Ez tényleg korrekt hozzáállás.
Sose volt dízelem, és már nem is lesz...
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/ ... l_porsche/
Ez tényleg korrekt hozzáállás.
Remélem komoly, mert viccnek kicsit erős lenne! Ennyiért autót is kapni hozzá...
Láb kérdés is, az enyém elég nehéz.
Szerintem nem. Úgy elvékonyodik a tárcsa, hogy elmelegszik a francba, aztán behullámosodik, aztan szabályozgathatod. Ez már nem Lada korszak. Raadasul a tarcsa ára sem egetverő. 3 szabályozgatás árabol szinte kijön egy új tárcsa.
Jó szar vagy inkább alulméretezett betétek lehetnek ezekben a vasakban akkor.Én most cseréltem golfon 140-nél betéteket,és a tárcsa még jó.Ja,és szoktam fékezni is,azért is koptatott el ilyen gyorsan.thxfan írta: ↑2018.09.21., pén. 13:10Egy normális minőségű tárcsánál simán belefér 3 garnitúra betét, a második alkalommal volt szabályozás és ennyi. Örülnék, ha a mostani személygépjárművekbe olyan minőségű alkatrészek kerülnének, mint abban a Hondában volt. A mostani Mondeomnál 27e km-nél volt első fékbetét csere, az előtti Rangernél 18-20e km-ként.
Egy normális minőségű tárcsánál simán belefér 3 garnitúra betét, a második alkalommal volt szabályozás és ennyi. Örülnék, ha a mostani személygépjárművekbe olyan minőségű alkatrészek kerülnének, mint abban a Hondában volt. A mostani Mondeomnál 27e km-nél volt első fékbetét csere, az előtti Rangernél 18-20e km-ként.
Olaj egyértelműen csere akkor is, ha a km kevés, hiszen az is öregszik.avl2 írta: ↑2018.09.21., pén. 11:58lehet, nem hasznalom, ezert nem tudom, mennyire hatasos , es ezert is alig kopik
(nyilvan a pontosabb valosag az, hogy igen-igen ritkan hasznalom az utvonalvalasztasom, "deffenziv" elöretekintö vezetesi stilusom, sebessegek miatt; korabbi autoimon is ez volt a helyzet; masik téma: pl. legszüröbetetet evente cserelek, de kiszerelve es összevetve masokeval siman mondhato: o ez még nagyon tisztanak latszik; ugye a takarekos vezetes azt is jelenti: kevesebb benzin igy kevesebb levegö is fogy, kevesebbet kell tisztitania; nyilvan az utvonal [Alpok vs. nagyvarosi szmog, homokvihar vs. oceanpart] hatalmasat szamit legszürö koszolodasan; meg nem tudom: mennyi a latott es mennyi a valos "terheles" viszonya legszürö eseteben)
nem tudom, hogy tarcsa eseten a "csereérett"ség az korral is elerhetö, pl. öregedes, mikrorepedesek, anyagvaltozas, rozsda miatt ?
2 masik alkatreszre: pl. egy kenöolajjal mar mentek valamennyit, ott szerintem idövel, korral is beallo (kemiai) valtozasok miatt "csereérett" lesz mindenkepp, egy benzinesben hasznalt gyujtogyertya meg korral nem (ilyen idötavlatokon belül), leginkabb csak km-rel.
nem vagyok egy gyakorlati szaki (nem lattam es szereltem X motort), inkabb kerdezek, gondolkodok ilyen temakban
öröm nézni, ahogy hullanak a modern dízelek. s minél modernebb, annál hamarabb van végük.
lehet, nem hasznalom, ezert nem tudom, mennyire hatasos , es ezert is alig kopik
Emlékszem, ezt beszéltükmrégebben is. Akkor is mondtam, hogy szerintem az a tizenéves tárcsa már erősen csereérett. Feltételezem a hatásfoka sem az igazi már.avl2 írta: ↑2018.09.21., pén. 11:01jo téma !
miert ne ? mi vele a baj ?
szerintem mindegyik allapot alapjan cserelendö es sokfele kombinacio elöfordulhat (plane, ha már nem gyari, hanem "szedett-vedett" kombinacio volt), az is, hogy egy tarcsa több betetet kibir es az is, hogy a betetcsere alkalmaval - a tarcsa allapotatol függöen (szerintem ez a lenyeg) - cserere szorul.
a 2004-es Jazz-nel meg eredeti betet es tarcsa, amivel megyek (eddig 114e km), de siman elkepzelhetö, hogy betetcserekor tarcsacserem is lesz
jo téma !
2x cseréltél betétet egy tárcsához?thxfan írta: ↑2018.09.21., pén. 08:30
Tervezett avulás, 100e-ig garanciás .
A 2003-as 2.4 Type-s Accordommal 170e km-ig semmi baj nem volt, akkor is kuplungszettet kellett csak cserélni, illetve ez idő alatt 2 első és 1 hátsó fékbetét, pedig sokszor nyomtam neki állat módjára . Na ezt egyik mai kocsi sem tudja. Az ufo Civicig kb. rendben volt a Honda, azóta mélyrepülés.
A legelső kipukkant 1.0 l 3 hengeres turbós benzinesről is kérnénk majd képet .
Tervezett avulás, 100e-ig garanciás .
Én nem hiszek ilyenekben, azért is a LOL. Minden gyártónak vannak jó és rossz autói, motorjai. Nincs bajom a Hondával se, bár én Porshce fan vagyok. Ott is vannak elcseszett dolgok, ezért legjobb a bevált, régi vas
Honda CR-V
Opel?
Ez melyik Legend? 3.5?
"Aki elvet vásárol, nem autót, rá se néz vizes Porschéra. Mi kaptunk egy külön kis műhelyelőadást, szétszedett motorokkal, körbeadott alkatrészekkel. A levegős motor egyszerűen szebb, soha nem csinálnék dohányzóasztalt a másikból. Műszaki romantika milliószor több van benne. Nézegetni, tapogatni és szagolgatni is jobb. Azt érzi az ember, hogy érti, hogy tudja, hogy működik, hogy dörzsölné naphosszat oldószeres ronggyal, hogy a forró homlokához nyomná a hideg vasát, hogy érezze." - Nínó Karotta