Ugrás a tartalomhoz

AVX Café

Fotó

Autós topik autósoknak


  • Please log in to reply
10349 válasz erre a témára

#41 Vinkler

Vinkler

    Dynaudiophile

  • Adminisztrátor
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7.349 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:Budakalász
  • Interests:Autó, zene, kerékpár, tollaslabda

Elküldve: 2017 december 06 - 10:02

megnyugodtam :) én naiv vagyok. és mikulás is van :smile46:

Nekem még soha egyetlen autóm sem tudta, megközelíteni sem a gyárilag megadott értéket. Talán a Corolla TS-em és a Honda Jazz volt a 2 legjobb.


  • 0

#42 revox

revox

    Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél

  • V.I.P.
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 4.132 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:aart_kukac_frímél
  • Interests:Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél, mert itt ritkán olvasok. hiába küldesz privátot,nem fogom észrevenni :)

Elküldve: 2017 december 06 - 09:55

Persze, oda van írva... :D

megnyugodtam :) én naiv vagyok. és mikulás is van :smile46:


  • 0

#43 Vinkler

Vinkler

    Dynaudiophile

  • Adminisztrátor
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7.349 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:Budakalász
  • Interests:Autó, zene, kerékpár, tollaslabda

Elküldve: 2017 december 05 - 17:42

szombatonm láttam Egerben egy Porsche GT4 jelzésű autót. ez minden  bizonynal Cayman, de a hazai webalap még nem hozza. de az vicces,hogy a sima cayman 300LE-vel 6litert eszik 100on országúton... létezik?

 

 

Persze, oda van írva... :D


  • 0

#44 revox

revox

    Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél

  • V.I.P.
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 4.132 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:aart_kukac_frímél
  • Interests:Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél, mert itt ritkán olvasok. hiába küldesz privátot,nem fogom észrevenni :)

Elküldve: 2017 december 05 - 16:23

szombatonm láttam Egerben egy Porsche GT4 jelzésű autót. ez minden  bizonynal Cayman, de a hazai webalap még nem hozza. de az vicces,hogy a sima cayman 300LE-vel 6litert eszik 100on országúton... létezik?

 

2- az a GT4 szépen nyúlt ám... bár előtte vagy 2-3héttel egy svájci fekete mergával futottunkj össze. nekem fel se tűnt,csak a srác elkezdte röfögtetni lámpánál.. brutál hangja volt. teljesen kibelezett kipufogó és szívósor. nyers,rettenetesen nagy erő. brutálisat lépett (az asszonnyal majdnem röhögőgörcsöt kaptunk,hogy mit izmozunk utána,de mindig megvárt,ha ellépett,aztán nyomtuk újra),aztán lámpánál ablak leteker, csak nem értettem, túl gyorsan mondta és németül,de valami V8 volt és sok liter és AMG. de nem az a megszokott üzletember,ezüst AMG (srácnak is narancssárga taréja volt a haja helyén :) ), hanem valami brutál. én nem vagyok oda a merciktől,de ettől összefostam a bokám...

 

Eger nagy autós központ lett :) bár a posrche is német rendszámos volt.


  • 0

#45 revox

revox

    Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél

  • V.I.P.
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 4.132 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:aart_kukac_frímél
  • Interests:Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél, mert itt ritkán olvasok. hiába küldesz privátot,nem fogom észrevenni :)

Elküldve: 2017 december 05 - 14:41

Szerintem felette se kimondottan. Ki lehet számolni, hogy mekkora leszorító erőt képez, de szerintem kevesebbet, mint amekkora felhajtó erő keletkezik akkora sebességnél.

ezt egyébként nem tudom. nekem érzetre 170-180körül elkezd stabilabban futni az úton. mintha hátra beültek volna. lehet csak érzéki csalódás,bár ezt nehéz behaluzni, mindenesetre vélhetően nagy leszorítóerőt nem termelhet,de valami mégis történik. ellenben nem vagyok nagy tapasztalatokkal bíró autós,inkább csak lelkes amatőr. a suzukikhoz is csak azért értek jobban az átlagtól,mert kénytelen voltam magamnak kijárni a dolgokat a japcsikon keresztül :)


  • 0

#46 revox

revox

    Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél

  • V.I.P.
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 4.132 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:aart_kukac_frímél
  • Interests:Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél, mert itt ritkán olvasok. hiába küldesz privátot,nem fogom észrevenni :)

