Statisztika: Elküldve Szerző: ARC — 11 perccel ezelőtt
Statisztika: Elküldve Szerző: MomoMusic — 23 perccel ezelőtt
Ja hogy ez Neked készül.......Ákos,akkor duplán fűzzed,mert annak a keréknek súlyt kell cipelniVÉGRE!Válogatom össze a szerszámokat kerékfűzéshez, az lesz a következő műhelyprojekt. Nem 2 fillér lesz az se... fene enné meg.
Statisztika: Elküldve Szerző: asebestyen — 24 perccel ezelőtt
Statisztika: Elküldve Szerző: Tredqill — 25 perccel ezelőtt
Ja hogy ez Neked készül.......Ákos,akkor duplán fűzzed,mert annak a keréknek súlyt kell cipelniVÉGRE!Válogatom össze a szerszámokat kerékfűzéshez, az lesz a következő műhelyprojekt. Nem 2 fillér lesz az se... fene enné meg.
Statisztika: Elküldve Szerző: Vinkler — 32 perccel ezelőtt
Statisztika: Elküldve Szerző: Dorien — 33 perccel ezelőtt
Statisztika: Elküldve Szerző: Dorien — 33 perccel ezelőtt
Kérj meg találomra néhány embert, hogy mondjanak egy elektromos autó márkát! A többség a Teslát fogja megjelölni. A nagyközönség számára a Tesla AZ elektromos autó, ami érthető is, hiszen ők adták el a legtöbbet (ma már a BYD), Musk csapata úttörő volt, a cég imázsa is nagyon magasan van (még). Sőt sokan luxusterméknek tekintik az én ismerőseim között is, aztán mikor benéznek, rádöbbennek, mennyire fapados.A Tesla nem tudom kik számára jelenti az etalont...
Pont az anyag és az összeszerelési minőség az, ami összehasonlítható a hagyományos, vagy hibrid autókkal.De számomra a legnagyobb tanulság az volt, hogy a Sealben ülve nem éreztem, hogy összeszerelési minőségben elmaradna az európai gyártóktól (természetesen árkategórián belül vizsgálva), a sokak szerint etalon Teslahoz képest pedig jóval feljebb van (bár ők is gyorsan fejlődnek).
Statisztika: Elküldve Szerző: Vinkler — 34 perccel ezelőtt