak nem mertem mondani, hogy ott valaki felment bicajjal, mert holnap mindent, ami túra előtaggal kezdődik, kibax a kukába
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Megnéztem az útvonalat, itt is ment fel az Antoniost megkerüli a tehènlegelőnél és oldalasan megy fel a gerincre. De a menedèkházig, ahol elfordul balra, az se kispàlya. Arra mindenem fel mertem volna tenni, hogy bringával nem teljesíthető felfele(soha meg se fordult volna a fejemben, mászható bicajjal, ezen nem is merengtem soha, annyira abszurd). Nagyon meredek, nyílegyenes, gyalog is fingatós, főleg, hogy déli lejtő, a Nap 40-42° fűt, de 50es szél fúj oldalról statik.
Na, èmmost megrogytam... gyalog is combos és van aki itt feltekert...nem tudok itthon hasonlót mondani... Bükszkereszt, Tàncsics utcától meredekebb, sokkal hosszabban és szanaszét tört, felaprózott sziklás terep. Az apró darabok csúsznak elkapar, a nagyok meg eldobják a bicajt. Kb 50 métert -talán- tudnèk rajta menni aztán dőlés
Na, èmmost megrogytam... gyalog is combos és van aki itt feltekert...nem tudok itthon hasonlót mondani... Bükszkereszt, Tàncsics utcától meredekebb, sokkal hosszabban és szanaszét tört, felaprózott sziklás terep. Az apró darabok csúsznak elkapar, a nagyok meg eldobják a bicajt. Kb 50 métert -talán- tudnèk rajta menni aztán dőlés
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Lehet hamarabb felérnék
Vixont minden évben találkozok dowhillesekkel. Van spéci, bicajhordó hátialkalmatosságuk és az izgőmozgó, 22-25 kilos gépekkel nyargalnak fel a Skala 2800-2900 méterére, ahonnan irány lefele. Full köves, kezdő túrásoknak gyalog is sanszos a bokaficam, lábtörés, de inkább félúton felfele kinyiffannak.
Találtam egy őrültet a fotók semmit nem adnak vissza a totál széttöredezett sziklás sípályàból, de kb 17-20% de míg odaér az Antonis nevü csúcsról, az sokkal meredekebb és nincs út, csak törmelék. Valsz halszálkázva tud lejönni, mert gyalog is kétbotos, min 40-50%
http://www.takeadventure.com/mytikas/
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Volt már. Kitaláltam hogy bevesszük montival a Vöröskő-forrásbarlangot... csalán, rövidmez, sziklás patakmeder, kidőlt fákkal tele, spd, monti a háton és végletekig boldog asszony: "rohadj meg a fasza ötleteiddel, meg utjaiddal"
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Jobb lenne, bicajjal menne ennyire
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
És milyen jól teszi...
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Amúgy Revi még a nagy túrázó. Állandóan hegyet mászik
- mechazseni
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 589
- Csatlakozott: 2015.02.28., szomb. 14:03
- Értékelés: 364
Re: Kerékpározás
Feltekerés után a srácok visszamentek az autókért..az eső is megjött…majd meg fagytam egy órán keresztül. Után én “rongyoltam” le az én autómért vacogva
Nna akkor elengedtem….
már..."mind1"
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7
Re: Kerékpározás
Azért van ott némi emelkedés arra a 10-15 kiliremechazseni írta: ↑2023.04.01., szomb. 20:05ááá Ati semmi, 0. Pilismarótról indultunk Dobogókőre. Kb “túristás” tekerés volt, említésre sem méltó. Viszont Gyönyörű ébredő természet!AAttila írta: ↑2023.04.01., szomb. 19:58Táv, szint, ilyesmi?mechazseni írta: ↑2023.04.01., szomb. 19:41Voltunk ma egy páran…..