Elküldve: 2017 december 05 - 14:34

Szerintem felette se kimondottan. Ki lehet számolni, hogy mekkora leszorító erőt képez, de szerintem kevesebbet, mint amekkora felhajtó erő keletkezik akkora sebességnél.

meg 400forintis benzinnel nem kell száguldozni :) egyszer néztem 200környékén masszívan 24,6 volt a kijelzőn :D már fogyasztás :) de egyszer rá volt kötve a tablet veretéskor(sok intenzív gyorsítással). 75-80l/100km. a fedkomp csak 30ig írja ki :D


  • 0

#47 Vinkler

Vinkler

    Dynaudiophile

  • Adminisztrátor
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7.349 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:Budakalász
  • Interests:Autó, zene, kerékpár, tollaslabda

Elküldve: 2017 december 05 - 14:14

hátsó szárny az jó szokott lenni. 170fölött én is érzem,hogy a segge kicsit stabilabb. Alatta nem sokat éreztem még ilyen szárnyakból. 170-180 alatt inkább csak dekoráció az is szerintem

Szerintem felette se kimondottan. Ki lehet számolni, hogy mekkora leszorító erőt képez, de szerintem kevesebbet, mint amekkora felhajtó erő keletkezik akkora sebességnél.


  • 0

#48 revox

revox

    Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél

  • V.I.P.
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 4.132 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:aart_kukac_frímél
  • Interests:Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél, mert itt ritkán olvasok. hiába küldesz privátot,nem fogom észrevenni :)

Elküldve: 2017 december 05 - 14:12

Pedig kívülről csak a diszkó. Semmi funkcionalitás nincs benne. Esetleg a hátsó szárny.

hátsó szárny az jó szokott lenni. 170fölött én is érzem,hogy a segge kicsit stabilabb. Alatta nem sokat éreztem még ilyen szárnyakból. 170-180 alatt inkább csak dekoráció az is szerintem


  • 0

#49 Vinkler

Vinkler

    Dynaudiophile

  • Adminisztrátor
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7.349 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:Budakalász
  • Interests:Autó, zene, kerékpár, tollaslabda

Elküldve: 2017 december 05 - 13:46

Az nem beömlő, csak valami műanyag dísz bisz-basz. :)

attachicon.gifbizbasz.jpg

Pedig kívülről csak a diszkó. Semmi funkcionalitás nincs benne. Esetleg a hátsó szárny.


  • 0

#50 revox

revox

    Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél

  • V.I.P.
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 4.132 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:aart_kukac_frímél
  • Interests:Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél, mert itt ritkán olvasok. hiába küldesz privátot,nem fogom észrevenni :)

Elküldve: 2017 december 05 - 13:45

Az nem beömlő, csak valami műanyag dísz bisz-basz. :)

attachicon.gifbizbasz.jpg

ehh, igen... ez dísz akkor... pedig ez az autó nem szorul rá,hogy műelemekkel "feldobják".. érdekes...


  • 0

#51 Vinkler

Vinkler

    Dynaudiophile

  • Adminisztrátor
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7.349 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:Budakalász
  • Interests:Autó, zene, kerékpár, tollaslabda

Elküldve: 2017 december 05 - 13:43

csak a suzukinál ez náshogy van. a suzuki versenycsapata és sportrészlege a monster motorsport. A sport swiftet csak gyári konfigban veheted meg, de utána a monster adja a stage1,stage2,stb... pakkokat. Az alapmodel nem túl drága és megfelel minden fityfenének,mint zaj,stb... aztán pl a swiftet lehetett húzni gyári pakkal 250LE--ig. csak ez az,ami baromi drága és itthon el se érhető. amiket én megléptem,azok a stage rendszer alsó szintejei voltak,de a dinamika így is jelentősen jobb lett. haverom itthon összerakott versenyautóját minden szituációban állvahagyta.

 

a Corsa orrán, a lökhárító tetején van két téglalap alakú beömlőnek tűnő nyílás(?). ilyenek a versenygépek karbon induckiós boxánál szoktak lenni,ami a hideg levegőt közvetlenül szállítja a szűrőhöz. mondjuk ha kettő van,annak nem tudom mi értelme lehet. esetleg a kerekek felé visz levegőt,féket hűteni? vagy lehet csak disco lenne? bár nem úgy néz ki. elég paprikás a megjelenése...

Az nem beömlő, csak valami műanyag dísz bisz-basz. :)

bizbasz.jpg


  • 0

#52 revox

revox

    Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél

  • V.I.P.
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 4.132 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:aart_kukac_frímél
  • Interests:Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél, mert itt ritkán olvasok. hiába küldesz privátot,nem fogom észrevenni :)

Elküldve: 2017 december 05 - 13:31

 

 

Nem tudom melyikre gondolsz, de nem. Minden "beömlő" csak a "diszkó" kedvéjért van rajta sajnos. :(

rendszámtábla mellett mindkét oldalon


  • 0

#53 revox

revox

    Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél

  • V.I.P.
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 4.132 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:aart_kukac_frímél
  • Interests:Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél, mert itt ritkán olvasok. hiába küldesz privátot,nem fogom észrevenni :)

Elküldve: 2017 december 05 - 13:30

Jók is lehetnek ezek a kipufogó "tuningok", de azt mondom, hogy gyárilag jó autót kell venni, persze azon is lehet reszelni, de pl. a Megane Rs-nek példásan jó a gyári kipufogó rendszere. Olyan ez, mint a hifiben. Egy általánosan jó elektronikát vegyél és akkor nem a kábelekkel kell megoldani az esetleges problémákat. :D

 

Nem tudom melyikre gondolsz, de nem. Minden "beömlő" csak a "diszkó" kedvéjért van rajta sajnos. :(

csak a suzukinál ez náshogy van. a suzuki versenycsapata és sportrészlege a monster motorsport. A sport swiftet csak gyári konfigban veheted meg, de utána a monster adja a stage1,stage2,stb... pakkokat. Az alapmodel nem túl drága és megfelel minden fityfenének,mint zaj,stb... aztán pl a swiftet lehetett húzni gyári pakkal 250LE--ig. csak ez az,ami baromi drága és itthon el se érhető. amiket én megléptem,azok a stage rendszer alsó szintejei(pl a kipufogó is az. a gyári rendszer jó alatta,de a hátsó dob egy rakat xar) voltak,de a dinamika így is jelentősen jobb lett. haverom itthon összerakott versenyautóját minden szituációban állvahagyta.

 

a Corsa orrán, a lökhárító tetején van két téglalap alakú beömlőnek tűnő nyílás(?). ilyenek a versenygépek karbon induckiós boxánál szoktak lenni,ami a hideg levegőt közvetlenül szállítja a szűrőhöz. mondjuk ha kettő van,annak nem tudom mi értelme lehet. esetleg a kerekek felé visz levegőt,féket hűteni? vagy lehet csak disco lenne? bár nem úgy néz ki. elég paprikás a megjelenése...


Szerkesztve revox által: 2017 december 05 - 13:40

  • 0

#54 Vinkler

Vinkler

    Dynaudiophile

  • Adminisztrátor
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7.349 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:Budakalász
  • Interests:Autó, zene, kerékpár, tollaslabda

Elküldve: 2017 december 05 - 12:54

na,megkerestem. nekem egy ilyen szépség lett feltéve a gyári buta dob helyére. lehet a kép nem adja,de gyönyörú dob. mikor megjött,vagy 1 hétig csak nézegettem :D :D :D 10éves, de még minidg élvezem,ha gzelvétre felcsendül a muzsika. mint egy jó hifi,aminek  10év után is hálát adsz :)

 

apropó. azokon a Corsa képken, az elején valami beömlőnyílás van? mert ha jól látom,azok olyanok,mint az "intake induction"-ok beömlője. ezt nem tudom,magyarul hogy mondják :) de van benne spéci levegőterelés is indukciós boxxal?

Jók is lehetnek ezek a kipufogó "tuningok", de azt mondom, hogy gyárilag jó autót kell venni, persze azon is lehet reszelni, de pl. a Megane Rs-nek példásan jó a gyári kipufogó rendszere. Olyan ez, mint a hifiben. Egy általánosan jó elektronikát vegyél és akkor nem a kábelekkel kell megoldani az esetleges problémákat. :D

 

Nem tudom melyikre gondolsz, de nem. Minden "beömlő" csak a "diszkó" kedvéjért van rajta sajnos. :(


  • 0

#55 revox

revox

    Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél

  • V.I.P.
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 4.132 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:aart_kukac_frímél
  • Interests:Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél, mert itt ritkán olvasok. hiába küldesz privátot,nem fogom észrevenni :)

Elküldve: 2017 december 05 - 11:50

na,megkerestem. nekem egy ilyen szépség lett feltéve a gyári buta dob helyére. lehet a kép nem adja,de gyönyörú dob. mikor megjött,vagy 1 hétig csak nézegettem :D :D :D 10éves, de még minidg élvezem,ha gzelvétre felcsendül a muzsika. mint egy jó hifi,aminek  10év után is hálát adsz :)

 

apropó. azokon a Corsa képken, az elején valami beömlőnyílás van? mert ha jól látom,azok olyanok,mint az "intake induction"-ok beömlője. ezt nem tudom,magyarul hogy mondják :) de van benne spéci levegőterelés is indukciós boxxal?

Csatolt képek:

  • monster1.jpg
  • monster2.jpg

  • 0

#56 revox

revox

    Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél

  • V.I.P.
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 4.132 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:aart_kukac_frímél
  • Interests:Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél, mert itt ritkán olvasok. hiába küldesz privátot,nem fogom észrevenni :)

Elküldve: 2017 december 05 - 11:22

Lehet, hogy gyorsabb, bár minimálisan szerintem, azért az a gázreakció, az a kapcsolási érzet az a közvetlen kormánymű magáért beszél. A swifre konkrétan divatból ráaggatták azt a buta (nehéz), nagy kereket, sztem itt a kevesebb több lenne.

 

Ami viszont kiakaszt, az a fogyasztása. 10 liter. A Megane is kb. ennyit evett és azért, naaa.

 

Volt nekem is Smart kabrióm, nincs ezzel baj, az egy más kérdés, hogy mennyire érezem magam komfortosan bennük. (202 cm)

A gázreakciókért sajnos a szintén bután kivitelezett kipufogó is ludas. egyébként egy relatíve egész jól reagáló elektromos pedál került az SS-be,de a kipuffot cserélni kellett. nekem,mikor felraktuk a monster kipufogót, elakadt a lélegzetem :D sokkal direktebb lett minden. de a kerék igen,az divat. japánba nem is jött ki,csak 16os kerékkel,illetve volt hozzá suzuki sport felíratos speedline opció. viszont a 2010-11 körül megjelent SS még "komfortosabb" lett. ott már a gátlók is lágyabbara lettek hangolva. nem is csoda,hogy sokan nem cseréltek. mi se.

 

és a fogyasztást köszi,legalább van aki megerősít,hogy sokat eszik. persze ennek oka a rövid áttételezés. ami nem baj,hogy eszik,ha veretni kell,de mint említettem kirándulni sok. ezért is megoldás a 2 autó és ezért lesz a másik nagyon-nagyon-nagyon kisfogyasztású :) az előző kirándulónk elvolt 5literrel. azért nem tagadom,kisit húzták a fogam,mikor először mentünk el az SS-el a Tátrába :D és ami a megdöbbentő, már 90-nél is csúnyát eszik relatíve és ne feledjük,hogy 100okténból,ami olyan,mintha 95ből 1lityivel többet kérne. És persze a Kelleréktől kapott ECU még jobban tolja a naftát,mert a semmitől nem tud jobban megindulni lentről. 90-nél már 6,5-.7 literrel számolhatok. ami azért vicces,mert ha nem veretem,ennyiből vároisban is kijövök. ha még Te beülnél mellém, plusz 1 liter :)


  • 0

#57 Vinkler

Vinkler

    Dynaudiophile

  • Adminisztrátor
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7.349 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:Budakalász
  • Interests:Autó, zene, kerékpár, tollaslabda

Elküldve: 2017 december 05 - 10:45

igen,szerintem az OPC titka ez. csak gondolom a srác,amikor látta,hogy szépen adagoljuk a kanyarokat már tolta idegből :)

az ignis jó volt, nekem is votlak haveroknak, talán nyersebb volt,de összességben lassabb. pályán  a kompresszoral megtámogatott, 150lovas tudta azt a köridőt,mint a gyári SS. szóval alapvetően az IS sprődebb volt talán kicsivel,de az SS gyorsabb. de ami hiányzik az SS-ből,az a recaro, az enkei felni. ezek apróságok,bár a felni nem is annyira. érzem, a gyári felni nehéz. az IS-en az Enkei kis könnyű,de masszív felni volt.

 

de ez a magean Rs gyönyörű... :)

a méreteket meg ne add fel. egy kb 2méteres hifis ismerős smart roadsterrel nyomja a hétvégéket :)

Lehet, hogy gyorsabb, bár minimálisan szerintem, azért az a gázreakció, az a kapcsolási érzet az a közvetlen kormánymű magáért beszél. A swifre konkrétan divatból ráaggatták azt a buta (nehéz), nagy kereket, sztem itt a kevesebb több lenne.

 

Ami viszont kiakaszt, az a fogyasztása. 10 liter. A Megane is kb. ennyit evett és azért, naaa.

 

Volt nekem is Smart kabrióm, nincs ezzel baj, az egy más kérdés, hogy mennyire érezem magam komfortosan bennük. (202 cm)


  • 0

#58 revox

revox

    Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél

  • V.I.P.
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 4.132 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:aart_kukac_frímél
  • Interests:Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél, mert itt ritkán olvasok. hiába küldesz privátot,nem fogom észrevenni :)

Elküldve: 2017 december 05 - 10:38

Jah, előtte ez az RS volt:

attachicon.gif959F8121-99B1-4E9E-821A-B888214BCD01.jpeg

 

Az OPC-t puszta kíváncsiságból vettem meg, adódott egy lehetőség és gondoltam kipróbálom. Kanyarban sem kell megijedni tőle, csak nem kell parkettát tolni neki idegből és akkor nem lesz baj, bár egy speer sokat dobna kigyorsításkor az tény. Ebben a Megane brutális volt.

Jók a Swift sportok is, bár nekem az Ignis sport SOKKAL jobban tetszett, (mint vezetési élmény a többiről most nem beszélek, bár ez ízlés kérdése) sajnos szinte semmit sem örökített tovább a Swiftre. 

Én alapvetően a kisebb autókat szeretem, amiben van egy kis spiritusz, bár ez a kategória nekem kicsit kics, a könyökömet mindig beverem valahová. :) Igazából a C szegmens (alsó közékategória) jön be nekem méretileg, esetleg a D, bár ott a súlyok már nagyon elszaladnak.

Voltak nagyobb autóim is, meg lesz is, de most élvezkedek egy kicsit. :)

igen,szerintem az OPC titka ez. csak gondolom a srác,amikor látta,hogy szépen adagoljuk a kanyarokat már tolta idegből :)

az ignis jó volt, nekem is votlak haveroknak, talán nyersebb volt,de összességben lassabb. pályán  a kompresszoral megtámogatott, 150lovas tudta azt a köridőt,mint a gyári SS. szóval alapvetően az IS sprődebb volt talán kicsivel,de az SS gyorsabb. de ami hiányzik az SS-ből,az a recaro, az enkei felni. ezek apróságok,bár a felni nem is annyira. érzem, a gyári felni nehéz. az IS-en az Enkei kis könnyű,de masszív felni volt.

 

de ez a magean Rs gyönyörű... :)

a méreteket meg ne add fel. egy kb 2méteres hifis ismerős smart roadsterrel nyomja a hétvégéket :)


  • 0

#59 Vinkler

Vinkler

    Dynaudiophile

  • Adminisztrátor
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7.349 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:Budakalász
  • Interests:Autó, zene, kerékpár, tollaslabda

Elküldve: 2017 december 05 - 10:20

mert ilyen OPC-t gyűrsz? előtte megane RS-t? :) tudsz élni :) régi nagy kedvencem a megane RS,csak így ránézésre,de mivel az autóvásárlás nálunk egybeesett a hangfalvásárlással,így még a clio RS is kimaradt a szórásból, bár eredetielg is inkább arra hajlottam :) nekem nagy a megane méretre. most meg már olyan drágák lettek, nem engedhetem meg magamnak.
 
egyébként igen. egy ilyen kis autóban,első keréken az a teljesítmény sperr nélkül nehezebben adagolható. felénk is van egy srácnak a tipics kék OPC Corsa és néha verettük. egyenesen nagyon nyúlt,de amint cikázni kellett,nehezen tudta kezelni a lovakat. sokszor elforgott a kereke. nekünk egyébként a vége egy sportSwift lett. eleinte elkezdtem felépíteni, japcsiktól(suzuki sport) rendeltem hozzá titánkipuffot, levegőszűrót. Keller Petiék adtak hozzá egy másik ECU-t. a végén volt egy HKS turbókit elég kedvező áron,de inkább nem vettem meg. így is megyeget és nem akartam kockáztatni az üzembiztonságot. Egy baja van, zabál ami nem baj,ha menni kell, de mióta eladtam a kirándulóautónkat, kicsit megdöbbentem,mi elmegy üzemanyagra,ha kirándulni megyünk pályán 4700-at forog. az sok 130-nál(és 100oktán kő bele). vártam az új SS-t,de csalódás a 140LE. Lesz rá gyári stage-1-2-3-4-5-6, de egyrészt itthon ezek általában nem elérhetők másrészt baromi drágák.
 
de meglepődtem. azt gondoltam,valami "nagy" vasat hajtasz. mindig nagy autók vannak a topicban. én csak csendben kussoltam,érezve,hogy itt nincs helye kisautósoknak

Jah, előtte ez az RS volt:

959F8121-99B1-4E9E-821A-B888214BCD01.jpeg

 

Az OPC-t puszta kíváncsiságból vettem meg, adódott egy lehetőség és gondoltam kipróbálom. Kanyarban sem kell megijedni tőle, csak nem kell parkettát tolni neki idegből és akkor nem lesz baj, bár egy speer sokat dobna kigyorsításkor az tény. Ebben a Megane brutális volt.

Jók a Swift sportok is, bár nekem az Ignis sport SOKKAL jobban tetszett, (mint vezetési élmény a többiről most nem beszélek, bár ez ízlés kérdése) sajnos szinte semmit sem örökített tovább a Swiftre. 

Én alapvetően a kisebb autókat szeretem, amiben van egy kis spiritusz, bár ez a kategória nekem kicsit kics, a könyökömet mindig beverem valahová. :) Igazából a C szegmens (alsó közékategória) jön be nekem méretileg, esetleg a D, bár ott a súlyok már nagyon elszaladnak.

Voltak nagyobb autóim is, meg lesz is, de most élvezkedek egy kicsit. :)


  • 0

#60 revox

revox

    Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél

  • V.I.P.
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 4.132 Hozzászólás:
  • Nem:Férfi
  • Location:aart_kukac_frímél
  • Interests:Ha kérdésed lenne, aart_kukac_frímél, mert itt ritkán olvasok. hiába küldesz privátot,nem fogom észrevenni :)

Elküldve: 2017 december 05 - 10:14

Volt.

500 db-os limitált széria. 18 Le-vel erősebb (230 nm, overboosttal 260+ nem változott), bilstein futómű, nagyobb brembo fék elöl, 18-as kerék (mondjuk az enyémen is akkora van) és speer. A legutolsó nagyon hiányzik belőle, az a leggyengébb pontja.

Jópofa kisautó de hatalmas visszalépés a Megane RS-hez képest.

mert ilyen OPC-t gyűrsz? előtte megane RS-t? :) tudsz élni :) régi nagy kedvencem a megane RS,csak így ránézésre,de mivel az autóvásárlás nálunk egybeesett a hangfalvásárlással,így még a clio RS is kimaradt a szórásból, bár eredetielg is inkább arra hajlottam :) nekem nagy a megane méretre. most meg már olyan drágák lettek, nem engedhetem meg magamnak.

 

egyébként igen. egy ilyen kis autóban,első keréken az a teljesítmény sperr nélkül nehezebben adagolható. felénk is van egy srácnak a tipics kék OPC Corsa és néha verettük. egyenesen nagyon nyúlt,de amint cikázni kellett,nehezen tudta kezelni a lovakat. sokszor elforgott a kereke. nekünk egyébként a vége egy sportSwift lett. eleinte elkezdtem felépíteni, japcsiktól(suzuki sport) rendeltem hozzá titánkipuffot, levegőszűrót. Keller Petiék adtak hozzá egy másik ECU-t. a végén volt egy HKS turbókit elég kedvező áron,de inkább nem vettem meg. így is megyeget és nem akartam kockáztatni az üzembiztonságot. Egy baja van, zabál :D ami nem baj,ha menni kell, de mióta eladtam a kirándulóautónkat, kicsit megdöbbentem,mi elmegy üzemanyagra,ha kirándulni megyünk :D pályán 4700-at forog. az sok 130-nál(és 100oktán kő bele). vártam az új SS-t,de csalódás a 140LE. Lesz rá gyári stage-1-2-3-4-5-6, de egyrészt itthon ezek általában nem elérhetők másrészt baromi drágák.

 

de meglepődtem. azt gondoltam,valami "nagy" vasat hajtasz. mindig nagy autók vannak a topicban. én csak csendben kussoltam,érezve,hogy itt nincs helye kisautósoknak :)


Szerkesztve revox által: 2017 december 05 - 10:17

  • 0




0 felhasználó olvassa ezt a témát.

0 felhasználó, 0 vendég, 0 anonim felhasználó