Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5859
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
A Rotor középrész még nem ért ide, viszont a BB30 porvédők meg az FSA Road adapterek igen, úgyhogy azokat beraktam. Nem kell hézagoló. Az első váltó bowdenje rövid volt, ki akartam gyorsan cserélni, ebből egy fékváltókar szétszedés lett, ami ugye bandázs letekeréssel jár. Ekkor kiderült, hogy a sáros és rozsdás bowdenház és karok lettek körbetekerve nemrég a helyi bicajboltban. Akkor új (egyelőre occsó) alu lapos kormány, új bowdenezés, stb. Az első váltó bowdenjének fűrész effektusa DIY módon kiiktatva. Nem szeretem, de ez van. Most használható, még a váltók finom hangolása vissza van, de tekerhető, a váltáshoz szükséges erő kb 1/3-a.. Vasárnap endurance, akkor letesztelem. Ma csak 1 rövid 1h teszt volt, működött. Szoknom kell mindent. 52/36 szokatlan, ráadásul magasabb pedálfordulaton kell mennem, mint azelőtt, szóval lehet váltogatni feszt. Nem gyorsabb, mint a Cannondale, talán nem is lassabb, viszont ezen van fék. :) Kollégám is kipróbálta ezt is, azt mondta függőlegesen nem olyan merev, mint a Cannondale, oldalra viszont sokkal merevebb.Kb egyetértek. Őssze kell szoknunk még.
Jah, megjött a Jagwire elektromos kábel és bowden behúzó szett, ami nem megy be a vázba a lyukon, de mint kiderült nem is kell, olyan egyszerűen el lehet benne vezetni a bowdeneket szerszám nélkül. Még egy kacattal több van.
. . .
Jah, megjött a Jagwire elektromos kábel és bowden behúzó szett, ami nem megy be a vázba a lyukon, de mint kiderült nem is kell, olyan egyszerűen el lehet benne vezetni a bowdeneket szerszám nélkül. Még egy kacattal több van.
. . .
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Re: Kerékpározás
Óóó, nagy buli 500lóerővel 20-al is menni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Én el kezdtem foglalkozni magammal. A héten ma volt a 3. tekerésem. Ez a mai, görgön volt 1,5h, de a jobb térdem belül "megszólalt". Nem vészes, de ez csak egy GA1 volt, alig 165w. És a Deda-t tettem fel, amivel kint vígan megyek.
Re: Kerékpározás
Revi, ezek szerint a géped csúcs, most már csak magadat kell kezelésbe venned különben ki hajtja ki a géped tudását
Online
Re: Kerékpározás
Míg Áki nem jön, én kész vagyok a Metronnal. Sokkal közvetlenebb lett, a gázreakciók acélosan fulcrumos lett. Egyenes jól felpörög és utána jól tartja a tempót. Amiben gyengébb a kónuszos fulrum/campa kerekektől, az a kanyar. A Metron ipricsapágyas, így hátra is iparis csapággyal bíró agyat tettem. Egy QuattroLG agyát szereltem be. A kónuszos Campa kerekek kanyarban stabilabban követik a szűken levágott ívet. Ez izgágább. Valsz azért kb ugyanazt ki lehet vele lejtőzni,de a kónuszos agyakkal szebben. Ez egy vadparaszt tranyós erősítő, aminek pici, de zavaró torzításai vannak, míg a kónuszosak finomlelkű csövesek, de jó értelemben. Viszont a 40-es méret nagyon jó. Jó a perdülete, de azért csak profilos, magasabb. Szerintem kb ez az ideális felnimagasság. De összességében van benne valami biztató. Szerintem síkon jól fog meni. Nomeg, azok a torzítások se nagyon neccesek, csak sok év campa kerámia után feltűnik a difi.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ákos, hogy haladsz a Specivel?
