Guest Tigris Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Szó volt róla, és kiderült sokan bringa fanok is vagyunk, így gondoltam legyen egy ilyen topik is...Néha rugaszkodjunk el a hifitől kicsit.... Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
Guest Tigris Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Elrettentésül egy bringa és ára Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
Guest Tigris Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Jómagam versenyeztem is pár évig, sajnos az itthoni körülmények miatt csak sportszerűen ment a dolog.10 éve lehetett az első bringám, az akkori ára 350 ezer környékén volt valahogy.Egy Columbus vázas országúti volt, 600-as Ultegra szettel, és 105 fékek .Campagnolo Atlanta felnik...STB...Szerettem....Sajnos mikor elköltöztem Kanadába abbamaradt a bringázás, azóta nem is voltam, és bringa sincs, a régit öcsémre hagytam. Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
AVX 3.153 Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Szó volt róla, és kiderült sokan bringa fanok is vagyunk, így gondoltam legyen egy ilyen topik is...Néha rugaszkodjunk el a hifitől kicsit.... Nekem van kettő is. Az egyik egy 6-7 éves Schwinn Cobra,a másik egy Specialized Epic vázas elég komoly masina,Schimano XT cuccokkal. Valami ilyesmi Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
AVX 3.153 Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Elrettentésül egy bringa és ára az enyém sem volt olcsóbb. Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
ValhallA 2.602 Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Üdvözlet és hatalmas RESPEKT minden őrült bringásnak! :lol!: :lol!: Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
Guest Tigris Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Mostanában én is az MTB-ket nézegetem, a versenyzéshez én már öreg vagyok és bolond... Szépek a bringák... Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
ValhallA 2.602 Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Elrettentésül egy bringa és ára az enyém sem volt olcsóbb. Az enyém sem,ha összeadnám az alkatrészek árát,amit rá költöttem idáig... Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
Guest Tigris Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Hát a Trek sem az olcsóságáról híres... Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
ValhallA 2.602 Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Hát a Trek sem az olcsóságáról híres... Az egyik legjobb karbon vázakat ők gyártják és nagyon régen fejlesztik a gyártási technológiát. Még 10-15 évvel ezelőtt,már voltak részleges,majd teljes karbon vázaik 9800,9900 néven. Piszok jók,bár mai szemmel igen nehezek is voltak. Ma már,jóval modernebb technológiával készülnek a vázaik OCLV-HC karbon... Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
AVX 3.153 Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Üdvözlet és hatalmas RESPEKT minden őrült bringásnak! :lol!: :lol!: ez is szép. :kiraly: Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
csövi 654 Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Ez volt az én drótszamaram kb.8 éve…azt ez is elmaradt sajnos. Amire a legbüszkébb voltam az a karbon hajtómű volt. A váz még alu. Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
NZS 14 Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Apósom ilyennel versenyzett. Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
Guest Tigris Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Ez volt az én drótszamaram kb.8 éve…azt ez is elmaradt sajnos. Amire a legbüszkébb voltam az a karbon hajtómű volt. A váz még alu. Szép darab ő is... Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
ValhallA 2.602 Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Ez az én saját építésű bringám. Teljesen az én ízlésem szerint építettem. Pár alkatrész azóta lecserélődött,ám nagy vonalakban ma is így használom. Egy orosz magnézium váz köré épül(1170g),amitől könnyebbet,még csak pár éve sikerült karbonból legyártani 700-ezer körül a Scott-nak,ami nem hullikatomjaira egy nagyobb bukkanón.(CR1) Az első villa titán valamivel több,mint 500gramm. A hajtómű egy 180mm Carbon Lord full karbon,szintén titán nagy lánckerékkel. A fék-bowdenház,váltó-bowdenház mindenhol zárt Nokon. Itt még nincsen fönt az első átdobó,amely Campa-Record lett. Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
ValhallA 2.602 Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Tune MIG-MAG agyak,Dura-Ace racsni,SRAM X.O. hátsó váltó,SRAM PC99 lánc,NOKON b.ház. Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
Guest Tigris Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Ez az én saját építésű bringám.Teljesen az én ízlésem szerint építettem. Pár alkatrész azóta lecserélődött,ám nagy vonalakban ma is így használom. Egy orosz magnézium váz köré épül(1170g),amitől könnyebbet,még csak pár éve sikerült karbonból legyártani 700-ezer körül a Scott-nak,ami nem hullikatomjaira egy nagyobb bukkanón.(CR1) Az első villa titán valamivel több,mint 500gramm. A hajtómű egy 180mm Carbon Lord full karbon,szintén titán nagy lánckerékkel. A fék-bowdenház,váltó-bowdenház mindenhol zárt Nokon. Itt még nincsen fönt az első átdobó,amely Campa-Record lett. Ej de fincsi darab... Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
ValhallA 2.602 Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Előlről. Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
csövi 654 Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Tune MIG-MAG agyak,Dura-Ace racsni,SRAM X.O. hátsó váltó,SRAM PC99 lánc,NOKON b.ház. szép Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
Guest Tigris Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Egy régi kedvenc, a carbon már itt is megtalálható volt.. Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
ValhallA 2.602 Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Rider pozíció. Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
ValhallA 2.602 Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Az egyik legjobb egyedi V-fék a világon! Mrazek MOC-X V+ CNC. Beállítása pofon egyszerű,fékhatása brutális,4 klasszissal az XTR V-fékek fölött! Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
ValhallA 2.602 Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Egyedi titán villa.Figyelj Béla,Kínából! 530g Könnyebb,mint a MORATI. Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
Guest Tigris Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 Én egyszer majdnem a rohadt magurával álltam fejre...Akkor próbáltam először a zöld szörnyet Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon
ValhallA 2.602 Hozzászólás jelentése Elküldve: February 3, 2009 SRAM X.O hátsó váltó,upgrade titán csavar. Hozzászólás megosztása A hozzászólás linkje: Oszd meg más oldalakon