Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Képes beszámolók
Moderátor: szepi0808
Re: Képes beszámolók
Bizományos Epson EH-TW9400 1000 órával. Távol lakik a vevő, küldeni kellett neki és kalibrálva kérte.
Mozinappali, motoros 106" 1,0 gain vászonra lesz a vetítés.
SDR, preset: Natural, eco lámpa, írisz -12 zárással
HDR, preset: Bright cinema, mid lámpa 0 nyitott írisszel
Digital cinema színszűrős preset, high lámpával még ekkora vászonra is kis fényerővel és lapos HDR képet mutatott. Így sokkal halkabb, de kellően nagy fényerővel, viszont szűkebb színtérrel, sokkal élvezhetőbb képet mutat BC mód.
Mozinappali, motoros 106" 1,0 gain vászonra lesz a vetítés.
SDR, preset: Natural, eco lámpa, írisz -12 zárással
HDR, preset: Bright cinema, mid lámpa 0 nyitott írisszel
Digital cinema színszűrős preset, high lámpával még ekkora vászonra is kis fényerővel és lapos HDR képet mutatott. Így sokkal halkabb, de kellően nagy fényerővel, viszont szűkebb színtérrel, sokkal élvezhetőbb képet mutat BC mód.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Epson EH-LS11000, 124" ALR vászonra kalibrálva.
Kicsit hidegebb színhőmérséklet a fényerő miatt. HDR színszűrő nélkül a fényerő miatt. Kotraszt gyenge és a DCI-P3 színtér is, de ennyit lehetett belőle kihozni. 12000 kicsit jobb natív kontraszttal, de hasonló tudással.
Kicsit hidegebb színhőmérséklet a fényerő miatt. HDR színszűrő nélkül a fényerő miatt. Kotraszt gyenge és a DCI-P3 színtér is, de ennyit lehetett belőle kihozni. 12000 kicsit jobb natív kontraszttal, de hasonló tudással.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Sony VPL-VW590 1 éves 310 lámpa órával.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
szepi0808 írta: ↑2023.03.21., kedd 11:39Menyus barátomnak is sikerült fentebb lépni egy Sony XW7000-re. Neki mivel 21:9-es vászna van fontos volt a lencse memória és mivel 350cm széles, így fényerőben is kellet egy kis izom neki.
350cm-es microperforált 1.0gain, 21:9-es vásznon túlvetítéssel SDR 50% lézerrel 19fL-et hagytunk. HDR-ben 100% lézerrel 31.6fL-et. Még mindig azt gondolom, hogy fény és élesség szempontjából microperforált a jobb választás, de Menyus megnyugtatott, hogy neki a hang is tökéletes és a mérések sem mutatnak beesés a magas tartományban.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Menyus barátomnak is sikerült fentebb lépni egy Sony XW7000-re. Neki mivel 21:9-es vászna van fontos volt a lencse memória és mivel 350cm széles, így fényerőben is kellet egy kis izom neki.
350cm-es microperforált 1.0gain, 21:9-es vásznon túlvetítéssel SDR 50% lézerrel 19fL-et hagytunk. HDR-ben 100% lézerrel 31.6fL-et. Még mindig azt gondolom, hogy fény és élesség szempontjából microperforált a jobb választás, de Menyus megnyugtatott, hogy neki a hang is tökéletes és a mérések sem mutatnak beesés a magas tartományban.
350cm-es microperforált 1.0gain, 21:9-es vásznon túlvetítéssel SDR 50% lézerrel 19fL-et hagytunk. HDR-ben 100% lézerrel 31.6fL-et. Még mindig azt gondolom, hogy fény és élesség szempontjából microperforált a jobb választás, de Menyus megnyugtatott, hogy neki a hang is tökéletes és a mérések sem mutatnak beesés a magas tartományban.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Annyi eszem, van, hogy az ajtót bezárom
Hátul, a terasz ajtónál a függöny mellett volt kis beszűrődés, mert nappal kalibráltam, a múlkor meg már kint is sötét volt.
Mondtam is a Péternek, hogy ez miatt nem tudok 0% feketét mérni pontosan, így a kontraszt adatok nem lesznek valósak.
De ezt viberen is megkérdezheted volna, ha már szoktunk ott gyakran beszélni. :)
Hátul, a terasz ajtónál a függöny mellett volt kis beszűrődés, mert nappal kalibráltam, a múlkor meg már kint is sötét volt.
Mondtam is a Péternek, hogy ez miatt nem tudok 0% feketét mérni pontosan, így a kontraszt adatok nem lesznek valósak.
De ezt viberen is megkérdezheted volna, ha már szoktunk ott gyakran beszélni. :)
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
- Zozi
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1793
- Csatlakozott: 2012.01.28., szomb. 00:29
- Értékelés: 881
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Képes beszámolók
Szia Laci!
Nem csak tőled kérdezem, de kérdésem lenne.
Megnézve a fotóidat, az mitől lehet, hogy a 2 képen látható mérések alapján ennyire különbözőek a mért kontraszt értékek?
Ami érdekes számomra és nem is igazán értem.
12.000:1 vs 7700:1
Az első kép alapján 0.009 nit a feketeszint, amihez 106.9 nit max fényerő társul. Ez ki is adja a 12.000-es kontrasztot.
A második képen 0.016 a feketeszint és 126.2 nit a max fényerő. Ez 7800:1 körüli kontrasztot jelent.
Ha jól számolok, akkor a max fényerő 18%-os növekedése a feketeszint 78%-os növekedését hozta magával. Ez látható a kontraszt csökkenésén is.
Ez mérési hiba lehet, vagy van valami más oka? Nem okoskodás, pusztán kíváncsiság.
Köszi előre is.
SZERK.:
lehet, hogy meg is találtam a választ... lehetséges, hogy a második mérésnél beszűrődött a fény, az elsőnél pedig nem?
Nem csak tőled kérdezem, de kérdésem lenne.
Megnézve a fotóidat, az mitől lehet, hogy a 2 képen látható mérések alapján ennyire különbözőek a mért kontraszt értékek?
Ami érdekes számomra és nem is igazán értem.
12.000:1 vs 7700:1
Az első kép alapján 0.009 nit a feketeszint, amihez 106.9 nit max fényerő társul. Ez ki is adja a 12.000-es kontrasztot.
A második képen 0.016 a feketeszint és 126.2 nit a max fényerő. Ez 7800:1 körüli kontrasztot jelent.
Ha jól számolok, akkor a max fényerő 18%-os növekedése a feketeszint 78%-os növekedését hozta magával. Ez látható a kontraszt csökkenésén is.
Ez mérési hiba lehet, vagy van valami más oka? Nem okoskodás, pusztán kíváncsiság.
Köszi előre is.
SZERK.:
lehet, hogy meg is találtam a választ... lehetséges, hogy a második mérésnél beszűrődött a fény, az elsőnél pedig nem?
* JVC DLA Z1 * gerriets opera white 2.2 microperf 135" 2.35:1 * Trinnov Altitude16 * FusionAmp FA503 * * Apollon Audio NCMP 6350 * IMG Stageline STA800D * Lab Gruppen FP10000Q * HTPC - MadVR * * Harmony Elite * DIY H16-15 Bold Series 9.4.6 * VanDamme * SonOff *
Re: Képes beszámolók
Itt megtörtént a vetítővászon csere és az új vászonhoz is a kalibráció, amire nagy szükség is volt.szepi0808 írta: ↑2023.01.06., pén. 10:16Sony VPL-XW5000
Mivel nem voltam a helyszínen előtte, így csak a képekről tudtam tájékozódni a helyszínről. Amikor láttam az akkori belépő projecta vásznat, üvegszálerősítéssel szóltam az ügyfélnek, hogy ez nem lesz tökéletes ehhez a projektorhoz. Hiszen az üvegszál négyzetháló mintázata a 4k felbontás megjelenítést rontani fogja és élességet veszít. Volt nálam Sepiscreens 1.0 WB anyagminta, mikor szembesítettem a különbséggel döbbent rá, hogy nagy különbség van a két anyag között.
Senki ne értse félre, nem akartam új vászonra rábeszélni, de a mintázat úgy látszódott a sima fehéren, mintha 720 felbontás rácsszerkezete mutatkozott volna. Ezen kívül fényerőben is látványos különbség volt, nem beszélve arról, hogy 5m nézési távolságból a 230cm látható képszélességet nagyon kicsinek találtam, már a megbeszélés kezdetén. De az ügyfél ragaszkodott hozzá, persze addig, amíg nem találkozott velem :) Tehát egyenlőre felkalibrátam ehhez a vetítőt, de hamarosan telepítésre kerül egy Sepiscreens Master Deluxe motoros vetítővászon, 290x163 cm, White-Black 1.0, ami már méretben is minőségben is méltó párosítás lesz a projektorhoz.
A nagyobb felület miatt nemhogy fényerő csökkenést, de a minőségi anyagnak köszönhetően nagyobb fényerő is méretem, mint az előző kisebb vászonnál. Arról ne is beszéljünk, hogy mivel a korábbi vászon anyagminősége és korossága miatt, már enyhén el volt színeződve, így a kalibrációra is nagy szükség volt. Csak annyit, mikor kezdtem a kalibrációt és az előzőnél 6500K-nál hagytam, ezen már ugyanaz a kaloibrációval 7200K-t mértem 100% ire ábrán. Tehát újra kalibrálás után a Sony XW5000 most már a teljes tudását megmutatva kápráztatja el (ez nagyon marketing dumának látszódik :) tehát elégíti ki a vevő igényeit.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Egy félkész mozi, amit a gazda intézet, csak az ötleteket adtam és az installációt csináltam. De még sok munka van vele, de legalább addig megy a járatás.
Amint kész, reméljük a bejáratás is meglesz és műszeresen is kalibrálom a rendszert.
Sepiscreens 1.0 vetítő vászon
Epson EH-TW9400 projektor
Chief mennyezeti konzol
Norstone hifi állvány
Marantz 6015 mozierősítő
M&K M70 LCR hangfalak
SVS SB3000 mélysugárzó
Zidoo Z9X médialejátszó
youtu.be/7w56QvbssK0
Amint kész, reméljük a bejáratás is meglesz és műszeresen is kalibrálom a rendszert.
Sepiscreens 1.0 vetítő vászon
Epson EH-TW9400 projektor
Chief mennyezeti konzol
Norstone hifi állvány
Marantz 6015 mozierősítő
M&K M70 LCR hangfalak
SVS SB3000 mélysugárzó
Zidoo Z9X médialejátszó
youtu.be/7w56QvbssK0
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
- Audiophilos
- Isten Hozott! :)
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2022.04.24., vas. 10:55
- Értékelés: 2
Re: Képes beszámolók
Szepi nálam járt tegnap és csak meg tudom erősíteni, hogy amit leírt, az pont így történt. Mostanra jött el az ideje, hogy leváltsam a régi - egyébként bevált - full HD-t tudó házimozi rendszeremet és átlépjek a 4K világába. Most kb. félúton járunk, még jönni fog egy új vászon hamarosan, meg a régi házimozi procim is várja az utódját, igazából ha mindez meglesz, akkor fogom látni, hogy mit tud egyben az új rendszer. Este sokáig nyúztam a Sony XW5000-t és annyi már biztos, hogy a képminőség kiváló, már most elégedett vagyok vele. Ugyancsak tegnap került beüzemelésre az új 4K-s mediaplayer, egy Zidoo UHD3000-es személyében. Erről az első benyomásom, hogy maga a hardware ár/érték arányban nagyon jó, viszont a kezelő szoftver...hát, az nem is kicsit nyögvenyelős. Mondom ezt úgy, hogy az alapbeállításokat Szepi még otthon megcsinálta, azzal nem kellett bajmolódnom. Az sem segíti a felhasználó életét, hogy nincs hozzá rendes User giude, a Zidoo fórumról kell összevadászgatnom a kérdeseimre a válaszokat. Nyilván egy idő után meg fogom tanulni, hogy mi, hol van, de ha az ember összehasonlítja mondjuk egy AppleTv 4K kezelőfelületével, az egy másik világ.
iMacPro
Brooklyn Dac+
3D Lab Nano Amplifier
Amphion Argon 3s speakers
Brooklyn Dac+
3D Lab Nano Amplifier
Amphion Argon 3s speakers
Re: Képes beszámolók
viewtopic.php?p=2749361#p2749361
Ide megérkezett a hiányzó láncszem az SVS SB4000, így minimális járatás után igaz, de az és a proji is felkalibrálásra került.
SDR, kicsit hidegebb színhőmérséklettel és magasabb gammával, kérésre: HDR, itt is hidegebb színhőmérséklettel kérve: SB4000: FL+FR+Sub Audy off, EACH mód manuális EQ + SVS PEQ
SDR, kicsit hidegebb színhőmérséklettel és magasabb gammával, kérésre: HDR, itt is hidegebb színhőmérséklettel kérve: SB4000: FL+FR+Sub Audy off, EACH mód manuális EQ + SVS PEQ
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Ebbe már nem tudok belejavítani lumi és a gamma helyesen.szepi0808 írta: ↑2023.01.06., pén. 10:16Sony VPL-XW5000
Epson 9400-est cseréltem le XW5000-re. Sajnos ilyennel is ritkán találkozok, hogy egy "villanyszerelő" úgy feltette a 9400-et, ha mikor megfogtam majdnem a kezembe maradt. Szerencsére nem esett le, de tartani kellett amíg két kisebb rántással le is jött. Még ilyet nem láttam Chief konzolt hiányosan rakta össze és a póklábakat csavarozta oda közvetlen a állító szerkezetre. Életveszélyes volt! De a kábel elvágva, összecsavarva kézzel a proji IEC kábel végével is kemény gányolás volt.
Így új konzolt kellett hozni és a 220-as kábelt ajzatolni és onnét mehetett a gyári táp a projiba. Egyszóval a gányolás kijavításával keztem, ami persze nem számítottam.
Ezután raktam fel a Sony-t, ami most már biztos lábakon és stabilan "lógott" le a mennyezetről.
Mivel nem voltam a helyszínen előtte, így csak a képekről tudtam tájékozódni a helyszínről. Amikor láttam az akkori belépő projecta vásznat, üvegszálerősítéssel szóltam az ügyfélnek, hogy ez nem lesz tökéletes ehhez a projektorhoz. Hiszen az üvegszál négyzetháló mintázata a 4k felbontás megjelenítést rontani fogja és élességet veszít. Volt nálam Sepiscreens 1.0 WB anyagminta, mikor szembesítettem a különbséggel döbbent rá, hogy nagy különbség van a két anyag között.
Senki ne értse félre, nem akartam új vászonra rábeszélni, de a mintázat úgy látszódott a sima fehéren, mintha 720 felbontás rácsszerkezete mutatkozott volna. Ezen kívül fényerőben is látványos különbség volt, nem beszélve arról, hogy 5m nézési távolságból a 230cm látható képszélességet nagyon kicsinek találtam, már a megbeszélés kezdetén. De az ügyfél ragaszkodott hozzá, persze addig, amíg nem találkozott velem :) Tehát egyenlőre felkalibrátam ehhez a vetítőt, de hamarosan telepítésre kerül egy Sepiscreens Master Deluxe motoros vetítővászon, 290x163 cm, White-Black 1.0, ami már méretben is minőségben is méltó párosítás lesz a projektorhoz.
A kezdetek a jelenlegi vászonnal.
9400.jpg
gányolás.jpg
20230105_124833.jpg
20230105_142747.jpg
Proji a helyén.
XW5000.jpgXW5000 1.jpg
Sajnos az SDR kalibrációját nem sikerült lementenem, de a szürkeskálát megmértem újra, hogy legalább a jó kontraszt adatokat tudjam prezentálni. 230 széles "kis" vászonfelületen 0% lézerbeállítással is túl sok lett a fényerő, ami 31fL. De majd a 290-eshez újra kalibrálás lesz, akkor már egy ideálisabb 20fL környékére letudom majd vinni.
SDR1.pngSDR2.pngSDR3.png
HDR:
HDR1.pngHDR2.pngHDR3.png
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Sony VPL-XW5000
Epson 9400-est cseréltem le XW5000-re. Sajnos ilyennel is ritkán találkozok, hogy egy "villanyszerelő" úgy feltette a 9400-et, ha mikor megfogtam majdnem a kezembe maradt. Szerencsére nem esett le, de tartani kellett amíg két kisebb rántással le is jött. Még ilyet nem láttam Chief konzolt hiányosan rakta össze és a póklábakat csavarozta oda közvetlen a állító szerkezetre. Életveszélyes volt! De a kábel elvágva, összecsavarva kézzel a proji IEC kábel végével is kemény gányolás volt.
Így új konzolt kellett hozni és a 220-as kábelt ajzatolni és onnét mehetett a gyári táp a projiba. Egyszóval a gányolás kijavításával keztem, ami persze nem számítottam.
Ezután raktam fel a Sony-t, ami most már biztos lábakon és stabilan "lógott" le a mennyezetről.
Mivel nem voltam a helyszínen előtte, így csak a képekről tudtam tájékozódni a helyszínről. Amikor láttam az akkori belépő projecta vásznat, üvegszálerősítéssel szóltam az ügyfélnek, hogy ez nem lesz tökéletes ehhez a projektorhoz. Hiszen az üvegszál négyzetháló mintázata a 4k felbontás megjelenítést rontani fogja és élességet veszít. Volt nálam Sepiscreens 1.0 WB anyagminta, mikor szembesítettem a különbséggel döbbent rá, hogy nagy különbség van a két anyag között.
Senki ne értse félre, nem akartam új vászonra rábeszélni, de a mintázat úgy látszódott a sima fehéren, mintha 720 felbontás rácsszerkezete mutatkozott volna. Ezen kívül fényerőben is látványos különbség volt, nem beszélve arról, hogy 5m nézési távolságból a 230cm látható képszélességet nagyon kicsinek találtam, már a megbeszélés kezdetén. De az ügyfél ragaszkodott hozzá, persze addig, amíg nem találkozott velem :) Tehát egyenlőre felkalibrátam ehhez a vetítőt, de hamarosan telepítésre kerül egy Sepiscreens Master Deluxe motoros vetítővászon, 290x163 cm, White-Black 1.0, ami már méretben is minőségben is méltó párosítás lesz a projektorhoz.
A kezdetek a jelenlegi vászonnal. Proji a helyén. Sajnos az SDR kalibrációját nem sikerült lementenem, de a szürkeskálát megmértem újra, hogy legalább a jó kontraszt adatokat tudjam prezentálni. 230 széles "kis" vászonfelületen 0% lézerbeállítással is túl sok lett a fényerő, ami 31fL. De majd a 290-eshez újra kalibrálás lesz, akkor már egy ideálisabb 20fL környékére letudom majd vinni. HDR:
Epson 9400-est cseréltem le XW5000-re. Sajnos ilyennel is ritkán találkozok, hogy egy "villanyszerelő" úgy feltette a 9400-et, ha mikor megfogtam majdnem a kezembe maradt. Szerencsére nem esett le, de tartani kellett amíg két kisebb rántással le is jött. Még ilyet nem láttam Chief konzolt hiányosan rakta össze és a póklábakat csavarozta oda közvetlen a állító szerkezetre. Életveszélyes volt! De a kábel elvágva, összecsavarva kézzel a proji IEC kábel végével is kemény gányolás volt.
Így új konzolt kellett hozni és a 220-as kábelt ajzatolni és onnét mehetett a gyári táp a projiba. Egyszóval a gányolás kijavításával keztem, ami persze nem számítottam.
Ezután raktam fel a Sony-t, ami most már biztos lábakon és stabilan "lógott" le a mennyezetről.
Mivel nem voltam a helyszínen előtte, így csak a képekről tudtam tájékozódni a helyszínről. Amikor láttam az akkori belépő projecta vásznat, üvegszálerősítéssel szóltam az ügyfélnek, hogy ez nem lesz tökéletes ehhez a projektorhoz. Hiszen az üvegszál négyzetháló mintázata a 4k felbontás megjelenítést rontani fogja és élességet veszít. Volt nálam Sepiscreens 1.0 WB anyagminta, mikor szembesítettem a különbséggel döbbent rá, hogy nagy különbség van a két anyag között.
Senki ne értse félre, nem akartam új vászonra rábeszélni, de a mintázat úgy látszódott a sima fehéren, mintha 720 felbontás rácsszerkezete mutatkozott volna. Ezen kívül fényerőben is látványos különbség volt, nem beszélve arról, hogy 5m nézési távolságból a 230cm látható képszélességet nagyon kicsinek találtam, már a megbeszélés kezdetén. De az ügyfél ragaszkodott hozzá, persze addig, amíg nem találkozott velem :) Tehát egyenlőre felkalibrátam ehhez a vetítőt, de hamarosan telepítésre kerül egy Sepiscreens Master Deluxe motoros vetítővászon, 290x163 cm, White-Black 1.0, ami már méretben is minőségben is méltó párosítás lesz a projektorhoz.
A kezdetek a jelenlegi vászonnal. Proji a helyén. Sajnos az SDR kalibrációját nem sikerült lementenem, de a szürkeskálát megmértem újra, hogy legalább a jó kontraszt adatokat tudjam prezentálni. 230 széles "kis" vászonfelületen 0% lézerbeállítással is túl sok lett a fényerő, ami 31fL. De majd a 290-eshez újra kalibrálás lesz, akkor már egy ideálisabb 20fL környékére letudom majd vinni. HDR:
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Annyit hozzá fűznék meg, hogy az 5000 nagyon a szívemhez nőtt. Mivel a 7000-ret sok helyre kiadtam demóra és az 5000ret használtam itthon sokáig és ezt demóztam.
Jobb feketéje inkább fogott meg, mint a hdr magasabb fényereje. Optika pedig, mint mondtam nem rossz az 5000-ben sem és egy film közben arra koncentrálni, hogy ez mennyivel volt élesebb az a 7000ren, még nekem sem tűnik fel. Tehát, mint említettem az 5000 Best Buy. Az előd modellekhez képest nekem jobban tetszik és ezt mind sokkal halkabban teszi.
Jobb feketéje inkább fogott meg, mint a hdr magasabb fényereje. Optika pedig, mint mondtam nem rossz az 5000-ben sem és egy film közben arra koncentrálni, hogy ez mennyivel volt élesebb az a 7000ren, még nekem sem tűnik fel. Tehát, mint említettem az 5000 Best Buy. Az előd modellekhez képest nekem jobban tetszik és ezt mind sokkal halkabban teszi.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Elég jó optikákkal találkoztam az 5000-reknél is, de a 7000-ben biztos, hogy jobb van.Zozi írta: ↑2022.12.24., szomb. 20:10Az év első felében szerintem vetítő csere lesz nálam, sony 7000, nz8, barco bragi cs (ez használtan) van a pakliban.
A pro szegmensből jöhetne az “álomgép” egy panasonic rq személyében, de ennek használt ára még mindig 35e € körül mozog.
A pro objektív natív élességéről nehéz lemondani… és a dlp is a szívem csücske :-)
Ami nekem van az 0 konvergenciával középen nem kellett állítani semmit. Persze vannak szórasol, de nem vészes.
A 7000 tényleg inkább csak a fényerő miatt látom célnak és sajnos ez miatt túl is van árazva. Persze a maximalistáknak az optika élessége is fontos szempont.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
- Zozi
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1793
- Csatlakozott: 2012.01.28., szomb. 00:29
- Értékelés: 881
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Képes beszámolók
Az év első felében szerintem vetítő csere lesz nálam, sony 7000, nz8, barco bragi cs (ez használtan) van a pakliban.
A pro szegmensből jöhetne az “álomgép” egy panasonic rq személyében, de ennek használt ára még mindig 35e € körül mozog.
A pro objektív natív élességéről nehéz lemondani… és a dlp is a szívem csücske :-)
A pro szegmensből jöhetne az “álomgép” egy panasonic rq személyében, de ennek használt ára még mindig 35e € körül mozog.
A pro objektív natív élességéről nehéz lemondani… és a dlp is a szívem csücske :-)
* JVC DLA Z1 * gerriets opera white 2.2 microperf 135" 2.35:1 * Trinnov Altitude16 * FusionAmp FA503 * * Apollon Audio NCMP 6350 * IMG Stageline STA800D * Lab Gruppen FP10000Q * HTPC - MadVR * * Harmony Elite * DIY H16-15 Bold Series 9.4.6 * VanDamme * SonOff *
Re: Képes beszámolók
Szia,
Mind kettő moziszoba a 7000 2 órával és egy 136" 0.7 gain szőtt vászon.
Az 5000 20 óraval 151" 1.2 gain sima felület.
De volt még egy pár, amit csináltam, főleg az 5000 abból nagyon sokat vettek különböző vasznakkal és felületekkel. Csak most ezt a kettőt volt időm feltenni. Még az idén még kell csinálnom 2db 5000-ret egy 110" ALR vaszonhoz és és egy 106" fehér vászonhoz.
Ha a gainekre vagy kíváncsi, akkor ennél a kettőnél 70 és 100% lézer volt, persze sdr és hdr. De az a tapasztalatom és én is így szeretem, ha nappalikban világos falakkal ALR felületnél kicsit nagyobb fenyerővel szeretik, mint a moziszobakban. Moziszobákban 18fL sdr nagyjából az átlagos. Hdr 22-28 között elég szokott lenni. Meglátásom szerint és én is így szeretem mind a kettőt, 18 sdr, 24 hdr a hosszú távon nézhető fényerőség.
Nem látom értelmét ez felett kiégetni a szemet, szerintem fárasztó. De mindenkinek megmutatom, hol tud belenyúlni a kimeneti fényerőbe :)
Amelyik jó hdr az úgy is le fog mászni képernyőről ennyi fényerővel, amelyik még gyenge, sötét az többel sem lesz jobb.
Annyit a két gepről, hogy az 5000 az egy Best Buy ennyiért 8.000-10.000 natív kontraszttal, nagyon jó képfeldolgozassal, zajszűresben is kiváló (X1 ultimate). A manuális lencse majdnem mindenhol elég és nincs focus drift. Az alja 1-2%-ot csukódik, ha jobb féketét szeretnél. Tesztábra szerint 52 brithness, de 50-nél jobb a natív.
A 7000 jobb lencsével élesebb képet ad, nagyobb fenyerővel és motoros lencsével. Hátránya, hogy abban két venti van egy kicsit hangosabb, de még így is hallkabb, mint a leghűteses elődjei és a lámpások high módban. A nagyobb fenyerő miatt áldoztak be a natív kontraszton az egy kicsivel kevesebb.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
- Zozi
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1793
- Csatlakozott: 2012.01.28., szomb. 00:29
- Értékelés: 881
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Képes beszámolók
Szia Laci!
Mekkora és milyen vásznon mérted ezeket az értékeket?
Milyen lézer beállításon?
Az sdr-t gondolom “tudatosan” 18 fL-re kalibráltad. HDR érdekelne inkább
Köszi
Mekkora és milyen vásznon mérted ezeket az értékeket?
Milyen lézer beállításon?
Az sdr-t gondolom “tudatosan” 18 fL-re kalibráltad. HDR érdekelne inkább
Köszi
* JVC DLA Z1 * gerriets opera white 2.2 microperf 135" 2.35:1 * Trinnov Altitude16 * FusionAmp FA503 * * Apollon Audio NCMP 6350 * IMG Stageline STA800D * Lab Gruppen FP10000Q * HTPC - MadVR * * Harmony Elite * DIY H16-15 Bold Series 9.4.6 * VanDamme * SonOff *
Re: Képes beszámolók
Sony XW5000/7000 SDR/HDR
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Itt is megkaptam az engedélyt a fotók felrakhatóságáról és csináltam is, mert a munka hevében nem mindig jut eszemben nekem sem :) Itt is szükségét érezte a tulaj, hogy hívjon és manuális beállítást kért.
Tehát a rendszer.
Egyelőre TV :)
Frontok: Franco Serblin Ktema Nagyon komoly hangja volt a végfokkal és nagyon szép natúr spl görbét produkált, kivéve az alját, amit jól meg kellett vágni, de hát ezt nem is szubos rendszerhez tervezték mozira, hanem csak 2.0-ra, ahhoz pedig kellett azaz alsó basszus, amit tolt. Az ügyfél féltette is mozira használni, ezért ezek maradnak 2.0-ra a mozihoz M&K MP300-ak lesznek berakva.
Center: M&K MP300
Surround: M&K 300T
Atmos: M&K IC95
Sub: SVS SB16
Amp: Apollon Audio 1ET7040SA Purify5
Atmos amp: Tangent Power Ampster
Proci: Anthem AVM70
Az akusztika, egész jó, pedig balra nyitott ebédlőrész van, de legalább a káros frekik letudnak arra csengeni. Mivel az ARC beállítása többszöri próbálkozásra sem jött be az ügyfélnek (előtte Lexicon Dirac-ja sem) mikor végeztem elismerve tetszését fejezte ki és én boldogan távoztam innét is :)
Tehát a rendszer.
Egyelőre TV :)
Frontok: Franco Serblin Ktema Nagyon komoly hangja volt a végfokkal és nagyon szép natúr spl görbét produkált, kivéve az alját, amit jól meg kellett vágni, de hát ezt nem is szubos rendszerhez tervezték mozira, hanem csak 2.0-ra, ahhoz pedig kellett azaz alsó basszus, amit tolt. Az ügyfél féltette is mozira használni, ezért ezek maradnak 2.0-ra a mozihoz M&K MP300-ak lesznek berakva.
Center: M&K MP300
Surround: M&K 300T
Atmos: M&K IC95
Sub: SVS SB16
Amp: Apollon Audio 1ET7040SA Purify5
Atmos amp: Tangent Power Ampster
Proci: Anthem AVM70
Az akusztika, egész jó, pedig balra nyitott ebédlőrész van, de legalább a káros frekik letudnak arra csengeni. Mivel az ARC beállítása többszöri próbálkozásra sem jött be az ügyfélnek (előtte Lexicon Dirac-ja sem) mikor végeztem elismerve tetszését fejezte ki és én boldogan távoztam innét is :)
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Melyik görbe mutatja az ARC beállítást?
Re: Képes beszámolók
Egy kompromisszumos vadászházban voltam az egyik ügyfelemnél a rendszert összelőni. Nincsenek ideális körülmények, mondhatni, hogy az akusztika nagyon rossz, de egész jól sikerült a végeredmény, ami az ARC-ak nem, mivel azért is hívtak ki, mert nem volt elégedett az ügyfél a gyári korrekcióval.
Rendszer összetevői:
Sepiscreens Master Tensioned oldalfeszített motoros vetítővászon, 335x189 cm, White-Black 1.0, 16:9
Sony VPL-VW790ES
Zidoo UHD3000
Anthem AVM70
Emotiva XPA DR3/Gen3
SVS PB16
M&K S150, Atmos M&K 950LCR
AQ kábelezés
Rendszer összetevői:
Sepiscreens Master Tensioned oldalfeszített motoros vetítővászon, 335x189 cm, White-Black 1.0, 16:9
Sony VPL-VW790ES
Zidoo UHD3000
Anthem AVM70
Emotiva XPA DR3/Gen3
SVS PB16
M&K S150, Atmos M&K 950LCR
AQ kábelezés
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Mivel már elég szépen mennek az új modellek és álltalában, kalibrálnom is kell őket, itt van pl egy Sony VPL-XW5000 és egy Sepiscreens 130" ALR 0.8 vászon kalibráció.
Kicsit hidegebbre kérte a vevő, ezért 6700K a színhőmérséklet.
A tapasztalat az, hogy legalább vagy 30 órát várjunk a kalibrációval, mert a gamma új korában kissé nyers és még nincs rá szoftver, amivel lehet igazítani. De ha már bejáratva ilyen szép görbét mutat, akkor inkább várjunk a kalibrációval és akkor nem kell rögtön szoftveresen belenyúlni.
Kicsit hidegebbre kérte a vevő, ezért 6700K a színhőmérséklet.
A tapasztalat az, hogy legalább vagy 30 órát várjunk a kalibrációval, mert a gamma új korában kissé nyers és még nincs rá szoftver, amivel lehet igazítani. De ha már bejáratva ilyen szép görbét mutat, akkor inkább várjunk a kalibrációval és akkor nem kell rögtön szoftveresen belenyúlni.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Sony VPL-VW590
Sepisreens Jolly Frame 136" WB 1.1 gain
Moziszoba
Sepisreens Jolly Frame 136" WB 1.1 gain
Moziszoba
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
Re: Képes beszámolók
Van egy vevőm egy távoli galaxisban, akinek a Sony VW290-esét kellet kalibrálnom. De mivel a sólyom hiperhajtóművét épp javítják és nem vagyok képes fénysebességre, így elküldte hozzám, hogy kalibráljam be, mivel hasonló körülmények között mozizunk.
Sony VPL-VW290
Sepiscreens WB 1.1, 262cm széles képre állítva a zoomot.
Parádés natív kontraszt és brutál fényerőt hozott a gép, persze a lámpa még csak 50 órás.
Sony VPL-VW290
Sepiscreens WB 1.1, 262cm széles képre állítva a zoomot.
Parádés natív kontraszt és brutál fényerőt hozott a gép, persze a lámpa még csak 50 órás.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi
SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K
Zidoo Z2000 Pro
Anthem AVM70 15.2ch.
EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500.
MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5
SVS SB4000 2db.
AQ, IsoTek, Techly,
https://avx.hu/forum/viewforum.php?f=46 ... i-házimozi