Online
Re: Kerékpározás
A hajtókar nem áll annyira ki, mint a többi esetén. Így nemcsak a tengely van nagyobb távolságra megtámasztva , hanem a hajtlókar helyzete is közelebb van a függőlegeshez.zoli73 írta: ↑2022.10.06., csüt. 22:04Elnézve ezeket, és a hasonló középcsapágy típusokat, felmerül bennem egy kérdés. Ezek a váz csapágyházán kívülre került csapágyak, jelentősen szélesítik a pedáltávolságot, ez nem befolyásolja negatívan a tekerést? Láttam közelről több ilyen beszerelt csapágyat, és a szokásos 68/73mm-es csapágyházat, mindkét oldalon bő 10mm-rel megnöveli. Ettől nem válik kényelmetlenné a tekerés? Nem kell negyon terpeszteni, vagy megszokható?revox írta: ↑2022.10.04., kedd 23:09Valld be, hifista vagy én sose szégyeltem, hogy a hfiben maga a berendezés és az install is leköt. Kb 30 éve beraktam egy hififórumon, amikor nagyon technikáztak, hogy a zenét hallgatom, nem a hifit. Na, ez azóta népszerű duma lett, de kamuztam, mindig érdekelt, hogy tudom a rendszert kimaxolni, xal kütyüztem is bőségesenasebestyen írta: ↑2022.10.04., kedd 21:42
Mindennel is lemaradok. Épp betegségből próbálok kikecmergni...
Egyelőre visszarakom a cuccokat a Cannondale-re és akkor azzal tudok menni. :)
BB30 a közepe, egyik oldalon FSA, másik oldalon BBB szűkítő, porvédők hiányoznak a BB30 csapágynál, van viszont egy 2.5mm-es hézagoló, amivel se bal, se jobb oldalra rakva nincs középen. Megrendeltem az új FSA Road BB30-24 reducer szettet, BB30 porvédőket, hullámos alátétet, és egy BBB hézagoló szettet, de arra szerintem nem lesz szükség. Az első váltó bowdenje egyszerűen rövid, a csavar után a krimpelt végdugó van, nem lehet engedni rajta. Újra akarom bowdenezni az egészet. Ahhoz is megrendelve a szerszám, a vázon belüli vezetéshez. Szóval még kell vele játszani, hogy jó legyen. De mocsok merev a Cannondale-hez képest, mindig ezt érzem, ahogy ráülök egy próbára.
Xal úgy látom, imádsz szerelni de ismerős a helyzet
Viccet félre, a pf30-24 ez lenne?
https://www.bike24.com/p250227.html
Mert ezzel a csapágyad bent marad a vázban, ha jól sejtem és a hajtókar kimtebb kerül, nem közverlenül a csapágycsésze mellett forog. Kimaradtam abból a részből, de most akkor ezen milyen szett van? Shimano és a hajtány is az marad?
Ha ez van, az ilyen (lenti link) rendszerű BB-vel a csapágyak lényegesen kintebb futnak, az meg a merev testek statikája szerint jobb "tartót" eredményez, kisebb tengelyhajlással. Xal ha a váz bb része 68mm széles, akkor ha bevált a bicaj, érdemes ilyen rendszerűre cserélni. A hézagolással se kel bajlódni.
https://www.bike24.com/p230782.html?sou ... anonymized
Ja, ha bovdenezel, könyörgöm, dugaszold be azt a lyukat de szilikoncsövön vezesd ki
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- zoli73
- V.I.P.
- Hozzászólások: 3748
- Csatlakozott: 2010.01.16., szomb. 22:11
- Értékelés: 2350
- Tartózkodási hely: 2465
Re: Kerékpározás
Elnézve ezeket, és a hasonló középcsapágy típusokat, felmerül bennem egy kérdés. Ezek a váz csapágyházán kívülre került csapágyak, jelentősen szélesítik a pedáltávolságot, ez nem befolyásolja negatívan a tekerést? Láttam közelről több ilyen beszerelt csapágyat, és a szokásos 68/73mm-es csapágyházat, mindkét oldalon bő 10mm-rel megnöveli. Ettől nem válik kényelmetlenné a tekerés? Nem kell negyon terpeszteni, vagy megszokható?revox írta: ↑2022.10.04., kedd 23:09Valld be, hifista vagy én sose szégyeltem, hogy a hfiben maga a berendezés és az install is leköt. Kb 30 éve beraktam egy hififórumon, amikor nagyon technikáztak, hogy a zenét hallgatom, nem a hifit. Na, ez azóta népszerű duma lett, de kamuztam, mindig érdekelt, hogy tudom a rendszert kimaxolni, xal kütyüztem is bőségesenasebestyen írta: ↑2022.10.04., kedd 21:42Mindennel is lemaradok. Épp betegségből próbálok kikecmergni...
