Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
unalmamban merida reactokat nézegetek. teszteket, meg XS kutatás van (feleslegesen)
minden teszt azt emeli ki,milyen mocskos gyors és mennyire jól gyorsul és kimondottan versenyzőkre van szabva,... erre ez, egy viszonylag tűrhetően kinéző masina. Ettől csak bénábbakat lehet találni de nyilván.ennek sincs semmi köze a versenypozícióhoz. nyugdíjas postások vették lehet de tényleg nem lehet találni egy normálisat se jófomán
minden teszt azt emeli ki,milyen mocskos gyors és mennyire jól gyorsul és kimondottan versenyzőkre van szabva,... erre ez, egy viszonylag tűrhetően kinéző masina. Ettől csak bénábbakat lehet találni de nyilván.ennek sincs semmi köze a versenypozícióhoz. nyugdíjas postások vették lehet de tényleg nem lehet találni egy normálisat se jófomán
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Na, még a végén meglesz (de csak úgy vedd meg, hogy a másik is megmarad, míg eldöntöd, melyik lex jobb )AAttila írta: ↑2021.06.23., szer. 23:30Ma beszéltem Karl Dáviddal. Mondtam, ha megunom ezt a vázat, akkor egy Trek Madone tudna érdekelni Erre ő: Hát, ha nem kell kerékszett, akkor lehet az Ádiét megvehetem, rákérdez.
Na nekem nem sürgős a dolog, csak beszélgetni akartam a lehetőségekről, úgyis megvárnám a jövő évet a TAO miatt.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ma beszéltem Karl Dáviddal. Mondtam, ha megunom ezt a vázat, akkor egy Trek Madone tudna érdekelni Erre ő: Hát, ha nem kell kerékszett, akkor lehet az Ádiét megvehetem, rákérdez.
Na nekem nem sürgős a dolog, csak beszélgetni akartam a lehetőségekről, úgyis megvárnám a jövő évet a TAO miatt.
Na nekem nem sürgős a dolog, csak beszélgetni akartam a lehetőségekről, úgyis megvárnám a jövő évet a TAO miatt.
Re: Kerékpározás
Ezek szerint van nála ez-az... Reactora kerestem rá, XS méretben, de csak távolkeleten van egyáltalán képtalálat is csak, eladó meg semmi. Már 2011-2013 közötti. Ha azt egyet kezem közé kapnék, a dogma fixen repülne de egyelőre a dogma mérete kedvezőbb... Veretni meg már úgyse fogok, tötyögni meg bármi jó, még egy dogma isAAttila írta: ↑2021.06.23., szer. 22:26Hát vannak érdekes eladók nem tudom ez az ember mire gondol, amikor egy nagyon lepukkant vázat árul horror áron.revox írta: ↑2021.06.23., szer. 20:4910 éves modell, egész jól megkérik az árát, pedig a digók nemigazán nézik semmibe....
https://www.ebay.com/itm/131840001829?h ... Swr9VZy358
https://www.ebay.com/itm/265172438842?_ ... %3A2332490
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Hát vannak érdekes eladók nem tudom ez az ember mire gondol, amikor egy nagyon lepukkant vázat árul horror áron.revox írta: ↑2021.06.23., szer. 20:4910 éves modell, egész jól megkérik az árát, pedig a digók nemigazán nézik semmibe....
https://www.ebay.com/itm/131840001829?h ... Swr9VZy358
https://www.ebay.com/itm/265172438842?_ ... %3A2332490
Re: Kerékpározás
10 éves modell, egész jól megkérik az árát, pedig a digók nemigazán nézik semmibe....
https://www.ebay.com/itm/131840001829?h ... Swr9VZy358
https://www.ebay.com/itm/131840001829?h ... Swr9VZy358
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Annak az adaptere egy régebbi, kisebb telefonon van, az átmegy egy másik bringára. Külön QuadLock adaptert sem nagyon találtam, mindenhol azt írta a webshop, kifutott.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
nem értem ha van quad lockod akkor minek ez???
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
már vágom a centit..
https://cyclingtips.com/startlist/?id=49507
https://cyclingtips.com/startlist/?id=49507
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Végül úgy döntöttem, más módon képzek leszorító erőt.
.
.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
ez kimeríti bűncselekmény törvényi tényállását.. kérem alássan egyébként sehogy... vegyél reiseinthel-t..asebestyen írta: ↑2021.06.23., szer. 10:57Én meg ezt:
.
kosár.jpg
.
Nézem, nézem, nem tudom hogy lenne jó.
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Én meg ezt:
. .
Nézem, nézem, nem tudom hogy lenne jó.
. .
Nézem, nézem, nem tudom hogy lenne jó.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Az én két fiam 8 és 11 éves, ők már piát nem adnak ki a kezükből
Re: Kerékpározás
én egy fürdőszivacsot, kisüveges maresit, és egy energiaszeletet kaptam....széles spektrumban mozognak
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
köszi!asebestyen írta: ↑2021.06.22., kedd 13:12Van valahol...
Apranax gél-lel kend be naponta többször (3x). Egyenlőre ne terheld (gyulladt ízületet soha). Ha javul, 3 nap után görgőn minimális ellenálláson mozgasd csak át. Nézd meg a comb és a lábfej feszítő izmait, nincsenek-e csomóban? Ha igen, hengerezd ki és kend be ott is nyugodtan.
Igyál rengeteg folyadékot, de tényleg sokat. Az ízületvédők jók, de nem erre az akut problémára, azt kúraszerűen érdemes használni, idő kell neki mire beépülnek az összetevői.
Gyors gyógyulást kívánok!
Voltaren volt otthon meg lóbalzsam még. a polar bear enyhítette, de kiütéses lett tőle a bőröm, annyit kentem rá
most nem kiabálom el, lóbalzsammal enyhült, de ha holnap is még visszaüt, jöhet az Apranax. mondjuk nem árt belőle,ha van otthon...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Apranax gél-lel kend be naponta többször (3x). Egyenlőre ne terheld (gyulladt ízületet soha). Ha javul, 3 nap után görgőn minimális ellenálláson mozgasd csak át. Nézd meg a comb és a lábfej feszítő izmait, nincsenek-e csomóban? Ha igen, hengerezd ki és kend be ott is nyugodtan.
Igyál rengeteg folyadékot, de tényleg sokat. Az ízületvédők jók, de nem erre az akut problémára, azt kúraszerűen érdemes használni, idő kell neki mire beépülnek az összetevői.
Gyors gyógyulást kívánok!
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5904
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7237
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Van valahol...revox írta: ↑2021.06.21., hétf. 20:53ASebestyén van valahol?
Szóval, fáj a térdem. A térdkalács alatt, mellett vizesnek tűnő duzzanat van. Vagy megerőltettem, vagy az autó klímája fújta ki, nem tudom. Bár kedden ültem bicajon, nem erőltettem kimondottan, nem is volt semmi, de előtte szombaton éreztem,hogy kapott a hegyen. Most szombaton kb 5-6 órát vezettem, ebből a klíma ment kb 4-et. De messze is ültem a pedáloktól, még nem húztam előre a széket nyáriasra és éreztem, kicsit messze van a pedál. Szerpentinen sokat kellett pedálozni....
A lényeg, valami kinyírta és lövésem sincs,mit tegyek rá, illetve csak úgy, óvatosan lehet e bringázni,vagy nem kellene erőltetni... ??? Vizesruházni van e értelme? Bár vízre víz
Apranax gél-lel kend be naponta többször (3x). Egyenlőre ne terheld (gyulladt ízületet soha). Ha javul, 3 nap után görgőn minimális ellenálláson mozgasd csak át. Nézd meg a comb és a lábfej feszítő izmait, nincsenek-e csomóban? Ha igen, hengerezd ki és kend be ott is nyugodtan.
Igyál rengeteg folyadékot, de tényleg sokat. Az ízületvédők jók, de nem erre az akut problémára, azt kúraszerűen érdemes használni, idő kell neki mire beépülnek az összetevői.
Gyors gyógyulást kívánok!
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Polar Bear, a vietnámi balzsam utódja... Rákentem, egyszerre ég és hideg kiv leszek...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nem fújta oda közvetlenül,de amikor a lábtérhez fújja, ott kavarog lent valahogy. De passz. De mivel ez két gyanús dolog van bááár, péntek este ment a, nevezzük ventillátornak, lehet az fújta ki...Vinkler írta: ↑2021.06.21., hétf. 21:10OFFrevox írta: ↑2021.06.21., hétf. 20:53ASebestyén van valahol?
Szóval, fáj a térdem. A térdkalács alatt, mellett vizesnek tűnő duzzanat van. Vagy megerőltettem, vagy az autó klímája fújta ki, nem tudom. Bár kedden ültem bicajon, nem erőltettem kimondottan, nem is volt semmi, de előtte szombaton éreztem,hogy kapott a hegyen. Most szombaton kb 5-6 órát vezettem, ebből a klíma ment kb 4-et. De messze is ültem a pedáloktól, még nem húztam előre a széket nyáriasra és éreztem, kicsit messze van a pedál. Szerpentinen sokat kellett pedálozni....
A lényeg, valami kinyírta és lövésem sincs,mit tegyek rá, illetve csak úgy, óvatosan lehet e bringázni,vagy nem kellene erőltetni... ??? Vizesruházni van e értelme? Bár vízre víz
Hogy a csudába állítod be az autódba a klimát, hogy a térdedre fújja?!
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Durvább hegyi túrákon(gyalog) ment így el néha, de ott kapott rendesen. 2ezer szint fel,majd le, de baromi gyorsan, bokatörő terepen. Na az, az szokott adni a térdemnek,de bringán még nem jártam így, de ez most lutri, mitől van... De azt látom én is, nem kell erőltetni, bár, ha csak lazán mozgatom, mintha az nem terhelné. Értem azt, pl szép lassan tekerek bicajt, kb 20 km/h síkon olyan rehab szerűen.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12683
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7377
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
OFFrevox írta: ↑2021.06.21., hétf. 20:53ASebestyén van valahol?
Szóval, fáj a térdem. A térdkalács alatt, mellett vizesnek tűnő duzzanat van. Vagy megerőltettem, vagy az autó klímája fújta ki, nem tudom. Bár kedden ültem bicajon, nem erőltettem kimondottan, nem is volt semmi, de előtte szombaton éreztem,hogy kapott a hegyen. Most szombaton kb 5-6 órát vezettem, ebből a klíma ment kb 4-et. De messze is ültem a pedáloktól, még nem húztam előre a széket nyáriasra és éreztem, kicsit messze van a pedál. Szerpentinen sokat kellett pedálozni....
A lényeg, valami kinyírta és lövésem sincs,mit tegyek rá, illetve csak úgy, óvatosan lehet e bringázni,vagy nem kellene erőltetni... ??? Vizesruházni van e értelme? Bár vízre víz
Hogy a csudába állítod be az autódba a klimát, hogy a térdedre fújja?!
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Semmiképpen ne most kezdj neki tekerni,pihentesd…porcerősítőt szedj,nekem az rakta rendbe a térdem.revox írta: ↑2021.06.21., hétf. 20:53ASebestyén van valahol?
Szóval, fáj a térdem. A térdkalács alatt, mellett vizesnek tűnő duzzanat van. Vagy megerőltettem, vagy az autó klímája fújta ki, nem tudom. Bár kedden ültem bicajon, nem erőltettem kimondottan, nem is volt semmi, de előtte szombaton éreztem,hogy kapott a hegyen. Most szombaton kb 5-6 órát vezettem, ebből a klíma ment kb 4-et. De messze is ültem a pedáloktól, még nem húztam előre a széket nyáriasra és éreztem, kicsit messze van a pedál. Szerpentinen sokat kellett pedálozni....
A lényeg, valami kinyírta és lövésem sincs,mit tegyek rá, illetve csak úgy, óvatosan lehet e bringázni,vagy nem kellene erőltetni... ??? Vizesruházni van e értelme? Bár vízre víz
Re: Kerékpározás
ASebestyén van valahol?
Szóval, fáj a térdem. A térdkalács alatt, mellett vizesnek tűnő duzzanat van. Vagy megerőltettem, vagy az autó klímája fújta ki, nem tudom. Bár kedden ültem bicajon, nem erőltettem kimondottan, nem is volt semmi, de előtte szombaton éreztem,hogy kapott a hegyen. Most szombaton kb 5-6 órát vezettem, ebből a klíma ment kb 4-et. De messze is ültem a pedáloktól, még nem húztam előre a széket nyáriasra és éreztem, kicsit messze van a pedál. Szerpentinen sokat kellett pedálozni....
A lényeg, valami kinyírta és lövésem sincs,mit tegyek rá, illetve csak úgy, óvatosan lehet e bringázni,vagy nem kellene erőltetni... ??? Vizesruházni van e értelme? Bár vízre víz
Szóval, fáj a térdem. A térdkalács alatt, mellett vizesnek tűnő duzzanat van. Vagy megerőltettem, vagy az autó klímája fújta ki, nem tudom. Bár kedden ültem bicajon, nem erőltettem kimondottan, nem is volt semmi, de előtte szombaton éreztem,hogy kapott a hegyen. Most szombaton kb 5-6 órát vezettem, ebből a klíma ment kb 4-et. De messze is ültem a pedáloktól, még nem húztam előre a széket nyáriasra és éreztem, kicsit messze van a pedál. Szerpentinen sokat kellett pedálozni....
A lényeg, valami kinyírta és lövésem sincs,mit tegyek rá, illetve csak úgy, óvatosan lehet e bringázni,vagy nem kellene erőltetni... ??? Vizesruházni van e értelme? Bár vízre víz
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
émmeg voltam tesztelni megint, most másik útvonalon néztük meg a gépet(F8). felsőtrákánytól felfele kis alattomosan emelkedő kaptató van. lent egész haladós, de fentebb már markolni kell a kormányt- átlagban csak 3,5% körül van, de alattomosan jönnek a 6-7%-ok. de a teszt része volt a nagytányéros haladás is, ilyen terepen.
néztem az időt is, miként alakul és az összebenyomást. sokat nem változott. megy,amíg jónak érzi a lábam és a canga és nem sarkall arra,hogy belehalva gyorsabban menjek, mert valahogy azt jelzi, kussolj,úgyse leszel gyorsabb, csak elfáradsz. Ebben lehet is valami, mert régebben minidg a Hereg rét volt a célpont,utána jött a "pfuuuUU, pihenjünk és guruljunk". most felértem Heregre és simán mentem tovább. Érdekes jelenség, hogy amint a fingatósabb 6-7%-ról visszavált 3-4%-ra, a bicaj azonnal megérzi és elkezd gyorsabban menni. Ezt reactóval nem tapasztaltam, igaz, azzal vélhetően erőteljesebben mentem és olyankor már nem sokat segít, hogy 4%, nem 6. Persze, elengedtem lefele is, hadd guruljon, de igazából se lefele, se felfele nem volt az,hogy most bele kell haljak. Felfele egy ideig nem is siettem, ahol régebben 28-al mentem, most 21-23... De aztán az axxony egyszer jelezte,hogy neki itt a vége a nagytányérnak, akkor gurítottam el.
Ami még ott volt, az a jobb térd elvizesedése. Szerintem valamitől begyulladt az izület. vagy megerőltettem, van az előző napi padis-ra vezetés közben a klíma hazavágta, mindenesetre nem sokat segített a bulin.
több dologra voltam kíváncsi:
-nagytányérral mennyire működik a 11-28 sor
-milyen időt megyek ahhoz képest,amikor versenyeztem, edzettem, de nyilván a meridával és még fulcrum quattro alukerekekkkel.
-milyen időt megyek ahhoz képest, amikor már csak kocabringáztam (merida szintén, de már bora kerekek, meg mikor mi, de karbonszingó)
nagytányér működik, de ha ezt az utat csak úgy kirándulni használom, van olyan rész ,ahol értelmesebb lett volna letenni. Ha veretésről van szó, tilos letenni. A láncvonal egész a 23-as lánckerékig tűrhető volt, de axxonyt láttam, simán beváltotta az 52/25-öt is de vészesen nem állt keresztbe, elfrogot csörgés nélkül, de nem ideális, inkább csak rövid időre,ha életbelép a "le ne tedd kistányérra" intelem.
lefelében régebben 45 körüli átlagot mentem felsőtárkányig Hereg réttől (tdh itt 56 körüli átlagot ment lefele, de nyilván lezárt pályán), most 43+. De, itt se siettem, csak hagytam gurulni és nem tekertem rá és fogott is a szél, lent a síkon főleg. ráadásul eléggé be van nőve a kanyar fákkal, nem mertem engedni nagyon, mert nem lehetett belátni, meddig görbül az ív, ki jön szembe, vagy van e kátyú. Ettől függetlenül azt gondolom, lefele jól kibringázható a dogma, főleg,ha 25ös gumi van fent (most 22-essel voltam, kicsit kemény is volt a 9 barral, néha felütött). Szerintem lefele simán tudnám hozni azt az időt,amit még edzett állapotban tudtam meridával, bár az igazi kamikáze idődzakot nem örökítettem meg(amikor a csapattrásak annyit mondtak: "ez hülye"), de kb menne,ha nagyon akarom.
sajnos ez felfele nem mondható el. sose mentem túl jó időt, tárkánytól heregig 28 perc volt a legjobb, de sokszor inklább csak 30-at mentem, hogy ne pukkanjak el (QOM 26 perc viszonyításnak, oxt azok csak csajok, nem faszik), de a TDH mivel itt elhaladt, a férfi KOM 20 perc körül van, 31-es tempóval (enyém 21km/h átlag). annak ellenére,hogy azt éreztem, jól megyek, 33 perc lett... Szóval egyelőre a gyengébb kerék és nehezebb bicaj ellenére az edzetten elért idő 5 perccel jobb, az nem kevés... de a laza menőkés 30 perces is 3 perccel jobb.
Viszont, az újkori (értsd: nem edz és hízott 10 kilát) menések között a teganpi volt a legjobb, korábbi kocabringás 34 percre 1 percet rávert, de nyilván voltak sokkal lassabbak is,bár az is igaz,sose rohantunk, beszélgetős, nézelődős volt az axxonnyal. Megkockáztatom, hogy ezen az emelkedőn a dogma jobban mászik, mint a merida, vagy inkább máshogy. de az is lehet, kocabringás időszakban sos ementem így el az axxonytól. de érzetre a dogma mászik kellemesebben. kontrolteszt kell, mert nem egyértelmű, de vélhetően hegyen, hobbizva kellemsebben viselkedik a dogma. a középrészt még ettől minidg kicsit lágynak érzem,így lehet, ha éles bevetésen lenne(versenyen, üsd vágd) hamarabb elsavasítja a combokat a pinarello, hegyen is.
de a lényeg, találkoztunk Parttal is... Rúgott kettőt a pedálon, aztán nem győztem kapkodni a levegőt, ha menni akartam vele
ha a hegyet summázni kell, fontossági sorrendben:
1- szüless arra, hogy tudj menni hegyen
2- légy edzésben
3- hegyen jól mászó bringa
a vas az utolsó a sorban...
néztem az időt is, miként alakul és az összebenyomást. sokat nem változott. megy,amíg jónak érzi a lábam és a canga és nem sarkall arra,hogy belehalva gyorsabban menjek, mert valahogy azt jelzi, kussolj,úgyse leszel gyorsabb, csak elfáradsz. Ebben lehet is valami, mert régebben minidg a Hereg rét volt a célpont,utána jött a "pfuuuUU, pihenjünk és guruljunk". most felértem Heregre és simán mentem tovább. Érdekes jelenség, hogy amint a fingatósabb 6-7%-ról visszavált 3-4%-ra, a bicaj azonnal megérzi és elkezd gyorsabban menni. Ezt reactóval nem tapasztaltam, igaz, azzal vélhetően erőteljesebben mentem és olyankor már nem sokat segít, hogy 4%, nem 6. Persze, elengedtem lefele is, hadd guruljon, de igazából se lefele, se felfele nem volt az,hogy most bele kell haljak. Felfele egy ideig nem is siettem, ahol régebben 28-al mentem, most 21-23... De aztán az axxony egyszer jelezte,hogy neki itt a vége a nagytányérnak, akkor gurítottam el.
Ami még ott volt, az a jobb térd elvizesedése. Szerintem valamitől begyulladt az izület. vagy megerőltettem, van az előző napi padis-ra vezetés közben a klíma hazavágta, mindenesetre nem sokat segített a bulin.
több dologra voltam kíváncsi:
-nagytányérral mennyire működik a 11-28 sor
-milyen időt megyek ahhoz képest,amikor versenyeztem, edzettem, de nyilván a meridával és még fulcrum quattro alukerekekkkel.
-milyen időt megyek ahhoz képest, amikor már csak kocabringáztam (merida szintén, de már bora kerekek, meg mikor mi, de karbonszingó)
nagytányér működik, de ha ezt az utat csak úgy kirándulni használom, van olyan rész ,ahol értelmesebb lett volna letenni. Ha veretésről van szó, tilos letenni. A láncvonal egész a 23-as lánckerékig tűrhető volt, de axxonyt láttam, simán beváltotta az 52/25-öt is de vészesen nem állt keresztbe, elfrogot csörgés nélkül, de nem ideális, inkább csak rövid időre,ha életbelép a "le ne tedd kistányérra" intelem.
lefelében régebben 45 körüli átlagot mentem felsőtárkányig Hereg réttől (tdh itt 56 körüli átlagot ment lefele, de nyilván lezárt pályán), most 43+. De, itt se siettem, csak hagytam gurulni és nem tekertem rá és fogott is a szél, lent a síkon főleg. ráadásul eléggé be van nőve a kanyar fákkal, nem mertem engedni nagyon, mert nem lehetett belátni, meddig görbül az ív, ki jön szembe, vagy van e kátyú. Ettől függetlenül azt gondolom, lefele jól kibringázható a dogma, főleg,ha 25ös gumi van fent (most 22-essel voltam, kicsit kemény is volt a 9 barral, néha felütött). Szerintem lefele simán tudnám hozni azt az időt,amit még edzett állapotban tudtam meridával, bár az igazi kamikáze idődzakot nem örökítettem meg(amikor a csapattrásak annyit mondtak: "ez hülye"), de kb menne,ha nagyon akarom.
sajnos ez felfele nem mondható el. sose mentem túl jó időt, tárkánytól heregig 28 perc volt a legjobb, de sokszor inklább csak 30-at mentem, hogy ne pukkanjak el (QOM 26 perc viszonyításnak, oxt azok csak csajok, nem faszik), de a TDH mivel itt elhaladt, a férfi KOM 20 perc körül van, 31-es tempóval (enyém 21km/h átlag). annak ellenére,hogy azt éreztem, jól megyek, 33 perc lett... Szóval egyelőre a gyengébb kerék és nehezebb bicaj ellenére az edzetten elért idő 5 perccel jobb, az nem kevés... de a laza menőkés 30 perces is 3 perccel jobb.
Viszont, az újkori (értsd: nem edz és hízott 10 kilát) menések között a teganpi volt a legjobb, korábbi kocabringás 34 percre 1 percet rávert, de nyilván voltak sokkal lassabbak is,bár az is igaz,sose rohantunk, beszélgetős, nézelődős volt az axxonnyal. Megkockáztatom, hogy ezen az emelkedőn a dogma jobban mászik, mint a merida, vagy inkább máshogy. de az is lehet, kocabringás időszakban sos ementem így el az axxonytól. de érzetre a dogma mászik kellemesebben. kontrolteszt kell, mert nem egyértelmű, de vélhetően hegyen, hobbizva kellemsebben viselkedik a dogma. a középrészt még ettől minidg kicsit lágynak érzem,így lehet, ha éles bevetésen lenne(versenyen, üsd vágd) hamarabb elsavasítja a combokat a pinarello, hegyen is.
de a lényeg, találkoztunk Parttal is... Rúgott kettőt a pedálon, aztán nem győztem kapkodni a levegőt, ha menni akartam vele
ha a hegyet summázni kell, fontossági sorrendben:
1- szüless arra, hogy tudj menni hegyen
2- légy edzésben
3- hegyen jól mászó bringa
a vas az utolsó a sorban...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Tegnap apáknapjára kaptam a gyerekektől