Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Megvolt a katalán :)
Ez úgy van, profi mezönyben az esélyesnek van pótbicaja,de van a mezöbyben is egy párja, aki hasonló lábhosszal rendelkezik és úgy van a bicaja beállítva, hogy sz esélyes még el tudja hajtani. Ráadásul,mivel gyári ajánlás -1 vagy -2 mérettel mennek, ez megoldható, főleg egyenesen 4 kilin. Rutin meg van annyi, hogy ez belefér. De amikor átült, látszott is, hogy nem imbolyog a csípője. A kormàny az mókásan messze volt vixont De az erő vele volt
Ez úgy van, profi mezönyben az esélyesnek van pótbicaja,de van a mezöbyben is egy párja, aki hasonló lábhosszal rendelkezik és úgy van a bicaja beállítva, hogy sz esélyes még el tudja hajtani. Ráadásul,mivel gyári ajánlás -1 vagy -2 mérettel mennek, ez megoldható, főleg egyenesen 4 kilin. Rutin meg van annyi, hogy ez belefér. De amikor átült, látszott is, hogy nem imbolyog a csípője. A kormàny az mókásan messze volt vixont De az erő vele volt
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ezt már szépen nem lehetett. Kitört belőle darab, amut ki kellett pótolni és ráhúzni réteget, ami tart. Mév nem tettem állványba,de a danamikai balanszra kivi leszek(ami autóknàl a centírozás). Tuti nehezebb a javításnál, majd kiderül mennyivel. Gyári kerekekben is van kb 10g difi, az nem necces,de azért ha ettől több, 40es tempón már rángatja a kereket.Vinkler írta: ↑2023.03.26., vas. 11:39Láttam már pár karbon javítást, ami szép is volt, meg jó is, de ez így a képek alapján nem az.revox írta: ↑2023.03.26., vas. 11:35Egy szebb világban igen :)
De úgy meg tudják csinálni, simán hasznàlható. Óvatosságból lejtőn 70el ne, de az idő a karbonjavítót igazolta. 2-3 éve ragasztotta az első törött Borát megy azóta is.
De persze, ennek nem kellene így lennie, de kidobni luxus. Alföldön elgurul
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Kiállva sprintnél annyira nem számít ez a különbség szvsz.revox írta: ↑2023.03.26., vas. 09:02Mdgnézem... dgy 170centis nyert 56is vázzal? el ne mond, megyek nèznigeza123 írta: ↑2023.03.26., vas. 08:35Nagy méret/ kis méret?revox írta: ↑2023.03.25., szomb. 21:38keresgettem, ez vagy valami prototípus még, vagy a Systemsix kis méretben. de ez kis méretben se annyira kicsi. a felsőcsöve viszonylag rövid,de a reach adata már nem annyira. Bár160tól ajánlják, szerintem az kicsit bátor dolog ilyen fejcsővel... a legkisebb kb 165-175 között lehet jó. de rövid a lánc illája, jól mászik elvileg...
Revi, Katalán kör, tegnapi szakasz, utsó 10 km!
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Láttam már pár karbon javítást, ami szép is volt, meg jó is, de ez így a képek alapján nem az.revox írta: ↑2023.03.26., vas. 11:35Egy szebb világban igen :)
De úgy meg tudják csinálni, simán hasznàlható. Óvatosságból lejtőn 70el ne, de az idő a karbonjavítót igazolta. 2-3 éve ragasztotta az első törött Borát megy azóta is.
De persze, ennek nem kellene így lennie, de kidobni luxus. Alföldön elgurul
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Egy szebb világban igen :)
De úgy meg tudják csinálni, simán hasznàlható. Óvatosságból lejtőn 70el ne, de az idő a karbonjavítót igazolta. 2-3 éve ragasztotta az első törött Borát megy azóta is.
De persze, ennek nem kellene így lennie, de kidobni luxus. Alföldön elgurul
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ezt konkrétan nem kérdeztem meg, már annyi volt, nem érdekelasebestyen írta: ↑2023.03.26., vas. 10:27Lehet tudni, hogy lehet egy ilyet összehozni, azaz mi történt?