Egyelőre visszarakom a cuccokat a Cannondale-re és akkor azzal tudok menni. :)
BB30 a közepe, egyik oldalon FSA, másik oldalon BBB szűkítő, porvédők hiányoznak a BB30 csapágynál, van viszont egy 2.5mm-es hézagoló, amivel se bal, se jobb oldalra rakva nincs középen. Megrendeltem az új FSA Road BB30-24 reducer szettet, BB30 porvédőket, hullámos alátétet, és egy BBB hézagoló szettet, de arra szerintem nem lesz szükség. Az első váltó bowdenje egyszerűen rövid, a csavar után a krimpelt végdugó van, nem lehet engedni rajta. Újra akarom bowdenezni az egészet. Ahhoz is megrendelve a szerszám, a vázon belüli vezetéshez. Szóval még kell vele játszani, hogy jó legyen. De mocsok merev a Cannondale-hez képest, mindig ezt érzem, ahogy ráülök egy próbára.
Xal úgy látom, imádsz szerelni de ismerős a helyzet
Viccet félre, a pf30-24 ez lenne?
https://www.bike24.com/p250227.html
Mert ezzel a csapágyad bent marad a vázban, ha jól sejtem és a hajtókar kimtebb kerül, nem közverlenül a csapágycsésze mellett forog. Kimaradtam abból a részből, de most akkor ezen milyen szett van? Shimano és a hajtány is az marad?
Ha ez van, az ilyen (lenti link) rendszerű BB-vel a csapágyak lényegesen kintebb futnak, az meg a merev testek statikája szerint jobb "tartót" eredményez, kisebb tengelyhajlással. Xal ha a váz bb része 68mm széles, akkor ha bevált a bicaj, érdemes ilyen rendszerűre cserélni. A hézagolással se kel bajlódni.
https://www.bike24.com/p230782.html?sou ... anonymized
Ja, ha bovdenezel, könyörgöm, dugaszold be azt a lyukat de szilikoncsövön vezesd ki
MoFi - Funk Firm - "Palotás" phono - Audio Research - JBL - Neotech - LessLoss - WireWorld - UsaAudio
Re: Kerékpározás
Az biztos,hogy Tamás egy "picit kilógna" közülükasebestyen írta: ↑2022.10.06., csüt. 20:58Mondjuk "picit" más a testalkatuk, mint az átlag európainak.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5859
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Mondjuk "picit" más a testalkatuk, mint az átlag európainak.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
De ez is olyan,hogy próbálni kell. Az ajánlás alapján egy 174cm magas embernek jó lenne a 47, 50, 52 váz. Rá lehet állítani. Na de melyiket érzi majd "komfortosabbnak" az csak kint derül ki.
Online
Követve a japán sorozatot, az kb 185-205 lenne.
Monnyuk a madzsarok kizártak
Re: Kerékpározás
A japcsik kihagyták az 59-est, érthető okoból
Követve a japán sorozatot, az kb 185-205 lenne.
Monnyuk a madzsarok kizártak
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Nekem nem is gyártanak vázat…
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
Csak érdekességképp, mi a méretajánlása a magyar kereskedőnek és a látszólag hozzáértő japánnak.
Ugyanaz a Reacto ajánlása. Jelzem, az én régim S volt (50) és nekem 166-hoz (de lehet akkor még voltam 168 cm is ). Egyértelműen a japánt érzem reálisnak és jól belőttnek. Nekem az S-es mindig nagy volt. Síkon nem adta ki,de kanyarban gondban voltam mindig, nem tudtam úg, borítani, ahogy szerettem volna. És a Pinarellom még kisebb...
Ugyanaz a Reacto ajánlása. Jelzem, az én régim S volt (50) és nekem 166-hoz (de lehet akkor még voltam 168 cm is ). Egyértelműen a japánt érzem reálisnak és jól belőttnek. Nekem az S-es mindig nagy volt. Síkon nem adta ki,de kanyarban gondban voltam mindig, nem tudtam úg, borítani, ahogy szerettem volna. És a Pinarellom még kisebb...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Majd az após esztergályát bevetjük
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Minden megoldható.
