Lehet tudni, hogy lehet egy ilyet összehozni, azaz mi történt?
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7236
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Re: Kerékpározás
Lőttem párat a megrogyott Boráról. Karbonos szerint, ezek a kerekek kapnának még egy réteget, sokkal strapább(így merevebbek) is lennének, szettben kb 200g pludz tömeggel, ami még így is csak 1400g lenne, de nem kapnak. Profik lexarják, ha törik, van másik. Nem is csoda, hogy a Campa is a WTOt nyomja a normál felhasználóknak, ami masszívabb.
Edzőkerèknek még jó lesz, de ne ezzel kelljen lejtőzni
Edzőkerèknek még jó lesz, de ne ezzel kelljen lejtőzni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12682
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7374
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Persze. Erre írtam, hogy a szettek is nehezebbek lettek picivel.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Szerintem az aero vázak is fejlődtek nem kicsit, statikailag is, ez nem kérdés, egyre hatékonyabbak mászás képességben is. Ez azért nem mindig volt így. Miből gondolod, hogy semmi újat nem tudnak?
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12682
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7374
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A középrész, a hátsó háromszög, de az első cső is vaskosabb és ezáltal merevebb lett. A súly minimálisan változott, de igen kisebb méretekben maradt 1 kg alatt. A szettek is picit nehezebbek és a ma divatosabb 40-es 50-es kerekek sem kedveznek a súlynak.revox írta: ↑2023.03.26., vas. 09:00
Nincs vázadat,de ez se több 1kilonál, ahogy a korábbi aerok is 980g körül voltak , szintén erősített fejcső és középrésszel(nincs semmj új bennük, csak mostanra terjedt el) A Dogma F váza is nehezebb lett valamivel, erősítettek a középrészen, de nem éri el a kilot. Itt valsz a nagy kerèk és az alkatrészek hozzák a plusz tömeget.
Egyébként az új kerekek semmivel nem lettek nerevebbek, sőt, a régi V jeresztmetszet merevebb, ezek az újak a lekerekített profil miatt az oldalszelet jobban tolerálják, de csak azonos méret esetèn. Egy 40es U felnit így is jobban lenget a szèl, mint egy 35ös V felnit, cserèbe a V merevebb. A kerekek terèn a szàmháború megy, csak már annyira nincs bennük anyag, egy kis koccanástól törnek. Megint van nálam egy odacsapott Bora, amin kb 5-10 centin ki kellet pótolni az anyagot, úgy megcsapták ezek a szettek 1200g körül vannak. Az 1380grammos vision metronban nem sokkal több az anyag, de pont annyival hogy ne törjenek minden kis szélfújásra.
Summázva, az új aero vázak statikailag semmi újat nem tudnak, csak modernebb az összkép.Egyszerűen, akik eddig ellenàltak, most darálódtak be az aero világba.
Szerintem az aero vázak is fejlődtek nem kicsit, statikailag is, ez nem kérdés, egyre hatékonyabbak mászás képességben is. Ez azért nem mindig volt így. Miből gondolod, hogy semmi újat nem tudnak?
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
Még itt a súly témához annyit,hogy szerintem egy hydro tárcsás rendszer biztosan nehezebb,mint a hagyományos rím.
Online
Re: Kerékpározás
Lehet benne valami. Mióta 50ről 47esre váltottam, én is sokkal lassabb vagyokasebestyen írta: ↑2023.03.26., vas. 09:06
Én úgy tudtam, mindig 56-os váz nyer, csak az a kérdés ki ül rajta. Ezért vettem eddig 56-os vázakat. Most az 53-as egyből lassabb, szóval igaz lehet.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Franc, 1kor lesz...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7236
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Én úgy tudtam, mindig 56-os váz nyer, csak az a kérdés ki ül rajta. Ezért vettem eddig 56-os vázakat. Most az 53-as egyből lassabb, szóval igaz lehet.revox írta: ↑2023.03.26., vas. 09:02Mdgnézem... dgy 170centis nyert 56is vázzal? el ne mond, megyek nèznigeza123 írta: ↑2023.03.26., vas. 08:35Nagy méret/ kis méret?revox írta: ↑2023.03.25., szomb. 21:38keresgettem, ez vagy valami prototípus még, vagy a Systemsix kis méretben. de ez kis méretben se annyira kicsi. a felsőcsöve viszonylag rövid,de a reach adata már nem annyira. Bár160tól ajánlják, szerintem az kicsit bátor dolog ilyen fejcsővel... a legkisebb kb 165-175 között lehet jó. de rövid a lánc illája, jól mászik elvileg...
Revi, Katalán kör, tegnapi szakasz, utsó 10 km!
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Re: Kerékpározás
Mdgnézem... dgy 170centis nyert 56is vázzal? el ne mond, megyek nèznigeza123 írta: ↑2023.03.26., vas. 08:35Nagy méret/ kis méret?revox írta: ↑2023.03.25., szomb. 21:38keresgettem, ez vagy valami prototípus még, vagy a Systemsix kis méretben. de ez kis méretben se annyira kicsi. a felsőcsöve viszonylag rövid,de a reach adata már nem annyira. Bár160tól ajánlják, szerintem az kicsit bátor dolog ilyen fejcsővel... a legkisebb kb 165-175 között lehet jó. de rövid a lánc illája, jól mászik elvileg...
Revi, Katalán kör, tegnapi szakasz, utsó 10 km!
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Egyébként az új kerekek semmivel nem lettek nerevebbek, sőt, a régi V jeresztmetszet merevebb, ezek az újak a lekerekített profil miatt az oldalszelet jobban tolerálják, de csak azonos méret esetèn. Egy 40es U felnit így is jobban lenget a szèl, mint egy 35ös V felnit, cserèbe a V merevebb. A kerekek terèn a szàmháború megy, csak már annyira nincs bennük anyag, egy kis koccanástól törnek. Megint van nálam egy odacsapott Bora, amin kb 5-10 centin ki kellet pótolni az anyagot, úgy megcsapták ezek a szettek 1200g körül vannak. Az 1380grammos vision metronban nem sokkal több az anyag, de pont annyival hogy ne törjenek minden kis szélfújásra.
Summázva, az új aero vázak statikailag semmi újat nem tudnak, csak modernebb az összkép.Egyszerűen, akik eddig ellenàltak, most darálódtak be az aero világba.
Re: Kerékpározás
Nincs vázadat,de ez se több 1kilonál, ahogy a korábbi aerok is 980g körül voltak , szintén erősített fejcső és középrésszel(nincs semmj új bennük, csak mostanra terjedt el) A Dogma F váza is nehezebb lett valamivel, erősítettek a középrészen, de nem éri el a kilot. Itt valsz a nagy kerèk és az alkatrészek hozzák a plusz tömeget.Vinkler írta: ↑2023.03.26., vas. 08:13Úgy általánosságban azt vettem észre, hogy ezek a csiribiri “csőprofilos” és geojú új karbon vázak bízta nem annyira könnyűek, mint a régebbi egyszerűbb elődeik. Szerintem brutál erősítések és néhol anyagvastagságok miatt, ami viszont kell. Engem nem zavar egy 8 kg körüli, esetleg feletti bringa. A kerekek nagyobbat fejlődtek mostanában, a hajtási merevség is kellő, amit az erős váz támogat szóval összességében elhiszem, hogy a nehezebb bringa ellenére jobban megy fel hegyre. A rider amúgy is könnyebben dob le, 0,5-1,5 kg-ot, hogy a rendszer konstans tömege megmaradjon.
Egyébként az új kerekek semmivel nem lettek nerevebbek, sőt, a régi V jeresztmetszet merevebb, ezek az újak a lekerekített profil miatt az oldalszelet jobban tolerálják, de csak azonos méret esetèn. Egy 40es U felnit így is jobban lenget a szèl, mint egy 35ös V felnit, cserèbe a V merevebb. A kerekek terèn a szàmháború megy, csak már annyira nincs bennük anyag, egy kis koccanástól törnek. Megint van nálam egy odacsapott Bora, amin kb 5-10 centin ki kellet pótolni az anyagot, úgy megcsapták ezek a szettek 1200g körül vannak. Az 1380grammos vision metronban nem sokkal több az anyag, de pont annyival hogy ne törjenek minden kis szélfújásra.
Summázva, az új aero vázak statikailag semmi újat nem tudnak, csak modernebb az összkép.Egyszerűen, akik eddig ellenàltak, most darálódtak be az aero világba.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Revi, Katalán kör, tegnapi szakasz, utsó 10 km!
Re: Kerékpározás
Nagy méret/ kis méret?revox írta: ↑2023.03.25., szomb. 21:38keresgettem, ez vagy valami prototípus még, vagy a Systemsix kis méretben. de ez kis méretben se annyira kicsi. a felsőcsöve viszonylag rövid,de a reach adata már nem annyira. Bár160tól ajánlják, szerintem az kicsit bátor dolog ilyen fejcsővel... a legkisebb kb 165-175 között lehet jó. de rövid a lánc illája, jól mászik elvileg...
Revi, Katalán kör, tegnapi szakasz, utsó 10 km!
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12682
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7374
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Úgy általánosságban azt vettem észre, hogy ezek a csiribiri “csőprofilos” és geojú új karbon vázak bízta nem annyira könnyűek, mint a régebbi egyszerűbb elődeik. Szerintem brutál erősítések és néhol anyagvastagságok miatt, ami viszont kell. Engem nem zavar egy 8 kg körüli, esetleg feletti bringa. A kerekek nagyobbat fejlődtek mostanában, a hajtási merevség is kellő, amit az erős váz támogat szóval összességében elhiszem, hogy a nehezebb bringa ellenére jobban megy fel hegyre. A rider amúgy is könnyebben dob le, 0,5-1,5 kg-ot, hogy a rendszer konstans tömege megmaradjon.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
mekkvan.. de érdekes, hogy a tömegre 7,9kg van megadva....
https://www.cannondale.com/en/bikes/roa ... p-axs/2020
van woman is, de valsz csak a színe. a geo elvileg ugyanaz, lehet stucni, hajtókar kisebb. viszont Ultegrával 8,1kg és még pedál, kulacstartók és garmin +400g minimum... 8,5 nem kevés. Az ultegrás Reakciós 7,1 felpakolva.... igaz, azon szingós kerék van, az 2-300g előny.
https://www.cannondale.com/en/bikes/roa ... ltegra-di2
https://www.cannondale.com/en/bikes/roa ... p-axs/2020
van woman is, de valsz csak a színe. a geo elvileg ugyanaz, lehet stucni, hajtókar kisebb. viszont Ultegrával 8,1kg és még pedál, kulacstartók és garmin +400g minimum... 8,5 nem kevés. Az ultegrás Reakciós 7,1 felpakolva.... igaz, azon szingós kerék van, az 2-300g előny.
https://www.cannondale.com/en/bikes/roa ... ltegra-di2
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
keresgettem, ez vagy valami prototípus még, vagy a Systemsix kis méretben. de ez kis méretben se annyira kicsi. a felsőcsöve viszonylag rövid,de a reach adata már nem annyira. Bár160tól ajánlják, szerintem az kicsit bátor dolog ilyen fejcsővel... a legkisebb kb 165-175 között lehet jó. de rövid a lánc illája, jól mászik elvileg...
https://99spokes.com/en-EU/bikes/cannon ... ra-ace-di2
https://99spokes.com/en-EU/bikes/cannon ... ra-ace-di2
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
egyébként a Pinarellok geojában ez a nagyon jó, hogy rövidebb felsőcsővel dolgoznak, mint sok konkurens, csakhát, ésszel kell vásárolni. pl most árulnak egy 50es F10-est, aminek 512 mérve a felsőcsöve. 170-177centi közé ajánlják. Ismerősnek a 175centihez 50es volt. Nekem is, az 512 felwőcső elvileg adja, de ha most vennék, tuti kisebbet. a Gan felsőcsöve 500mm (!!!) kedvencem méretre, sajna a Merida jobb, de geora a kis Gan messze a legjob méretű bicajom...
egyébként ez a Cannondale becsapós. sacc-kb ez a beállítás 173-175 magas ridernek jó. nekem is jó lenne a váz, de ez a nyeregmagasság nekem bőven sok.ez legalább 70-72cm magasan van. én most engedtem le 67-ről 66ra az ülőpozíciót. nameg, én Fulcrum Speed 40T(ubulare) kerékkel kérem, esetleg duraAce c40T
Re: Kerékpározás
nekem van woman vázam. amit az axxonytól elcsórtam, ugyanaz a geo,mint a férfi,de a felsőcső 1 centivel rövidebb, így a 110es stucnival ez a kis méret nagyon uralható. sokal könnyebben beállítható és így a hajtáshatékonysága is jobb.