De jellemzően ráfutásos útközésnèl, vagy megpadkàzásnàl, kátyúnál. Föleg olyankor robbannak szét ha élére kapja a pofont
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Gyártón belül biztos fejlődtek, főleg akik évekig nem akarták elfogadni, hogy a kicsit nehezebb, de statikailag feszesebb aero vázak gyorsabbak. Ráasául sok gyártó úgy akart aerot építeni hogy a vàztömeg egy sloppingos vázét tudja. Csak az nem működik, így szèp lassan kezdtek a kritikus pontokon erősíteni a vázon. A vaskos csőkeredztmetszetek az alaktényező miatt kellenek, de pl a merida, ami nekem van a duplakamrás, így élére, és oldalirányba ill keresztbe is merevített megoldást használja és működik. De ettől egyszerűbb a dolog. Bő 100fős egyesületet irányítunk. Van mindenféle bicaj és nem vagyok rest elkérni, ami potenciálisan érdekes lehet. De néha beszèlgetúnk is bicajokról nomeg, itt a fiúk èles bevetésnek vetik alá. Ami közös mindben, ha túl könnyű a vàz csavarodik ha aero 900-1000g körül van, vagy jó, vagy nem, de nem jobb, mint egy-egy jólsikerült régebbi váz. Ami biztos, az újaknak sokkal modernebb az összképe. Nekem sokkal jobban tetszenek, de ezen az áron nem akarok modernebb aerot, hogy esetlegesen kevésbé gyorsul vagy a tempót nem úgy tartja. Nincs szükségem az agresszív gyorsításra, de a tudat nem engedi, hogy szebb, de gyengébbre üljek, mint ami van. Ettől punk a világVinkler írta: ↑2023.03.26., vas. 10:03A középrész, a hátsó háromszög, de az első cső is vaskosabb és ezáltal merevebb lett. A súly minimálisan változott, de igen kisebb méretekben maradt 1 kg alatt. A szettek is picit nehezebbek és a ma divatosabb 40-es 50-es kerekek sem kedveznek a súlynak.revox írta: ↑2023.03.26., vas. 09:00
Nincs vázadat,de ez se több 1kilonál, ahogy a korábbi aerok is 980g körül voltak , szintén erősített fejcső és középrésszel(nincs semmj új bennük, csak mostanra terjedt el) A Dogma F váza is nehezebb lett valamivel, erősítettek a középrészen, de nem éri el a kilot. Itt valsz a nagy kerèk és az alkatrészek hozzák a plusz tömeget.
Egyébként az új kerekek semmivel nem lettek nerevebbek, sőt, a régi V jeresztmetszet merevebb, ezek az újak a lekerekített profil miatt az oldalszelet jobban tolerálják, de csak azonos méret esetèn. Egy 40es U felnit így is jobban lenget a szèl, mint egy 35ös V felnit, cserèbe a V merevebb. A kerekek terèn a szàmháború megy, csak már annyira nincs bennük anyag, egy kis koccanástól törnek. Megint van nálam egy odacsapott Bora, amin kb 5-10 centin ki kellet pótolni az anyagot, úgy megcsapták ezek a szettek 1200g körül vannak. Az 1380grammos vision metronban nem sokkal több az anyag, de pont annyival hogy ne törjenek minden kis szélfújásra.
Summázva, az új aero vázak statikailag semmi újat nem tudnak, csak modernebb az összkép.Egyszerűen, akik eddig ellenàltak, most darálódtak be az aero világba.
Szerintem az aero vázak is fejlődtek nem kicsit, statikailag is, ez nem kérdés, egyre hatékonyabbak mászás képességben is. Ez azért nem mindig volt így. Miből gondolod, hogy semmi újat nem tudnak?
Duplakamrás vázcsömerevítés. Ehhez jön egy feszes vázgeo, kritikus pontokon rezgéselnyelö szövetekkel, és máris nem érted,mi innováció, amt aként kommunikálnak a gyártók.Persze, a többség az utóbbi időben kezdi keresni az aero gépeket, amikor már nem újdonság hanem a mainstream része, így mit se hallott ezekröl 10+ évvel ezelőtt és megy a vakítás a minden évben 20%-al merevebb vázakról.