If it ain't broke, don't fix it.
If it ain't broke, don't fix it.
Online
Re: Kerékpározás
Sebi, vagy aki érintett lehet!
A rosebikes-on 15eur most ez a betét nekem nem menne be a reactoba, mert a bb30-as csapágynak egy, fészek van kialakítva, van egy válla belül, hogy a csapágy ne tudjon bentebb menni., mint kell. Xal ez nem menne be. De rendeltem egyet, mert legalább a menetes rész megvan,aztán lehet valahogy meg lehet mókolni, ha a szükség úgy hozná. A közepét akár le tudom esztergáltatni, hogy beférjen a váll furatába (szerintem kb D34-36 lehet. De az lehet nem adja ki... ). De így is középen el kell vágni, viszont a központosításhoz valami hüvelybe/ráméretezett csődarabba össze kell "dugni". De megoldható és a menetes pogácsák így adottak, azt legalább nem kell gyártatni.
Most ránéztem,egyelőre a Rotor csapágy jó benne és merevnek is tűnik, de nincs az a bb30, ami egyszer ne kopjon ki... Az "új" Reactot végállomásnak tekintem, nem szeretném 5 év múlva a közepe miatt kidobni...
A rosebikes-on 15eur most ez a betét nekem nem menne be a reactoba, mert a bb30-as csapágynak egy, fészek van kialakítva, van egy válla belül, hogy a csapágy ne tudjon bentebb menni., mint kell. Xal ez nem menne be. De rendeltem egyet, mert legalább a menetes rész megvan,aztán lehet valahogy meg lehet mókolni, ha a szükség úgy hozná. A közepét akár le tudom esztergáltatni, hogy beférjen a váll furatába (szerintem kb D34-36 lehet. De az lehet nem adja ki... ). De így is középen el kell vágni, viszont a központosításhoz valami hüvelybe/ráméretezett csődarabba össze kell "dugni". De megoldható és a menetes pogácsák így adottak, azt legalább nem kell gyártatni.
Most ránéztem,egyelőre a Rotor csapágy jó benne és merevnek is tűnik, de nincs az a bb30, ami egyszer ne kopjon ki... Az "új" Reactot végállomásnak tekintem, nem szeretném 5 év múlva a közepe miatt kidobni...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
https://www.bike24.de/p1158630.html?sou ... 473175db3f
Re: Kerékpározás
Spanyolviasz...revox írta: ↑2022.10.05., szer. 22:21Egyébjént, aki ezeket a pf30, stb szabványokat kitalálta, vélhetően őt is, de a leszármazottait is 10 generációra terjedően eltiltanám a tervezőasztaltól. Sajna manapság nem megkerülhető, vagy csak nehezen, de van egy "tervem", amihez csak egy jó szaki kellene, pontos masinával és jó anyagokkal, pl 7050-es alu. A bb perselye D42mm. Egy plusszos, 42-es betétet kellene esztergáltatni, aminek a palástját berovátkolnák. Kb R0,3mm plusszosan legyártva és 0,3mm-es rovátkolással be lehetne préselni a csapágycsészébe (az is alu, szerintem 3 tizedet bele lehet paszírozni, de kettőt biztos), persze, megkenve egy kis betonbiztos ragasztóval is. Nyilván a beragasztandó korongokba halálprecizen menne a BSA menet. Annyi, a sima D42 " korong" esetén nem lenne elegendő a menetszám a stabil kötéshez (bár valsz elég lenne, de játszunk biztonsági játékot), így lépcsószetesen kellene a betétet megoldani, hogy a D42 befekszik, de szélesebb lenne tengelyirányba, hogy a csapágycsésze menete legalább 10mm hosszan csatlakozzon.