egyébként a Pinarellok geojában ez a nagyon jó, hogy rövidebb felsőcsővel dolgoznak, mint sok konkurens, csakhát, ésszel kell vásárolni. pl most árulnak egy 50es F10-est, aminek 512 mérve a felsőcsöve. 170-177centi közé ajánlják. Ismerősnek a 175centihez 50es volt. Nekem is, az 512 felwőcső elvileg adja, de ha most vennék, tuti kisebbet. a Gan felsőcsöve 500mm (!!!) kedvencem méretre, sajna a Merida jobb, de geora a kis Gan messze a legjob méretű bicajom...
egyébként ez a Cannondale becsapós. sacc-kb ez a beállítás 173-175 magas ridernek jó. nekem is jó lenne a váz, de ez a nyeregmagasság nekem bőven sok.ez legalább 70-72cm magasan van. én most engedtem le 67-ről 66ra az ülőpozíciót. nameg, én Fulcrum Speed 40T(ubulare) kerékkel kérem, esetleg duraAce c40T
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Bánná a fene,hogy woman series,ha alacsony lennék. Elég merevnek tűnik. Semmi bowden,tárcsa. Nekem még a szín is adja.
Online
Re: Kerékpározás
De lehet woman series... eléggé lent van a felső kereszt. Csajoknak szokták,hogy be ne verjék a sundámot, ha leugranak pirosnál
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Szerintem csak kicsi méret. Ranézésre jöhet
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
De ez az aláhézagolt prosifotó
Re: Kerékpározás
Ez adja. Kipróbálnám
De ez az aláhézagolt prosifotó
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12682
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7374
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Ez 24-es?
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
Ezt(szinte) csak Ákos miatt :
Online
Re: Kerékpározás
valamit baxtam az első váltókarral, aztán bizonytalan, így kénytelen voltam a 39eshez igazítani a dolgokat. aztán úgy megszoktam, ha csak gurulok, 80-85rpm(kicsit direkt is. itt még nem forog be, kicsit erősít combban), ha meg megyek, 90-100-105(rpm), de kiadja a 17es ezt is, azt isAAttila írta: ↑2023.03.25., szomb. 16:20Nekem is a 16,17 kopott leginkább a görgőn. Ellenben már az idén úgy csináltam,hogy az órámon megváltoztattam a beállítást ,ami vezérli a görgő ellenállását,így nem "odaesnek" a tekerések,ahol eddig. Most többet mentem 12-16 között.revox írta: ↑2023.03.25., szomb. 13:54lehet a shimano is rájött. erre, aztán kicsit visszafogták a gyártástasebestyen írta: ↑2023.03.25., szomb. 13:50
Igen, csak azokat nem zabálják az e-montik. ismerősömnek próbáltam szerezni kb fél éve. Helyi bringaboltok ígérni se tudtak, a szlovákiai magyarok ígérték azt hiszem 6 hétre és végül kb 8 hét után tudtak 1 szettet biztosítani, semmi többet. Bike24, Rose meg ilyen helyeken is 30+ hétre volt írva. Azóta lehet már változott ez, nem tudom, mert én montin ezeket használom legritkábban, ez a gyengeség átka.
a többit csak azért, hátha valakit érint bringán is. nekem a görgőn valsz a 17 fog elkopni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
Re: Kerékpározás
Csak óvatosan barátom, mert mindjárt itt van ápr.9.revox írta: ↑2023.03.25., szomb. 14:50nesze neked meteoblue.... mocskosmód kisütött a Nap... mindjárt beverek egy tortát és kimegyek még egy körre tegnap felstopliztam az egyik újabb cipőt... mechazseni stoplis fotóját elirigyeltem de mára axxem kitekertem magam
az nyugtat, elég szeles az idő és kedden voltam gyökérkezeltetni és a bal pofám még igen erős duzzadásbwn/gyulladásban van, lehet a szél nem tenne jót...