Ja így? Akkor örülök, hogy ez mégis egy hifis fejlesztés lett. :-)asebestyen írta: ↑2022.06.30., csüt. 08:12Könnyű, mászós carbon váz, könnyű, levegős, jól beállítható teló, könnyű kerékszett alacsony gördülési ellenállású és szintén könnyű tubless gumiszettel.kasumi írta: ↑2022.06.30., csüt. 08:01Szerintem most lett belőle egy jó XC bringa.asebestyen írta: ↑2022.06.29., szer. 23:11
Én is Shimano fan vagyok.
Azért egy jó XC bringa elég sokat tud.
Remélem nem haragszol meg, nem bántó szándékkal írom, de ez olyan hifis fejlesztés lett...
Egyébként milyen lett volna a nem hifis fejlesztés?
A váz alkalmatlansága és a gyenge teló miatt sosem fogod tudni kihasználni az Enduro kerékszett és a rajta lévő gumik előnyeit. Síkon és felfele meg jó lomha lesz tőle egy jó XC szetthez képest. A hajtás, fék és váltórendszer már Deore szinten teljesen rendben van működésre, nem azokon fog múlni semmi.
Váz, teló(k), kerekek, ezek az alap, a többi drótozása az occsó hifinek sajnos.
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Online
- kasumi
- V.I.P.
- Hozzászólások: 948
- Csatlakozott: 2012.11.09., pén. 19:01
- Értékelés: 368
- Tartózkodási hely: Esztergom
Re: Kerékpározás
Újratervezés
- zoli73
- V.I.P.
- Hozzászólások: 3772
- Csatlakozott: 2010.01.16., szomb. 22:11
- Értékelés: 2374
- Tartózkodási hely: 2465
Re: Kerékpározás
A carbon vázak árával nem vagyok tisztában, de szerintem rajtuk kívül is van élet. Ha valaki nem kimondottan sportra, pláne versenysportra szánja, akkor egy alu váz is megteszi.asebestyen írta: ↑2022.06.30., csüt. 08:12Könnyű, mászós carbon váz, könnyű, levegős, jól beállítható teló, könnyű kerékszett alacsony gördülési ellenállású és szintén könnyű tubless gumiszettel.kasumi írta: ↑2022.06.30., csüt. 08:01Szerintem most lett belőle egy jó XC bringa.asebestyen írta: ↑2022.06.29., szer. 23:11
Én is Shimano fan vagyok.
Azért egy jó XC bringa elég sokat tud.
Remélem nem haragszol meg, nem bántó szándékkal írom, de ez olyan hifis fejlesztés lett...
Egyébként milyen lett volna a nem hifis fejlesztés?
A váz alkalmatlansága és a gyenge teló miatt sosem fogod tudni kihasználni az Enduro kerékszett és a rajta lévő gumik előnyeit. Síkon és felfele meg jó lomha lesz tőle egy jó XC szetthez képest. A hajtás, fék és váltórendszer már Deore szinten teljesen rendben van működésre, nem azokon fog múlni semmi.
Váz, teló(k), kerekek, ezek az alap, a többi drótozása az occsó hifinek sajnos.
A többi viszont sajnos(anyagi értelemben) igaz. Egy könnyű kerék/gumi szett, de pláne egy igazán jó telós villa, rengeteget tud dobni a bringa használati értékén. Nem utolsó sorban a jó villa tartós, és megbízhatóan működik.
Ezt a villa kérdést sajnos saját bőrömöm kellett megtapasztaljam.
Próbáltam én is elspórolni, költséghatékonyra venni, de be kellett lássam, hogy olcsó húsnak, híg a leve.
Sajnos jó villa nélkül nem igazi MTB az MTB.
MoFi - Funk Firm - "Palotás" phono - Audio Research - JBL - Neotech - LessLoss - WireWorld - UsaAudio
Re: Kerékpározás
valami hasonlót városiba el tudnák képzelni...jaaa falun lakom...
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
szegény Coppi nem tiltakozott ezért a kormányért?Rotox írta: ↑2022.06.30., csüt. 09:44Egyfelől igazad van, másfelől szerintem azt is figyelembe kell venni, hogy másnak másféle szempontjai is lehetnek. Kérdés, hogy érez-e késztetést, akar-e (vagy esetleg tud-e) valaki a számára örömet adó (ez viszont tényleg fontos, mint ahogy a hifiben is... ) szintnél feljebb? lépni - és "nem hifisen" fejleszteni.asebestyen írta: ↑2022.06.30., csüt. 08:12Könnyű, mászós carbon váz, könnyű, levegős, jól beállítható teló, könnyű kerékszett alacsony gördülési ellenállású és szintén könnyű tubless gumiszettel.
...
Váz, teló(k), kerekek, ezek az alap, a többi drótozása az occsó hifinek sajnos.
Részemről mindenesetre most nyomok egy "Tetszik"-et a fórumtárs klassz bringájára, és nagyon sok örömteli, nyeregben töltött időt kívánok hozzá!
Úgy gondolom, kicsit illik ide; csatolok egy képet a családi flottánkról (a Cannondale-en túl a Mali - bár mostanában ismét versenykormánnyal - és a háttérben a zöld Fausto Coppi az enyém, a Meridát már megörökölte a középső fiam, a Neuzert meg cserélni kellene, mert kinőtte a legkisebb). A lényeg: semmi pénzért nem cserélném le a dögnehéz, vascsöves veteránokat, sőt, "néha" még használom is őket, ráadásul tényleg örömmel...
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Online
Részemről mindenesetre most nyomok egy "Tetszik"-et a fórumtárs klassz bringájára, és nagyon sok örömteli, nyeregben töltött időt kívánok hozzá!
Úgy gondolom, kicsit illik ide; csatolok egy képet a családi flottánkról (a Cannondale-en túl a Mali - bár mostanában ismét versenykormánnyal - és a háttérben a zöld Fausto Coppi az enyém, a Meridát már megörökölte a középső fiam, a Neuzert meg cserélni kellene, mert kinőtte a legkisebb). A lényeg: semmi pénzért nem cserélném le a dögnehéz, vascsöves veteránokat, sőt, "néha" még használom is őket, ráadásul tényleg örömmel...
- Rotox
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1908
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1031
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Egyfelől igazad van, másfelől szerintem azt is figyelembe kell venni, hogy másnak másféle szempontjai is lehetnek. Kérdés, hogy érez-e késztetést, akar-e (vagy esetleg tud-e) valaki a számára örömet adó (ez viszont tényleg fontos, mint ahogy a hifiben is... ) szintnél feljebb? lépni - és "nem hifisen" fejleszteni.asebestyen írta: ↑2022.06.30., csüt. 08:12Könnyű, mászós carbon váz, könnyű, levegős, jól beállítható teló, könnyű kerékszett alacsony gördülési ellenállású és szintén könnyű tubless gumiszettel.
...
Váz, teló(k), kerekek, ezek az alap, a többi drótozása az occsó hifinek sajnos.
Részemről mindenesetre most nyomok egy "Tetszik"-et a fórumtárs klassz bringájára, és nagyon sok örömteli, nyeregben töltött időt kívánok hozzá!
Úgy gondolom, kicsit illik ide; csatolok egy képet a családi flottánkról (a Cannondale-en túl a Mali - bár mostanában ismét versenykormánnyal - és a háttérben a zöld Fausto Coppi az enyém, a Meridát már megörökölte a középső fiam, a Neuzert meg cserélni kellene, mert kinőtte a legkisebb). A lényeg: semmi pénzért nem cserélném le a dögnehéz, vascsöves veteránokat, sőt, "néha" még használom is őket, ráadásul tényleg örömmel...
- Csatolmányok
-
- Bringák.jpg (2.57 MiB) Megtekintve 962 alkalommal
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A Dura Ace a gazdag ember Ultegra-ja.
Amúgy én értem a Shimano-t; a részvényesek jobban örülnek a magasabb profitnak, mint az alacsonynak. Részemről ott bukik a dolog, hogy elképzelem a mechanikailag tökéletes alkatrészt, amiben megpusztult valami filléres elektronika, amit viszont aranyárban javítanának vagy nem is cserélhető benne vagy rég kifutott, beszerezhetetlen cucc.
Amúgy én értem a Shimano-t; a részvényesek jobban örülnek a magasabb profitnak, mint az alacsonynak. Részemről ott bukik a dolog, hogy elképzelem a mechanikailag tökéletes alkatrészt, amiben megpusztult valami filléres elektronika, amit viszont aranyárban javítanának vagy nem is cserélhető benne vagy rég kifutott, beszerezhetetlen cucc.
Re: Kerékpározás
vártam rá több éve...erre nyomorult tárcsafékes szettel jön ki, ez olyan mitha holnaptól csak elektromos autót lehetne venni,nem értem a japánokat....(bocsi Vinkler ), marad a mech.ultegrarevox írta: ↑2022.06.29., szer. 22:09Nekem ugye volt. Az első váltó azimutolása tetszett, de ennyi. Sose volt "láncbesúrlódás", de alapvetően kb ennyi. Persze, baromi kényelmes csak egy mikrokapcsolót nyomkodni, de nincs így feedbacked.Vinkler írta: ↑2022.06.29., szer. 21:20Néha elgondolkodom, hogy tényleg öregszem és nehezebben fogadok el dolgokat?!
De ezt az elektromos váltást nagyon nem értem és az előnyét sem látom, ellenben a hátrányával.
A tárcsaféknél nem volt ilyen, ott simán szembe mentem pár éve a tiltakozótáborral. A mai napig vallom, hogy a tárcsaféknek van értelme. De az elektromos váltásnak nincs.
Alapvetően eltekintve a sokkal nagyobb költségektől, lassabban vált, de ha nem is, sokkal nehezebb megfelelően érezni. Főleg lejtőzéskor éreztem,hogy zavaró. Valahogy a mechanikussal mindig tudtam, minden pillamarban, hol vagyok. Értem azt, hogy a nagyon gyors le vagy felváltást a váltókar helyzetéből tudtam, ill a mechanikus " kattanásokból", hogy igen,letettem,most kell ebben a századmásodpercben elkezdeni izomból taposni. Ez az elektromossal úgy történt, kigondoltam, le kellene egyet dobni, megnyomtam a gombot és itt jött egy kis fáziskésés, mert meg kellett arról győződnöm, hogy tényleg le is dobta, nem csak akartam. És egyett dobott, ahogy akartam (vagy kettőt, hármat, stb...) és csak ezután lehetett belelépni. Nem sok idő ez, de aki a mechanikis rendszerek gyors váltását megszokta és érzi a váltókart, annak a villanyváltó nagyon információszegény.
Amiben még más, a mechanikus rendszer nem egyenletesen húzza/engedi a váltókanalat. A villanyos viszont egyenletesen. A mechanikus esetén lassabban indul meg a váltó mozgása, de utána nagyon felgyorsul. Lefele főleg érezhető ez, ahogy a rugó lerántja a váltót. Elvileg a villanyost is fel lehet gyorsítani szoftveresen, de az az életfartamot nagyban befolyásolja. Nomeg, ettől még a szeánsz megmarad, hogy fáziskéséssel várod a visszajelzést a hajtás felől, hogy tényleg megtörtént a váltás.
Megértem, aki szereti, mert általános bicajozáshoz kényelmes. Engem nem zavarna, ha kivonnák a forgalomból, nem siratnám...
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Online
A váz alkalmatlansága és a gyenge teló miatt sosem fogod tudni kihasználni az Enduro kerékszett és a rajta lévő gumik előnyeit. Síkon és felfele meg jó lomha lesz tőle egy jó XC szetthez képest. A hajtás, fék és váltórendszer már Deore szinten teljesen rendben van működésre, nem azokon fog múlni semmi.
Váz, teló(k), kerekek, ezek az alap, a többi drótozása az occsó hifinek sajnos.
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Könnyű, mászós carbon váz, könnyű, levegős, jól beállítható teló, könnyű kerékszett alacsony gördülési ellenállású és szintén könnyű tubless gumiszettel.kasumi írta: ↑2022.06.30., csüt. 08:01Szerintem most lett belőle egy jó XC bringa.asebestyen írta: ↑2022.06.29., szer. 23:11Én is Shimano fan vagyok.
Azért egy jó XC bringa elég sokat tud.
Remélem nem haragszol meg, nem bántó szándékkal írom, de ez olyan hifis fejlesztés lett...
Egyébként milyen lett volna a nem hifis fejlesztés?
A váz alkalmatlansága és a gyenge teló miatt sosem fogod tudni kihasználni az Enduro kerékszett és a rajta lévő gumik előnyeit. Síkon és felfele meg jó lomha lesz tőle egy jó XC szetthez képest. A hajtás, fék és váltórendszer már Deore szinten teljesen rendben van működésre, nem azokon fog múlni semmi.
Váz, teló(k), kerekek, ezek az alap, a többi drótozása az occsó hifinek sajnos.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Egyébként milyen lett volna a nem hifis fejlesztés?
- kasumi
- V.I.P.
- Hozzászólások: 948
- Csatlakozott: 2012.11.09., pén. 19:01
- Értékelés: 368
- Tartózkodási hely: Esztergom
Re: Kerékpározás
Szerintem most lett belőle egy jó XC bringa.asebestyen írta: ↑2022.06.29., szer. 23:11Én is Shimano fan vagyok.
Azért egy jó XC bringa elég sokat tud.
Remélem nem haragszol meg, nem bántó szándékkal írom, de ez olyan hifis fejlesztés lett...
Egyébként milyen lett volna a nem hifis fejlesztés?
Újratervezés
Online
Azért egy jó XC bringa elég sokat tud.
Remélem nem haragszol meg, nem bántó szándékkal írom, de ez olyan hifis fejlesztés lett...
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Én is Shimano fan vagyok.kasumi írta: ↑2022.06.29., szer. 21:21
Egyrészt van benne némi márkahűség, ami a Shimano-t illeti, ezért azon a létrán mászok felfelé; a többi márka termékeit nem ismerem és nem is akarok energiát tenni abba, hogy ez változzon. Ha jól sejtem, ezt a bringát eredetileg XC felhasználásra tervezték, de már a korábbi (egy 26"-os Mistral) bringámnál is éreztem, hogy ennél én szeretek veszélyesebben élni. :-) És ahogy az igénybevétel nő, a tapasztalat gyarapszik, úgy lépést akartam tartani műszakilag is, mert a felhasználás ezt igényli. Igazából talán egy összteleszkópos kellene, de arra még nem szántam rá magam.
Ami a konkrétumokat illeti, az SLX-et jó ár/érték aránya miatt választottam, az XTR kihagyhatatlan (-60%) ajánlat volt (ugyanakkor megdöbbentően pontosabb és masszívabb, mint az SLX váltókar).
Ami a kereket illeti, a kónuszos csapágyazás gondjai és a keskeny felni együttesen vitt ebbe az irányba. Olyan kerék kellett, ami a QR rendszerű vázba szerelhető. A DT Swiss egyszerű adapterekkel ezt tudja. Ebből az E(nduro) széria azért lett, mert ezzel már kimaxoltam a váz-bátorság-erőnlét-tecnikai tudás-terep adta lehetőségeket.
Azért egy jó XC bringa elég sokat tud.
Remélem nem haragszol meg, nem bántó szándékkal írom, de ez olyan hifis fejlesztés lett...
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Este? Re: Kerékpározás
Óóó, félúton nincs megállás, nem kocsmajáratVinkler írta: ↑2022.06.29., szer. 22:15Abádszalókon a strand külső részén is eltűntek a büfék? A sarkon volt egy jó!revox írta: ↑2022.06.29., szer. 22:13Tiszatónál a kaja már bonyolultabb lett építettek egy falat, kaput és a "strandon' belül vannak a kajáldák. Van kint 1-2, de sokan vanak és nem is túl bizalomgerjesztők, így mi pl legutóbb a MOL kúton vettünk egy-egy hotdogot
Xal oda a lánfost vinni kell, mert venni nehéz
De nem tudom. Ilyenkor nem a strandon át szoktunk menni, hanem lent a normál úton. Ott jóformán semmi nincs,talán egy kút jóesetben. De mi már jártunk úgy a strandnál mentünk, a gáton, aztán belépőt akartak szedni. Nyilván jeleztük,hogy csak áttekernénk, de nagyon segget kellett érte nyalni, így kerüljük a szalóki gátat.
De most jut eszembe, a Lidl parkolőban Füreden volt régeben is egy halsütő bódé, de elég lepukkamt. Most az le lett cserélve és van többféle kaja, talán lángos is. Csak mi addigra behotdogoztunk,de az megoldás lehet, csak az már a betonplatz, nem a cédrusok árnyéka...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Este? Re: Kerékpározás
Mennék szívesen, de most a nagyobb tavat kerüljük.
Jó tekerést srácok!
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Este? Re: Kerékpározás
Abádszalókon a strand külső részén is eltűntek a büfék? A sarkon volt egy jó!revox írta: ↑2022.06.29., szer. 22:13Tiszatónál a kaja már bonyolultabb lett építettek egy falat, kaput és a "strandon' belül vannak a kajáldák. Van kint 1-2, de sokan vanak és nem is túl bizalomgerjesztők, így mi pl legutóbb a MOL kúton vettünk egy-egy hotdogot
Xal oda a lánfost vinni kell, mert venni nehéz
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Este? Re: Kerékpározás
Tiszatónál a kaja már bonyolultabb lett építettek egy falat, kaput és a "strandon' belül vannak a kajáldák. Van kint 1-2, de sokan vanak és nem is túl bizalomgerjesztők, így mi pl legutóbb a MOL kúton vettünk egy-egy hotdogot
Xal oda a lánfost vinni kell, mert venni nehéz
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nekem ugye volt. Az első váltó azimutolása tetszett, de ennyi. Sose volt "láncbesúrlódás", de alapvetően kb ennyi. Persze, baromi kényelmes csak egy mikrokapcsolót nyomkodni, de nincs így feedbacked.Vinkler írta: ↑2022.06.29., szer. 21:20Néha elgondolkodom, hogy tényleg öregszem és nehezebben fogadok el dolgokat?!
De ezt az elektromos váltást nagyon nem értem és az előnyét sem látom, ellenben a hátrányával.
A tárcsaféknél nem volt ilyen, ott simán szembe mentem pár éve a tiltakozótáborral. A mai napig vallom, hogy a tárcsaféknek van értelme. De az elektromos váltásnak nincs.
Alapvetően eltekintve a sokkal nagyobb költségektől, lassabban vált, de ha nem is, sokkal nehezebb megfelelően érezni. Főleg lejtőzéskor éreztem,hogy zavaró. Valahogy a mechanikussal mindig tudtam, minden pillamarban, hol vagyok. Értem azt, hogy a nagyon gyors le vagy felváltást a váltókar helyzetéből tudtam, ill a mechanikus " kattanásokból", hogy igen,letettem,most kell ebben a századmásodpercben elkezdeni izomból taposni. Ez az elektromossal úgy történt, kigondoltam, le kellene egyet dobni, megnyomtam a gombot és itt jött egy kis fáziskésés, mert meg kellett arról győződnöm, hogy tényleg le is dobta, nem csak akartam. És egyett dobott, ahogy akartam (vagy kettőt, hármat, stb...) és csak ezután lehetett belelépni. Nem sok idő ez, de aki a mechanikis rendszerek gyors váltását megszokta és érzi a váltókart, annak a villanyváltó nagyon információszegény.
Amiben még más, a mechanikus rendszer nem egyenletesen húzza/engedi a váltókanalat. A villanyos viszont egyenletesen. A mechanikus esetén lassabban indul meg a váltó mozgása, de utána nagyon felgyorsul. Lefele főleg érezhető ez, ahogy a rugó lerántja a váltót. Elvileg a villanyost is fel lehet gyorsítani szoftveresen, de az az életfartamot nagyban befolyásolja. Nomeg, ettől még a szeánsz megmarad, hogy fáziskéséssel várod a visszajelzést a hajtás felől, hogy tényleg megtörtént a váltás.
Megértem, aki szereti, mert általános bicajozáshoz kényelmes. Engem nem zavarna, ha kivonnák a forgalomból, nem siratnám...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3405
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Este? Re: Kerékpározás
Online
Ami a konkrétumokat illeti, az SLX-et jó ár/érték aránya miatt választottam, az XTR kihagyhatatlan (-60%) ajánlat volt (ugyanakkor megdöbbentően pontosabb és masszívabb, mint az SLX váltókar).
Ami a kereket illeti, a kónuszos csapágyazás gondjai és a keskeny felni együttesen vitt ebbe az irányba. Olyan kerék kellett, ami a QR rendszerű vázba szerelhető. A DT Swiss egyszerű adapterekkel ezt tudja. Ebből az E(nduro) széria azért lett, mert ezzel már kimaxoltam a váz-bátorság-erőnlét-tecnikai tudás-terep adta lehetőségeket.
- kasumi
- V.I.P.
- Hozzászólások: 948
- Csatlakozott: 2012.11.09., pén. 19:01
- Értékelés: 368
- Tartózkodási hely: Esztergom
Re: Kerékpározás
Egyrészt van benne némi márkahűség, ami a Shimano-t illeti, ezért azon a létrán mászok felfelé; a többi márka termékeit nem ismerem és nem is akarok energiát tenni abba, hogy ez változzon. Ha jól sejtem, ezt a bringát eredetileg XC felhasználásra tervezték, de már a korábbi (egy 26"-os Mistral) bringámnál is éreztem, hogy ennél én szeretek veszélyesebben élni. :-) És ahogy az igénybevétel nő, a tapasztalat gyarapszik, úgy lépést akartam tartani műszakilag is, mert a felhasználás ezt igényli. Igazából talán egy összteleszkópos kellene, de arra még nem szántam rá magam.asebestyen írta: ↑2022.06.29., szer. 19:54A fejlesztések a kerékpárodon miért ezek és miért ez az irány?
Ami a konkrétumokat illeti, az SLX-et jó ár/érték aránya miatt választottam, az XTR kihagyhatatlan (-60%) ajánlat volt (ugyanakkor megdöbbentően pontosabb és masszívabb, mint az SLX váltókar).
Ami a kereket illeti, a kónuszos csapágyazás gondjai és a keskeny felni együttesen vitt ebbe az irányba. Olyan kerék kellett, ami a QR rendszerű vázba szerelhető. A DT Swiss egyszerű adapterekkel ezt tudja. Ebből az E(nduro) széria azért lett, mert ezzel már kimaxoltam a váz-bátorság-erőnlét-tecnikai tudás-terep adta lehetőségeket.
Újratervezés
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Néha elgondolkodom, hogy tényleg öregszem és nehezebben fogadok el dolgokat?!
De ezt az elektromos váltást nagyon nem értem és az előnyét sem látom, ellenben a hátrányával.
A tárcsaféknél nem volt ilyen, ott simán szembe mentem pár éve a tiltakozótáborral. A mai napig vallom, hogy a tárcsaféknek van értelme. De az elektromos váltásnak nincs.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Este? Re: Kerékpározás
Este?
Lejet ; végén még ütni fog a meleg. Lehet jobb a hegyen maradni. Bár tuti ott is van 30, ha lent 38...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ma fél4 körül arrébtettem az autót az árnyékba. Akkor volt 38C°... Délben szerintem melegebb volt.pärt írta: ↑2022.06.29., szer. 19:47Végre melegszik az idő - holnap már 37° lesz felénk - de sajnos minden jó véget ér egyszer, vasárnapra visszahűl 32-re. Revi, Lacee, egyet tekerhetnénk tóparton, legfeljebb kicsit jobban beöltözünk a hideg miatt.revox írta: ↑2022.06.29., szer. 19:35
Revi eldobva a sznobizmust, rendelt egy S-es méretű fred perry piquet shirtöt, gondolván, majd az jó lesz,ha az xs már nem jön fel.... Nos, az S se jött fel aztán összeszámoltam a szekrényben álló ruhadarabokat, amiket szeretnék hordani, de XS és elborzadtam,mi fekszik ott, várva az üdvhadsereget, így inkább mozgásra adtam a fejem de lassan megvan a túlórakvóta is... Meglátjuk meddig megy, de a power se megy a térdem miatt,de a pulzus se túl jó (csoda, gyulladással a térdemben, alkarban... meg itt-ott). De még nem nézegetem az e-bikeokat
Nekem tiszató OK, de azért nem vagyok gyors. Mikor lenne?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Ne is mondd,nekem is mez kellene,van a szekrényben felső csak nagy,most mást fejlesztettem,van még +felsőm csak annak nincs zsebe vagy kicsi…De addig nézegetem míg meg nem rendelem,csak az a fránya méret ,inkább kicsi szokott lenni, a dekában is szinte csak 2xl van. a jobbakból.revox írta: ↑2022.06.29., szer. 19:35Revi eldobva a sznobizmust, rendelt egy S-es méretű fred perry piquet shirtöt, gondolván, majd az jó lesz,ha az xs már nem jön fel.... Nos, az S se jött fel aztán összeszámoltam a szekrényben álló ruhadarabokat, amiket szeretnék hordani, de XS és elborzadtam,mi fekszik ott, várva az üdvhadsereget, így inkább mozgásra adtam a fejem de lassan megvan a túlórakvóta is... Meglátjuk meddig megy, de a power se megy a térdem miatt,de a pulzus se túl jó (csoda, gyulladással a térdemben, alkarban... meg itt-ott). De még nem nézegetem az e-bikeokat
Re: Kerékpározás
Eg,yre nagyobb érték lesz a mechanikus szett. Lehet kifutókorában érdemes venni egy tartalékot.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Még nem tudom,hogy lesz a hétvégém de már illő lenne egyet tekerni,habár utánna mindig kifingok ha veletek tekerek.pärt írta: ↑2022.06.29., szer. 19:47Végre melegszik az idő - holnap már 37° lesz felénk - de sajnos minden jó véget ér egyszer, vasárnapra visszahűl 32-re. Revi, Lacee, egyet tekerhetnénk tóparton, legfeljebb kicsit jobban beöltözünk a hideg miatt.revox írta: ↑2022.06.29., szer. 19:35
Revi eldobva a sznobizmust, rendelt egy S-es méretű fred perry piquet shirtöt, gondolván, majd az jó lesz,ha az xs már nem jön fel.... Nos, az S se jött fel aztán összeszámoltam a szekrényben álló ruhadarabokat, amiket szeretnék hordani, de XS és elborzadtam,mi fekszik ott, várva az üdvhadsereget, így inkább mozgásra adtam a fejem de lassan megvan a túlórakvóta is... Meglátjuk meddig megy, de a power se megy a térdem miatt,de a pulzus se túl jó (csoda, gyulladással a térdemben, alkarban... meg itt-ott). De még nem nézegetem az e-bikeokat