Jump to content
AVX Café Rebat
simiesp

Kávéfőző gépek javitása, tuningolása, karbantartása.

Recommended Posts

Ha tudna, akkor már eddig is ajánlott volna. Többen kérdezték tőle, de nem ajánlott senkit.

Ettől függetlenül ezen a fórumon is megélne belőle valaki.

SID nem igazán írt ide, csak olvasta.

A Momentitől tudnék szerezni Gaggia alkatrészeket.

Sziasztok!

Eddig eléggé Read-Only módban voltam jelen a fórumon, de mostanában úgy látom sok embernél felmerült a pidelés gondolata, és nincs ott olyan aki megcsinálná, vagy tudna segíteni.
Nos én 3. éves villamosmérnök hallgató vagyok a BME-n, a szabályozástechnika meg különösen érdekel,így szivesen segítek, vagy akár el is vállalok ilyen gaggia szintű pideléseket, de akár egy csirkekeltetőét is. ;)
Megfordult nálam már 1-2 Gaggia, az ő lelki világukat már egész jól ismerem, így opv-t beállítani is tudok segíteni, tömítéscsere, etc. Vagy legyen bármi más baja a szerkezetnek.

Szóval ha valakinek szüksége lenne ilyen dolgokra PM. :)
  • Upvote 1

Hozzászólás megosztása

A hozzászólás linkje:
Oszd meg más oldalakon

Sziasztok!

Eddig eléggé Read-Only módban voltam jelen a fórumon, de mostanában úgy látom sok embernél felmerült a pidelés gondolata, és nincs ott olyan aki megcsinálná, vagy tudna segíteni.
Nos én 3. éves villamosmérnök hallgató vagyok a BME-n, a szabályozástechnika meg különösen érdekel,így szivesen segítek, vagy akár el is vállalok ilyen gaggia szintű pideléseket, de akár egy csirkekeltetőét is. ;)
Megfordult nálam már 1-2 Gaggia, az ő lelki világukat már egész jól ismerem, így opv-t beállítani is tudok segíteni, tömítéscsere, etc. Vagy legyen bármi más baja a szerkezetnek.

Szóval ha valakinek szüksége lenne ilyen dolgokra PM. :)

Jó ezt tudni.

Hozzászólás megosztása

A hozzászólás linkje:
Oszd meg más oldalakon

A régebbi Gaggiákhoz (Kb 5 éves) is lehet kapni minden alkatrészt?

Régebbi? 5 év? Az még be sincsen járatva rendesen :)

Még a 30-50 éveshez is van alkatrész. 

Hozzászólás megosztása