Kéne egy esztergályos, aki csinálna beragsztható fogalatokat, pl bsa menettel. Karbonos meg beragasztaná. Nekem aluperselyes a bb30 reacto,de ha bexarik a közepe, tuti, hogy valahogy átalakíttatom bsa-ra. Mondjuk az aluperselybe a loctite jól beragasztja, kb örökre a jól illesztett "adaptert"..AAttila írta: ↑2022.08.12., pén. 14:26Az enyémnek is kezd megint hangja lenni, de az biztos,hogy Hozzád viszem
(Természetesen csak ha majd lesz időd és vállalod ) a Bringalandban látatlanban azt mondták, hogy ebben ennyi volt (ők csinálták kb 12-15e kilivel ezelőtt). Mivel edzek rendesen és taposom is, ennyit bír a közepe. Én meg ugye em értek hozzá.
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nagy találmány volt ez a BB30asebestyen írta: ↑2022.08.12., pén. 14:16Ma hazajöttünk a kis 2 napos pihenésből, gyorsan nekiugrottam a Cannondale-nek. :)
Mikor megvettem, Pärt kolléga első hozzászólása az volt, hogy mielőtt ripityomra szedném, azért menjek vele. Jobb lett volna, ha egyből szétszedem és újra összerakom.... merthogy:
1. Mikor elkezdtem ezzel a nyekegéssel foglalkozni, egyből rendeltem még látatlanban a dr Cannondaletől a PF verziót, tehát az alu csésze bele préselve a BB30 csapágy kompletten. Aztán amikor szétszedtem, láttam, hogy be van ragasztva a csésze, akkor rendeltem csak csapágyat hozzá, illetve 2db új hajtókar rögzítő csavart alátáttel, mert a hajtás oldalt levéve, annak a csavarján nem volt alátét és a csavar kulcsnyílása is elég gány volt belülről. Mikor megjöttek, beraktam az új csapágyat és a hajtás oldalra az új csavart akartam betekerni, de ha lehúztam, nagyon szorult hajtás, visszaraktam az eredeti csavart, ami amúgy kb 3mm-rel hosszabb volt.
2. Közben kikerestem a Cannondale-nél a 2016 utáni Si hajtómű manuálját. Ugye egyrészt jól gondoltam, hogy az átlátszó vékony alátét a nem hajtás oldalra kell a csapágy védő és a hullámos alátét közé, másrészt azt mutatta, hogy a hajtás oldalra egy 2.6mm-es hézagoló kell, a nem hajtás oldalra BB30A esetén (73mm szélesség) 2.5mm hézagoló kell, BB30 (68mm szélesség esetén) 7.5mm hézagoló kell. Namost ezen 2db 2.5mm-es hézagoló volt a nem hajtás oldalon és 73 széles. Uccu neki, mindkét oldalon levettem a hajtókart a tengelyről, a nem hajtás oldali hajtómű mindenféle szerszám nélkül lejött a tengelyről. Elpucoltam mindent, összeraktam a manuál szerint a 2 új csavarral, nem hajtás oldalon 1 hézagolóval, ez a művelet kicsit arrébb húzta a tengelyt a csapágyakban, a matek szerint ugye 1.25mm-t :) , és végre szabadon forog a hajtómű szépen, mint egy BSA-s Shimano, minkét kar rendesen ráfeszül a tengelyre és a rövid, de nagy nyomatékos próba alatt néma volt.
Nem akarom elkiabálni, hogy jó lett, de remélem. Ezért kell mindent szétszedni ami kicsit is gyanús és újra összerakni, mert a Mekk mesterek ész nélkül szerelnek, nem nézik a rajzokat. Hiába mértem a hajtókar-váz távolságot mindkét oldalon és egyforma volt, nem nyúltam a nem hajtás oldalhoz, nem szedtem szét, nem ellenőriztem le, azaz hibáztam.
