A hazai piacra szánt BYD modelleket megcsodáltuk az elmúlt hétvégi AMTS-en. Azok egyáltalán nem így néztek ki. Nekem a belterük "igényességéről" az ezredforduló idején futó Deawoo-k jutottak eszembe. Villanyautós mércével versenyképes árakat társítottak hozzájuk, de abszolút értékben szerintem egy vicc.
Erre mondják pestiesen, hogy "ha utánam dobnák se kellene!"
Hogy kinek mi tetszik, arról nincs sok értelme egyeztetni, nagyon szubjektív kérdés.
Pár napja vezettem egy BYD Sealt, ami pont úgy nézett ki, mint a bemutatott fotón, csak más volt a színe. A szoftveres és vezérlési problémáival nem akartam együtt élni a majd valamikor érkező frissítésig, így végül másik elektromos autót választottam. De számomra a legnagyobb tanulság az volt, hogy a Sealben ülve nem éreztem, hogy összeszerelési minőségben elmaradna az európai gyártóktól (természetesen árkategórián belül vizsgálva), a sokak szerint etalon Teslahoz képest pedig jóval feljebb van (bár ők is gyorsan fejlődnek).
Ez már egyáltalán nem az a szint, amit 3-4 éve láttunk az akkori kezdetleges elektromos autóktól, azokhoz tényleg jó nagy adag mazochizmusra volt szüksége egy vevőnek. Persze a népvélemény lassan változik, sokan még évekig a Nissan Leaf-re, meg az első Teslákra mutogatva szarozzák majd az egész műfajt, na de ez legyen az ő bajuk! Nem célom, hogy mindenki olyan autóval járjon, mint én. :)Statisztika: Elküldve Szerző: Luxor Audio — 43 perccel ezelőtt
]]>