Van BP-en Imre Zsolti nevű srác, szerintem kapható az ilyenekre. Mindenesetre ha nekem elkezd kotyogni a reacto, ez nem atomfizika, csak kell hozzá gép. Szerintem még egy műhelyrajz menne, azt vállalom
https://www.bike24.de/p1158630.html?sou ... 473175db3f
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Uraim, de jó, hogy Önök még mindig tekernek!revox írta: ↑2022.10.04., kedd 23:09Valld be, hifista vagy én sose szégyeltem, hogy a hfiben maga a berendezés és az install is leköt. Kb 30 éve beraktam egy hififórumon, amikor nagyon technikáztak, hogy a zenét hallgatom, nem a hifit. Na, ez azóta népszerű duma lett, de kamuztam, mindig érdekelt, hogy tudom a rendszert kimaxolni, xal kütyüztem is bőségesenasebestyen írta: ↑2022.10.04., kedd 21:42Mindennel is lemaradok. Épp betegségből próbálok kikecmergni...
Egyelőre visszarakom a cuccokat a Cannondale-re és akkor azzal tudok menni. :)
BB30 a közepe, egyik oldalon FSA, másik oldalon BBB szűkítő, porvédők hiányoznak a BB30 csapágynál, van viszont egy 2.5mm-es hézagoló, amivel se bal, se jobb oldalra rakva nincs középen. Megrendeltem az új FSA Road BB30-24 reducer szettet, BB30 porvédőket, hullámos alátétet, és egy BBB hézagoló szettet, de arra szerintem nem lesz szükség. Az első váltó bowdenje egyszerűen rövid, a csavar után a krimpelt végdugó van, nem lehet engedni rajta. Újra akarom bowdenezni az egészet. Ahhoz is megrendelve a szerszám, a vázon belüli vezetéshez. Szóval még kell vele játszani, hogy jó legyen. De mocsok merev a Cannondale-hez képest, mindig ezt érzem, ahogy ráülök egy próbára.
Xal úgy látom, imádsz szerelni de ismerős a helyzet
Viccet félre, a pf30-24 ez lenne?
https://www.bike24.com/p250227.html
Mert ezzel a csapágyad bent marad a vázban, ha jól sejtem és a hajtókar kimtebb kerül, nem közverlenül a csapágycsésze mellett forog. Kimaradtam abból a részből, de most akkor ezen milyen szett van? Shimano és a hajtány is az marad?
Ha ez van, az ilyen (lenti link) rendszerű BB-vel a csapágyak lényegesen kintebb futnak, az meg a merev testek statikája szerint jobb "tartót" eredményez, kisebb tengelyhajlással. Xal ha a váz bb része 68mm széles, akkor ha bevált a bicaj, érdemes ilyen rendszerűre cserélni. A hézagolással se kel bajlódni.
https://www.bike24.com/p230782.html?sou ... anonymized
Ja, ha bovdenezel, könyörgöm, dugaszold be azt a lyukat de szilikoncsövön vezesd ki
Tutu, nem is vágtam, hogy ez a klasszikus idézet Tőled származik
Amúgy sztem a kütyüzés az igazi hobbizás, most, hogy fotózgatok, kezdem megunni az autofókuszos objektíveket... Minél több pepecselés, szüttyögés, odafigyelés, annál jobb minden hobbi
Online
Re: Kerékpározás
Egyébjént, aki ezeket a pf30, stb szabványokat kitalálta, vélhetően őt is, de a leszármazottait is 10 generációra terjedően eltiltanám a tervezőasztaltól. Sajna manapság nem megkerülhető, vagy csak nehezen, de van egy "tervem", amihez csak egy jó szaki kellene, pontos masinával és jó anyagokkal, pl 7050-es alu. A bb perselye D42mm. Egy plusszos, 42-es betétet kellene esztergáltatni, aminek a palástját berovátkolnák. Kb R0,3mm plusszosan legyártva és 0,3mm-es rovátkolással be lehetne préselni a csapágycsészébe (az is alu, szerintem 3 tizedet bele lehet paszírozni, de kettőt biztos), persze, megkenve egy kis betonbiztos ragasztóval is. Nyilván a beragasztandó korongokba halálprecizen menne a BSA menet. Annyi, a sima D42 " korong" esetén nem lenne elegendő a menetszám a stabil kötéshez (bár valsz elég lenne, de játszunk biztonsági játékot), így lépcsószetesen kellene a betétet megoldani, hogy a D42 befekszik, de szélesebb lenne tengelyirányba, hogy a csapágycsésze menete legalább 10mm hosszan csatlakozzon.
Van BP-en Imre Zsolti nevű srác, szerintem kapható az ilyenekre. Mindenesetre ha nekem elkezd kotyogni a reacto, ez nem atomfizika, csak kell hozzá gép. Szerintem még egy műhelyrajz menne, azt vállalom
Van BP-en Imre Zsolti nevű srác, szerintem kapható az ilyenekre. Mindenesetre ha nekem elkezd kotyogni a reacto, ez nem atomfizika, csak kell hozzá gép. Szerintem még egy műhelyrajz menne, azt vállalom
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Ja, van bal és jobb oldala. Első blikkre semmi értelme,de jelölik. Biztos ami biztos, oldalhelyesen raktam be. Másnem a lelket nyugtatja
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Csak megnyugtatásként: technikailag ez úgy néz ki, összecsavarva a két fél hüvely, kb 20mm hosszan csatlakozik. böven kiadja montinál is, nem 4-5 menet csatlakozik, sokkal több,ráadásul elég sűrűmenetes, van önzárás kenve is bőven.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Néztem én is,ilyen az enyém isasebestyen írta: ↑2022.10.05., szer. 09:56
Megrendeltem. Gyártó weblapján se lehet csak acél vagy kerámia csapágyas verzió közül választani, hogy road vagy mtb, ilyen opció nincs.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5859
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Megrendeltem. Gyártó weblapján se lehet csak acél vagy kerámia csapágyas verzió közül választani, hogy road vagy mtb, ilyen opció nincs.revox írta: ↑2022.10.05., szer. 08:41Sztem csak arra céloznak, mtbhrz is jó. Nekem sztem ez van és jó a 68ba. De este elolvasom pontosan, de 99.99, hogy én ezt vettem a reactoba az 100,hogy ilyen rotort és mive menetes jó 68 és 73ba is.asebestyen írta: ↑2022.10.05., szer. 00:04Igen, az lesz. A Speci montin is ilyen FSA adapterrel van BB30-Shimano 24-re alakítva. Csak annak más a száma, MTB-hez való.revox írta: ↑2022.10.04., kedd 23:09
Valld be, hifista vagy én sose szégyeltem, hogy a hfiben maga a berendezés és az install is leköt. Kb 30 éve beraktam egy hififórumon, amikor nagyon technikáztak, hogy a zenét hallgatom, nem a hifit. Na, ez azóta népszerű duma lett, de kamuztam, mindig érdekelt, hogy tudom a rendszert kimaxolni, xal kütyüztem is bőségesen
Xal úgy látom, imádsz szerelni de ismerős a helyzet
Viccet félre, a pf30-24 ez lenne?
https://www.bike24.com/p250227.html
Mert ezzel a csapágyad bent marad a vázban, ha jól sejtem és a hajtókar kimtebb kerül, nem közverlenül a csapágycsésze mellett forog. Kimaradtam abból a részből, de most akkor ezen milyen szett van? Shimano és a hajtány is az marad?
Ha ez van, az ilyen (lenti link) rendszerű BB-vel a csapágyak lényegesen kintebb futnak, az meg a merev testek statikája szerint jobb "tartót" eredményez, kisebb tengelyhajlással. Xal ha a váz bb része 68mm széles, akkor ha bevált a bicaj, érdemes ilyen rendszerűre cserélni. A hézagolással se kel bajlódni.
https://www.bike24.com/p230782.html?sou ... anonymized
Ja, ha bovdenezel, könyörgöm, dugaszold be azt a lyukat de szilikoncsövön vezesd ki
Amit Te linkeltél rotor, az is nagyon tetszik, sőt, az sokkal jobban, de a linken is MTB verzió van írva.
Ez 68 széles csapágyház, igen.
Gyártói leírás szerint ilyen verziók vannak:
Versions: PF4224 68mm road steel black - 119g | PF4224 68mm road ceramic red - 113g | PF4224 73mm mtb steel black - 124g | PF4224 73mm mtb ceramic red - 118g
Tehát ami MTB verzió, az 73-as szélességhez van. Vagy nem?
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés