Ennyi. Én is azért vettem, mert sok olyan általam kedvelt útvonal van, ami outival számomra járhatatlan. Ezzel meg le tudom tekerni azt is. És ez jó minőségű úton is sokkal kényelmesebb. Mivel nem versenyzek, ezért ott érdekes csak a tempó, mikor hasonló kondíciójú emberrel vagy emberekkel megyek közösen, mert értelemszerűen ott nekem sokkal több energiámba kerül ugyanaz a tempó.pärt írta: ↑2023.03.24., pén. 12:02Én még acélvázon szocializálódtam, nekem 8,5-9kg nem sok, no meg az enyém sem sokkal könnyebb.asebestyen írta: ↑2023.03.24., pén. 11:42
Egy csúcs össztelós monti is 10kg alatt van már. :) Merevfarúak simán, pedig a kerekük még nehezebb.
Ami ezen van gumi 300g, szóval nem vészes annyira.
Néha eljátszom a gondolattal, hogy mint Vágási Feri a vindóz kilencvenötbe, úgy én is beszállnék a karbonvázas csodák világába. Napi rítus, hogy ránézek az apróra, de mindig az a vége, hogy lebeszélem magamat. Ezekhez a csodákhoz képest nehéz a gépem, légellenása mint egy Kossuth emlékműé meg hajladozik is, mint a főtt makaróni, de mégis nagyon szeretem. Meg úgysem sietek sehova, ha mégis, akkor öt perccel hamarabb indulok.
Tegnap egy suhanc egy 50ccm-es p..csköszörűvel ráhajolva a kormányra megelőzött lejtőn. Küzdöttem, mint malac a jégen, de szép lassan távolodott. Ez azért nem esett jól.