Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2660
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1090

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

El nem kiabálom,zajlik a tesztüzem,most jó :D
A 11-28-as sor nem bizonyult jó választásnak,nem lehet lendíteni olyan jól mint az országútit…a szél megfogott reggel:)Habár 11-30 lett volna,de szóltak,hogy mutatta a készlet,de mégsincs 36_1_11.gif

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

És nem látszik a képen,de Revinek nem egy kényelmes fotel van a hallgatói pozícióban,hanem a görgő,hogy edzés közben is egyszerre hobbizhasson ;peace;

De az mennyi idejébe telt mire kimérte,hogy pontosan hol legyen,mert nem mindegy,hol fogja a kormányt és mennyire ül előrébb v hátrébb. 31_1_21.gif

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2024.04.10., szer. 22:33
De bakker mi jutott eszembe. :rolleyes:
Ha minden tized mm számít,mert meghallja,akkor annak is számítania kellene akusztikailag,ha a bicót nem ugyanoda teszi a szobában. 31_1_21.gif netán a görgőnek más a pedál állása :fekverohog: ezek mind befolyásolják a hangképet.
Ja azt nem mondtam, a bicajok (is) mindig ugyanott vannak, sőt, a pedál is ugyanúgy áll. Pl a Gant nem is tudnám máshogy visszatenni, csak egy bizonyos helyre lehet letenni a drótok miatt és a mögötte lévő 4 kerék csak egy pedálállást enged meg :rolleyes: xal nem is kapizsgálsz rossz logika mentén :D A reacto be van kalkulálva a sarok és oldalfal csillapításába, a pinarello sajna ront. Ha nagyon hallgatni akarok, vagy vendég jön, kiveszem. Ha csak úgy háttérnek megy,nem annyira zavaró.

Amúgy történt dgydzer, hogy au ott lévő alukerék helyére betettem a Bora 35öt és jobban szólt :D De erre még lehet is magyarázat, más a mechanikai viselkedése, rezgések elbyelése...

Itt a két dolog találkozása. Balra a merids, a hifi mögött a pibarello a 4 kerékkel :D méghoy, nincs átjárás a két hobbi között :D
04_11_24_07_58_32_4548.jpg
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2024.04.10., szer. 22:33
De bakker mi jutott eszembe. :rolleyes:
Ha minden tized mm számít,mert meghallja,akkor annak is számítania kellene akusztikailag,ha a bicót nem ugyanoda teszi a szobában. 31_1_21.gif netán a görgőnek más a pedál állása :fekverohog: ezek mind befolyásolják a hangképet.
a hangfalbeforgatás tizedmilizésének értelme a pontosabb sztereó elérése. az akusztikai anomáliák máshogy jelentkeznek, de való igaz, itt azért mindennek dedikált helye van :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.04.10., szer. 22:08
Azért asszonykádat egyszer megvesztegetném, hogy éjszaka állítson 0,7 millit a nyeregmagasságon, meg tossza odébb a tölcséreidet 1°-al és 1,5 millivel. Vajon kizökkenne-e a világ? :P

Nálam simán van olyan, hogy mikor indulok, úgy érzem, egy kicsit magasabban/alacsonyabban van a nyeregorr, állítani kéne a szögén, de némi fészkelődes után rájövök, hogy csak még nem álltam át az országúti, görnyedősen nyomi pózra. Pár száz méter után rendeződik a dolog, később meg már sokkal jobban leköt, hogy kapjak elég levegőt.
uhh, amateurs ;peace;
hangfalat? elég mögötte az akusztikai "elemeket"... szerinted, hányszor tologaga már arrébb, amikor takarít? igyekszik visszatenni ahol voltak. de nwm jön össze mindig. mindig lebukott még eddig. ahol ekkora felbontás van, ami nem tévesztendő össze a kompresszált hang által felerősített aprócska. valóságban nem hallható hangok "úú, aztnízd" érzésével, ott minden apró xart meghallassz, sajnos... ilyenen a zenehallgatás erős kompromisszum, mert mindig ott lebeg. hogy ez jobb. ha kiveszem a pinarellot a hangfalak mögül, kinyomom a wifit, leveszem az erősítő tetejét és most a legújabb... a CD úgy szól most legjoban, ha bekötöm AN-S kábellel (ez nem széria S. teljesen más a szigetelése, sokal jobb, mint a klasszik AN ezüstök).. az erősítő 1-es bememtére (2-esen már más a hangja) és a kondo ksl LP kábelt bedugom a 2-es bemenetre és a másik vége szabadon lóg, nincs sehova bedugva.(ha kiveszem az erősítőből e0"rosszabbul" szól. pontatlanabb. Xal aki azt állítja. hogy ismeri a kábelek titkát :D )
ez az utolsó dolog a tegnapi legfrisebb felfedezésem, ami külső szemlélődőnek még murisabb lehet, mint 0,7mm emelése. vagy sem. Nekem se volt egyszerű megemészteni és többször lepróbáltam, de így lett jó. Ha az LP kábel másik végét bedugtam a phonoba, ahol a helye van, torzítás került a hangképbe. Persze, egy kisebb rendszernek 1000szer ekkora torzítása van, de ez engem nem vígasztal :D De. ha mindezt nem követem el, lehet hallgatni, de azt is lehet hallani, hogy "tegnap jobb volt".

Bicón a kicsit alacsonyabb nyeregpozit meg lehet szokni. a comb ráál, de nekem most a cél a Pinarello beállításának leutánzása volt. Téli bicó is hasonló, vagy a görgő, de van apró eltérés, kb 10 kili után átáll a láb. Csak a Pinarellot nagyon jónak érzem, de a merida magas volt, NW Torpedo. abszolútban kb 2-2,5mm-el került így lejjebb a nyereg)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Mindenesetre én örülök, hogy nem vagyok ennyire érzékeny dolgokra,mert tuti nagyon sokat bosszankodnék az életemben.

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

De bakker mi jutott eszembe. :rolleyes:
Ha minden tized mm számít,mert meghallja,akkor annak is számítania kellene akusztikailag,ha a bicót nem ugyanoda teszi a szobában. 31_1_21.gif netán a görgőnek más a pedál állása :fekverohog: ezek mind befolyásolják a hangképet.

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3399
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4363
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2024.04.10., szer. 21:11

Másoknak illegális hallucinogen anyagok bevitelére van szüksége ugyanezen élményekhez.... :fekverohog:
Absztinens aszkéta. Neki egy ilyen egyhetes, hardcore bike fitting orgia hozza el a mámort.

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3399
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4363
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Azért asszonykádat egyszer megvesztegetném, hogy éjszaka állítson 0,7 millit a nyeregmagasságon, meg tossza odébb a tölcséreidet 1°-al és 1,5 millivel. Vajon kizökkenne-e a világ? :P

Nálam simán van olyan, hogy mikor indulok, úgy érzem, egy kicsit magasabban/alacsonyabban van a nyeregorr, állítani kéne a szögén, de némi fészkelődes után rájövök, hogy csak még nem álltam át az országúti, görnyedősen nyomi pózra. Pár száz méter után rendeződik a dolog, később meg már sokkal jobban leköt, hogy kapjak elég levegőt.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2024.04.10., szer. 20:54
Revi,én látom,de hogy Te ezt megérzed.....hááááááááááááááááááááááát :smile25:
pedig de. lehet épp olyan határon volt. amikor elindultam a tegnapi szobabeállással, éreztem, hogy legutóbb a pinarelloval memtem és nem úgy forog a láb + vízmérték szerint ugyanolyan lejtéssel, csúazok előre (cipőt, ruhát, mindent ugyanazt vettem fel,ami a pinarelloval vasárnap). a kormány is magas volt, de először a lábam éreztem. hogy nem úgy forog, mint legutóbb. az valami hatodik érzék volt, hogy tudtam. 1 mili sok lesz. de majdnem annyi kell. felhúztam. a lábam máris OK lett, maradt a kormány, mert volt némi kempingbicaj érzésem. szerencsére lehetett annyit még billenteni rajta. hogy az alja nem kunkorodott fel, de a kéztartás beállt. egy teljesen más pozícióba kerültem így a bringán. olyan, mint a hifinél ha eltalálod a sztereót, hirtelen minden értelmet nyer, ami előtte csak hangok katyvasza volt. egyszerűen beállt egy olyan testhelyzet, amire azt mondtam, OK, megvan. a feketeleves hazafele ért. egy idő után elkezdtem érezni, hogy valami nem frankó. leszállva néztem, nem láttam a rést a jelzőgumi és felsőcső között(a gumit direkt nem piszkáltam, mert tavaly is már egyszer lecsúszott a nyereg, amikor valaki ráült :D így figyeltem. mozdul e. meg ha magas. ide vissza tudom emgedni, vagy a távolságot felezni). nem piszkáltam, mert a gumi is lecsúszhatott. Lemértem, ott állt a nyeregorr, mint induláskor. csavarra ránéztem. fellazult a nyeregcsőbilincs(nem mertem megtépni). na, akkor egy kör a pinarelloval (igen, ez jó), majd megint merida, megint alacsony. nyeregcső visszahúz, már tudtam mennyit kell és jé, megint jó.
annyi, hogy ez az anatómiás (szinte nulla rugózás. deformáció) karbonnyereg nagyon kritikus ha nincs jól beállítva. de ilyen kicsi eltéréseket lehet érezni ha az alsóban más betét van.
nyugi, érezhető :) remélem nem lazul fel megint. ha megint lecsúszik, kénytelen leszek karbonzsírozni. gyanús, hogy előző tulaj hasznáhatott és megkopott a "rendszer". Az enyémen nem lehet tövig behúzni a bilincset, ezen be lehet...

amúgy a rés becsapós a képen, mert duplája is kinézhető beőle, tükröződik a fényes felsőcsövön. mérőszalag miliméteres... előtte pont egy egész milin állt a nyeregorr, most szemmel fellsztva, mili felétől több, de feléhez közeleb, mint az egészhez. az akkor kb 0,7mm

jobb lett, de az alap probléma nem szűnt meg. Így racsingosabb a testhelyzet, szerintem kicsit haladósabb lesz (ma elég fáradt voltam. tegnap éjfélig megint hifiparti volt, délelőtt meg két autón kerékcsere, kaja 1 kifli 10 körül, de amikor mentem és nem csavargattam, nem mutatott rossz tempókat) de nem érzem, hogy megoldottam volna. Legközelebb 50-es, V-shape kereket kap, azok merevebbek. De szerintem ez ki fog fogni rajtam...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5901
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7234
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

AAttila írta:
2024.04.10., szer. 20:59
Még az jutott eszembe,hogy amikor meghal valaki,szokták mondani,hogy legyen neki könnyű a föld. De basszus. Revi még a halála után azt is meg fogja érezni,ha a koporsója 3 tizeddel lejjebb lesz a földben és 5 grammal nagyobb súly nyomja. :fekverohog:
Másoknak illegális hallucinogen anyagok bevitelére van szüksége ugyanezen élményekhez.... :fekverohog:
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Még az jutott eszembe,hogy amikor meghal valaki,szokták mondani,hogy legyen neki könnyű a föld. De basszus. Revi még a halála után azt is meg fogja érezni,ha a koporsója 3 tizeddel lejjebb lesz a földben és 5 grammal nagyobb súly nyomja. :fekverohog:

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Revi,én látom,de hogy Te ezt megérzed.....hááááááááááááááááááááááát :smile25:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2024.04.10., szer. 12:52
Szerelés on 31_1_21.gif
Ha ezután is nyekereg akkor kibaxom.

IMG_3086.jpeg
hú vazz, itt néztem, hogy ezzel valami nem OK... aztán rájöttem. hogy a KSL kavart be, de az más :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Kőműveseknek (ők csak a métert ismerik, mint hosszmérték :kapdelm: )

Tegnapi szobainstall után ennyit kellett terepen emelni. Nyeregorr magasságát tudtam mérni viszonylag pontosan, hogy a középrészbe betettem a műanyag zárókupak kulcsát. Annak az alsó holtpontja és nyeregorr éle mérhetö. Pinarellohoz állítottam. Emelés után kb 7tized eltérést mutat. Bőven érezhető volt. Az volt fura, míg lentebb volt, csúsztam le a nyergen. Emelve 7tizedet nem :D de a testtartás és lábforgás is változott. Kontrolnak utána a Pincsivel mentem, így most kb azonosak konfigra,a pina 50es kerékkel egyelöre így is direktebb, mint a reacto 35el.
Erre amúgy jó módszer, ha gyorsteszt kell; megpróbálsz nagyon szűk sugárban visszafordulni. Azonnal érezhető,mennyire partner ebben a hajtáslánc, vàz, kerék kombó.

Nnna,ott a rés, aki látja...
04_10_24_04_39_29_4684.jpg
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

lacee írta:
2024.04.10., szer. 12:52
Szerelés on 31_1_21.gif
Ha ezután is nyekereg akkor kibaxom.

IMG_3086.jpeg
Tekerj füldugóval vagy hallgass zenét! Nem biztonságos,de legalább nem hallod. ;peace; Mondjuk azt se,ha elütnek,de nem nyekereg közben 31_1_21.gif

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2660
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1090

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

pärt írta:
2024.04.10., szer. 13:09
lacee írta:
2024.04.10., szer. 12:52
Szerelés on 31_1_21.gif
Ha ezután is nyekereg akkor kibaxom.

IMG_3086.jpeg
Akkor már minden más lehetőséget kizártál, és nyilván Te nyekeregsz. :D
Lehet ;peace;

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3399
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4363
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

lacee írta:
2024.04.10., szer. 12:52
Szerelés on 31_1_21.gif
Ha ezután is nyekereg akkor kibaxom.

IMG_3086.jpeg
Akkor már minden más lehetőséget kizártál, és nyilván Te nyekeregsz. :D

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2660
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1090

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Szerelés on 31_1_21.gif
Ha ezután is nyekereg akkor kibaxom.
IMG_3086.jpeg

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ehh, volt termés :D

hajtókar témában, nekem van 170es...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Szerintem bárkinek,bármi célja is van bármivel (bicó,hifi,bármi),csak úgy tegyen érte/benne,hogy annak minden percét élvezze. Ettől hobbi. Élvezzük, amit csinálunk különben nem fog örömet okozni,csak frusztráltságot,csalódást.
Élvezzük az utat,ami a céljaink felé visz. És ez tényleg lehet bármi. Akár egy séta az erdőben,akár feltekerni a Kékestetőre, akár meghallgatni egy jó zenét vagy vezetni egy autót,miközben jó zene szól vagy beszélgetünk a barátunkkal.

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5232
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2024.04.09., kedd 22:11
revox írta:
2024.04.09., kedd 17:18
vitatkozik a fene (csak néha polgárpukkasztok a tizedekkel :D ). Sebi fejlődése és elszántsága részemről nagy elismerést élvez. régen én is megszenvedtem érte, hogy célnak megfelelően felkészüljek pl versenyekre, de a felnőtt sorral menni egy edzést is felért néha egy versennyel :D akkor még nem értettem, néhány csapattag hozzáállását, hogy "nem kell kapkodni,elgurulunk hátul", ma már én is ezt csinálom,azzal a különbséggel,hogy hátul se gurulok,mert fel nem kelek szombaton és vasárnap 7kor,hogy 9től edzésre menjek :D valamit jól csinál ez a kutyaütő, mert fejlődik keményen :tutiok:

de a kütyüzés nálam alapállapot... itt is, ott is. lenne baj, ha nem kellene valamit szerelni :D olyankor jön a haverok hifije, bicije :D
Sebi fejlődése bárki által elérhető. Az egyetlen különbség köztem és az átlag között a következetesség.
Nem keresem a kifogásokat, elérhető célokat tűzök ki, megkeresem az eszközöket annak eléréséhez és elvégzem a munkát.
Annó Szilárdnál tényleg megszenvedtem érte, már nem szenvedek, élvezem. :)
Nem akarok mindig gyorsan menni (magamhoz képest), fejlődni akarok. Aki mindig gyorsan akar menni, az rövid fejlődés lesz, pláne a mi korunkban, a mi adottságainkkal. Sorry, ha valakit ez sért, nem szándékom.
Sajnos mi emberek olyanok vagyunk, hogy amit érteni kéne azt érezni akarjuk, amit érezni kéne azt meg érteni akarjuk.
Én sokat dolgozom magamon ezzel kapcsolatban. A számok nem hazudnak, az emberek megérzései meg rendre tévednek, persze nem törvényszerűen és annak is megvan a maga helye.
Én már minden perc fingreszelésre szánt időt sajnálok az életemből feláldozni. A bicaj attól megy gyorsabban, ha könnyebb ember több W-ot tesz bele. Az összes bicaj ilyen. Az összes típusú erőfeszítésnél ugyanígy működik.
Ha valaki sokat vagy gyorsan vagy magasra akar tekerni, akkor a legjobb amit tehet, hogy erősödik és közben fogy, javítja az anyagcseréjét. Ez egy hosszú és unalmas folyamat, amit nem szabad/érdemes felfüggeszteni és abbahagyni, élethosszig kell csinálni.
Semmilyen kerékpár vagy ahhoz kapcsolódó technikai fejlesztéssel nem pótolható és mértékében meg sem közelíthető.
Uff,beszéltem. 31_1_21.gif
Egyébként minden szavával egyetértek :smile53:

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3399
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4363
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Részemről annyit tennék hozzá, hogy szerintem pont a megérzések negligálása okoz egy csomó gondot. A helyes megérzéseket lenyomja a lustaság, halogatás, önkényeztetési hajlam, avagy ezeknek pont az ellenkezője, a megszállott túlhajtás, önsanyargatás, a szervezet önvédelmi reflexeinek semmibevétele.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pärt 2024.04.09., kedd 22:26-kor.

Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5901
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7234
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2024.04.09., kedd 17:18
vitatkozik a fene (csak néha polgárpukkasztok a tizedekkel :D ). Sebi fejlődése és elszántsága részemről nagy elismerést élvez. régen én is megszenvedtem érte, hogy célnak megfelelően felkészüljek pl versenyekre, de a felnőtt sorral menni egy edzést is felért néha egy versennyel :D akkor még nem értettem, néhány csapattag hozzáállását, hogy "nem kell kapkodni,elgurulunk hátul", ma már én is ezt csinálom,azzal a különbséggel,hogy hátul se gurulok,mert fel nem kelek szombaton és vasárnap 7kor,hogy 9től edzésre menjek :D valamit jól csinál ez a kutyaütő, mert fejlődik keményen :tutiok:

de a kütyüzés nálam alapállapot... itt is, ott is. lenne baj, ha nem kellene valamit szerelni :D olyankor jön a haverok hifije, bicije :D
Sebi fejlődése bárki által elérhető. Az egyetlen különbség köztem és az átlag között a következetesség.
Nem keresem a kifogásokat, elérhető célokat tűzök ki, megkeresem az eszközöket annak eléréséhez és elvégzem a munkát.
Annó Szilárdnál tényleg megszenvedtem érte, már nem szenvedek, élvezem. :)
Nem akarok mindig gyorsan menni (magamhoz képest), fejlődni akarok. Aki mindig gyorsan akar menni, az rövid fejlődés lesz, pláne a mi korunkban, a mi adottságainkkal. Sorry, ha valakit ez sért, nem szándékom.
Sajnos mi emberek olyanok vagyunk, hogy amit érteni kéne azt érezni akarjuk, amit érezni kéne azt meg érteni akarjuk.
Én sokat dolgozom magamon ezzel kapcsolatban. A számok nem hazudnak, az emberek megérzései meg rendre tévednek, persze nem törvényszerűen és annak is megvan a maga helye.
Én már minden perc fingreszelésre szánt időt sajnálok az életemből feláldozni. A bicaj attól megy gyorsabban, ha könnyebb ember több W-ot tesz bele. Az összes bicaj ilyen. Az összes típusú erőfeszítésnél ugyanígy működik.
Ha valaki sokat vagy gyorsan vagy magasra akar tekerni, akkor a legjobb amit tehet, hogy erősödik és közben fogy, javítja az anyagcseréjét. Ez egy hosszú és unalmas folyamat, amit nem szabad/érdemes felfüggeszteni és abbahagyni, élethosszig kell csinálni.
Semmilyen kerékpár vagy ahhoz kapcsolódó technikai fejlesztéssel nem pótolható és mértékében meg sem közelíthető.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3399
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4363
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2024.04.09., kedd 20:03
pärt írta:
2024.04.09., kedd 18:15


Na, egy kis ON.
Hajtókar hosszakkal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Elmélettel rogyásig a net, engem inkább a gyakorlat érdekelne, hogy aki próbált vele variálni, mekkora különbséget tapasztalt - ha ugyan.
Mi lenne a kérdés?
Ha jól emlékszem te is elég magas vagy, szerintem a 175 simán mehet fel neked is, ha lenne hosszabb azt is kipróbálnám. Persze lábhossz és karakter függő, de nálam érezhetően jobb volt megtekerni a 172,5 után a 175-öt.
A kérdés az, amit feltettem, és arra válaszoltál is ;) :smile53:
Két éve vettem egy komplett Dura szettet, de a hajtóműve 170-es, én meg kb. 2000 óta 175-öst használok, úgyhogy abból a régi Ultegrámat hagytam fent. Előtte szerintem nem is hallottam róla, hogy létezik más méret, sokáig gyakorlatilag bebetonozott érték volt a 170mm, a 42/52 fogszámmal együtt. Úgyhogy a Dura Ace kar a férfibarlang egyik polcdísze volt idáig, de már több cikket olvastam, hogy nem szentírás ez a "kicsiknek 170, közepeseknek 172,5, fölötte 175" recept. Azt pedzegették több helyen is, hogy ha két méret között ingadozunk, inkább a kisebbet válasszuk, sőt egy cikkben odáig mentek, hogy baromi tág határok közt semmi jelentősége a hossznak - természetesen az elemi fizikai törvényszerűségek figyelembevétele mellett (erőkar-fordulat).
Persze az lesz a legegyszerűbb, ha berakom ezt a 170-es kart, és magam járok a végére, mi is változik: jobb, rosszabb-e. Végül is előtte baromi sokáig ilyet használtam, és emlékeim szerint nem volt semmi reveláció mikor felkerült a hosszabb kar.
De azért jöhetnek a tapasztalatok. :rolleyes:

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”