Mai szemmel nekem a Cervelo rondasága hordoz magán ronda, de vèlhetően finom megoldásokat. A kormány merevsége függ a stucni duögétől. A ma divatos -17fokos stucnik pont nem merevek. Azt figydltem meg -8fok alatt, már rugóznak a stucnik jobban. A kormánynak és a vàltókarnak is érdemes tartani a stucni dölésszögét, ezt kínálja a Cervelo megoldása de kb nullás stucninak felel meg a szög, ha nem plusszosnak. A váz is érdekes lehet. Ök 10+ éve gyártották sz S3ast, ami úttörő volt aero téren. Nyilván léptek tovàbb, míg a többiek ptóbáltak felzárkózni. Itt a karbon mennyisége lehet érdekes,nincs e lekönnyítve nagyon.
double chamber lényege
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Szerintem egy ilyen kereket meg kellene semmisíteni, hogy senkinek se jusson eszébe használni.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5860
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7197
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Lehet tudni, hogy lehet egy ilyet összehozni, azaz mi történt?
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Lőttem párat a megrogyott Boráról. Karbonos szerint, ezek a kerekek kapnának még egy réteget, sokkal strapább(így merevebbek) is lennének, szettben kb 200g pludz tömeggel, ami még így is csak 1400g lenne, de nem kapnak. Profik lexarják, ha törik, van másik. Nem is csoda, hogy a Campa is a WTOt nyomja a normál felhasználóknak, ami masszívabb.
Edzőkerèknek még jó lesz, de ne ezzel kelljen lejtőzni
Edzőkerèknek még jó lesz, de ne ezzel kelljen lejtőzni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Persze. Erre írtam, hogy a szettek is nehezebbek lettek picivel.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Szerintem az aero vázak is fejlődtek nem kicsit, statikailag is, ez nem kérdés, egyre hatékonyabbak mászás képességben is. Ez azért nem mindig volt így. Miből gondolod, hogy semmi újat nem tudnak?
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A középrész, a hátsó háromszög, de az első cső is vaskosabb és ezáltal merevebb lett. A súly minimálisan változott, de igen kisebb méretekben maradt 1 kg alatt. A szettek is picit nehezebbek és a ma divatosabb 40-es 50-es kerekek sem kedveznek a súlynak.revox írta: ↑2023.03.26., vas. 09:00
Nincs vázadat,de ez se több 1kilonál, ahogy a korábbi aerok is 980g körül voltak , szintén erősített fejcső és középrésszel(nincs semmj új bennük, csak mostanra terjedt el) A Dogma F váza is nehezebb lett valamivel, erősítettek a középrészen, de nem éri el a kilot. Itt valsz a nagy kerèk és az alkatrészek hozzák a plusz tömeget.
Egyébként az új kerekek semmivel nem lettek nerevebbek, sőt, a régi V jeresztmetszet merevebb, ezek az újak a lekerekített profil miatt az oldalszelet jobban tolerálják, de csak azonos méret esetèn. Egy 40es U felnit így is jobban lenget a szèl, mint egy 35ös V felnit, cserèbe a V merevebb. A kerekek terèn a szàmháború megy, csak már annyira nincs bennük anyag, egy kis koccanástól törnek. Megint van nálam egy odacsapott Bora, amin kb 5-10 centin ki kellet pótolni az anyagot, úgy megcsapták ezek a szettek 1200g körül vannak. Az 1380grammos vision metronban nem sokkal több az anyag, de pont annyival hogy ne törjenek minden kis szélfújásra.
Summázva, az új aero vázak statikailag semmi újat nem tudnak, csak modernebb az összkép.Egyszerűen, akik eddig ellenàltak, most darálódtak be az aero világba.
Szerintem az aero vázak is fejlődtek nem kicsit, statikailag is, ez nem kérdés, egyre hatékonyabbak mászás képességben is. Ez azért nem mindig volt így. Miből gondolod, hogy semmi újat nem tudnak?
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Még itt a súly témához annyit,hogy szerintem egy hydro tárcsás rendszer biztosan nehezebb,mint a hagyományos rím.
Re: Kerékpározás
Lehet benne valami. Mióta 50ről 47esre váltottam, én is sokkal lassabb vagyokasebestyen írta: ↑2023.03.26., vas. 09:06
Én úgy tudtam, mindig 56-os váz nyer, csak az a kérdés ki ül rajta. Ezért vettem eddig 56-os vázakat. Most az 53-as egyből lassabb, szóval igaz lehet.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Franc, 1kor lesz...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5860
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7197
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Én úgy tudtam, mindig 56-os váz nyer, csak az a kérdés ki ül rajta. Ezért vettem eddig 56-os vázakat. Most az 53-as egyből lassabb, szóval igaz lehet.revox írta: ↑2023.03.26., vas. 09:02Mdgnézem... dgy 170centis nyert 56is vázzal? el ne mond, megyek nèznigeza123 írta: ↑2023.03.26., vas. 08:35Nagy méret/ kis méret?revox írta: ↑2023.03.25., szomb. 21:38keresgettem, ez vagy valami prototípus még, vagy a Systemsix kis méretben. de ez kis méretben se annyira kicsi. a felsőcsöve viszonylag rövid,de a reach adata már nem annyira. Bár160tól ajánlják, szerintem az kicsit bátor dolog ilyen fejcsővel... a legkisebb kb 165-175 között lehet jó. de rövid a lánc illája, jól mászik elvileg...
Revi, Katalán kör, tegnapi szakasz, utsó 10 km!
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Mdgnézem... dgy 170centis nyert 56is vázzal? el ne mond, megyek nèznigeza123 írta: ↑2023.03.26., vas. 08:35Nagy méret/ kis méret?revox írta: ↑2023.03.25., szomb. 21:38keresgettem, ez vagy valami prototípus még, vagy a Systemsix kis méretben. de ez kis méretben se annyira kicsi. a felsőcsöve viszonylag rövid,de a reach adata már nem annyira. Bár160tól ajánlják, szerintem az kicsit bátor dolog ilyen fejcsővel... a legkisebb kb 165-175 között lehet jó. de rövid a lánc illája, jól mászik elvileg...
Revi, Katalán kör, tegnapi szakasz, utsó 10 km!
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nincs vázadat,de ez se több 1kilonál, ahogy a korábbi aerok is 980g körül voltak , szintén erősített fejcső és középrésszel(nincs semmj új bennük, csak mostanra terjedt el) A Dogma F váza is nehezebb lett valamivel, erősítettek a középrészen, de nem éri el a kilot. Itt valsz a nagy kerèk és az alkatrészek hozzák a plusz tömeget.Vinkler írta: ↑2023.03.26., vas. 08:13Úgy általánosságban azt vettem észre, hogy ezek a csiribiri “csőprofilos” és geojú új karbon vázak bízta nem annyira könnyűek, mint a régebbi egyszerűbb elődeik. Szerintem brutál erősítések és néhol anyagvastagságok miatt, ami viszont kell. Engem nem zavar egy 8 kg körüli, esetleg feletti bringa. A kerekek nagyobbat fejlődtek mostanában, a hajtási merevség is kellő, amit az erős váz támogat szóval összességében elhiszem, hogy a nehezebb bringa ellenére jobban megy fel hegyre. A rider amúgy is könnyebben dob le, 0,5-1,5 kg-ot, hogy a rendszer konstans tömege megmaradjon.
Egyébként az új kerekek semmivel nem lettek nerevebbek, sőt, a régi V jeresztmetszet merevebb, ezek az újak a lekerekített profil miatt az oldalszelet jobban tolerálják, de csak azonos méret esetèn. Egy 40es U felnit így is jobban lenget a szèl, mint egy 35ös V felnit, cserèbe a V merevebb. A kerekek terèn a szàmháború megy, csak már annyira nincs bennük anyag, egy kis koccanástól törnek. Megint van nálam egy odacsapott Bora, amin kb 5-10 centin ki kellet pótolni az anyagot, úgy megcsapták ezek a szettek 1200g körül vannak. Az 1380grammos vision metronban nem sokkal több az anyag, de pont annyival hogy ne törjenek minden kis szélfújásra.
Summázva, az új aero vázak statikailag semmi újat nem tudnak, csak modernebb az összkép.Egyszerűen, akik eddig ellenàltak, most darálódtak be az aero világba.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nagy méret/ kis méret?revox írta: ↑2023.03.25., szomb. 21:38keresgettem, ez vagy valami prototípus még, vagy a Systemsix kis méretben. de ez kis méretben se annyira kicsi. a felsőcsöve viszonylag rövid,de a reach adata már nem annyira. Bár160tól ajánlják, szerintem az kicsit bátor dolog ilyen fejcsővel... a legkisebb kb 165-175 között lehet jó. de rövid a lánc illája, jól mászik elvileg...
Revi, Katalán kör, tegnapi szakasz, utsó 10 km!
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Úgy általánosságban azt vettem észre, hogy ezek a csiribiri “csőprofilos” és geojú új karbon vázak bízta nem annyira könnyűek, mint a régebbi egyszerűbb elődeik. Szerintem brutál erősítések és néhol anyagvastagságok miatt, ami viszont kell. Engem nem zavar egy 8 kg körüli, esetleg feletti bringa. A kerekek nagyobbat fejlődtek mostanában, a hajtási merevség is kellő, amit az erős váz támogat szóval összességében elhiszem, hogy a nehezebb bringa ellenére jobban megy fel hegyre. A rider amúgy is könnyebben dob le, 0,5-1,5 kg-ot, hogy a rendszer konstans tömege megmaradjon.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
mekkvan.. de érdekes, hogy a tömegre 7,9kg van megadva....
https://www.cannondale.com/en/bikes/roa ... p-axs/2020
van woman is, de valsz csak a színe. a geo elvileg ugyanaz, lehet stucni, hajtókar kisebb. viszont Ultegrával 8,1kg és még pedál, kulacstartók és garmin +400g minimum... 8,5 nem kevés. Az ultegrás Reakciós 7,1 felpakolva.... igaz, azon szingós kerék van, az 2-300g előny.
https://www.cannondale.com/en/bikes/roa ... ltegra-di2
https://www.cannondale.com/en/bikes/roa ... p-axs/2020
van woman is, de valsz csak a színe. a geo elvileg ugyanaz, lehet stucni, hajtókar kisebb. viszont Ultegrával 8,1kg és még pedál, kulacstartók és garmin +400g minimum... 8,5 nem kevés. Az ultegrás Reakciós 7,1 felpakolva.... igaz, azon szingós kerék van, az 2-300g előny.
https://www.cannondale.com/en/bikes/roa ... ltegra-di2
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
keresgettem, ez vagy valami prototípus még, vagy a Systemsix kis méretben. de ez kis méretben se annyira kicsi. a felsőcsöve viszonylag rövid,de a reach adata már nem annyira. Bár160tól ajánlják, szerintem az kicsit bátor dolog ilyen fejcsővel... a legkisebb kb 165-175 között lehet jó. de rövid a lánc illája, jól mászik elvileg...
https://99spokes.com/en-EU/bikes/cannon ... ra-ace-di2
https://99spokes.com/en-EU/bikes/cannon ... ra-ace-di2
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
nekem van woman vázam. amit az axxonytól elcsórtam, ugyanaz a geo,mint a férfi,de a felsőcső 1 centivel rövidebb, így a 110es stucnival ez a kis méret nagyon uralható. sokal könnyebben beállítható és így a hajtáshatékonysága is jobb.
egyébként a Pinarellok geojában ez a nagyon jó, hogy rövidebb felsőcsővel dolgoznak, mint sok konkurens, csakhát, ésszel kell vásárolni. pl most árulnak egy 50es F10-est, aminek 512 mérve a felsőcsöve. 170-177centi közé ajánlják. Ismerősnek a 175centihez 50es volt. Nekem is, az 512 felwőcső elvileg adja, de ha most vennék, tuti kisebbet. a Gan felsőcsöve 500mm (!!!) kedvencem méretre, sajna a Merida jobb, de geora a kis Gan messze a legjob méretű bicajom...
egyébként ez a Cannondale becsapós. sacc-kb ez a beállítás 173-175 magas ridernek jó. nekem is jó lenne a váz, de ez a nyeregmagasság nekem bőven sok.ez legalább 70-72cm magasan van. én most engedtem le 67-ről 66ra az ülőpozíciót. nameg, én Fulcrum Speed 40T(ubulare) kerékkel kérem, esetleg duraAce c40T
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Bánná a fene,hogy woman series,ha alacsony lennék. Elég merevnek tűnik. Semmi bowden,tárcsa. Nekem még a szín is adja.
Re: Kerékpározás
De lehet woman series... eléggé lent van a felső kereszt. Csajoknak szokták,hogy be ne verjék a sundámot, ha leugranak pirosnál
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu