Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12631
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Most olvastam, hogy a 105-ös szett is elektromos lesz. 2x12. Kár.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Elküldhette az asszonyt is a kütyüvel, ő meg addig otthon guglizta az alu gurigákat. Majd ellenőrizzük egy tiszatavazáson, hogy meggyógyult-e már a térde vagy csak kiszervezte a tekerést.
Különben meg majd megírja, nem az a magába forduló típus.
Különben meg majd megírja, nem az a magába forduló típus.
Re: Kerékpározás
Semmi különös csak egyre több edzés van fönt ill. az átlag sem rossz…..avl2 írta: ↑2022.06.29., szer. 17:19o.k., de minek van ott a nyoma ??? pl. 2 ora 90 km ? 5 ora 187 km 130 bpm-tel ? ...vagy kocsi mögött ment ? söt: kocsival :-))))
csak kíváncsi lettem
nem stravazok, nem is tudom hogyan lehetne revit latni
Re: Kerékpározás
o.k., de minek van ott a nyoma ??? pl. 2 ora 90 km ? 5 ora 187 km 130 bpm-tel ? ...vagy kocsi mögött ment ? söt: kocsival :-))))lacee írta: ↑2022.06.29., szer. 16:37A Stravan ott a nyoma,habár lehet valami kamu oszt otthon meg dőzsöl.
csak kíváncsi lettem
nem stravazok, nem is tudom hogyan lehetne revit latni
Re: Kerékpározás
A Stravan ott a nyoma,habár lehet valami kamu oszt otthon meg dőzsöl.
Re: Kerékpározás
mit láttok (nem hiszem, hogy ellenzi ide tételét, én meg nem vagyok strava es hasonlon) ?
ma már 6 elött úton voltam, 7 elött a visegradi giro befutonal fordultam vissza ....vittem vizet is
utana sajnos beszippantott a munka, igy nyujtas,reggeli késöre csúsztak
- kasumi
- V.I.P.
- Hozzászólások: 944
- Csatlakozott: 2012.11.09., pén. 19:01
- Értékelés: 367
- Tartózkodási hely: Esztergom
Re: Kerékpározás
Üdv.!
Ellensúlyozva az országúti kerékpárok mutatta fölényt, íme néhány kép a frissen (újra) összerakott montimról.
A gyári, 19 mm-es belső szélességű felniket - és ezzel együtt az egész kereket - 30 mm-esre cseréltem. Most sokkal egészségesebbnek tűnik a gumi/felni párosítás.
Az SLX fékek egy korábbi fejlesztés eredményei, ahogy az XTR váltókarok is. Az XT hátsó váltót most tettem fel. Felújító szett hiányában a korábbi XT pedálok helyett egy Katana-t tettem fel. Az első teleszkópot átnézettem, állítólag cseréltek benne valamit.
Terepen még nem teszteltem. Valószínűleg hétvégén sort kerítek rá.
Ellensúlyozva az országúti kerékpárok mutatta fölényt, íme néhány kép a frissen (újra) összerakott montimról.
A gyári, 19 mm-es belső szélességű felniket - és ezzel együtt az egész kereket - 30 mm-esre cseréltem. Most sokkal egészségesebbnek tűnik a gumi/felni párosítás.
Az SLX fékek egy korábbi fejlesztés eredményei, ahogy az XTR váltókarok is. Az XT hátsó váltót most tettem fel. Felújító szett hiányában a korábbi XT pedálok helyett egy Katana-t tettem fel. Az első teleszkópot átnézettem, állítólag cseréltek benne valamit.
Terepen még nem teszteltem. Valószínűleg hétvégén sort kerítek rá.
Újratervezés
Online
Re: Kerékpározás
Revi,úgy látom össze kaptad magad.
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Szép, de minek egy ilyesmire tárcsa? Dísznek túl nehéz meg kissé útban is van a levegőnek.
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Egy próbát megérhet. Nagyot nem kockáztatsz vele, mert röhejesen olcsók. Volt egy felnirepedezős széria, de nem tudom, hogy melyik. Nekem valami ősi darabjaim vannnak, amiknél még nincs marással kikönnyítve a felnik belső része a küllők között. Nyúzható, igénytelen cucc: hozzám nyolc éve került használtan, ismeretlen előélettel és még ugyanazok a csapágyak vannak benne, meg küllőkön sem állítottam. Egyedül a rotort kell szétszedni kb. ezer km után és pár csepp olajat rakni a siklócsapágyra, de az nem nagy faxni, megvan pár perc alatt. Egy modot csináltam a hátsó keréken: a rotorban levő tömítés gumiajka baromi vastag, merev volt, ezért elvékonyítottam, mert szabadon futásnál nagyon fogta a rotort. Gondolom, hogy az esőállóság miatt volt olyan, de az nálam nem követelmény.revox írta: ↑2022.06.29., szer. 00:57
Már soksuor nézegettem, hjogyhirdetnek ksyriumot. Bár ciszketek a mavic küllőktől, miután nemrég egyről lepattogtak a niplik de furdalja az oldalam
Te már csak a ráadás vagy, de sok ismerőstől halottam jókat, főleg hegyen. Csak amikor árulnak, mindig az jut eszembe, van egy valag kerekem, minek még egy...
Re: Kerékpározás
Már soksuor nézegettem, hjogyhirdetnek ksyriumot. Bár ciszketek a mavic küllőktől, miután nemrég egyről lepattogtak a niplik de furdalja az oldalam
Te már csak a ráadás vagy, de sok ismerőstől halottam jókat, főleg hegyen. Csak amikor árulnak, mindig az jut eszembe, van egy valag kerekem, minek még egy...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
Re: Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Én is ezt látom. Még sose láttam 10/10-est Lehet mégis az alukerék a jobb???
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Feljebb nem volt 10/10. Minden általunk (el)ismert (és nem ismert) felsőbb kategóriás kerék 9/10-t kapott. Valami mindben volt,ami lehúzott belőle.
Re: Kerékpározás
AAttila írta: ↑2022.06.27., hétf. 22:24revox írta: ↑2022.06.27., hétf. 21:58Nna, más!!!
Aki tud, linkeljen nekem egy 10/10-es kereket(bármely ismertebb lapon). Kerestem ma, de nem vagyok jó guglizó,stb, hamar feladom...
Xal kiv lennék, mi a 10/10. A Speed csak 9/10
https://road.cc/content/review/206702-f ... on-tubular
[/quqote]
tessék:
https://road.cc/content/review/prime-ba ... set-272611
Bár a felső katra gonxoltam,... De dene rudja,lehet veri a drágább kerekeket. Bár a j-bend küllő nem ezt sejteti
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
https://road.cc/content/review/prime-ba ... set-272611
Re: Kerékpározás
tessék:revox írta: ↑2022.06.27., hétf. 21:58Nna, más!!!
Aki tud, linkeljen nekem egy 10/10-es kereket(bármely ismertebb lapon). Kerestem ma, de nem vagyok jó guglizó,stb, hamar feladom...
Xal kiv lennék, mi a 10/10. A Speed csak 9/10
https://road.cc/content/review/206702-f ... on-tubular
https://road.cc/content/review/prime-ba ... set-272611
Re: Kerékpározás
Nna, más!!!
Aki tud, linkeljen nekem egy 10/10-es kereket(bármely ismertebb lapon). Kerestem ma, de nem vagyok jó guglizó,stb, hamar feladom...
Xal kiv lennék, mi a 10/10. A Speed csak 9/10
https://road.cc/content/review/206702-f ... on-tubular
Aki tud, linkeljen nekem egy 10/10-es kereket(bármely ismertebb lapon). Kerestem ma, de nem vagyok jó guglizó,stb, hamar feladom...
Xal kiv lennék, mi a 10/10. A Speed csak 9/10
https://road.cc/content/review/206702-f ... on-tubular
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
VO2 max...avl2 írta: ↑2022.06.27., hétf. 19:52valamit már találtam: 1990 januari Tour-bol (ki mit csinalt akkor, mit tekert épp ? ...azt ennyi idö alatt se jutottam benne "sehova sem" [persze cél sem volt az] )avl2 írta: ↑2022.06.27., hétf. 09:52...ebben teljesen egyetértek
majd lehet elö is ások régi biciklis újságból erre vonatkozót; a duma egyértelmüen az (volt), hogy terhelés után a pulzus esése igen fontos teljesítöképességi jellemzö, mérni is szokták valami standard teszttel: igénybevétel és utána (!) különbözö idökben a pulzus mennyi...
1.JPG
Ruffier-Dickinson-nal (45sec alatt 30 terhajlitas) elötte, közvetlenül a vegen, es 1perccel utana van a P1, P2, P3,
Harvard-step-nél (5percen át percenkent 30szor 50cm magasra váltott lábbal fellépni [ez kemény !]) meg 1, 2 és 3perccel a terhelés után a P1, P2, P3
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Persze, hogy logikus. Ez minden versenyágnál fontos. Nemrom, ki, min járt már, nálam mezőny ,hegyi, TT (egyéni, páros), kritérium, monti, bmx kiszorítózásavl2 írta: ↑2022.06.27., hétf. 09:52kicsit megtámogatom revit !
ebben teljesen egyetértek
majd lehet elö is ások régi biciklis újságból erre vonatkozót; a duma egyértelmüen az (volt), hogy terhelés után a pulzus esése igen fontos teljesítöképességi jellemzö, mérni is szokták valami standard teszttel: igénybevétel és utána (!) különbözö idökben a pulzus mennyi
...szerintem ez logikus is;
De a lényeg, a ránézésre eltérő -nek tűnő- versenyágak esetén, szinte mindig a levegő fogy el leghamarabb.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
asebestyen írta: ↑2022.06.27., hétf. 12:18Igen, a pulzus esés meredeksége, az edzettség egyik megjelenési formája. Ebben nincs közöttünk semmiféle vita.avl2 írta: ↑2022.06.27., hétf. 09:52kicsit megtámogatom revit !
ebben teljesen egyetértek
majd lehet elö is ások régi biciklis újságból erre vonatkozót; a duma egyértelmüen az (volt), hogy terhelés után a pulzus esése igen fontos teljesítöképességi jellemzö, mérni is szokták valami standard teszttel: igénybevétel és utána (!) különbözö idökben a pulzus mennyi
...szerintem ez logikus is;
Revi bizonyos paramétereket mások fölé helyez, hogy ennek mi az oka, csak Ő tudja én meg csak sejtem. Az én célom a látótér szélesítése az edzettséget tekintve. Ha valaki abban a szakágban és azon a távon versenyez, amiben Revi versenyzett, akkor ez valóban lehet fontosabb paraméter a többinél bizonyos időszakokban. De ennyi és nem több. Ha valamiben javulni szeretnél, olyan edzéseket kell végezni, amik ezt fejlesztik, nincs ebben semmi misztikum.
Az átlag kerékpárosnak, aki edz és nem csak szabadidő szórakoztató eltölrésére használja a kerékpárt, lehetnek és vannak is más paraméterek, amik legalább ennyire fontosak vagy épp fontosabbak. Az edzéssel 1 fontos és megkerülhetetlen dolog van, az pedig a progresszivitás. Hogy ez a progresszivitás mely paraméterekben jelentkezik, az az elvégzett edzésmunkától, a tápanyagbeviteltől és regenerálódástól függ, amennyiben feltételezzük, hogy kívülről nem befolyásoljuk a szervezetünket semmilyen szarral.
Nem lehet az erőt, a pulzust, a pedálfordulatot, a távolságot, a környezeti viszonyokat egymásól függetlenül kezelni.
Lehet 40 feletti átlagot menni egydül is 1 órán át, a csövön megtekinthető Pelikán Jani 48 perces AVG 48km/h-s hétköznapi forgalomban összehozott tempója. Namost a 48-hoz annyival kell több erő a 40-hez képest, mint a 40-hez a 25-höz képest kb. Meg lehet nézni a videón, Pelikán Jani W mérője milyen számokat mutat. Tudom, persze, nem a W-tól megy gyorsan, hanem ebayről rendelt wietnámi kisiskolás lányok vizeletével kente össze a homlokcsövét a bringájának.
ilyen tempó, mezei mezőnykeróval, még Jani is csak mocskos nagy hátszélben tud megcsinálni, vagy lejtőn, vagy beáll valami kocsisorra.. Jani TT OB- kon ment ilyen tempót, profi időfutambringákkal és csak 38 km-en. De erős fiú. Volt idő, amikor nem volt itthon ellenfele.
A tobbi kb annyi, akinél nincs meg a w/kg, el se menjen versenyzőnek. Ez alapkövetelmény, mint a hifire vágyónak, hogy legyen legalább egy lemeze. Ha az alapozással megvan a delej, lehet megtanulni versenyezni. 2-3 év, mire beindul. Ha valaki született tehetség, lehet kevesebb.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
valamit már találtam: 1990 januari Tour-bol (ki mit csinalt akkor, mit tekert épp ? ...azt ennyi idö alatt se jutottam benne "sehova sem" [persze cél sem volt az] )avl2 írta: ↑2022.06.27., hétf. 09:52...ebben teljesen egyetértek
majd lehet elö is ások régi biciklis újságból erre vonatkozót; a duma egyértelmüen az (volt), hogy terhelés után a pulzus esése igen fontos teljesítöképességi jellemzö, mérni is szokták valami standard teszttel: igénybevétel és utána (!) különbözö idökben a pulzus mennyi...
Ruffier-Dickinson-nal (45sec alatt 30 terhajlitas) elötte, közvetlenül a vegen, es 1perccel utana van a P1, P2, P3,
Harvard-step-nél (5percen át percenkent 30szor 50cm magasra váltott lábbal fellépni [ez kemény !]) meg 1, 2 és 3perccel a terhelés után a P1, P2, P3