Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Komolyzenei ajánló
Re: Komolyzenei ajánló
Kód: Egész kijelölése
Tényleg ezt mondtam volna?RIEC írta: ↑2018.09.20., csüt. 16:17- Mahler hifitornyot vegyenek! Pergolesi hifitornyot vegyenek! Itt a remek Hans Zimmer hifitorony!
- Bocsánat, Caccinihez való nem volna? Van? Tényleg? Akkor egyből kettőt kérnék. Hogy mi? Holnapra ígérik a Monteverdit? Akkor holnap is benézek. Viszlát.
- Legyen máskor is szerencsénk! Itt a Mahler hifitorony! Mahlert vegyenek...itt a nagyszerű Mahler hifitorony...!
Gyula
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
Re: Komolyzenei ajánló
Ez gyönyörű, de mi legyen evvel??
https://www.youtube.com/watch?v=SzrNdN0CUno
[/quote]
Jogos a kérdés. Ügyes találat.
[/quote]
Leírtam, már lassan 2 éve lesz, telik az idő...
Tükör-különbözőségek
http://komolyzeneiajanlo.blogspot.com/2 ... rmada.html
ML 512 - Heed Nexus - Spendor SP1
blog: Komolyzenei ajánló
Re: Komolyzenei ajánló
[/quote]
Ez gyönyörű, de mi legyen evvel??
https://www.youtube.com/watch?v=SzrNdN0CUno
[/quote]
Jogos a kérdés. Ügyes találat.
Ez gyönyörű, de mi legyen evvel??
https://www.youtube.com/watch?v=SzrNdN0CUno
[/quote]
Jogos a kérdés. Ügyes találat.
- fülelek
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6934
- Csatlakozott: 2005.08.08., hétf. 20:44
- Értékelés: 4669
- Tartózkodási hely: Csobánka
Re: Komolyzenei ajánló
Ez gyönyörű, de mi legyen evvel??chord írta: ↑2018.09.19., szer. 19:48Nézzük, Spanyolföldön mi a helyzet.
Emlékezetek még erre a lemezre? Vert fel egy kis port.
Szír származású gambás, amikor még nem volt menekültkérdés, de régnek tűnik, pedig csak pár éve, hogy.
A lemez most is nagyon jó, azóta is. Ez a fajta extravagancia nagyon passzol a régizenéhez.
A hangminőség?, hát ment a gittrágás, hogy a mai soksávos stúdiófelvételek sz@rok, de az '57-es mittudoménmidzsessztrombitás, az húha, én meg mondtam, hogy egy nagy,,, szóval ellenvéleményt bátorkodtam, de most itt ez a Glossa, ami stúdiófelvétel, nem mentek ezek el semmilyen régi templomba, a hangszer egy cselló-gamba mutáns, hát, a hang attraktív, de igazából nem finom, hifis, nyomulós, színezett, nem rossz, de nincs az a hűvös-arisztokrata SACD hang, lelkendezés tehát főleg a zenére részemről, mert az nagyon.
youtu.be/YLB6RAZCnBU
Ne mutassátok zenészeknek, mert tökidegek lesznek tőle, még a jófejek is, a Zeneakadémia tényleg valamit lezár vagy kiirt vagy legalábbis beszeg, én nem tudom...
https://www.youtube.com/watch?v=SzrNdN0CUno
Re: Komolyzenei ajánló
Infó: https://www.prestomusic.com/classical/p ... arpsichord
Holnap fog hivatalosan megjelenni a lemez. Kiváncsian várom a hivatalos reakciókat. Egy hegedűjátékhoz kevéssé alkalmas visszhangos templomban vették fel a darabokat, a két hangszer közelmikrofonozott, se térbeli mélysége nincs a felvételnek, se értelmezhető egymáshoz való aránya a két hangszernek. Mindkettő egyformán hangos ( igen, ez a legjobb jelző erre a lemezre: HANGOS ) és párhuzamosan haladnak egymás mellett a zenei végtelenbe. Találkozásra esélyük sincs. Ráadásul a csembaló idegesítően a jobb oldalról szól a hegedű meg pont mellette 50 centire. Nem, nem vettem fel fordítva a fejhallgatót. A mikrofonozás miatt a csembaló minden apró dübörgése átüt a felvételen és bosszantóan rontja az amúgy is pocsék hegedűhangot. Bár a kísérőfüzet szerint ez egy 1750 körüli barokk hegedű mégis tök úgy szól mint egy torzításon átesett elektromos típus. Ilyen ocsmány hegedűhangot J. Adams Sheherezadéjában hallottam utoljára de az ott tudatosan volt ilyen, a művészi kifejezés hívta életre és kapott értelmet. Na de ez itt szimplán rettenet. És a hegedűjáték is totál elhibázott. Én értem, hogy az ifjú művésznek ez tetszik, de akkor sem szabad mindent mindig ugyanúgy, ugyanolyan tónussal, felfogással, modorral megformálni. A tételekből teljesen hiányzik az intimitás, a komplementer színek, a lágy piano, a gördülékenység, a játékosság és könnyedség. Ez a tapadós, ragadós, túlgyantázott és rendkívűl dühös indusztriális hang annyira statikussá és érzéketlenné teszi pl Corellit, hogy az már elszomorító. Megmondom én ki játszik így hegedűn: egy technikailag csúcsra járatott GÉP. Pont az ember, a zenei anyag létrehozója, az eszme és érzelemvilág hiányzik az egészből. Összeségében sem hifis sem művészi szempontból nem értékelhető a produkció. Ha 1/1-et adnék rá az is sok volna így részemről 0/0. 24/96-ban hallgattam.
Holnap fog hivatalosan megjelenni a lemez. Kiváncsian várom a hivatalos reakciókat. Egy hegedűjátékhoz kevéssé alkalmas visszhangos templomban vették fel a darabokat, a két hangszer közelmikrofonozott, se térbeli mélysége nincs a felvételnek, se értelmezhető egymáshoz való aránya a két hangszernek. Mindkettő egyformán hangos ( igen, ez a legjobb jelző erre a lemezre: HANGOS ) és párhuzamosan haladnak egymás mellett a zenei végtelenbe. Találkozásra esélyük sincs. Ráadásul a csembaló idegesítően a jobb oldalról szól a hegedű meg pont mellette 50 centire. Nem, nem vettem fel fordítva a fejhallgatót. A mikrofonozás miatt a csembaló minden apró dübörgése átüt a felvételen és bosszantóan rontja az amúgy is pocsék hegedűhangot. Bár a kísérőfüzet szerint ez egy 1750 körüli barokk hegedű mégis tök úgy szól mint egy torzításon átesett elektromos típus. Ilyen ocsmány hegedűhangot J. Adams Sheherezadéjában hallottam utoljára de az ott tudatosan volt ilyen, a művészi kifejezés hívta életre és kapott értelmet. Na de ez itt szimplán rettenet. És a hegedűjáték is totál elhibázott. Én értem, hogy az ifjú művésznek ez tetszik, de akkor sem szabad mindent mindig ugyanúgy, ugyanolyan tónussal, felfogással, modorral megformálni. A tételekből teljesen hiányzik az intimitás, a komplementer színek, a lágy piano, a gördülékenység, a játékosság és könnyedség. Ez a tapadós, ragadós, túlgyantázott és rendkívűl dühös indusztriális hang annyira statikussá és érzéketlenné teszi pl Corellit, hogy az már elszomorító. Megmondom én ki játszik így hegedűn: egy technikailag csúcsra járatott GÉP. Pont az ember, a zenei anyag létrehozója, az eszme és érzelemvilág hiányzik az egészből. Összeségében sem hifis sem művészi szempontból nem értékelhető a produkció. Ha 1/1-et adnék rá az is sok volna így részemről 0/0. 24/96-ban hallgattam.
Re: Komolyzenei ajánló
Szép, szellős hangzás, kottázható szólamok, remek arányok, semmi dirr-durr ( azért megszólal a zenekar ha kell ), inkább epika és líra semmint dráma. Valóságos felüdülés egy ilyen lemez. 16 bites bontásban is remekül szól, kár, hogy nem XRCD. Inkább a művészi érték az ami itt dominál. Az oboista külön műsorszám benne. Aki tudja szerezze be.
Recording data: December 1999 at the Konzert und Kongresshalle Bamberg ‘Sinfonie an der Regnitz’ Neumann microphones; Studer AD19 microphone pre-amplifier; Yamaha O2R mixer; Genex GX8000 MOD recorder; Stax headphones.Re: Komolyzenei ajánló
- Mahler hifitornyot vegyenek! Pergolesi hifitornyot vegyenek! Itt a remek Hans Zimmer hifitorony!
- Bocsánat, Caccinihez való nem volna? Van? Tényleg? Akkor egyből kettőt kérnék. Hogy mi? Holnapra ígérik a Monteverdit? Akkor holnap is benézek. Viszlát.
- Legyen máskor is szerencsénk! Itt a Mahler hifitorony! Mahlert vegyenek...itt a nagyszerű Mahler hifitorony...!
- Bocsánat, Caccinihez való nem volna? Van? Tényleg? Akkor egyből kettőt kérnék. Hogy mi? Holnapra ígérik a Monteverdit? Akkor holnap is benézek. Viszlát.
- Legyen máskor is szerencsénk! Itt a Mahler hifitorony! Mahlert vegyenek...itt a nagyszerű Mahler hifitorony...!
Re: Komolyzenei ajánló
Logikusnak tűnik, azonban meglátásom szerint a különböző zenei műfajok eltérő módon teszik próbára a rendszerek képességeit, tehát míg viszonylag szűk műfaji keretek között mozgunk igazolható a fenti gondolatmenet.janesz írta: ↑2018.09.20., csüt. 11:19Ez az a lemez https://www.discogs.com/Giovanni-Battis ... se/8332252 amihez igazítom a rendszert. Vannak lemezek, és van ez a CD. Megközelíthetetlen, utolérhetetlen.
Amikor ez, nekem tetszően szól, akkor rendben van a hang. Ez után, ha valami nem tetszik, nem szól szépen, akkor, ott a lemezzel van gond.
Vagyis nem biztos, hogy a Pergolesi lemezt csodálatosan visszaadó rendszer hasonlóképp remekel mondjuk egy jobb Mahler szimfónia felvétel tolmácsolásában (vagy épp Hans Zimmer filmzenékkel )
Gyula
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
Re: Komolyzenei ajánló
Ottavio Dantone időben kicsit közelebb lopakodva korunkhoz is letette a névjegyét. Nagy kedvencemmel Haydnnal, ráadásul a 80. is rajta van!
Gyula
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
- janesz
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010.11.24., szer. 11:45
- Értékelés: 404
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Re: Komolyzenei ajánló
" Ottavio! Ottavioooo......"
Itt vagyok! " Ha Ottavio Dantone, akkor Pergolesi, Stabat Mater: https://youtu.be/5FgCehFdxkc
és Poprpora, Salve regina, https://youtu.be/eRW-aXhpL7k
Ez az a lemez https://www.discogs.com/Giovanni-Battis ... se/8332252 amihez igazítom a rendszert. Vannak lemezek, és van ez a CD. Megközelíthetetlen, utolérhetetlen.
Amikor ez, nekem tetszően szól, akkor rendben van a hang. Ez után, ha valami nem tetszik, nem szól szépen, akkor, ott a lemezzel van gond.
Itt vagyok! " Ha Ottavio Dantone, akkor Pergolesi, Stabat Mater: https://youtu.be/5FgCehFdxkc
és Poprpora, Salve regina, https://youtu.be/eRW-aXhpL7k
Ez az a lemez https://www.discogs.com/Giovanni-Battis ... se/8332252 amihez igazítom a rendszert. Vannak lemezek, és van ez a CD. Megközelíthetetlen, utolérhetetlen.
Amikor ez, nekem tetszően szól, akkor rendben van a hang. Ez után, ha valami nem tetszik, nem szól szépen, akkor, ott a lemezzel van gond.
EAD UD2000, Lavardin IT, Verity Audio Finn, Acoustic Zen, Shunyata R. Hydra, Finite Elemente Spider
Re: Komolyzenei ajánló
Nézzük, Spanyolföldön mi a helyzet.
Emlékezetek még erre a lemezre? Vert fel egy kis port.
Szír származású gambás, amikor még nem volt menekültkérdés, de régnek tűnik, pedig csak pár éve, hogy.
A lemez most is nagyon jó, azóta is. Ez a fajta extravagancia nagyon passzol a régizenéhez.
A hangminőség?, hát ment a gittrágás, hogy a mai soksávos stúdiófelvételek sz@rok, de az '57-es mittudoménmidzsessztrombitás, az húha, én meg mondtam, hogy egy nagy,,, szóval ellenvéleményt bátorkodtam, de most itt ez a Glossa, ami stúdiófelvétel, nem mentek ezek el semmilyen régi templomba, a hangszer egy cselló-gamba mutáns, hát, a hang attraktív, de igazából nem finom, hifis, nyomulós, színezett, nem rossz, de nincs az a hűvös-arisztokrata SACD hang, lelkendezés tehát főleg a zenére részemről, mert az nagyon.
youtu.be/YLB6RAZCnBU
Ne mutassátok zenészeknek, mert tökidegek lesznek tőle, még a jófejek is, a Zeneakadémia tényleg valamit lezár vagy kiirt vagy legalábbis beszeg, én nem tudom...
Emlékezetek még erre a lemezre? Vert fel egy kis port.
Szír származású gambás, amikor még nem volt menekültkérdés, de régnek tűnik, pedig csak pár éve, hogy.
A lemez most is nagyon jó, azóta is. Ez a fajta extravagancia nagyon passzol a régizenéhez.
A hangminőség?, hát ment a gittrágás, hogy a mai soksávos stúdiófelvételek sz@rok, de az '57-es mittudoménmidzsessztrombitás, az húha, én meg mondtam, hogy egy nagy,,, szóval ellenvéleményt bátorkodtam, de most itt ez a Glossa, ami stúdiófelvétel, nem mentek ezek el semmilyen régi templomba, a hangszer egy cselló-gamba mutáns, hát, a hang attraktív, de igazából nem finom, hifis, nyomulós, színezett, nem rossz, de nincs az a hűvös-arisztokrata SACD hang, lelkendezés tehát főleg a zenére részemről, mert az nagyon.
youtu.be/YLB6RAZCnBU
Ne mutassátok zenészeknek, mert tökidegek lesznek tőle, még a jófejek is, a Zeneakadémia tényleg valamit lezár vagy kiirt vagy legalábbis beszeg, én nem tudom...
ML 512 - Heed Nexus - Spendor SP1
blog: Komolyzenei ajánló
Re: Komolyzenei ajánló
" Ottavio! Ottavioooo! Hun vótál? Már össze-vissza kerestelek, mindjárt kezdődik a koncertetek " - óbégatta Martin. Ottavio laza csávó volt, olasz származását le sem tagadhatta volna. Hanyagul legyintett egyet - ej, ráérünk arra még, ez volt az arcára írva - majd gyorsan elrohant keresni egy gabinettót ( wc ). A mo-i szakiskola minden négyzetcentijét átjárta Kodály szelleme. Az ő nevét viselte az almamáter, a hangversenyterem, képe ott függött minden teremben litográfia vagy olaj formájában. Imitt-amott lógott még egy-két J.S. Bach, Liszt, Erkel, Mosonyi, Goldmark és Bartók portré is, de így is félreérthetetlen volt az iskola zenei szellemiségének irányultsága. Bármennyire is kereste Vivaldit Ottavió a közismeretei és szaktantermekben, sehol sem futott össze vele. Hát ez van - gondolta csendesen magában - ilyennek is kell lenni. Ottaviót meglepte a zenede lepusztultsága, a falak szürkesége, a kopott zongorák és a rengeteg celluxszos fénymásolt kotta látványa. " Nesze neked jogtisztaság. És ezek után csodálkoznak ha a magyar zenészek torrentelnek ". Egyik teremben éppen egy nebuló kísérte magát zongorán. Ballal a basszus szólamot játszotta, a felsőt pedig énekelte hozzá. Ottavió szíve ellágyult. " Orlando di Lasso " - suttogta csendes áhítattal maga elé. Erre gyorsan ki is javították, hogy " nem Lasso hanem Lassus, tessék ide van írva a fedlapra".
" Te Martin, itt nagyon szorgalmasak a diákok. Még a retyón is egy harsonás gyakorolt. Ja, hogy nincs elég tantermetek? Vivaldit nem szeretik nálatok? Sehol nem látom a képét. Bachból meg túlkínálat van. Hogy nektek rá épül a zenei kultúrátok? Hmmm. Hallottam, hogy a Váci régizenei napok zárókoncertjén is a h-moll mise ment. Ne röhögj Martin! Ez egyáltalán nem vicces. Hallottad te is azt a kórust? Úgy énekeltek mintha fafúvós hangszerek lettek volna. Anyám! Mert, hogy valaki éneklően akar egy hangszeren játszani azt még értem, na de hogy fordítva? Ekkora marhasággal eddig nem találkoztam. Mi? Hogy az egy osztrák sztárkarmester volt? Szegény Emőkétek, ő is énekelt benne. Hogy únhatta. Amúgy az megvan amikor az egyik diák arról beszélt lelkesen, hogy egy hét alatt többet tanult tőle a táborban éneklésből mint a saját tanárától egész év alatt SE? Csak nekem tűnt fel, hogy ez milyen ciki és ezzel nem kellen ország-világ előtt kérkedni? Itt tart a hazai zeneoktatásotok? Látod ezért is mondtam igent a felkérésedre és jöttem el a zenekarommal hozzátok. Hogy mi vagyunk a világ legjobb barokk zenekara? Naturalmente. Mi még szoktunk néha gyakorolni. Apropó, hol van a közönség? Ebbe a szép akusztikájú terembe beférne vagy 200 ember, én meg látok vagy 40-et. Matekdogára készülnek a szakiskolások és az igazgató megtiltotta, hogy eljöjjenek a koncertre? És ő hol van? Ott a bársonyszékes elkerített sarokban? A karámban? És a többiek? Itt nálatok főiskola is van nemdebár. Nem tájékoztattad őket a jöttünkről? Hogy a tanárok bedobták a meghívót a fiókjukba és inkább nem szóltak róla a növendékeknek? Miért? Tényleg azért mert kiderülne, hogy mennyire bénák? Ábrahám Mártát elhallgatva én is csodálkoztam egy kicsit, bár én először azt hittem, hogy az vmi zenei burleksz amit Vivaldi címszóval csinált.
Na de CD is van a világon. Hogy a magyar diák azt se hallgatja? A tanára sem? Jaj! Akkor, hogyan tudják követni a zenei világ változásait, áramlatait? Honnan tudják, hogy hogyan kell mondjuk histórikusan játszani? Nem tudják. Szerinted nem is fogják tudni? Ja, hogy te ezzel már nem akarsz foglalkozni, túlságosan is pisás a gatyád a sok szembevizeléstől. Megértelek. Vagyis nem. Nálunk Olaszországban nincsenek ilyen problémák. Jók az iskolák, a tanárok, a szakmai felkészültség, a világ legjobb zenekarait hallani a legeldugottabb kisvárosokban is, nálunk valódi régizenei műhelymunka van. Meg valódi értő, zeneszerető közösség. Commune, come si dice! Érted? Nálunk a plebs is imádja a komolyzenét. A halász Giovanni hálóürítés után mindig énekel valami szépet a Simon Boccaneggrából. Olyankor mindenki köré gyűlik a piacon.
Te azért beülsz a koncertre, nem? A 43-as tételre koncentrálj! A 43-ra. Az a lényeg. Ott van Vivaldi. Ő az igazi Vivaldi, ő az aki az álarc alatt van. Az 53 tétel bár fantasztikusan jó csupán a 43-as védelmét szolgálja. Ez a nagy titok. A 43-as. Meghallgatod és többé nem feljeted! Mi megfejtettük Vivaldit. Tudtad, hogy a Keopsz piramisban sem a piramis a lényeg hanem a Zed oszlop amely köré az egész épült? Itt is ez van. Lenyűgöz az 53 tétel és egyszerre csak rájössz, hogy azért az egyért jött létre az egész monstrum. Hogy jól el legyen rejtve a szakavatatlan fülek elől. De ezt csak neked árultam el. Érted Martin? A többiek küzdjenek meg a felismerésért. Apropó, azt tudtad, hogy a Zed oszlop rejtélyét is egy olasz tudós fejtette meg? Na jó zenehallgatást.
" Te Martin, itt nagyon szorgalmasak a diákok. Még a retyón is egy harsonás gyakorolt. Ja, hogy nincs elég tantermetek? Vivaldit nem szeretik nálatok? Sehol nem látom a képét. Bachból meg túlkínálat van. Hogy nektek rá épül a zenei kultúrátok? Hmmm. Hallottam, hogy a Váci régizenei napok zárókoncertjén is a h-moll mise ment. Ne röhögj Martin! Ez egyáltalán nem vicces. Hallottad te is azt a kórust? Úgy énekeltek mintha fafúvós hangszerek lettek volna. Anyám! Mert, hogy valaki éneklően akar egy hangszeren játszani azt még értem, na de hogy fordítva? Ekkora marhasággal eddig nem találkoztam. Mi? Hogy az egy osztrák sztárkarmester volt? Szegény Emőkétek, ő is énekelt benne. Hogy únhatta. Amúgy az megvan amikor az egyik diák arról beszélt lelkesen, hogy egy hét alatt többet tanult tőle a táborban éneklésből mint a saját tanárától egész év alatt SE? Csak nekem tűnt fel, hogy ez milyen ciki és ezzel nem kellen ország-világ előtt kérkedni? Itt tart a hazai zeneoktatásotok? Látod ezért is mondtam igent a felkérésedre és jöttem el a zenekarommal hozzátok. Hogy mi vagyunk a világ legjobb barokk zenekara? Naturalmente. Mi még szoktunk néha gyakorolni. Apropó, hol van a közönség? Ebbe a szép akusztikájú terembe beférne vagy 200 ember, én meg látok vagy 40-et. Matekdogára készülnek a szakiskolások és az igazgató megtiltotta, hogy eljöjjenek a koncertre? És ő hol van? Ott a bársonyszékes elkerített sarokban? A karámban? És a többiek? Itt nálatok főiskola is van nemdebár. Nem tájékoztattad őket a jöttünkről? Hogy a tanárok bedobták a meghívót a fiókjukba és inkább nem szóltak róla a növendékeknek? Miért? Tényleg azért mert kiderülne, hogy mennyire bénák? Ábrahám Mártát elhallgatva én is csodálkoztam egy kicsit, bár én először azt hittem, hogy az vmi zenei burleksz amit Vivaldi címszóval csinált.
Na de CD is van a világon. Hogy a magyar diák azt se hallgatja? A tanára sem? Jaj! Akkor, hogyan tudják követni a zenei világ változásait, áramlatait? Honnan tudják, hogy hogyan kell mondjuk histórikusan játszani? Nem tudják. Szerinted nem is fogják tudni? Ja, hogy te ezzel már nem akarsz foglalkozni, túlságosan is pisás a gatyád a sok szembevizeléstől. Megértelek. Vagyis nem. Nálunk Olaszországban nincsenek ilyen problémák. Jók az iskolák, a tanárok, a szakmai felkészültség, a világ legjobb zenekarait hallani a legeldugottabb kisvárosokban is, nálunk valódi régizenei műhelymunka van. Meg valódi értő, zeneszerető közösség. Commune, come si dice! Érted? Nálunk a plebs is imádja a komolyzenét. A halász Giovanni hálóürítés után mindig énekel valami szépet a Simon Boccaneggrából. Olyankor mindenki köré gyűlik a piacon.
Te azért beülsz a koncertre, nem? A 43-as tételre koncentrálj! A 43-ra. Az a lényeg. Ott van Vivaldi. Ő az igazi Vivaldi, ő az aki az álarc alatt van. Az 53 tétel bár fantasztikusan jó csupán a 43-as védelmét szolgálja. Ez a nagy titok. A 43-as. Meghallgatod és többé nem feljeted! Mi megfejtettük Vivaldit. Tudtad, hogy a Keopsz piramisban sem a piramis a lényeg hanem a Zed oszlop amely köré az egész épült? Itt is ez van. Lenyűgöz az 53 tétel és egyszerre csak rájössz, hogy azért az egyért jött létre az egész monstrum. Hogy jól el legyen rejtve a szakavatatlan fülek elől. De ezt csak neked árultam el. Érted Martin? A többiek küzdjenek meg a felismerésért. Apropó, azt tudtad, hogy a Zed oszlop rejtélyét is egy olasz tudós fejtette meg? Na jó zenehallgatást.
Online
- PgSpa
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 774
- Csatlakozott: 2017.07.02., vas. 18:21
- Értékelés: 334
- Tartózkodási hely: Szombathely
Re: Komolyzenei ajánló
Ma elővettem az egyik kedvenc lemezem:
És Tony Faulkner a hangmérnök...
És Tony Faulkner a hangmérnök...
- Csatolmányok
-
- 61LeHVizh6L.jpg (72.76 KiB) Megtekintve 1524 alkalommal
Re: Komolyzenei ajánló
Hát ez tiszta varázslat, különösen a Tenger kétzongorás átirata, kristálytiszta 24/96-ban:
https://www.prestoclassical.co.uk/class ... des-la-mer
https://www.prestoclassical.co.uk/class ... des-la-mer
Gyula
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
Re: Komolyzenei ajánló
Maurice André nyomdokain. Akinek kétségei vannak hallgassa meg a Hummel 2. tételét. Nagyon szépen adagolt a zenekari basszus is. Igencsak szépre sikerült ez a lemez. Nem Alia Vox, nem Living Stereo.
https://www.youtube.com/watch?v=skJS-ozIyZk
- janesz
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010.11.24., szer. 11:45
- Értékelés: 404
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Re: Komolyzenei ajánló
EAD UD2000, Lavardin IT, Verity Audio Finn, Acoustic Zen, Shunyata R. Hydra, Finite Elemente Spider
- janesz
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010.11.24., szer. 11:45
- Értékelés: 404
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Re: Komolyzenei ajánló
https://www.prestoclassical.co.uk/class ... ok#reviews
én ezzel nyomulok............
én ezzel nyomulok............
EAD UD2000, Lavardin IT, Verity Audio Finn, Acoustic Zen, Shunyata R. Hydra, Finite Elemente Spider
Re: Komolyzenei ajánló
Ja, és az oboa, háááát,......
Na jó, csak viccelek.
De az, hogy ki mit szeret meg nem, az egy bonyolult kérdés.
Na jó, csak viccelek.
De az, hogy ki mit szeret meg nem, az egy bonyolult kérdés.
ML 512 - Heed Nexus - Spendor SP1
blog: Komolyzenei ajánló
Re: Komolyzenei ajánló
" Szóval ne terjesszük már ezt a bezzeg-a-régi-felvételek, mert nem, nagyon nem, fájdalmasan nem.
Én amúgy ezektől a felsorolt Decca, Living Stereo, Living Mercury Presence felvételektől kiütést kapok, nem tehetek róla."
Kedves Chord!
Egyszer egy nemzetközi zenekari táborban a koncert előtti estén páran söröztünk az általam nagyra tartott karmesterrel. Tök jó volt a hangulat, mindenki vidám és felszabadult volt, olyan családias hangulat uralkodott rajtunk. Egyszer csak rám néz a karmester és azt mondja: " Amúgy meg utálom az oboát ". Ezzel haza is vágta az estémet. Na kb. így érzem most magam veled kapcsolatban is.
Én amúgy ezektől a felsorolt Decca, Living Stereo, Living Mercury Presence felvételektől kiütést kapok, nem tehetek róla."
Kedves Chord!
Egyszer egy nemzetközi zenekari táborban a koncert előtti estén páran söröztünk az általam nagyra tartott karmesterrel. Tök jó volt a hangulat, mindenki vidám és felszabadult volt, olyan családias hangulat uralkodott rajtunk. Egyszer csak rám néz a karmester és azt mondja: " Amúgy meg utálom az oboát ". Ezzel haza is vágta az estémet. Na kb. így érzem most magam veled kapcsolatban is.
Re: Komolyzenei ajánló
Tényleg nagyon jó! Az alábbi CD-n van meg, többet nyújt, de talán kevésbé veszedelmes megszólalásában!
Gyula
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
Hanghordozó -> Kütyük -> Zene
Re: Komolyzenei ajánló
Kodály: Háry János Suite 23:04
Prokofiev: Lieutenant Kijé Suite, Op. 60 19:07
24/96 Remastered album. Amilyen rövid annyira jó. És szól mint a veszedelem.
Prokofiev: Lieutenant Kijé Suite, Op. 60 19:07
24/96 Remastered album. Amilyen rövid annyira jó. És szól mint a veszedelem.
Re: Komolyzenei ajánló
Nagyon jó. Gershwin rajongók ki ne hagyják!
https://www.vinylgourmet.com/en/music/1 ... s-usa.html
https://www.youtube.com/watch?v=phjfaULrfwg
https://www.vinylgourmet.com/en/music/1 ... s-usa.html
https://www.youtube.com/watch?v=phjfaULrfwg
Re: Komolyzenei ajánló
ML 512 - Heed Nexus - Spendor SP1
blog: Komolyzenei ajánló
Re: Komolyzenei ajánló
Valaki tegnap Jaroussky koncerten a MÜPA-ban?
ML 512 - Heed Nexus - Spendor SP1
blog: Komolyzenei ajánló