Néztem én is,ilyen az enyém isasebestyen írta: ↑2022.10.05., szer. 09:56
Megrendeltem. Gyártó weblapján se lehet csak acél vagy kerámia csapágyas verzió közül választani, hogy road vagy mtb, ilyen opció nincs.
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5860
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Megrendeltem. Gyártó weblapján se lehet csak acél vagy kerámia csapágyas verzió közül választani, hogy road vagy mtb, ilyen opció nincs.revox írta: ↑2022.10.05., szer. 08:41Sztem csak arra céloznak, mtbhrz is jó. Nekem sztem ez van és jó a 68ba. De este elolvasom pontosan, de 99.99, hogy én ezt vettem a reactoba az 100,hogy ilyen rotort és mive menetes jó 68 és 73ba is.asebestyen írta: ↑2022.10.05., szer. 00:04Igen, az lesz. A Speci montin is ilyen FSA adapterrel van BB30-Shimano 24-re alakítva. Csak annak más a száma, MTB-hez való.revox írta: ↑2022.10.04., kedd 23:09
Valld be, hifista vagy én sose szégyeltem, hogy a hfiben maga a berendezés és az install is leköt. Kb 30 éve beraktam egy hififórumon, amikor nagyon technikáztak, hogy a zenét hallgatom, nem a hifit. Na, ez azóta népszerű duma lett, de kamuztam, mindig érdekelt, hogy tudom a rendszert kimaxolni, xal kütyüztem is bőségesen
Xal úgy látom, imádsz szerelni de ismerős a helyzet
Viccet félre, a pf30-24 ez lenne?
https://www.bike24.com/p250227.html
Mert ezzel a csapágyad bent marad a vázban, ha jól sejtem és a hajtókar kimtebb kerül, nem közverlenül a csapágycsésze mellett forog. Kimaradtam abból a részből, de most akkor ezen milyen szett van? Shimano és a hajtány is az marad?
Ha ez van, az ilyen (lenti link) rendszerű BB-vel a csapágyak lényegesen kintebb futnak, az meg a merev testek statikája szerint jobb "tartót" eredményez, kisebb tengelyhajlással. Xal ha a váz bb része 68mm széles, akkor ha bevált a bicaj, érdemes ilyen rendszerűre cserélni. A hézagolással se kel bajlódni.
https://www.bike24.com/p230782.html?sou ... anonymized
Ja, ha bovdenezel, könyörgöm, dugaszold be azt a lyukat de szilikoncsövön vezesd ki
Amit Te linkeltél rotor, az is nagyon tetszik, sőt, az sokkal jobban, de a linken is MTB verzió van írva.
Ez 68 széles csapágyház, igen.
Gyártói leírás szerint ilyen verziók vannak:
Versions: PF4224 68mm road steel black - 119g | PF4224 68mm road ceramic red - 113g | PF4224 73mm mtb steel black - 124g | PF4224 73mm mtb ceramic red - 118g
Tehát ami MTB verzió, az 73-as szélességhez van. Vagy nem?
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Sztem csak arra céloznak, mtbhrz is jó. Nekem sztem ez van és jó a 68ba. De este elolvasom pontosan, de 99.99, hogy én ezt vettem a reactoba az 100,hogy ilyen rotort és mive menetes jó 68 és 73ba is.asebestyen írta: ↑2022.10.05., szer. 00:04Igen, az lesz. A Speci montin is ilyen FSA adapterrel van BB30-Shimano 24-re alakítva. Csak annak más a száma, MTB-hez való.revox írta: ↑2022.10.04., kedd 23:09
Valld be, hifista vagy én sose szégyeltem, hogy a hfiben maga a berendezés és az install is leköt. Kb 30 éve beraktam egy hififórumon, amikor nagyon technikáztak, hogy a zenét hallgatom, nem a hifit. Na, ez azóta népszerű duma lett, de kamuztam, mindig érdekelt, hogy tudom a rendszert kimaxolni, xal kütyüztem is bőségesen
Xal úgy látom, imádsz szerelni de ismerős a helyzet
Viccet félre, a pf30-24 ez lenne?
https://www.bike24.com/p250227.html
Mert ezzel a csapágyad bent marad a vázban, ha jól sejtem és a hajtókar kimtebb kerül, nem közverlenül a csapágycsésze mellett forog. Kimaradtam abból a részből, de most akkor ezen milyen szett van? Shimano és a hajtány is az marad?
Ha ez van, az ilyen (lenti link) rendszerű BB-vel a csapágyak lényegesen kintebb futnak, az meg a merev testek statikája szerint jobb "tartót" eredményez, kisebb tengelyhajlással. Xal ha a váz bb része 68mm széles, akkor ha bevált a bicaj, érdemes ilyen rendszerűre cserélni. A hézagolással se kel bajlódni.
https://www.bike24.com/p230782.html?sou ... anonymized
Ja, ha bovdenezel, könyörgöm, dugaszold be azt a lyukat de szilikoncsövön vezesd ki
Amit Te linkeltél rotor, az is nagyon tetszik, sőt, az sokkal jobban, de a linken is MTB verzió van írva.
Ez 68 széles csapágyház, igen.
Gyártói leírás szerint ilyen verziók vannak:
Versions: PF4224 68mm road steel black - 119g | PF4224 68mm road ceramic red - 113g | PF4224 73mm mtb steel black - 124g | PF4224 73mm mtb ceramic red - 118g
Tehát ami MTB verzió, az 73-as szélességhez van. Vagy nem?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Amit Te linkeltél rotor, az is nagyon tetszik, sőt, az sokkal jobban, de a linken is MTB verzió van írva.
Ez 68 széles csapágyház, igen.
Gyártói leírás szerint ilyen verziók vannak:
Versions: PF4224 68mm road steel black - 119g | PF4224 68mm road ceramic red - 113g | PF4224 73mm mtb steel black - 124g | PF4224 73mm mtb ceramic red - 118g
Tehát ami MTB verzió, az 73-as szélességhez van. Vagy nem?
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5860
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Igen, az lesz. A Speci montin is ilyen FSA adapterrel van BB30-Shimano 24-re alakítva. Csak annak más a száma, MTB-hez való.revox írta: ↑2022.10.04., kedd 23:09
Valld be, hifista vagy én sose szégyeltem, hogy a hfiben maga a berendezés és az install is leköt. Kb 30 éve beraktam egy hififórumon, amikor nagyon technikáztak, hogy a zenét hallgatom, nem a hifit. Na, ez azóta népszerű duma lett, de kamuztam, mindig érdekelt, hogy tudom a rendszert kimaxolni, xal kütyüztem is bőségesen
Xal úgy látom, imádsz szerelni de ismerős a helyzet
Viccet félre, a pf30-24 ez lenne?
https://www.bike24.com/p250227.html
Mert ezzel a csapágyad bent marad a vázban, ha jól sejtem és a hajtókar kimtebb kerül, nem közverlenül a csapágycsésze mellett forog. Kimaradtam abból a részből, de most akkor ezen milyen szett van? Shimano és a hajtány is az marad?
Ha ez van, az ilyen (lenti link) rendszerű BB-vel a csapágyak lényegesen kintebb futnak, az meg a merev testek statikája szerint jobb "tartót" eredményez, kisebb tengelyhajlással. Xal ha a váz bb része 68mm széles, akkor ha bevált a bicaj, érdemes ilyen rendszerűre cserélni. A hézagolással se kel bajlódni.
https://www.bike24.com/p230782.html?sou ... anonymized
Ja, ha bovdenezel, könyörgöm, dugaszold be azt a lyukat de szilikoncsövön vezesd ki
Amit Te linkeltél rotor, az is nagyon tetszik, sőt, az sokkal jobban, de a linken is MTB verzió van írva.
Ez 68 széles csapágyház, igen.
Gyártói leírás szerint ilyen verziók vannak:
Versions: PF4224 68mm road steel black - 119g | PF4224 68mm road ceramic red - 113g | PF4224 73mm mtb steel black - 124g | PF4224 73mm mtb ceramic red - 118g
Tehát ami MTB verzió, az 73-as szélességhez van. Vagy nem?
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Visszalapoztam, Ultegra. OK,
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Jagwire pro, überfaxa, ráadászul van benne minden bixbax, nem kell venni kábelvéget, stb... Beszerelni is barátságosan könnyű,
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Valld be, hifista vagy én sose szégyeltem, hogy a hfiben maga a berendezés és az install is leköt. Kb 30 éve beraktam egy hififórumon, amikor nagyon technikáztak, hogy a zenét hallgatom, nem a hifit. Na, ez azóta népszerű duma lett, de kamuztam, mindig érdekelt, hogy tudom a rendszert kimaxolni, xal kütyüztem is bőségesenasebestyen írta: ↑2022.10.04., kedd 21:42Mindennel is lemaradok. Épp betegségből próbálok kikecmergni...
Egyelőre visszarakom a cuccokat a Cannondale-re és akkor azzal tudok menni. :)
BB30 a közepe, egyik oldalon FSA, másik oldalon BBB szűkítő, porvédők hiányoznak a BB30 csapágynál, van viszont egy 2.5mm-es hézagoló, amivel se bal, se jobb oldalra rakva nincs középen. Megrendeltem az új FSA Road BB30-24 reducer szettet, BB30 porvédőket, hullámos alátétet, és egy BBB hézagoló szettet, de arra szerintem nem lesz szükség. Az első váltó bowdenje egyszerűen rövid, a csavar után a krimpelt végdugó van, nem lehet engedni rajta. Újra akarom bowdenezni az egészet. Ahhoz is megrendelve a szerszám, a vázon belüli vezetéshez. Szóval még kell vele játszani, hogy jó legyen. De mocsok merev a Cannondale-hez képest, mindig ezt érzem, ahogy ráülök egy próbára.
Xal úgy látom, imádsz szerelni de ismerős a helyzet
Viccet félre, a pf30-24 ez lenne?
https://www.bike24.com/p250227.html
Mert ezzel a csapágyad bent marad a vázban, ha jól sejtem és a hajtókar kimtebb kerül, nem közverlenül a csapágycsésze mellett forog. Kimaradtam abból a részből, de most akkor ezen milyen szett van? Shimano és a hajtány is az marad?
Ha ez van, az ilyen (lenti link) rendszerű BB-vel a csapágyak lényegesen kintebb futnak, az meg a merev testek statikája szerint jobb "tartót" eredményez, kisebb tengelyhajlással. Xal ha a váz bb része 68mm széles, akkor ha bevált a bicaj, érdemes ilyen rendszerűre cserélni. A hézagolással se kel bajlódni.
https://www.bike24.com/p230782.html?sou ... anonymized
Ja, ha bovdenezel, könyörgöm, dugaszold be azt a lyukat de szilikoncsövön vezesd ki
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Van bontatlan jagwire szettem, ha érdekel
Online
Egyelőre visszarakom a cuccokat a Cannondale-re és akkor azzal tudok menni. :)
BB30 a közepe, egyik oldalon FSA, másik oldalon BBB szűkítő, porvédők hiányoznak a BB30 csapágynál, van viszont egy 2.5mm-es hézagoló, amivel se bal, se jobb oldalra rakva nincs középen. Megrendeltem az új FSA Road BB30-24 reducer szettet, BB30 porvédőket, hullámos alátétet, és egy BBB hézagoló szettet, de arra szerintem nem lesz szükség. Az első váltó bowdenje egyszerűen rövid, a csavar után a krimpelt végdugó van, nem lehet engedni rajta. Újra akarom bowdenezni az egészet. Ahhoz is megrendelve a szerszám, a vázon belüli vezetéshez. Szóval még kell vele játszani, hogy jó legyen. De mocsok merev a Cannondale-hez képest, mindig ezt érzem, ahogy ráülök egy próbára.
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5860
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Mindennel is lemaradok. Épp betegségből próbálok kikecmergni...
Egyelőre visszarakom a cuccokat a Cannondale-re és akkor azzal tudok menni. :)
BB30 a közepe, egyik oldalon FSA, másik oldalon BBB szűkítő, porvédők hiányoznak a BB30 csapágynál, van viszont egy 2.5mm-es hézagoló, amivel se bal, se jobb oldalra rakva nincs középen. Megrendeltem az új FSA Road BB30-24 reducer szettet, BB30 porvédőket, hullámos alátétet, és egy BBB hézagoló szettet, de arra szerintem nem lesz szükség. Az első váltó bowdenje egyszerűen rövid, a csavar után a krimpelt végdugó van, nem lehet engedni rajta. Újra akarom bowdenezni az egészet. Ahhoz is megrendelve a szerszám, a vázon belüli vezetéshez. Szóval még kell vele játszani, hogy jó legyen. De mocsok merev a Cannondale-hez képest, mindig ezt érzem, ahogy ráülök egy próbára.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
De mi komoly kultúrája van... Tele a youtube...
Amúgy azt nézem, középen tuti a királygép van kiállítva
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Drift fillérekből. Mondjuk a hátsó gumit gyakran cserélhetik, na de az élmény!
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Menj úgy, csak le fogsz maradniasebestyen írta: ↑2022.10.04., kedd 20:45Az van a görgőn. :)revox írta: ↑2022.10.04., kedd 19:57CX?asebestyen írta: ↑2022.10.04., kedd 11:46
Majd még egyeztessünk azért, mert a Cannondaleről már átraktam a cuccokat, a Speci meg még nagyon képlékeny, folyamatos finomítás alatt van szegény... A hajtómű, váltás körül vannak gondok... Egyelőre görgő meg monti van.
Amúgy váltással mi a baj? Vagy már úton a megoldás?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5860
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Az van a görgőn. :)revox írta: ↑2022.10.04., kedd 19:57CX?asebestyen írta: ↑2022.10.04., kedd 11:46Majd még egyeztessünk azért, mert a Cannondaleről már átraktam a cuccokat, a Speci meg még nagyon képlékeny, folyamatos finomítás alatt van szegény... A hajtómű, váltás körül vannak gondok... Egyelőre görgő meg monti van.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
CX?asebestyen írta: ↑2022.10.04., kedd 11:46Majd még egyeztessünk azért, mert a Cannondaleről már átraktam a cuccokat, a Speci meg még nagyon képlékeny, folyamatos finomítás alatt van szegény... A hajtómű, váltás körül vannak gondok... Egyelőre görgő meg monti van.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Finom... Mondjuk kapnak. A debreceni yardon sok bringás van, biztos jobban billen majd a mérleg...mackohaz írta: ↑2022.10.04., kedd 11:58Hát kérdem én” mi folyik itt Gyöngyösön?”
https://24.hu/belfold/2022/10/04/megall ... a-48-ason/
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Hát kérdem én” mi folyik itt Gyöngyösön?”
https://24.hu/belfold/2022/10/04/megall ... a-48-ason/
https://24.hu/belfold/2022/10/04/megall ... a-48-ason/
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5860
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7195
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Majd még egyeztessünk azért, mert a Cannondaleről már átraktam a cuccokat, a Speci meg még nagyon képlékeny, folyamatos finomítás alatt van szegény... A hajtómű, váltás körül vannak gondok... Egyelőre görgő meg monti van.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Mégaz,de sorra nyerte a kritériumversenyeket, egy karral... 200+ győzelme volt... Amúgy az 1,5m 2010-es adat.... De mókás néha az utcán látni. Legutóbb egy mezei 28-assal gurult, Sram S60/S80-as kerekekkel tavaly volt 90 éves, tiszteletbeli, örökérvényű dksi tag lett az életműdíj mellé :)pärt írta: ↑2022.10.03., hétf. 23:02Na, ha már szingóvarrás.
Nyolvanas években, Debrecenben a barátommal még kis suttyókként megfordultunk néha Novák Ferencnél, mivel a cimbi Favoritja szingós volt, és az "öreg" varrta, foltozta neki. (Amúgy annyi lehetett akkor, mint most én vagyok, de nekem persze öregúrnak tűnt - bezzeg magamat meg nem érzem most annak ) Aki nem ismerné, csak adalékként: egy gyerekkori baleset miatt egy keze van, de ez nem nagyon akadályozta meg, hogy tekerjen több mint másfél millió kilométert . Hogy hogyan varrt így, rejtély.
– Mindenhez hozzá lehet szokni, ez tény, de mi volt a helyzet a fékezéssel? Egy karra volt bekötve mindkét fék?
– Olyan is volt, de könnyebb, ha külön-külön van. Ha a kettőt egyre rákötöd, akkora lesz a rugóerő, hogy sokkal nehezebb lesz használni. Aztán meg úgyis csak a hátsóval fékeztem, így a hátsó fék a szokásossal ellentétben balra volt kötve, a jobb oldalra meg az első, de azt meg úgysem használtam. Ebben a sportágban amúgy sem fékezni, hanem menni kell…
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Na, ha már szingóvarrás.
Nyolvanas években, Debrecenben a barátommal még kis suttyókként megfordultunk néha Novák Ferencnél, mivel a cimbi Favoritja szingós volt, és az "öreg" varrta, foltozta neki. (Amúgy annyi lehetett akkor, mint most én vagyok, de nekem persze öregúrnak tűnt - bezzeg magamat meg nem érzem most annak ) Aki nem ismerné, csak adalékként: egy gyerekkori baleset miatt egy keze van, de ez nem nagyon akadályozta meg, hogy tekerjen több mint másfél millió kilométert . Hogy hogyan varrt így, rejtély.
Nyolvanas években, Debrecenben a barátommal még kis suttyókként megfordultunk néha Novák Ferencnél, mivel a cimbi Favoritja szingós volt, és az "öreg" varrta, foltozta neki. (Amúgy annyi lehetett akkor, mint most én vagyok, de nekem persze öregúrnak tűnt - bezzeg magamat meg nem érzem most annak ) Aki nem ismerné, csak adalékként: egy gyerekkori baleset miatt egy keze van, de ez nem nagyon akadályozta meg, hogy tekerjen több mint másfél millió kilométert . Hogy hogyan varrt így, rejtély.
Re: Kerékpározás
Sima alx-et kell veni. Bár pl Neked a fennsíkon a rbx (rubénak is csúfolják) jobb lehet. De ez megvan pl a vittoria corsanál is, ott pl a Control, amit sok okos megvesz,mert... Xal ötletem sincs, miért, full esőgumi Angolok imádják. Téli vagy esős időszakban feléjük ez edzőgumi, kicsit erősebb a defektvédelme is, talán ezért veszik meg honfitársaink is a 35fokos meleg nyárrapärt írta: ↑2022.10.03., hétf. 21:26Revi, de jól nézel ki ezen a fotón!
Végigfutottam a cikket a variánsokról, de kicsit olyan, mint mikor a drogériában sampont akarok venni, de nem tudom, melyiket vegyem, mert van negyven féle, mind valami speciális kunsztot tud a címke szerint, én meg csak hajat szeretnék vele mosni.
Fura, hogy ekkora truváj a szingónál a latex. Peremesnél veszek bele olyat, ha nem fáj a s#ggem az állandó pumpálástól, oszt' jónapot.
Amúgy itt a latex valsz azért megosztó, mert kétesélyes, ha jól sikerült, elmegy sokat, ha hétfői gyártás, lehet ereszt jobban, vagy ledefektel 2-300kili után. Ez clincher rendszernél nem gáz, veszel másikat, de itt kuka. Versenyzők egyértelműen latexeznek, de akinek tartós, mindennapi használatos gumi kell, hamarabb vesz butylos szingót. Az már a múlté, hogy a defektes szingó varrását kibontják, a belsőt megfoltozzák, majd visszavarrják. Régen egy versenyzőnek ehhez is kellett érteni, tudnia kellett megcsinálni. Nagyon nehéz volt itthon hozzáférni szingóhoz, többnyire Cseszkóból csempészték be a Barumot (ma Tufo), így ha volt is, ha defekt volt, jött a varrószakkör. (Versenyzők ekkor nem használtak, csak szingót.... Nemrég kérdezte, egy ismerős, aki a '80-as években tekert, miben más a szingó, meg a peremes? Elkezdtem magyarázni, aztán rámszólt, hogy OK, a szingót tudja milyen, a peremes milyen, azt nem ismeri versenytempón )
Egyébként itthon, még a sima clincerhez is kevesen latexeznek.
Nekem van ez is, az is... Érzetre a latex jobb, gyakorlatilag meg frászt kapok az eresztésétől. Vixont amit a cikk is említ, a Contik tudnak valamit a defektvédelem terén, amit más nem. Csak pl szingót feltenni, inkább 5 vittoria, mint egy Conti... Nagyon feszesre szabják, nagyon nehéz feltenni és központosítani.
Meglátjuk... Aztán majd a végén a nagyágyúkat elveri a cseszkós, tufo elite ride
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Revi, de jól nézel ki ezen a fotón!
Végigfutottam a cikket a variánsokról, de kicsit olyan, mint mikor a drogériában sampont akarok venni, de nem tudom, melyiket vegyem, mert van negyven féle, mind valami speciális kunsztot tud a címke szerint, én meg csak hajat szeretnék vele mosni.
Fura, hogy ekkora truváj a szingónál a latex. Peremesnél veszek bele olyat, ha nem fáj a s#ggem az állandó pumpálástól, oszt' jónapot.
Végigfutottam a cikket a variánsokról, de kicsit olyan, mint mikor a drogériában sampont akarok venni, de nem tudom, melyiket vegyem, mert van negyven féle, mind valami speciális kunsztot tud a címke szerint, én meg csak hajat szeretnék vele mosni.
Fura, hogy ekkora truváj a szingónál a latex. Peremesnél veszek bele olyat, ha nem fáj a s#ggem az állandó pumpálástól, oszt' jónapot.
Re: Kerékpározás
Ma szingóragasztás volt a meteonra... Visszatettem a szueeintem bazira jó vittoria corsa evo gumikat (ez egy régebbi modell, de elég jó). Megnéztem a forgásirányt, aztán mire lekentem a felnit, valahogy megfordult bazi jól felment, nem üt sehol és mivel az iránya csak az oldalfalon lévő ferde minta adja, ami kanyarban jobban fog, mint a futófelület gyémántmintája (de síkon, így fordítva gyorsabb, mert a kapaszukodókis minták ígygördüléskor ellapulnak. Montisok vágják a gumik speed és traction irányait, ez így speed lett ). De jött a feketeleves. Az elsőn olyan kőhasítás van, mint a fene... OK, új gumik... De mi legyenm? Conti competition jó, de a szelepnél valami értelmetlen módon a belső szövetszalagot átlapolják egymáson és felragasztva itt kicsit ez üt(dupla réteg szövet van a szelepnél kb 10 centi hosszan). Egyszerű, új Vittoria Corsa... Ja, csak mindenki a kőgyűjtő-tehetségére panaszkodik, ami köszi, nekem is megvan az aktuálison, inkább ne.. Veloflex ProTourRace... Vélemények, mint a Vittoria Corsa... Tufo Elite Ride... Van egy 23-as és valamikor a DKSI-nél is volt belőle, emlékeim szerint jól gurul, könnyű szerelni, de nem letexes. Báár, ha jól gurul, legalább nem ereszt
És akkor jött ez:.. "Probably the best tubular tires in the world?" Ha ennyit xarakodtam, legyen ez rajta. Érdekes, de ezene nincs a konfekciókivitel béna lapolása...
(https://proownedcycling.com/blogs/artic ... -the-world)
És akkor jött ez:.. "Probably the best tubular tires in the world?" Ha ennyit xarakodtam, legyen ez rajta. Érdekes, de ezene nincs a konfekciókivitel béna lapolása...
(https://proownedcycling.com/blogs/artic ... -the-world)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Szokott csinálni karbonnyergeket és a pálcát is Ő csinálja,de sablonnal. Valsz a pálcát le kellene cserélni komplett. Gondolom, minden megoldható, kérdés mennyi meló és pénz. Persze, itt nem mocskos sok pénzre kell gondolni. Szerelemből karbonozik, de ha sablomt kell hozhá csinálni, az pluszos.
Gondolom, így nem tudsz vele mit kezdeni, mindegy kinél van. Ha elküldöd, megmutatom neki, aztán megmondja,mit tud tenni.
Nemtom, ez milyen nyereg és mi az ára, de ha nem drága, én vennék egy újat. Ha drága, akkor megéri javíttatni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Revi, szerinted ezzel tud valamit kezdeni a carbonos haverod?
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300