Egy amerikai csoport “bérelt” ma ki minket.
ui.: én azt hittem lesz kakaó BAA26739-0B2A-44F0-91AD-BD6C848C19CF.jpegE5CB6C41-640E-44DB-8645-929EB2584256.jpegB6ADAE99-39CF-44D7-BB7D-4A51924E2725.jpeg445BE472-0CBD-4779-93E5-A68478EBA0A1.jpeg4E14EE54-E4C1-4C7D-85E3-C56875045082.jpegCF12A118-8F35-4E05-88A1-0FC838CEFA1F.jpeg
Egyébként, szerintem túristáskodni is kell néha. Az sok pozitív élményt tud visszaadni az embernek. Amúgy ma a szél sem volt a barátunk.
- mechazseni
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 589
- Csatlakozott: 2015.02.28., szomb. 14:03
- Értékelés: 364
Re: Kerékpározás
ááá Ati semmi, 0. Pilismarótról indultunk Dobogókőre. Kb “túristás” tekerés volt, említésre sem méltó. Viszont Gyönyörű ébredő természet!AAttila írta: ↑2023.04.01., szomb. 19:58Táv, szint, ilyesmi?mechazseni írta: ↑2023.04.01., szomb. 19:41Voltunk ma egy páran…..
Egy amerikai csoport “bérelt” ma ki minket.
ui.: én azt hittem lesz kakaó BAA26739-0B2A-44F0-91AD-BD6C848C19CF.jpegE5CB6C41-640E-44DB-8645-929EB2584256.jpegB6ADAE99-39CF-44D7-BB7D-4A51924E2725.jpeg445BE472-0CBD-4779-93E5-A68478EBA0A1.jpeg4E14EE54-E4C1-4C7D-85E3-C56875045082.jpegCF12A118-8F35-4E05-88A1-0FC838CEFA1F.jpeg
már..."mind1"
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7
Re: Kerékpározás
Táv, szint, ilyesmi?mechazseni írta: ↑2023.04.01., szomb. 19:41Voltunk ma egy páran…..
Egy amerikai csoport “bérelt” ma ki minket.
ui.: én azt hittem lesz kakaó BAA26739-0B2A-44F0-91AD-BD6C848C19CF.jpegE5CB6C41-640E-44DB-8645-929EB2584256.jpegB6ADAE99-39CF-44D7-BB7D-4A51924E2725.jpeg445BE472-0CBD-4779-93E5-A68478EBA0A1.jpeg4E14EE54-E4C1-4C7D-85E3-C56875045082.jpegCF12A118-8F35-4E05-88A1-0FC838CEFA1F.jpeg
- mechazseni
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 589
- Csatlakozott: 2015.02.28., szomb. 14:03
- Értékelés: 364
Re: Kerékpározás
Voltunk ma egy páran…..
Egy amerikai csoport “bérelt” ma ki minket.
ui.: én azt hittem lesz kakaó
Egy amerikai csoport “bérelt” ma ki minket.
ui.: én azt hittem lesz kakaó
már..."mind1"
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7
Re: Kerékpározás
én meg az átfűzött a vision metront küldtem meg. már mentem vele, de a rotorban kottyant a csapágy, most azt is cseréltem, így már szépen fut a sor, eddig volt egy kis kóválygása. bejött amire gondoltam: kicsit izmosabb felnibe a -sokkal jobb- fulcrum agy, acél rotorral, küllők feszessége felső harmadba meghúzva... elég jó kerék lett és ez a 40-es méret jó kompromisszum minden téren.
a már említet vittoria corsa cx-III EVO Graphine, 25ös gumikkal, szigorúan Conti cementtel felragasztva.
a már említet vittoria corsa cx-III EVO Graphine, 25ös gumikkal, szigorúan Conti cementtel felragasztva.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
na, legalább akkor ez már jó lettasebestyen írta: ↑2023.03.31., pén. 22:26Jól. :) Elég volt bele ez az 5bar környéke. Felső határ nekem ezeken az utakon. Azt hiszem, ebből a CX gépből ezekkel a kerekekkel nagyságrendileg ennyit lehet országúton kisajtolni. Amúgy nagyon más, mint a Challenge Strada, ez sokkal hegyesebb profil, sokkal jobban kanyarodik, jobban is gurul és kanyarban nagyon jól tapad (és persze sokkal-sokkal könnyebb). Jó minőségű úton persze mehetne bele több levegő, de ugye pont azért kellett, mert itt nagyon pocsékak az utak. Azt gondolom, ezzel már elvánszorgok itt, de PR nem mostanában lesz vele. :)
amúgy jók a Corsak. Nekem is tetszik, ahogy fut, csak szingósban sérüléknyebbek, mint a Conti. De gondolkodok az átálláson, de majd idővel, ahogy lerohadnak a Contik. Mellé 10bar körül britál tömlőhangja van. bicajon ez olyan, mint autón a titándob
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Jól. :) Elég volt bele ez az 5bar környéke. Felső határ nekem ezeken az utakon. Azt hiszem, ebből a CX gépből ezekkel a kerekekkel nagyságrendileg ennyit lehet országúton kisajtolni. Amúgy nagyon más, mint a Challenge Strada, ez sokkal hegyesebb profil, sokkal jobban kanyarodik, jobban is gurul és kanyarban nagyon jól tapad (és persze sokkal-sokkal könnyebb). Jó minőségű úton persze mehetne bele több levegő, de ugye pont azért kellett, mert itt nagyon pocsékak az utak. Azt gondolom, ezzel már elvánszorgok itt, de PR nem mostanában lesz vele. :)
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
és a Corsa hogy gurult? látni látom,de Te tudod viszonyítani. amúgy a Corsak jól gurulnak, főleg latexxel. ma nekem is az volt fent, csak a régebbi cxIII evo. elég jó gumi, más volt a mintázat, de már nem lehet beszerezni. latxes ez is.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ááá, tegnap fáradt voltam, inkább tévéztem, olyankor többet árt ha felülök, mint használ, aztán ma nagyon sütött a Nap... merengtem, hogy bmx vagy outi... de akor melyik? téli? nyári? aztán a merida nyert. de jólvanaz, legalább megkaptam az első pofont, hogy van szél is
de az a PR csak azért PR, mert régen ezeken a segmenteken, vagyis a végén már nem ment az óra de érdekes, mert az egyiken van egy 2016-os talán második legjobb idő, amikor még ez a híd nem is létezett
de azért majd kicsit megyünk, de erő nem sok van . ahogy Hadházi László mondja a mókolt bömbire: "te,olyan akarat van benne"
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Szépen meggurította.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
isten ments, kár lenne Érted :)asebestyen írta: ↑2023.03.31., pén. 13:54Így akarsz kinyiffantani, rájöttem.
egyébként az ötlet onann jött, én a lemezjátszó futómű tápegysége alatt szoktam, hogy túlfújom -a magam eszkábálta- légpárnát és szép lassan engedem vissza a nyomást,míg azt nem hallom,amit hallani szeretnék.
felnyomod,ha ráz,picike szisszenésnyit engedsz belőle... aztán majd este megméred,mivel volt jó és adj hozzá 2-3-4 tizedet. szeritnem attól több nem szökik el,míg felrakod a pumpát, de fene tudja. ilyen magas nyomáson már egy kis szisszenés és leránt pikk-pakk 1 bart.
most megyek,este jövök :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
egyébként az új gumikba lehet nyomti tényleg többet. még ilyenkor alakulnak igazán formára. kissit nyeklik-nyaklik, nomeg letapad. menj bele az út szélén néha lassan a porba,hadd tömítse a pórusokat, meg az öntőtrutyit szedje le.asebestyen írta: ↑2023.03.31., pén. 13:444.8 - 5.2bar lesz a kezdő nyomás.revox írta: ↑2023.03.31., pén. 09:13OK, igazoltasebestyen írta: ↑2023.03.31., pén. 09:02
Enyhe esőben igen. Ma lesz gumipróba, ha minden jól megy. :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu