Veterán 911-est? Ennyiért korlátlan számban átveszem :) Max 944 jönne ki ennyiből veteránban, de már az se sokáig.
Ha kell a Roadster élmény, miért ne Boxster?
Veterán 911-est? Ennyiért korlátlan számban átveszem :) Max 944 jönne ki ennyiből veteránban, de már az se sokáig.
Miért kell összkerék? Az élményautó hátul hajt, és kézi váltós. 911-nél a Carrera 4 olcsóbb használtan, mint a sima...komarfamily írta: ↑2018.10.18., csüt. 15:43Oszinten szolva en is csak a porscheval szemezek de ami ellene szol az az, hogy kb 11-12 eves konstrukcio illetve nem osszkerekes.
Neztem egy par youtube videot rola es a 2009tol gyartott verziok elvileg muszakilag megbizhatobbak viszont azok mar a 7-8 milliot nyaldossak ennyit meg nem szanok ra.
Az audi ellenben osszkerekes lenne.
A BMWbol meg 2012-2014 peldany is van elado ami nagyon fiatal es nincs benne akkora riziko.
Mivel csak kb 6 honapra tervezem ezert jo lenne nem rakoltani a gatyamat
Nincs kérdés.komarfamily írta: ↑2018.10.18., csüt. 15:43Oszinten szolva en is csak a porscheval szemezek de ami ellene szol az az, hogy kb 11-12 eves konstrukcio illetve nem osszkerekes.
Neztem egy par youtube videot rola es a 2009tol gyartott verziok elvileg muszakilag megbizhatobbak viszont azok mar a 7-8 milliot nyaldossak ennyit meg nem szanok ra.
Az audi ellenben osszkerekes lenne.
A BMWbol meg 2012-2014 peldany is van elado ami nagyon fiatal es nincs benne akkora riziko.
Mivel csak kb 6 honapra tervezem ezert jo lenne nem rakoltani a gatyamat
Nincs velük tapasztalatom, de ha van Cayman 4-5 M forint körül normális szerviztörténettel, az nem hangzik rosszul! Ha elég a két ülés, én biztos nem néznék mást :) 6 hengeres szívó boxer. Már csak akkor lehetne jobb, ha léghűtéses lenne...komarfamily írta: ↑2018.10.17., szer. 22:01A kiszemeltek porsche cayman kb 2007-2008 korulrol, bmw z4 2013 korulrol, audi tt. Mindenkeppen benzines es kb 250LE korul. Itt viszonylag normalisabb aron (4-5 millio Ft korul) lehetne venni (ennel tobbet nem szannek ra amugy sem).
Cayman Skomarfamily írta: ↑2018.10.17., szer. 22:01Urak!
elkapott az "egyszer kene birtokolnom egy sportautot" erzes es arra gondoltam jovore meglepem magam egy autoval de csak 6 honapra.
A kiszemeltek porsche cayman kb 2007-2008 korulrol, bmw z4 2013 korulrol, audi tt. Mindenkeppen benzines es kb 250LE korul. Itt viszonylag normalisabb aron (4-5 millio Ft korul) lehetne venni (ennel tobbet nem szannek ra amugy sem).
Kerdes kinek van esetleg tapasztalata az emlitett autokkal es mire kene figyelnem vasarlaskor? A porsche az nagyon birizgalja a fantaziamat es bar tudom, hogy nem 911 de azert szerintem a kituzott celt elernem vele...
Meg valami. Valaki tudna ajanlani egy ismerost/kollegat aki auto behozatallal foglalkozik? A volvomat szeretnem hazavinni es a csaladban eladni es szeretnem tudni, hogy ez milyen adminisztracioval jar?
koszi udv
Erre való a dízel. És a mai napig ebben verhetetlen. Nekem sose volt, sose lesz. Nem pályázok szinte soha.Vinkler írta: ↑2018.10.15., hétf. 16:47Más.
Tudom, hogy nem szereted a dízeleket én sem kedvelem, ellenben van, amire jó lenne. 2 ismerőssel beszéltem, pont 2,2-es honda dízellel kapcsolatban. Az egyikben kb 400 000 van (Accord), a másikban 300 000+ km. Nagyobb probléma nelkül üzemelnek, igaz naponta többszáz km-t tesznek bele, főként autópályán. Szóval van ilyen is.
Persze, h nincs. Azonban, ha valaki arra használ egy2,2-es dízelt, amire kitalálták és nem a városi dugóban araszol napi 8-12 km-t, akkor meglepően tartós tud lenni.
Mértük, néztük. Egy pl. castrol pár kör alatt meg tudott égni.
Azért az észter technológiás motul 300v az nagyon rendben van. 1-2 napos ringezést is simán elvisel. Sokáig azt használtam, megérte, pedig nem olcsó, de a hőtűrése is zseniális volt, ráadásul terhelésen mérve is alacsonyabb hőmérsékletet produkált, mint bármely másik olaj.Lemmy9 írta: ↑2018.10.15., hétf. 16:25Unatkozom a vonaton :)
Számtalan ügyfél felül a marketing
zseniális szlogenjének.
"japán No'1 olaja"
Gondolkodjunk! No'1 = legtöbbet eladott = legolcsóbb.
Itthon a Castrol a No1, amiből az ólcsóbbak pont a kokszolós fajták. De sebaj, dízelbe mehet, hátha előbb elhalálozik.
Intelligens molekulák, mágneses olaj, szupersebesség, izé-bizé.
Teljesen elvesznek az emberek ezekben, tolják a sületlenségeket a simább alapjáratról, jobb fogyasztásról stb. Rosszabb mint a hifikábelezés.
Némelyik olaj olyan mágneses, hogy csak Demag használata után tudjuk leengedni.
Ne nyaljátok, ne misztifikáljátok túl. Legyen a teljesítményszint az előírt, és csússzon.
Autósplacebó bizonyíték:
Volt annó, a benzincsőre csiptethető molekulaelrendező misztikus szerkezet. Jött a duma: 1/2 literrel kevesebbet fogyaszt!
De mikor mondtam, hogy a "fékszervó vákumcsövére tetszett rakni", csak vörösödés volt. Tucatnyi ilyen sztori van.
Nincsenek nagyon oda érte. Úgy értelmezem, itt is valami CVT szerű megoldáshoz nyúltak, ami a sportosságtól messze van. Viszont többet eszik mint a Prius.
Láttam én az USA-ban épp elég sok normális dizájnú japán és koreai autót is. Szal a japánoknak is sikerül eladni olyant is. Ez a Camry Hybrid elég rondára sikerült, az tény. De volt nálam pár hónapig egy 2010-es Camry Hybrid, annak sem a külsejével, sem a belsejével nem volt semmilyen gondom, teljenes “normális” polgári dizájn. A CVT váltót viszont tiszta szívből utáltam, és az egész hybrid koncepciót megkérdőjelezte az a 9 liter föltötti átlagfogyasztás, amit nálam produkált. De azóta tuti nagyon sokat fejlődött a hibrid technológia.Acme írta: ↑2018.10.08., hétf. 17:01Azért a RAV4 valahogy jobban sikerült. Érdekes, de a németeknek sikerül autókat eladni az USA-ban normális dizájnnal...Vinkler írta: ↑2018.10.08., hétf. 16:09Ezt is Amerikának tervezték, mint az új RAV-4-et.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/ ... _rav4-est/
Azért a RAV4 valahogy jobban sikerült. Érdekes, de a németeknek sikerül autókat eladni az USA-ban normális dizájnnal...Vinkler írta: ↑2018.10.08., hétf. 16:09Ezt is Amerikának tervezték, mint az új RAV-4-et.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/ ... _rav4-est/
A karosszialakatosok téphetik majd a hajukat,ha egy ilyen rav4-est kell majd kikalapálniuk egy törés után azt hiszem.Vinkler írta: ↑2018.10.08., hétf. 16:09Ezt is Amerikának tervezték, mint az új RAV-4-et.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/ ... _rav4-est/
Ezt is Amerikának tervezték, mint az új RAV-4-et.