Összegezve tehát:
1. a lánctányér csavarok nem voltak meghúzva rendesen, csak megragasztva
2. a hajtókar csavarok alól hiányzott az alátét, ezért nem is fogtak úgy
3. nem hajtás oldalon volt egy plusz 2.5mm-es hézagoló
4. az átlátszó műanyag alátét rossz oldalon volt
Ha ezek után sem lesz jó, akkor sajnos már sérültek a hajtókar-tengely kapcsolatok , menetek esetleg.
Mindezek helyett, veszek egy középcsapágyat kb 8-ért, de nem keverem áz angol és olaszmenetest. Fogom a kurblikat és a helyükreteszem... Ingerszegény,az biztos
De hajrá, lasssan finiselsz
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
asebestyen írta: ↑2022.08.12., pén. 19:43Skacok, testride megvolt és jó!
Már csak az lehet a kérdés, nem lazul e vissza. Ha igen, kis loctite menetrogzito a csavarra.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5900
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7234
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Skacok, testride megvolt és jó!
Már csak az lehet a kérdés, nem lazul e vissza. Ha igen, kis loctite menetrogzito a csavarra.
Már csak az lehet a kérdés, nem lazul e vissza. Ha igen, kis loctite menetrogzito a csavarra.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Már írtam régebben: én is mindig nekiesem a használt portékának. Lemezjátszó, fékváltókar, kerék: egykutya.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3398
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4361
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Csak azért javasoltam, hogy tekerj előtte, mert biztos voltam benne, hogy valamit úgyis kell majd rajta mókolnod- addig is örülj neki egy kicsit (ha tudsz).asebestyen írta: ↑2022.08.12., pén. 14:16Ma hazajöttünk a kis 2 napos pihenésből, gyorsan nekiugrottam a Cannondale-nek. :)
Mikor megvettem, Pärt kolléga első hozzászólása az volt, hogy mielőtt ripityomra szedném, azért menjek vele. Jobb lett volna, ha egyből szétszedem és újra összerakom...
Már írtam régebben: én is mindig nekiesem a használt portékának. Lemezjátszó, fékváltókar, kerék: egykutya.
Online
Re: Kerékpározás
PF30 a Sram miatt GXP
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára AAttila 2022.08.12., pén. 15:38-kor.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5900
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7234
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Nem tudom, milyen rendszer, de ha az enyém elmenne 15e km-t hang nélkül, nagyon elégedett lennék. :) Persze a 15e km alatt többször szétszedve, kipucolva, újrakenve.AAttila írta: ↑2022.08.12., pén. 14:26Az enyémnek is kezd megint hangja lenni, de az biztos,hogy Hozzád viszem
(Természetesen csak ha majd lesz időd és vállalod ) a Bringalandban látatlanban azt mondták, hogy ebben ennyi volt (ők csinálták kb 12-15e kilivel ezelőtt). Mivel edzek rendesen és taposom is, ennyit bír a közepe. Én meg ugye em értek hozzá.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Re: Kerékpározás
Az enyémnek is kezd megint hangja lenni, de az biztos,hogy Hozzád viszem
(Természetesen csak ha majd lesz időd és vállalod ) a Bringalandban látatlanban azt mondták, hogy ebben ennyi volt (ők csinálták kb 12-15e kilivel ezelőtt). Mivel edzek rendesen és taposom is, ennyit bír a közepe. Én meg ugye em értek hozzá.
