Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Avatar
Doky
Törzsgárda
Törzsgárda
Hozzászólások: 6945
Csatlakozott: 2007.05.19., szomb. 21:20
Értékelés: 1028
Tartózkodási hely: Dusnok (Bács-Kiskun)

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Doky »

tonee73 írta:
2018.09.04., kedd 08:26
Dehogy vagyok én profi! Csak ugyanúgy szeretek bicajozni, és egy idő után az is elkezdett foglalkoztatni, hogy hogyan szerelhetek meg / állíthatok be valamit magamnak a bicajokon.nem tudom mennyi a kereted, de ebből nagyon olcsón nehéz lesz kijönni,(alkatrész szempontból értem elsődlegesen) ha sikerül, az pedig általában a minőség rovására megy.Az Araya-k milyenek? Acél, alu, (dupla falú vagy átcsegecselt?).Sajna ez a csak egy sebességgel használt montik tipikus betegsége.Mindent cserélni kell ha annyira elkopik.
Nem vagyok egy nagy bütykölő de ha rá van kényszerülve az ember akkor sok mindent meg tud csinálni. :D
Igen, én is attól félek hogy olcsó húsnak híg a leve!
Az Araya egy old japán alufelni, elég jó és szakember is azt mondja hogy jók!
A felni nincsen szétkopva, így azt tán nem kellene cserélni.
Igen, tudom, sajnos kompletten kell cserélni az egész hajtást! sad.gif
Dune HD Smart H1.,Yamaha WXAD-10., NAD C 326BEE., Evidence Audio Siren II., ZsoltAudio StandART Two Pro., Asus K50IJ. (WD 1.5 TB, WD Pasport 250 GB)., Zimonyi Attila Forte IC., Profigold., Gotham., Lapp., Viablue X60 táp, CA. és Profigold HDMI... Samsung UE46EH6030., HiVox Alces.

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3353
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4305
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Nexus 7 agyváltó (ha nagyon alföld, akár nexus 3), DT swiss alpine küllők (2,34mm-2mm), ha nem kopott szét a fékfelület, a felni maradhat, kicsit jobb egysebis lánc.
Örök élet, ingyen sör. Szerintem...

Avatar
tonee73
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 12040
Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
Értékelés: 5712
Tartózkodási hely: SO15 0SB

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: tonee73 »

Doky írta:
2018.09.03., hétf. 19:41
Tudom, ti profik vagytok... én csak szeretek bicajozni és ez a fő közlekedési eszközöm is.

Egy régi Scott kerékpárom van.
Az utóbbi időben elég gyakran pattannak a küllők.
Araya felni van.
Lasan megérett a dolog hogy cseréljem a hátsö kereket, láncot, első/hátsó fogaskereket (3-7 fogaskerék) mert az 1 (a legkisebb attét) már el van kopva, de csak azt használom (alföld)!
Napi 5-10 km, de van hogy 50-60 km-t megyek.
A fő gond a súlyom, 150 kg vagyok, de imádok bicajozni!
Lenne ötletetek hogy hol ill hogyan úsznám meg a dolgot legolcsóbban (vidéki vagyok)?
Tudom, fogyjak le (rajta vagyok 30 éve)!
Előre is köszönöm!

IMG_20140603_112747 kicsi.jpg
Dehogy vagyok én profi! Csak ugyanúgy szeretek bicajozni, és egy idő után az is elkezdett foglalkoztatni, hogy hogyan szerelhetek meg / állíthatok be valamit magamnak a bicajokon.nem tudom mennyi a kereted, de ebből nagyon olcsón nehéz lesz kijönni,(alkatrész szempontból értem elsődlegesen) ha sikerül, az pedig általában a minőség rovására megy.Az Araya-k milyenek? Acél, alu, (dupla falú vagy átcsegecselt?).Sajna ez a csak egy sebességgel használt montik tipikus betegsége.Mindent cserélni kell ha annyira elkopik.
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII

Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.

Avatar
Doky
Törzsgárda
Törzsgárda
Hozzászólások: 6945
Csatlakozott: 2007.05.19., szomb. 21:20
Értékelés: 1028
Tartózkodási hely: Dusnok (Bács-Kiskun)

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Doky »

Tudom, ti profik vagytok... én csak szeretek bicajozni és ez a fő közlekedési eszközöm is.

