Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Csak pár kilométert mentél vele és máris romos. Ez aztán a betonszaggató energia!
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Azért ennél a bicajnal is vannak műszaki csemegék természetesen. Tubelessre szerelték a kerekeket, amiből a hátsó órák alatt leeresztett teljesen, így abba Zoli tett már belsőt. Tegnap mielőtt mentem vele felumpaltam elől-hátul persze, ma reggelre lapos az eleje. Az első váltó nagyon nehezen mozog, képen az oka. A nyeregcso repedt hosszában ahol a nyeregvázcsőben az ék megfogja. Így hirtelen ennyi....
.
.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Edzőtáborban voltak. Ott olyan tempó volt,amit mindenki bírt. Persze volt, aki megúszott, de azokat összevártuk.A menések ott is síkon voltak.
Re: Kerékpározás
De nincs Csapat hegyimenetünk.asebestyen írta: ↑2022.09.29., csüt. 23:28És a hegyi tréningek hogy mennek csapatban? Síkon ott sok mindennel lehet ügyeskedni, de a hegyi menet az szétvág a brigád között.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
És a hegyi tréningek hogy mennek csapatban? Síkon ott sok mindennel lehet ügyeskedni, de a hegyi menet az szétvág a brigád között.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Nálunk a hétfő mindig pihenő, szerdán van ez a közös edzés. A többi nap egyéni edzésterv alapján.
Re: Kerékpározás
Az nálunk is hasonló volt. Elsö 5 kili melegítés, 35 körül, beszélgetős, páros vezetés. Utána kb 4-5 kili 40 körül, vagy páros,vagy lánctalp, aztán kb 10nél beindult a váltókattogás és a 95ös kőtől indult a zúzás.AAttila írta: ↑2022.09.29., csüt. 22:39Amúgy kb 35 körül még beszélgetünk, 40-nél már inkább nem, de nincs semmi gond, 43-45-től viszont koncentrálós a menés. Mi nem szoktunk 50 felett menni, csak ha sprint van. (vannak a körökön kijelölt táblák, amire mindig sprintelünk) A menések rendszerint 30 kilisek szoktak lenni.
Bár ma nehezen hiszem már el, de ez ment aztán a tizedik résztáv végére már elég is volt. A találkaponttól hazafele 6 kili volt vagy 20 perc
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Amúgy kb 35 körül még beszélgetünk, 40-nél már inkább nem, de nincs semmi gond, 43-45-től viszont koncentrálós a menés. Mi nem szoktunk 50 felett menni, csak ha sprint van. (vannak a körökön kijelölt táblák, amire mindig sprintelünk) A menések rendszerint 30 kilisek szoktak lenni.
Re: Kerékpározás
Eggen :) sok új nincs a Nap alatt az edzés az edzés
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Egyébként az is elő szokott fordulni, hogy rászólunk az elsőre, hogy adja le. Amikor már esik a tempó, de még mindig nyomni akarja, akkor hátraküldjük. Egyrészt nem lesz meg az átlagunk, másrészt 1-2 ilyen után, már nem tud beállni és ha kiesik, akkor nekünk is kevesebb lesz a pihenő. Mondhatjuk, hogy felelősséggel kell menni, hogy ne szúrjunk ki a társainkkal sem.
Re: Kerékpározás
Egyszerre írtuk ugyanazt, pedig nem beszéltük meg. Akkor lehet ebben az edzéstípusban valami ha mindenhol így tolják.
Re: Kerékpározás
AAttila írta: ↑2022.09.29., csüt. 22:11Együtt bringázunk be Miklósról Csepelre vagy át Érdre. Általában 8-12 ember avg 28-32, magas pedálfordulat. Amikor odaérünk az edzőkörre, két részre oszlik a csapat. A gyorsabbak Csepelen 3 kört mennek, Érden 5-t. 4-5 ember együtt.Most 5-en kezdtük, de az egyik srác 1 kör után kiállt. A vezetés ránk van bízva. Aki erősebb, többet vállal, de mindenkinek annyit kell, hogy a végére be tudjon állni. Nem lassítunk vissza, hogy sikerült-e. Úgy gondolom olyan 600-800m körül. Vagy országúton jobban lehet figyelni az órát is,akkor mondjuk 1p elöl. Az 45-ös tempónál jó wattot hoz (főleg ha pofaszél van) elég 400-500m is. A lényeg,hogy be tudj állni a végén. Nem kell arcoskodni, hogy még bírod, mert pár vezetés után, nem fogod. Én most még keveset vezettem, mert a forma nyilván nincs meg, ezért én sokat kapuztam (utolsó voltam a sorban)asebestyen írta: ↑2022.09.29., csüt. 21:42Egy avg40-es átlag menésnél mennyi időt megy elöl valaki? És hányan mentetek?
Pedálfordulat kötetlen, kinek hogy esik jól,de jellemzően avg 90-95 (versenyen is inkább 95-96 szokott lenni)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Együtt bringázunk be Miklósról Csepelre vagy át Érdre. Általában 8-12 ember avg 28-32, magas pedálfordulat. Amikor odaérünk az edzőkörre, két részre oszlik a csapat. A gyorsabbak Csepelen 3 kört mennek, Érden 5-t. 4-5 ember együtt.Most 5-en kezdtük, de az egyik srác 1 kör után kiállt. A vezetés ránk van bízva. Aki erősebb, többet vállal, de mindenkinek annyit kell, hogy a végére be tudjon állni. Nem lassítunk vissza, hogy sikerült-e. Úgy gondolom olyan 600-800m körül. Vagy országúton jobban lehet figyelni az órát is,akkor mondjuk 1p elöl. Az 45-ös tempónál jó wattot hoz (főleg ha pofaszél van) elég 400-500m is. A lényeg,hogy be tudj állni a végén. Nem kell arcoskodni, hogy még bírod, mert pár vezetés után, nem fogod. Én most még keveset vezettem, mert a forma nyilván nincs meg, ezért én sokat kapuztam (utolsó voltam a sorban)asebestyen írta: ↑2022.09.29., csüt. 21:42Egy avg40-es átlag menésnél mennyi időt megy elöl valaki? És hányan mentetek?AAttila írta: ↑2022.09.29., csüt. 21:36Nekünk nem volt ilyen "nyalánkság" az úton Viszont mivel bent a városban mentünk, így voltak kereszteződések, körforgalmak, fekvőrendőrök, szép forgalom buszokkal sejted akkor mit kellett mennünk, hogy a végén azért ott figyeljen a avg40revox írta: ↑2022.09.29., csüt. 20:27
Edzésátlag nem magas, a dinamika más. Emlékeim szerint nálunk is 36-38 volt általában,40hez már nagyon kellett veretni. Melegítés, pihenök, leforgatás, de nem volt esö. Bár verettük ha esőt is kaptunk. Kedvencem az volt, amikor balamazújváros után a felázott lóxaros úton nyomtuk. Ne köstoljátok meg, sós,de nem finom "D
Pedálfordulat kötetlen, kinek hogy esik jól,de jellemzően avg 90-95 (versenyen is inkább 95-96 szokott lenni)
Re: Kerékpározás
Bár nem tőlem kérdezted,de ez tól fúgg, statikus 40, vagy résztávok pihenővel.asebestyen írta: ↑2022.09.29., csüt. 21:42Egy avg40-es átlag menésnél mennyi időt megy elöl valaki? És hányan mentetek?AAttila írta: ↑2022.09.29., csüt. 21:36Nekünk nem volt ilyen "nyalánkság" az úton Viszont mivel bent a városban mentünk, így voltak kereszteződések, körforgalmak, fekvőrendőrök, szép forgalom buszokkal sejted akkor mit kellett mennünk, hogy a végén azért ott figyeljen a avg40revox írta: ↑2022.09.29., csüt. 20:27
Edzésátlag nem magas, a dinamika más. Emlékeim szerint nálunk is 36-38 volt általában,40hez már nagyon kellett veretni. Melegítés, pihenök, leforgatás, de nem volt esö. Bár verettük ha esőt is kaptunk. Kedvencem az volt, amikor balamazújváros után a felázott lóxaros úton nyomtuk. Ne köstoljátok meg, sós,de nem finom "D
Ritkán mentúnk 40el statik,de mi pl ha ketten voltunk, megtoltuk hortobágyot kilis váltásokkal. De edzésen ez ritka dolog. Jellemzőbb a gyorsabb résztàv és pihenő.
Nálam nézd meg a 2014 aug 5 tréninget. 5 kili melegítés, a végén 5 leforgatás kistányér. A köztes kb 53-54 kili 43 avg,de az már fingatós. Nem kell sokat tudni elől menni,tudni kell leforogni. Ha elméred elől, a végére nem tudsz visszasorolni, oxt elmegy a vonat... kell a power, de fontosabb, hogy jól oszd be és okosan. Nyilvàn alapkövételmény a tökéketes bribgakezelés,helyezkedés,kerékrakás,egyenesen haladás. Éreznk kell, hogy a kerék hol van, első,hátsó, nincs idő nézelődni. Szinte vakon teszed oda a kereket, ha kell 2 centire a másik hátsójához,de az embert figyeled, nem a kereket.
Xal annyit, amennyit kell és szabad :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Mi el voltink kényeztetve. Akadálxmdntes főútvonal. Akkor még az aszfalt is tükör volt.Fel lehrtett álni rendesen. Ha 15en voltunk,még nem nyitottunk új sort, elfértúnk. Két kisrbb puklin kívül sík. Mondjuk a hortobágyi szél ott volt,de megszoktuk...AAttila írta: ↑2022.09.29., csüt. 21:36Nekünk nem volt ilyen "nyalánkság" az úton Viszont mivel bent a városban mentünk, így voltak kereszteződések, körforgalmak, fekvőrendőrök, szép forgalom buszokkal sejted akkor mit kellett mennünk, hogy a végén azért ott figyeljen a avg40revox írta: ↑2022.09.29., csüt. 20:27Edzésátlag nem magas, a dinamika más. Emlékeim szerint nálunk is 36-38 volt általában,40hez már nagyon kellett veretni. Melegítés, pihenök, leforgatás, de nem volt esö. Bár verettük ha esőt is kaptunk. Kedvencem az volt, amikor balamazújváros után a felázott lóxaros úton nyomtuk. Ne köstoljátok meg, sós,de nem finom "D
Érdeme valami jó utat keresni elég minőségit lehet úgy menni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Egy avg40-es átlag menésnél mennyi időt megy elöl valaki? És hányan mentetek?AAttila írta: ↑2022.09.29., csüt. 21:36Nekünk nem volt ilyen "nyalánkság" az úton Viszont mivel bent a városban mentünk, így voltak kereszteződések, körforgalmak, fekvőrendőrök, szép forgalom buszokkal sejted akkor mit kellett mennünk, hogy a végén azért ott figyeljen a avg40revox írta: ↑2022.09.29., csüt. 20:27Edzésátlag nem magas, a dinamika más. Emlékeim szerint nálunk is 36-38 volt általában,40hez már nagyon kellett veretni. Melegítés, pihenök, leforgatás, de nem volt esö. Bár verettük ha esőt is kaptunk. Kedvencem az volt, amikor balamazújváros után a felázott lóxaros úton nyomtuk. Ne köstoljátok meg, sós,de nem finom "D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Nekünk nem volt ilyen "nyalánkság" az úton Viszont mivel bent a városban mentünk, így voltak kereszteződések, körforgalmak, fekvőrendőrök, szép forgalom buszokkal sejted akkor mit kellett mennünk, hogy a végén azért ott figyeljen a avg40revox írta: ↑2022.09.29., csüt. 20:27Edzésátlag nem magas, a dinamika más. Emlékeim szerint nálunk is 36-38 volt általában,40hez már nagyon kellett veretni. Melegítés, pihenök, leforgatás, de nem volt esö. Bár verettük ha esőt is kaptunk. Kedvencem az volt, amikor balamazújváros után a felázott lóxaros úton nyomtuk. Ne köstoljátok meg, sós,de nem finom "D
Re: Kerékpározás
Azért ne becsüld alá a jó méretválasztást :) az irányíthatóságot, kanyarstabilitádt nagyban befolyásolja. Majd próbálj ki egy 54,de inkább 52es supersixet :) Az Neked kb akkora lenne,mint nekem a 46os pinarello. 500 a felsőcsöve.dogma volt 512, Az uj reacto 518, a régi 530. Pont ez is a sorrend a gyors lejtözés esetén.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
A méretbeli különbség apró. Nagy különbség a váz oldalirányú merevségében van.revox írta: ↑2022.09.29., csüt. 20:52Kanyarstabilitás a mérertből is fakad.asebestyen írta: ↑2022.09.29., csüt. 20:46Csak az mondja, hogy nem kell tárcsafék, aki nem ment még tárcsafékessel.Ég és föld.
Cannondale jóval könnyebb, jobban ugrik, ézésre felfelé gyorsabb, könnyedebb az egész. A Speci meg stabilabb, jobban irányítható, nem esik le az ívről tempós kanyarban hepehupán se. Lefele biztos gyorsabb. Szerintem átlagtempó kb ugyanaz. Tök más a kettő karakterre. Ha tárcsafékes lenne a Cannondale, nem cserélném le, így erős dilemmában vagyok.
De ezek téyleg csak első benyomások, lehet semmi se igaz belőle.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Kanyarstabilitás a mérertből is fakad.asebestyen írta: ↑2022.09.29., csüt. 20:46Csak az mondja, hogy nem kell tárcsafék, aki nem ment még tárcsafékessel.Ég és föld.AAttila írta: ↑2022.09.29., csüt. 18:44Nem volt annyira hosszú,alapos tesztkör, de azért milyen az eddigi benyomás a gépről?asebestyen írta: ↑2022.09.28., szer. 22:38Kihívója érkezett a Cannondalenek. Mondjuk a súlycsoportból kilóg kissé...
.
Speci.jpg
Cannondale jóval könnyebb, jobban ugrik, ézésre felfelé gyorsabb, könnyedebb az egész. A Speci meg stabilabb, jobban irányítható, nem esik le az ívről tempós kanyarban hepehupán se. Lefele biztos gyorsabb. Szerintem átlagtempó kb ugyanaz. Tök más a kettő karakterre. Ha tárcsafékes lenne a Cannondale, nem cserélném le, így erős dilemmában vagyok.
De ezek téyleg csak első benyomások, lehet semmi se igaz belőle.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Cannondale jóval könnyebb, jobban ugrik, ézésre felfelé gyorsabb, könnyedebb az egész. A Speci meg stabilabb, jobban irányítható, nem esik le az ívről tempós kanyarban hepehupán se. Lefele biztos gyorsabb. Szerintem átlagtempó kb ugyanaz. Tök más a kettő karakterre. Ha tárcsafékes lenne a Cannondale, nem cserélném le, így erős dilemmában vagyok.
De ezek téyleg csak első benyomások, lehet semmi se igaz belőle.
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Csak az mondja, hogy nem kell tárcsafék, aki nem ment még tárcsafékessel.Ég és föld.AAttila írta: ↑2022.09.29., csüt. 18:44Nem volt annyira hosszú,alapos tesztkör, de azért milyen az eddigi benyomás a gépről?asebestyen írta: ↑2022.09.28., szer. 22:38Kihívója érkezett a Cannondalenek. Mondjuk a súlycsoportból kilóg kissé...
.
Speci.jpg
Cannondale jóval könnyebb, jobban ugrik, ézésre felfelé gyorsabb, könnyedebb az egész. A Speci meg stabilabb, jobban irányítható, nem esik le az ívről tempós kanyarban hepehupán se. Lefele biztos gyorsabb. Szerintem átlagtempó kb ugyanaz. Tök más a kettő karakterre. Ha tárcsafékes lenne a Cannondale, nem cserélném le, így erős dilemmában vagyok.
De ezek téyleg csak első benyomások, lehet semmi se igaz belőle.
- Csatolmányok
-
- SpeciTarmac.jpg (10.46 MiB) Megtekintve 768 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Ha az a Te beállításod,méretben a Speci jobb.asebestyen írta: ↑2022.09.29., csüt. 15:57Zolival (fórumtárs is, csak nem aktív mostanában) szoktunk együtt tekerni és Ő vett most egy Canyon Ultimate CF SL 2x12 di2 Ultegra gépet (csodálatos bicaj, de tényleg) ehelyett és gondoltam, ha jó nekem, akkor ezt átveszem Tőle. Csak menjen úgy, mint a Cannondale és fékezzen sokkal jobban, akkor megveszem. :) Persze ha jobban is megy, az nem baj.
2018-as SL5 Tarmac Ultegra disk. 2x11 52/36 - 11-28 , 40-es Roval kerekek, Tufo tubless abroncsokkal. Bal oldali hajtókar Gates wattmérős. Még 1 centit se mentem vele. Árát bátran kérdezd meg, még én sem tudom.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Edzésátlag nem magas, a dinamika más. Emlékeim szerint nálunk is 36-38 volt általában,40hez már nagyon kellett veretni. Melegítés, pihenök, leforgatás, de nem volt esö. Bár verettük ha esőt is kaptunk. Kedvencem az volt, amikor balamazújváros után a felázott lóxaros úton nyomtuk. Ne köstoljátok meg, sós,de nem finom "D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nem volt annyira hosszú,alapos tesztkör, de azért milyen az eddigi benyomás a gépről?asebestyen írta: ↑2022.09.28., szer. 22:38Kihívója érkezett a Cannondalenek. Mondjuk a súlycsoportból kilóg kissé...
.
Speci.jpg
Re: Kerékpározás
Jó kis Canyon,CF SL? hanyas,mondtam már az asszonynak többször,hogy eladom a sajátunkat de azt mondta, hogy nem (nem sokat tekert az idén)asebestyen írta: ↑2022.09.29., csüt. 15:57Zolival (fórumtárs is, csak nem aktív mostanában) szoktunk együtt tekerni és Ő vett most egy Canyon Ultimate CF SL 2x12 di2 Ultegra gépet (csodálatos bicaj, de tényleg) ehelyett és gondoltam, ha jó nekem, akkor ezt átveszem Tőle. Csak menjen úgy, mint a Cannondale és fékezzen sokkal jobban, akkor megveszem. :) Persze ha jobban is megy, az nem baj.
2018-as SL5 Tarmac Ultegra disk. 2x11 52/36 - 11-28 , 40-es Roval kerekek, Tufo tubless abroncsokkal. Bal oldali hajtókar Gates wattmérős. Még 1 centit se mentem vele. Árát bátran kérdezd meg, még én sem tudom.