(Természetesen csak ha majd lesz időd és vállalod ) a Bringalandban látatlanban azt mondták, hogy ebben ennyi volt (ők csinálták kb 12-15e kilivel ezelőtt). Mivel edzek rendesen és taposom is, ennyit bír a közepe. Én meg ugye em értek hozzá.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5900
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7234
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Ma hazajöttünk a kis 2 napos pihenésből, gyorsan nekiugrottam a Cannondale-nek. :)
Mikor megvettem, Pärt kolléga első hozzászólása az volt, hogy mielőtt ripityomra szedném, azért menjek vele. Jobb lett volna, ha egyből szétszedem és újra összerakom.... merthogy:
1. Mikor elkezdtem ezzel a nyekegéssel foglalkozni, egyből rendeltem még látatlanban a dr Cannondaletől a PF verziót, tehát az alu csésze bele préselve a BB30 csapágy kompletten. Aztán amikor szétszedtem, láttam, hogy be van ragasztva a csésze, akkor rendeltem csak csapágyat hozzá, illetve 2db új hajtókar rögzítő csavart alátáttel, mert a hajtás oldalt levéve, annak a csavarján nem volt alátét és a csavar kulcsnyílása is elég gány volt belülről. Mikor megjöttek, beraktam az új csapágyat és a hajtás oldalra az új csavart akartam betekerni, de ha lehúztam, nagyon szorult hajtás, visszaraktam az eredeti csavart, ami amúgy kb 3mm-rel hosszabb volt.
2. Közben kikerestem a Cannondale-nél a 2016 utáni Si hajtómű manuálját. Ugye egyrészt jól gondoltam, hogy az átlátszó vékony alátét a nem hajtás oldalra kell a csapágy védő és a hullámos alátét közé, másrészt azt mutatta, hogy a hajtás oldalra egy 2.6mm-es hézagoló kell, a nem hajtás oldalra BB30A esetén (73mm szélesség) 2.5mm hézagoló kell, BB30 (68mm szélesség esetén) 7.5mm hézagoló kell. Namost ezen 2db 2.5mm-es hézagoló volt a nem hajtás oldalon és 73 széles. Uccu neki, mindkét oldalon levettem a hajtókart a tengelyről, a nem hajtás oldali hajtómű mindenféle szerszám nélkül lejött a tengelyről. Elpucoltam mindent, összeraktam a manuál szerint a 2 új csavarral, nem hajtás oldalon 1 hézagolóval, ez a művelet kicsit arrébb húzta a tengelyt a csapágyakban, a matek szerint ugye 1.25mm-t :) , és végre szabadon forog a hajtómű szépen, mint egy BSA-s Shimano, minkét kar rendesen ráfeszül a tengelyre és a rövid, de nagy nyomatékos próba alatt néma volt.
Nem akarom elkiabálni, hogy jó lett, de remélem. Ezért kell mindent szétszedni ami kicsit is gyanús és újra összerakni, mert a Mekk mesterek ész nélkül szerelnek, nem nézik a rajzokat. Hiába mértem a hajtókar-váz távolságot mindkét oldalon és egyforma volt, nem nyúltam a nem hajtás oldalhoz, nem szedtem szét, nem ellenőriztem le, azaz hibáztam.
Összegezve tehát:
1. a lánctányér csavarok nem voltak meghúzva rendesen, csak megragasztva
2. a hajtókar csavarok alól hiányzott az alátét, ezért nem is fogtak úgy
3. nem hajtás oldalon volt egy plusz 2.5mm-es hézagoló
4. az átlátszó műanyag alátét rossz oldalon volt
Ha ezek után sem lesz jó, akkor sajnos már sérültek a hajtókar-tengely kapcsolatok , menetek esetleg.
Mikor megvettem, Pärt kolléga első hozzászólása az volt, hogy mielőtt ripityomra szedném, azért menjek vele. Jobb lett volna, ha egyből szétszedem és újra összerakom.... merthogy:
1. Mikor elkezdtem ezzel a nyekegéssel foglalkozni, egyből rendeltem még látatlanban a dr Cannondaletől a PF verziót, tehát az alu csésze bele préselve a BB30 csapágy kompletten. Aztán amikor szétszedtem, láttam, hogy be van ragasztva a csésze, akkor rendeltem csak csapágyat hozzá, illetve 2db új hajtókar rögzítő csavart alátáttel, mert a hajtás oldalt levéve, annak a csavarján nem volt alátét és a csavar kulcsnyílása is elég gány volt belülről. Mikor megjöttek, beraktam az új csapágyat és a hajtás oldalra az új csavart akartam betekerni, de ha lehúztam, nagyon szorult hajtás, visszaraktam az eredeti csavart, ami amúgy kb 3mm-rel hosszabb volt.
2. Közben kikerestem a Cannondale-nél a 2016 utáni Si hajtómű manuálját. Ugye egyrészt jól gondoltam, hogy az átlátszó vékony alátét a nem hajtás oldalra kell a csapágy védő és a hullámos alátét közé, másrészt azt mutatta, hogy a hajtás oldalra egy 2.6mm-es hézagoló kell, a nem hajtás oldalra BB30A esetén (73mm szélesség) 2.5mm hézagoló kell, BB30 (68mm szélesség esetén) 7.5mm hézagoló kell. Namost ezen 2db 2.5mm-es hézagoló volt a nem hajtás oldalon és 73 széles. Uccu neki, mindkét oldalon levettem a hajtókart a tengelyről, a nem hajtás oldali hajtómű mindenféle szerszám nélkül lejött a tengelyről. Elpucoltam mindent, összeraktam a manuál szerint a 2 új csavarral, nem hajtás oldalon 1 hézagolóval, ez a művelet kicsit arrébb húzta a tengelyt a csapágyakban, a matek szerint ugye 1.25mm-t :) , és végre szabadon forog a hajtómű szépen, mint egy BSA-s Shimano, minkét kar rendesen ráfeszül a tengelyre és a rövid, de nagy nyomatékos próba alatt néma volt.
Nem akarom elkiabálni, hogy jó lett, de remélem. Ezért kell mindent szétszedni ami kicsit is gyanús és újra összerakni, mert a Mekk mesterek ész nélkül szerelnek, nem nézik a rajzokat. Hiába mértem a hajtókar-váz távolságot mindkét oldalon és egyforma volt, nem nyúltam a nem hajtás oldalhoz, nem szedtem szét, nem ellenőriztem le, azaz hibáztam.
Összegezve tehát:
1. a lánctányér csavarok nem voltak meghúzva rendesen, csak megragasztva
2. a hajtókar csavarok alól hiányzott az alátét, ezért nem is fogtak úgy
3. nem hajtás oldalon volt egy plusz 2.5mm-es hézagoló
4. az átlátszó műanyag alátét rossz oldalon volt
Ha ezek után sem lesz jó, akkor sajnos már sérültek a hajtókar-tengely kapcsolatok , menetek esetleg.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
segit az engem nezöként is, ha olyan az etapprofil: mikortól nézzek rá https://tiz-cycling-live.io/live.php -on a közvetítésre ...néha elötte https://www.procyclingstats.com/ -on rálesek, ha van "Livestats" a versenyröl, akkor ott látni, épp mi volt eddig, hol tartanak
más: ha meg már írtam, akkor már "muszáj" - mert nagy csend volt róla - ezt is:
- Annemiek van Vleuten nyerte a Tourt - pedig elsö napokon nem tudott enni, gyomorgondok miatt majdnem feladta [elképesztöen tud regenerálódni tavaly medencetörés után azt hiszem 5 nappal biciklire ült !] (meg elötte nyerte a Giro-t is); a komoly 7. hegyi etapon 62km-es szólóval: https://www.procyclingstats.com/race/to ... 22/stage-7
..persze nem idegen ez TÖle, hisz a 2019-es VB-t 104 km-es szóló után nyerte: https://www.procyclingstats.com/race/wo ... 019/result
vannak ilyenjei is: "Strava data ...training ride ...The former world champion said she 'suffered to the max’ on a 200km ride...219km ride, which included six hours of moving time and a total elevation of 2,967 metres....averaged an 163 watts for the duration of the ride, hitting a max power of 744w
In past years, Van Vleuten has recreated Chris Froome’s epic ‘empty the tank’ ride, has ridden 400km in a single day, and racked up 1,800km in just 10 days while training with the Mitchelton-Scott men’s squad.... "
- most meg Marianne Vos a Tour of Norway elsö 3 etapjából 3-at nyert (Tour-on 2-t és zöld trikó)
Re: Kerékpározás
Komoly tempót mennek... A leggyorsabb itinert 44-re lőtték be... Ezt messze meglépték...AAttila írta: ↑2022.08.11., csüt. 22:10Szarka Geri avg 46,7. Sikerült az első csoportban maradnia. Szélezés volt.revox írta: ↑2022.08.11., csüt. 20:50Székely Kör
Minden versenyhez van egy un itiner. Ez eltérő tempókhoz adja meg adott pontokon az áthaladás időpontját. Ennek sok értelme van, de főleg a csapatkísérőket segíti, mikor kell bizonyos helyeken lenni, pl frissíteni. De segíti a pályabiztosítókat,esetlegesen a személyesen kilátogatókat, de eredendően a csapatoknak a legfontosabb. 3-4-5 itiner fut párhuzamosan, tempófüggően, nyilván nem kiszámítható előre, milyen szél lesz, stb...
Nos, a mai legbátrabb itinert a mezőny leverte 18 perccel!!!!
A székely fiúk 16 éve csinálják, ismerik a terepet, tudják -elvileg- mi várható... Hááát, most a mezőny keményen odatett nekik
itiner, a mai nap eleje:
Screenshot_2022-08-11-20-40-44.png
Szélezés alapiskola, csak 3hetesen nem csinálják, ott azért összetart a mezóny, együtt kel lenyomni a 3 hetet, összedolgoznak. Itt csak 5 napig kell menni, de azt nyélen tolják.
Holnap Hargitafürdő... Az kellemes 7-8%, utolsó párszáz 15... Ráadásuk,ha lent 30C° van, fent kb 5. Úgy kell vésővel leszedni az embereket a bicajról
liveStream megy, ma sokat dolgoztam
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Szarka Geri avg 46,7. Sikerült az első csoportban maradnia. Szélezés volt.revox írta: ↑2022.08.11., csüt. 20:50Székely Kör
Minden versenyhez van egy un itiner. Ez eltérő tempókhoz adja meg adott pontokon az áthaladás időpontját. Ennek sok értelme van, de főleg a csapatkísérőket segíti, mikor kell bizonyos helyeken lenni, pl frissíteni. De segíti a pályabiztosítókat,esetlegesen a személyesen kilátogatókat, de eredendően a csapatoknak a legfontosabb. 3-4-5 itiner fut párhuzamosan, tempófüggően, nyilván nem kiszámítható előre, milyen szél lesz, stb...
Nos, a mai legbátrabb itinert a mezőny leverte 18 perccel!!!!
A székely fiúk 16 éve csinálják, ismerik a terepet, tudják -elvileg- mi várható... Hááát, most a mezőny keményen odatett nekik
itiner, a mai nap eleje:
Screenshot_2022-08-11-20-40-44.png
Re: Kerékpározás
Ezzel van delej így jobban érzékelhető a karja, mint prospektusképen
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ja, már látom a belső fogazását... Tudod, vakegér de kinagyítottam.. Monnyuk azt tényleg pikk-pakk ledarálja az a vékony, rovátkolt perem.
Add fel, ultegra. Ahhoz a bb-t jó erősen be lehet tekerni, nem darálja le a szerszámot... Én zsírral tettem be és a bbb igen hosszú erőkarral bíró bb-kulcsom van. A menetemelkedés kb 1mm(max 1,5), baromi hosszan kapcsolódik, nem nagyon lehet megszakítani. Megkentem a menetet is. Ilyen menetemelkedéssel olyan önzárása van, kenés nélkül lehet szét se jönne.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5900
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7234
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Gondolom a hozzá való szerszám, amivel be lehet tekerni.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ha visszakeresd, láthatod az én kálváriámat. Nem Cube, hanem Kuota.asebestyen írta: ↑2022.08.11., csüt. 17:49Érdekes videó, mely jól szemlélteti a pressfit problémát a carbon vázaknál. Bennem még az merült fel nagyon erősen, hogy mi van, ha az alu csészék be lettek ragasztva epoxival, de a hajtómű nem lett beletéve egyből és így nem állnak totál egy vonalban, azaz az egyik csésze dől esetleg a másikhoz képest egy nagyon picit. Maga a csapágy a csészébe jó nehezen ment be, nem tudom elképzelni igazából, hogy az mozogna benne.
.
Egy kis zsír megoldotta max 50km-re. Új, gyárival megegyező rotor be, bírta ismét talán 50 km-t. A ragasztó nem használt, miután akkora hézag nem volt, hogy normálisan kitöltse.
Vettem a közepén menetes bb-t hozzá, zsírral egy darabig jó volt, majd újra a kezdődött kattogás. Próbálkoztam vékonyabb és vastagabb zsírral is, egyik sem volt jó.
A következő lépés az volt, hogy meghúztam jóval a megadott nyomaték felett (talán másfélszeresével is, de csak azért annyival, mert a műanyag szerszám már nem bírta tovább), bírta egy darabig (nincs még két éve, hogy vettem, szóval nem sokáig). Most újra recseg, majd megpróbálom kiszedni, de gondolom kifelé ismét elhasználok egy szerszámot hozzá. Aztán megmérem mikroval, melyik fele tojás(abb) és azt a felét beragasztom, hátha az segít. Ha mind a két fele, akkor így jártam.
Egyébként ő az:
- Csatolmányok
-
- E6C6A410-F9EC-4486-A27D-FDF74B9C89A8.jpeg (79.41 KiB) Megtekintve 926 alkalommal
-
- 5775DCCD-89D3-49C7-B38C-E2F1F324D1DE.jpeg (52.5 KiB) Megtekintve 926 alkalommal
Re: Kerékpározás
Székely Kör
Minden versenyhez van egy un itiner. Ez eltérő tempókhoz adja meg adott pontokon az áthaladás időpontját. Ennek sok értelme van, de főleg a csapatkísérőket segíti, mikor kell bizonyos helyeken lenni, pl frissíteni. De segíti a pályabiztosítókat,esetlegesen a személyesen kilátogatókat, de eredendően a csapatoknak a legfontosabb. 3-4-5 itiner fut párhuzamosan, tempófüggően, nyilván nem kiszámítható előre, milyen szél lesz, stb...
Nos, a mai legbátrabb itinert a mezőny leverte 18 perccel!!!!
A székely fiúk 16 éve csinálják, ismerik a terepet, tudják -elvileg- mi várható... Hááát, most a mezőny keményen odatett nekik
itiner, a mai nap eleje:
Minden versenyhez van egy un itiner. Ez eltérő tempókhoz adja meg adott pontokon az áthaladás időpontját. Ennek sok értelme van, de főleg a csapatkísérőket segíti, mikor kell bizonyos helyeken lenni, pl frissíteni. De segíti a pályabiztosítókat,esetlegesen a személyesen kilátogatókat, de eredendően a csapatoknak a legfontosabb. 3-4-5 itiner fut párhuzamosan, tempófüggően, nyilván nem kiszámítható előre, milyen szél lesz, stb...
Nos, a mai legbátrabb itinert a mezőny leverte 18 perccel!!!!
A székely fiúk 16 éve csinálják, ismerik a terepet, tudják -elvileg- mi várható... Hááát, most a mezőny keményen odatett nekik
itiner, a mai nap eleje:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5900
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7234
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Osszerakas után sajnos nem forgott olyan szépen, mint egy bsa-s shimano. Pont itt merült fel bennem a gyanú. Akadni nem akadt.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3398
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4361
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ha a betétek ferdén lettek beragasztva, azt leginkább akadozós forgás, enyhe szorulás jelezné, a feszülő csapágyak miatt.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5900
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7234
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Érdekes videó, mely jól szemlélteti a pressfit problémát a carbon vázaknál. Bennem még az merült fel nagyon erősen, hogy mi van, ha az alu csészék be lettek ragasztva epoxival, de a hajtómű nem lett beletéve egyből és így nem állnak totál egy vonalban, azaz az egyik csésze dől esetleg a másikhoz képest egy nagyon picit. Maga a csapágy a csészébe jó nehezen ment be, nem tudom elképzelni igazából, hogy az mozogna benne.
.
youtu.be/RFa5HBfRhnE
.
youtu.be/RFa5HBfRhnE
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3398
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4361
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Plessfit bottom blacket?
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5900
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7234
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Nem mértem, de marha nehezen jött ki, ami benne volt és marha nehezen ment be az új. Most jön zöld porvédős FSA, a Cannondale verziója kék. Kintről marha drágán jön Cannondale-től, egyébként ugyanúgy FSA, játszani jó lesz a sima FSA is. Beragasztom, rohadjon meg, az majd kitömíti meg rögzíti is. Ha úgyis nyöszörög, akkor nem onnan jön. Láttam a Youtubeon olyan felvételt, pont így nyöszörgött és a hátsó sor nem volt lehúzva rendesen. Volt akinek szintén így nyöszörgött és a hátsó sor alubak szegecséléshez fújt zsírsprayt és attól kussolt el. Szóval minden pontot át kell néznem a hajtásrendszeren, tüzetesen, egyenként. Sajnos jó nagy erő kell, hogy kijöjjön a baja, nem elég kézzel piszkálgatni, ez nem könnyíti meg a hibakeresést... Amik már arra is reagálnak, azok tekeréskor iszonyat hangosak, kattognak, stb.revox írta: ↑2022.08.10., szer. 23:17Az jutott eszembe, amit most betettél, mérted? Pont 42, vagy plusszos, mínuszos? Lehet nem kell egyből a plusszoshoz nyúlni...asebestyen írta: ↑2022.08.10., szer. 21:36Most az a lényeg, lokalizáljam a hangforrást... Bár továbbra is a középrész a leggyanúsabb... Rendeltem 641-est.
Rendelek BB30 csapágyat. Van 41.96-os, 42-es, 42.1-es... 1x bepréselem a nagyobbat, következőleg azt is ragasztani kell úgyis... Mondtam, hogy utálom a préselést? Bár a Cube-ban is pressfit van, alu vázban műanyag és eddig néma, pedig az aztán kapott...
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Az jutott eszembe, amit most betettél, mérted? Pont 42, vagy plusszos, mínuszos? Lehet nem kell egyből a plusszoshoz nyúlni...asebestyen írta: ↑2022.08.10., szer. 21:36Most az a lényeg, lokalizáljam a hangforrást... Bár továbbra is a középrész a leggyanúsabb... Rendeltem 641-est.
Rendelek BB30 csapágyat. Van 41.96-os, 42-es, 42.1-es... 1x bepréselem a nagyobbat, következőleg azt is ragasztani kell úgyis... Mondtam, hogy utálom a préselést? Bár a Cube-ban is pressfit van, alu vázban műanyag és eddig néma, pedig az aztán kapott...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
42,1-est ha zsírral behúzod, hátha párat megélne. Lehet egy tizedet rugózik, főleg, ha kicsit már kopott a csésze.asebestyen írta: ↑2022.08.10., szer. 21:36Most az a lényeg, lokalizáljam a hangforrást... Bár továbbra is a középrész a leggyanúsabb... Rendeltem 641-est.
Rendelek BB30 csapágyat. Van 41.96-os, 42-es, 42.1-es... 1x bepréselem a nagyobbat, következőleg azt is ragasztani kell úgyis... Mondtam, hogy utálom a préselést? Bár a Cube-ban is pressfit van, alu vázban műanyag és eddig néma, pedig az aztán kapott...
Pinarello a király... Mindig menetes volt... De ha kis komolyságot teszek bele, nekem hirtelen nem jut eszembe senki, aki kitartott volna a menetes bb-nél.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu