komarfamily írta: ↑2018.10.19., pén. 12:41
bar nagy japcsi fan vagyok a gt86 nem jon be kulsore
az mx5 meg nagyon kicsi abban hulyen neznek ki
marad az also harom amibol valaszthatok...nem egyszeru dontes
Én is javasoltam volna az MX-5-öt, az új egyszerűen egy boldogságbomba... főleg a 184 lovas, sperrel, meg bilstein gátlókkal! Bármikor, bármennyi vezetés után mindig fülig érő vigyorral szálltam ki belőle! (bár csajom többnyire ilyen fejet vág, de számomra ez is vicces...
)
- IMG_4618.JPG (1.21 MiB) Megtekintve 1818 alkalommal
Bár tény, hogy az RF pl nekem is szűkös (185cm) de a vászon tetőssel nem volt problémám! Értékvesztésük meglepően jó, fenntartásuk fillérek a többi háromhoz képest, ami még egy plusz pont, feltéve persze, ha beleférsz! :)
Viszont a Porsche egész más minőség, számomra a háromból toronymagasan az vezetné a listát, ha élményautót szeretnék, kézi váltóval! Egyszerűen annyival agilisabb, kezelhetőbb és nem utolsó sorban jóval minőségibb, mint a BMW vagy Audi! Nem rossz kocsi az Audi, de vezetési élményt én nem találtam benne, akkor már inkább a BMW, de az meg nehéz, viszont legalább jó helyen kapar. 3000es motor alá semmiképpen ne menj, ha azt választod!
Fenntartása valószínű, hogy a Porschénak lesz a legdrágább, mivel középmotoros, ezért elé sok karbantartás/javítás úgy kezdődik, hogy motort ki... De a boxer 6 hangaj a legkeményebb skót pénztárcát is meglágyítja!
Amúgy tényleg a próba segíthet csak legjobban eldönteni, az Audi helyett inkább egy ND MX-5öt próbálnék ki, vászon tetővel és 2literes, kézi váltóval, viszont, ha szívemre hallgatnék, akkor csak Porschékat nézegetnék! :)
Majd számolj be, mire jutottál!