Egy régi Scott kerékpárom van.
Az utóbbi időben elég gyakran pattannak a küllők.
Araya felni van.
Lasan megérett a dolog hogy cseréljem a hátsö kereket, láncot, első/hátsó fogaskereket (3-7 fogaskerék) mert az 1 (a legkisebb attét) már el van kopva, de csak azt használom (alföld)!
Napi 5-10 km, de van hogy 50-60 km-t megyek.
A fő gond a súlyom, 150 kg vagyok, de imádok bicajozni!
Lenne ötletetek hogy hol ill hogyan úsznám meg a dolgot legolcsóbban (vidéki vagyok)?
Tudom, fogyjak le (rajta vagyok 30 éve)!
Előre is köszönöm!
IMG_20140603_112747 kicsi.jpg
IMG_20140603_112747 kicsi.jpg (358.07 KiB) Megtekintve 1783 alkalommal
Dune HD Smart H1.,Yamaha WXAD-10., NAD C 326BEE., Evidence Audio Siren II., ZsoltAudio StandART Two Pro., Asus K50IJ. (WD 1.5 TB, WD Pasport 250 GB)., Zimonyi Attila Forte IC., Profigold., Gotham., Lapp., Viablue X60 táp, CA. és Profigold HDMI... Samsung UE46EH6030., HiVox Alces.

Avatar
Doky
Törzsgárda
Törzsgárda
Hozzászólások: 6945
Csatlakozott: 2007.05.19., szomb. 21:20
Értékelés: 1028
Tartózkodási hely: Dusnok (Bács-Kiskun)

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Doky »

Köszönöm!
Dune HD Smart H1.,Yamaha WXAD-10., NAD C 326BEE., Evidence Audio Siren II., ZsoltAudio StandART Two Pro., Asus K50IJ. (WD 1.5 TB, WD Pasport 250 GB)., Zimonyi Attila Forte IC., Profigold., Gotham., Lapp., Viablue X60 táp, CA. és Profigold HDMI... Samsung UE46EH6030., HiVox Alces.

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3353
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4305
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Doky írta:
2018.09.02., vas. 18:46
tonee73 írta:
2018.09.02., vas. 11:53
Jogos-a hsz-eket nem is olvastam...
Én meg nem tudok angolul... sajnos a guglifordító se nagy barátom... :(
Mérnöki szempontból vesézi ki a konstrukciót. Röviden; az egy fog-egy görgő kapcsolódásból adódó extrém terhelés és az aprócska csapágyak külső gyűrűjének várhatóan viharosan gyors kopása, a karbon meghajtó tengely torziós merevsége, a " tárcsák" problematikus anyagválasztása merevség/ tömeg viszonyokra való tekintettel (ha elég merev és kemény, akkor nehéz, ha kellően könnyű, nem elég merev, ha mindkettő, akkor drága...), a legkissebb elállítódást sem toleráló rendszer, érzékenység a koszólódásra, az evidens módon csak CNC- vel előállítható alkatrészek legyártásának és valószínűleg gyakori cseréinek durva költsége, stb...

Tényleg szép, de nem erre vágyom. Akkor már inkább egy Pinion, kicsit könnyebb verzióban.

Avatar
Doky
Törzsgárda
Törzsgárda
Hozzászólások: 6945
Csatlakozott: 2007.05.19., szomb. 21:20
Értékelés: 1028
Tartózkodási hely: Dusnok (Bács-Kiskun)

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Doky »

tonee73 írta:
2018.09.02., vas. 11:53
Jogos-a hsz-eket nem is olvastam...
Én meg nem tudok angolul... sajnos a guglifordító se nagy barátom... :(
Dune HD Smart H1.,Yamaha WXAD-10., NAD C 326BEE., Evidence Audio Siren II., ZsoltAudio StandART Two Pro., Asus K50IJ. (WD 1.5 TB, WD Pasport 250 GB)., Zimonyi Attila Forte IC., Profigold., Gotham., Lapp., Viablue X60 táp, CA. és Profigold HDMI... Samsung UE46EH6030., HiVox Alces.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12631
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

😍🤘
9B6B91DE-51E3-4317-8EF0-D180C47529A8.jpeg
9B6B91DE-51E3-4317-8EF0-D180C47529A8.jpeg (112.4 KiB) Megtekintve 1811 alkalommal
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
tonee73
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 12040
Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
Értékelés: 5712
Tartózkodási hely: SO15 0SB

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: tonee73 »

dbrnsk írta:
2018.09.02., vas. 11:05
tonee73 írta:
2018.09.02., vas. 11:02
dbrnsk írta:
2018.09.02., vas. 10:57


Gondold át a működését és rájössz, hogy ezer sebből vérzik. Viszont jól néz ki...
A kardán hajtáshoz hasonlóan viszi át az erőt, de nem zárt rendszerben, hanem a csapágyakkal.Te hol látod a problémákat benne?
Nincs időm leírni mindent, de az egyik hozzászóló tökéletesen leírta a lényeget, idézem:

"This is only a showroom prototype. From the engineering standpoint I can see some severe problems:
1.) There is only 1 point of contact at any time with the small bearings to 1 tooth. 1 tiny bearing has to transfer up to 1000 Watts peak performance from a strong sprinter/MTB guy which leads to short lifetime of the bearings and tooth material. The problem is not the Ceramic ball inside the bearing, but the steel bearing outercase and the steel tooth of the discs that have to transfer all power within a 1mm² contact area.
2.) Is the carbon shaft torsion resistant to a strong sprinter? How long does it last?
3.) The power transfer to the disk again is done with 1-2 tiny bearings on a huge disk. The further away from the center the more lever there is which means the light disc will bend inwards unless it is made from very solid aluminum (too soft), titanium (expensive) or steel (heavy).
4.) To best save weight the 2 discs would have to be made from aluminum, which wears down quickly due to 1 point contact with 1 tiny bearing. A regular chain can spread the load on many aluminum/steel teeth to avoid that problem.
5.) I'd like to see the shifting between gears, as there is no smooth chain overlap among cogs but a sudden step between the gears. The slightest misalignment (tooth on tooth) would lead to catastrophic failure of the gearing. That's why he is talking about 5 channels and computer controlled movement in those channels. The disc needs to be high precision manufactured (CNC machined just like the SRAM Eagle) and therefore very (!) expensive.
6.) Unprotected ball bearings are a maintenance nightmare in the open environment. Even sealed bearings will accumulate dirt over time, just ask any inline speedskater. Dirty bearings drastically reduce performance.
7.) Bearings in this system are waste material due to heavy abrasion as a single point of contact of power transfer. The tiny outer steel case will be gone pretty soon when 300-1000 Watt peak performance is applied by the athlete. So the most expensive parts, the bearings, are to be replaced quite often whereas on a conventional system the cheap chain is being replaced regularly. Do I see a flaw of logic in here?
8.) Similar to Carbon Belt Drive bikes, where the frame has to be super-stiff in the back for precision alignment, this CeramicSpeed system needs very precise alignment and a very stiff back triangle. I can imagine a very harsh and unforgiving ride. And due to its very high cost it's for pro-riders only who get it sponsored. However these pro-riders generate abnormal peak-performance and thus need a super-super-stiff back triangle. But that contradicts a comfortable ride to allow for a longer ride performance.
The only good application would be indoors on a track. But those guys generate up to 1500 Watts peak-performance and would quickly destroy that system.

So far it is only a design prototype and no working real-life product. We'll see. If it's made from adamantium then all will be fine.
And its true purpose might be attention grabbing for CeramicSpeed and that worked out beautifully. It's all over the internet now. :) "
Jogos-a hsz-eket nem is olvastam...
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII

Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.

Avatar
dbrnsk
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4882
Csatlakozott: 2008.10.12., vas. 15:22
Értékelés: 1506

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: dbrnsk »

tonee73 írta:
2018.09.02., vas. 11:02
dbrnsk írta:
2018.09.02., vas. 10:57
tonee73 írta:
2018.09.02., vas. 10:49


Szerintem nagyon jó az elgondolás, kíváncsi vagyok mikor kerül ki a piacra-és mikor kerül / het Pro használatba.
Gondold át a működését és rájössz, hogy ezer sebből vérzik. Viszont jól néz ki...
A kardán hajtáshoz hasonlóan viszi át az erőt, de nem zárt rendszerben, hanem a csapágyakkal.Te hol látod a problémákat benne?
Nincs időm leírni mindent, de az egyik hozzászóló tökéletesen leírta a lényeget, idézem:

"This is only a showroom prototype. From the engineering standpoint I can see some severe problems:
1.) There is only 1 point of contact at any time with the small bearings to 1 tooth. 1 tiny bearing has to transfer up to 1000 Watts peak performance from a strong sprinter/MTB guy which leads to short lifetime of the bearings and tooth material. The problem is not the Ceramic ball inside the bearing, but the steel bearing outercase and the steel tooth of the discs that have to transfer all power within a 1mm² contact area.
2.) Is the carbon shaft torsion resistant to a strong sprinter? How long does it last?
3.) The power transfer to the disk again is done with 1-2 tiny bearings on a huge disk. The further away from the center the more lever there is which means the light disc will bend inwards unless it is made from very solid aluminum (too soft), titanium (expensive) or steel (heavy).
4.) To best save weight the 2 discs would have to be made from aluminum, which wears down quickly due to 1 point contact with 1 tiny bearing. A regular chain can spread the load on many aluminum/steel teeth to avoid that problem.
5.) I'd like to see the shifting between gears, as there is no smooth chain overlap among cogs but a sudden step between the gears. The slightest misalignment (tooth on tooth) would lead to catastrophic failure of the gearing. That's why he is talking about 5 channels and computer controlled movement in those channels. The disc needs to be high precision manufactured (CNC machined just like the SRAM Eagle) and therefore very (!) expensive.
6.) Unprotected ball bearings are a maintenance nightmare in the open environment. Even sealed bearings will accumulate dirt over time, just ask any inline speedskater. Dirty bearings drastically reduce performance.
7.) Bearings in this system are waste material due to heavy abrasion as a single point of contact of power transfer. The tiny outer steel case will be gone pretty soon when 300-1000 Watt peak performance is applied by the athlete. So the most expensive parts, the bearings, are to be replaced quite often whereas on a conventional system the cheap chain is being replaced regularly. Do I see a flaw of logic in here?
8.) Similar to Carbon Belt Drive bikes, where the frame has to be super-stiff in the back for precision alignment, this CeramicSpeed system needs very precise alignment and a very stiff back triangle. I can imagine a very harsh and unforgiving ride. And due to its very high cost it's for pro-riders only who get it sponsored. However these pro-riders generate abnormal peak-performance and thus need a super-super-stiff back triangle. But that contradicts a comfortable ride to allow for a longer ride performance.
The only good application would be indoors on a track. But those guys generate up to 1500 Watts peak-performance and would quickly destroy that system.

So far it is only a design prototype and no working real-life product. We'll see. If it's made from adamantium then all will be fine.
And its true purpose might be attention grabbing for CeramicSpeed and that worked out beautifully. It's all over the internet now. :) "

Avatar
tonee73
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 12040
Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
Értékelés: 5712
Tartózkodási hely: SO15 0SB

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: tonee73 »

dbrnsk írta:
2018.09.02., vas. 10:57
tonee73 írta:
2018.09.02., vas. 10:49
Szerintem nagyon jó az elgondolás, kíváncsi vagyok mikor kerül ki a piacra-és mikor kerül / het Pro használatba.
Gondold át a működését és rájössz, hogy ezer sebből vérzik. Viszont jól néz ki...
A kardán hajtáshoz hasonlóan viszi át az erőt, de nem zárt rendszerben, hanem a csapágyakkal.Te hol látod a problémákat benne?
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII

Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.

Avatar
dbrnsk
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4882
Csatlakozott: 2008.10.12., vas. 15:22
Értékelés: 1506

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: dbrnsk »

tonee73 írta:
2018.09.02., vas. 10:49
Szerintem nagyon jó az elgondolás, kíváncsi vagyok mikor kerül ki a piacra-és mikor kerül / het Pro használatba.
Gondold át a működését és rájössz, hogy ezer sebből vérzik. Viszont jól néz ki...

Avatar
tonee73
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 12040
Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
Értékelés: 5712
Tartózkodási hely: SO15 0SB

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: tonee73 »

Szerintem nagyon jó az elgondolás, kíváncsi vagyok mikor kerül ki a piacra-és mikor kerül / het Pro használatba.
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII

Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.

Avatar
Doky
Törzsgárda
Törzsgárda
Hozzászólások: 6945
Csatlakozott: 2007.05.19., szomb. 21:20
Értékelés: 1028
Tartózkodási hely: Dusnok (Bács-Kiskun)

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Doky »

Dune HD Smart H1.,Yamaha WXAD-10., NAD C 326BEE., Evidence Audio Siren II., ZsoltAudio StandART Two Pro., Asus K50IJ. (WD 1.5 TB, WD Pasport 250 GB)., Zimonyi Attila Forte IC., Profigold., Gotham., Lapp., Viablue X60 táp, CA. és Profigold HDMI... Samsung UE46EH6030., HiVox Alces.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Fasza... Nemrég beszéltem vele. Mentek VB-re. Ment tőlünk is Korhán Laci,majd kikérdezem, mi volt. De elég gáz. Nagy legenda a csávó, kár volt így elbaxni...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
yura
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 294
Csatlakozott: 2009.04.04., szomb. 00:53
Értékelés: 62

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: yura »

Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Na, most légy okos :)
Tettem egy sort az új,de még mindig laza k7llős Fulcrum Zero kerékre,ráhúztam 24-es Conti Force gumikat és 2-3 hét szünet után, a szokott próbautamon mentem az idei legjobb átlagot. Nem nagy tempók ezek 30 körül,de mivel mindig ügyelek, hogy konfortzónán belül maradjak,összevethetők.
Kérdés:
A szélesebb gumi miatt?(de ugye nemrég javult az átlagom a Sram kerékkel, a vékony kerékkel)
A jobb gumi miatt?
A Fulcrum Zero ennyire jó kerék?

Ma voltam megint vele. Talán még fáradtabb voltam és meglepően jól ment. Szerintem ugyanaz az átlag meglett volna,alaxsonyabb pulzussal,csak le kellett térnem az útról,mert fel volt ázva. Pontosabban kimentem 6km-t,majd fordultam, aztán ezt ismételgettem,de a fordítók lassítanak és így 6emelkedő volt benne a szokásos 2 helyett.

Mindenestre érdekes,de szerintem a Zero.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2018.08.15., szer. 15:46
Ok, mondom parasztba. A színe! 😀
az elég fos. szó szerint...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

néhányan :)

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12631
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Ok, mondom parasztba. A színe! 😀
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ááá. lótúrót. merida régen van, willier is,giant is,pinarello is. itt csak a speci nem akarat valamiért beállni a sorba,de bekényszerült :) nekem semmi újat nem mutatott,max ha el is jutott az agyamig,hogy az egy speci,csak ennyi,amit ide írtam, csak beadta a derekát, kénytelen volt, ez a trend. jelzem,nem rossz trend. mint már többször említettem, amint meglkáttam a merida reactóját,azonnal megvolt az irány. de valójában már hasonló támvilla megoldásokkal jáétszott a bmc és a GT is. igen, a GT. néha lehúzott 1-2 széria országútit és mivel ott a karbont nem variálták a tripla háromszöggel,csak egyszerűen hasonlómód oldották meg a támvillát,amitől bazi merev a bicaj fara. még majdnem vettem is olyan kerót,csak nem volt a méretemben. De itt egy régi GT. itt tudtak valamit a merev geometriáról,.. 100éve :)

Kép
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12631
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2018.08.15., szer. 12:47
általános ez már. mondjuk a Scott vagy ezen a képen áll hüléyn,vagy tök esetlen. azért sok dologban eltérést mutat. nekem nem kéne... a speci letisztultabb
Most csak a dizájnra gondoltam.
Sagan ezt úgy bevezette a világtörténelembe az elmúlt hónapban, mint senki eddig, aztán a Scott lekoppintja (szerintem gagyibban). Érdekes, de van akkora cég a Scott, hogy kitaláljon valami egyedit, nem?
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

általános ez már. mondjuk a Scott vagy ezen a képen áll hüléyn,vagy tök esetlen. azért sok dologban eltérést mutat. nekem nem kéne... a speci letisztultabb
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12631
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7304
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Egy Scott-tól nem vártam volna, hog copyzzon.
C8AB12F5-DDE8-4C74-82E1-61469F6A1734.jpeg
C8AB12F5-DDE8-4C74-82E1-61469F6A1734.jpeg (199.08 KiB) Megtekintve 1671 alkalommal
11E160A8-AAC6-4F49-B48D-A280B653E441.jpeg
11E160A8-AAC6-4F49-B48D-A280B653E441.jpeg (235.98 KiB) Megtekintve 1671 alkalommal
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Itt a menüben egész részletes itinerre emléxem
https://www.tourdehongrie.hu/
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”